Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eile pelailin pitkästä aikaa ja lähinnä vain yhtä kässipöytää. Jotenkin priceless olo tuli pari kertaa kun laitoin vihun kahdesti ihan oikeelle kädelle, mutta yritin lyödä sitä pakkaan. Jälkimmäisestä vihu vielä alkoi ilkkua ja lähti meneen. Vittu :D

normaalisti pelaan NL 0,5/1

Päätin kokeilla pelikassan kartuttua vähän kovempaa kässipöytää. Holdem NL täyspöytä 2/4 ja min sisäänosto 80dollaria.
Tarkoitus oli pelata hillitysti ja varmasti. Kun tulin pöytään pääsin suoraan bb:lle ja käteen nasahtaa AK eri maata. Mietin että aikas hyvä alku heti kärkeen. Muut kippaa, kunnes napin paikalta korotetaan 20:een ja small blind maksaa. Tulee minun vuoro ja hetken mietittyäni suurta rahamäärää korotan kaikki päälle.

Kumpikin maksavat ja small blind menee myös all-in. Buttonilta löytyy 8-pari ja smallblindiltä AQ eri maata. Olin aivan varma voitostani, mutta ei niin ei. Pöytään ei tule edes yhtään kuvaa, joten 80 euroa livahti suht vikkelään heti eka kädestä.

Päätin jättää seuraavan kokeilureissun suurempiin pöytiin taas hamaan tulevaisuuteen.

normaalisti pelaan NL 0,5/1

Päätin kokeilla pelikassan kartuttua vähän kovempaa kässipöytää. Holdem NL täyspöytä 2/4 ja min sisäänosto 80dollaria.
Tarkoitus oli pelata hillitysti ja varmasti. Kun tulin pöytään pääsin suoraan bb:lle ja käteen nasahtaa AK eri maata. Mietin että aikas hyvä alku heti kärkeen. Muut kippaa, kunnes napin paikalta korotetaan 20:een ja small blind maksaa. Tulee minun vuoro ja hetken mietittyäni suurta rahamäärää korotan kaikki päälle.

Kumpikin maksavat ja small blind menee myös all-in. Buttonilta löytyy 8-pari ja smallblindiltä AQ eri maata. Olin aivan varma voitostani, mutta ei niin ei. Pöytään ei tule edes yhtään kuvaa, joten 80 euroa livahti suht vikkelään heti eka kädestä.

Päätin jättää seuraavan kokeilureissun suurempiin pöytiin taas hamaan tulevaisuuteen.

Tota... shortstackaaminen ei jätä hirveesti pelivaraa. Eli siis yleensä fold tai all-in. Shortstackaamalla et siis opi kuitenkaan millekkään tasolle kunnolla pelata. Hyvät shortstackaajat kuitenkin tekee ihan kivaa tulostakin, koska vastustajat pelaa huonosti ja saa niin usein odotusarvoltaan positiivisen lopputuloksen.

Ja AK on tossa aivan nobrainer-pusku, eli ei tarvi ees miettiä. AK vs AQ vs 88 ja tietysti 88 on "selkee" suosikki 45.24% win ja 0.28% tie. AK:lla 32.99% ja tie 1.75% ja AQ:lla 20.02% ja tie 1.75% (prosentit tietysti voi vaihdella sen mukaan, miten maat menee).

:curs: Vittu mitä paskaa taas... :curs:

Full ring pöydässä NL Holdemia. Kaikki muut pöydässä kippaa, nappi korottaa 3-betin ja minä maksan isolta blindilta 22 kädellä.

Floppi napsahtaa paremmin kun hyvin: K 2 6 kaikki eri maata.

Minä sökötän, nappi korottaa, ja minä pistän tähän check-raise. Nappi korottaa lisää, ja tiiän tasan tarkkaan sillä olevan kädessä AK. No, minä pusken kaikki kilkut keskelle vaatimattomana yli 90% suosikkina. Homo maksaa ja näyttää AK suited. Meikäläinen on valmis ottamaan ison potin kotiin, paitsi että pöytään rullaa turnilla ja riverillä kaks ruutua lisää, ja pässi vie potin värillä. :itku: :jahas:

Eiks se oo hyvä että se työnti ne rahat 90~ pinnaa takana eikä kipannu sun reissuun? :)

Pelit on rullannu hyvin, syyskuusta enarikuukaus, lokakuukin lähteny muutaman kilon plussalla liikenteeseen ja NL1000 peleihin pitäs ruveta nyt siirtymään kunhan näkyy sopivan pehmeitä pelejä pyörimässä.

