- Ikä
- 38
sen siitä saa kun rupee kolikkoa viskeleen
No olis varmaan pitäny sitten siinä tilanteessa foldata...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sen siitä saa kun rupee kolikkoa viskeleen
normaalisti pelaan NL 0,5/1
Päätin kokeilla pelikassan kartuttua vähän kovempaa kässipöytää. Holdem NL täyspöytä 2/4 ja min sisäänosto 80dollaria.
Tarkoitus oli pelata hillitysti ja varmasti. Kun tulin pöytään pääsin suoraan bb:lle ja käteen nasahtaa AK eri maata. Mietin että aikas hyvä alku heti kärkeen. Muut kippaa, kunnes napin paikalta korotetaan 20:een ja small blind maksaa. Tulee minun vuoro ja hetken mietittyäni suurta rahamäärää korotan kaikki päälle.
Kumpikin maksavat ja small blind menee myös all-in. Buttonilta löytyy 8-pari ja smallblindiltä AQ eri maata. Olin aivan varma voitostani, mutta ei niin ei. Pöytään ei tule edes yhtään kuvaa, joten 80 euroa livahti suht vikkelään heti eka kädestä.
Päätin jättää seuraavan kokeilureissun suurempiin pöytiin taas hamaan tulevaisuuteen.
Eiks se oo hyvä että se työnti ne rahat 90~ pinnaa takana eikä kipannu sun reissuun?
^ Shortstack (sinä .50 kaveri .25), tasona NL4, flopissa olet oop ja tripsit vedottomaan pöytään. Maksat flopin.. Miksi? Tuolla tasolla ei slouvata kuin reetiä.
^ Shortstack (sinä .50 kaveri .25), tasona NL4, flopissa olet oop ja tripsit vedottomaan pöytään. Maksat flopin.. Miksi? Tuolla tasolla ei slouvata kuin reetiä.
Pöytä oli super passiivinen. Kai mä slouvata aattelin...
Pelasinko mä ite ton päin helsinkiä?
Oonkohan jotenkin dorka mutta miten hitossa PokerStarsille saa siirrettyä rahaa??