Perkeleen PCA satelliitit, luulin että tikettejä voi käyttää mihin tahansa isompaa satelliittiin mutta se oliki seuraavaksi alkava joten sinne meni sekin lippu sitten.

Game # 1391062847 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,02/0,04 - Table "Oosterhout"
Game ended 2009-10-07 19:57:26 GMT+01:00

Players:
86kent (EUR 1,97 in seat 1)
Mikasa90- (EUR 2,12 in seat 2)
osher7777 (EUR 1,52 in seat 3)
G86 (EUR 4,39 in seat 4)
tjaru (EUR 2,98 in seat 5)
MadMan80 (EUR 1,04 in seat 6)

Dealer: MadMan80
Small Blind: 86kent (0,02)
Big Blind: Mikasa90- (0,04)

Mikasa90- was dealt: Ah - 3s

osher7777 Fold
G86 Fold
tjaru Fold
MadMan80 Call (0,04)
86kent Fold
Mikasa90- Check

Flop 3h - 3c - 5s

Mikasa90- Check
MadMan80 Bet (0,07)
Mikasa90- Call (0,07)

Turn 3h - 3c - 5s - 9c

Mikasa90- Check
MadMan80 Bet (0,18)
Mikasa90- Raise (0,56)
MadMan80 Call (0,38)

River 3h - 3c - 5s - 9c - 9d

Mikasa90- Bet (0,38)
MadMan80 All-In (0,37)
Mikasa90- Payback (0,01)

Mikasa90- shows: Ah - 3s (a full house, threes full of nines)
MadMan80 shows: 8h - 9s (a full house, nines full of threes)

MadMan80 wins: EUR 2,00 (with a full house, nines full of threes)
Rake: EUR 0,10

Oh c´moon! Joku roti nyt sentää...

^ Shortstack (sinä .50 kaveri .25), tasona NL4, flopissa olet oop ja tripsit vedottomaan pöytään. Maksat flopin.. Miksi? Tuolla tasolla ei slouvata kuin reetiä.

^ Shortstack (sinä .50 kaveri .25), tasona NL4, flopissa olet oop ja tripsit vedottomaan pöytään. Maksat flopin.. Miksi? Tuolla tasolla ei slouvata kuin reetiä.

Pöytä oli super passiivinen. Kai mä slouvata aattelin...

Pelasinko mä ite ton päin helsinkiä?

No jaa... Miksei tuota nyt ois voinu slouvata? Jos tossa flopissa ois tehny check-reissut, niin sikäli mikäli kun tolla MadManilla ois ollu yhtään järkeä päässä, niin sehän ois kipannu 9 hailla heti. Tosin tommosella tasolla noita idioottimaisia maksuja kyllä tosiaan tulee.

Minä ainakin oisin ton flopin kans sökö-maksanu. Kuitenkin kolmoset kiinni, muuten täysin vaaraton pöytä, ja ite lähes satavarmasti johdossa.

Turnin check-reissut oli sitten oikeeta peliä ja tossa vaiheessahan vähänkin järkevä vihu jo tietää, että toisella on kolmoset kiinni vähintään.

Riveri sitten oli vaan todella paskaa tuuria, koska itellä oli turnilla jotain 95% ja vihulla muutama hullu pinna.

Toisaalta, korkeimmilla tasoilla tuon potin ois voinu ite voittaa jo aikasemmin hyvinkin. Mutta ei tuo nyt niin huonosti ollu pelattu.

Pöytä oli super passiivinen. Kai mä slouvata aattelin...

Pelasinko mä ite ton päin helsinkiä?

Mieti nyt itekki. SUPER PASSIIVINEN vihulainen. Ei paljoo slowplay auta.

Kahel ekal streetil rahat sisään tolla stackilla.

e- joo enpä taas huomannu et toisella oli vielä lyhyempi pino. ihan sama miten ton pelaa :D

Katki poikki ja pinoon. Ipoker on paska. ohi, ohi, setup, ohi, setup, ohi, ohi ---> TILT.
Oikeastaan helpottunut olo, eipä tarvi enää tuota vitun varianssia kattella :)

Oonkohan jotenkin dorka mutta miten hitossa PokerStarsille saa siirrettyä rahaa??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom