Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Ei vittu miten voin olla näin munatonhomo. Kohtuu tiukka kaveri menee allin 35$ ja heti perästä tulee maksaja. Sitten meikä on buttonilla AA kädessä ja pelkäsin tehdä tota maksua ku olin melko varma et jompikumpi vetää ohi ja lujaa. Oli melko totalrepslol ku molemmat jätkät näyttää KK.
Tolla munattomuudella viittasin sitten siihen, että mulla aika iso heikkous on et pelkään ohivetoja, vaikka todennäkösyydet olis mun puolella.

Kyllähän siinä vähän saa jännittääkkin kun kaks muutakin pelaajaa lähtee mukaan ja itellä on naulat. :D Sinänsä hyvä tuuri, että molemmilla vihuilla kallepari, jolloin ne vetää lähes kuollutta. Mutta muutenhan kahta vastaan häviät ässillä jo kerran kolmesta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän siinä vähän saa jännittääkkin kun kaks muutakin pelaajaa lähtee mukaan ja itellä on naulat. :D Sinänsä hyvä tuuri, että molemmilla vihuilla kallepari, jolloin ne vetää lähes kuollutta. Mutta muutenhan kahta vastaan häviät ässillä jo kerran kolmesta...
Juu! Sekin siin vielä oli kun molemmilla kavereil oli se jotain 35$ ja mulla pääl 30$ ni olis vituttanu hävitä. Otan yleinsä 15$ pöytään ja ku stäkki alkaa olee siin 30-40$ pintaa ni alan pelaa liian varovaisesti ja välttämään liikaa allin-tilanteita.

Sen takia koska pokeri on sairas peli! Ja mitä paskemmat laput vihulla on, sitä varmennin se vetää riverillä ja nimen omaan riverillä ohi. :rock:

Tänään muuten Ziigmund otti matsia Isilduria vastaan PLO:ssa. Zigi tais jäähä voitolle, mutta sitten tuli ilmeisesti chatissä vääntöä että Isildur ois halunnu lisää pöytiä, mikä ei kelvannu Zigille joka lähti menemään. :D

PA ainakin vei Isildurilta n. 800k ja Townsend vissiin 1m luokkaa, Ziigmundikin kävi pöydässä mutta Isil ei silloin ainakaan suostunut pelaamaan, myöskään Ivey kanssa ei taida enää mennä samaan pöytään. durrrikin lähti alemmalle tasolle vähän keräilemään rahaa kun on kassa tainnut pienentyä huomattavasti parin viikon sisällä :D

Pitkästä aikaa jotain turnausmenestystäkin... 350 pelaajan turneessa loppusijotus 13. Vielä paremmillekkin sijoille ois ollu suht helppo päästä, koska merkkejä ei ollu lähellekkään edes vähiten. Napilta A8s kädellä blindien varastusyritys, jonka big stack totta kai koolii. Pöytään rullaa turnilla haistavittu-suora 2345, ja vihulla on totta kai isompi suora 96 monsterilla. :jahas:

Mukavan puoleinen ohiveto taas äsken käteispöydissä...

Pre-flopilla tulee jotain korotusta jonka maksan 77 kädellä. Floppi on mukava 78A. Vihu lyö pienen check-reissailun jälkeen kaikki keskelle kädessään AK. No, vaatimaton 95% johto ei voi millään pitää loppuun asti, ja pöytään tulee turnilla A ja riverillä K.

Ai perse, että syö miestä! Jo kahdesti tänään tippunu juuri ennen finaalipöytää kun itellä on ollu tyyliin kaks paria AAKK tai AAQQ ja joku helvetin pelle on turnissa yhdellä pikkuparilla lähtenyt vielä all innii ja repiny jumalauta riveristä kolmoset!

Tuli mieltäylentäviä käsiä ihan putkeen.

AA vs. TT PFAI ja river T
QQ vs. AJo PFAI ja flop A
Shorttina AJs PFAI, 95o maksaa, river 9
AKs ja värinveto flopilla, napit keskelle, 99 maksaa eikä tuu pöytää A, K tai herttaa :C

Tuli mieltäylentäviä käsiä ihan putkeen.

AA vs. TT PFAI ja river T
QQ vs. AJo PFAI ja flop A
AKs ja värinveto flopilla, napit keskelle, 99 maksaa eikä tuu pöytää A, K tai herttaa :C
Heitän nää nyt pienessä kännissä ja ihan ilman tarkisteluja, vakavista pokeripeleistäkin aikaa jo vähintään puol vuotta:
Eka 80/20?
Toinen, onko tää nyt sitte 60/40 kans tai jotain sinne päin.
Kolmas, about 60/40 ihan ilman tietoa onko vihulla herttaa.

Joskus tulee paskaa niskaan ja paljon, jos vituttaa eikä jaksa ajatella pitkää juoksua, niin yksinkertaisesti lopeta pelit. Mulla on jotain 250-300 000 käden väliltä pelattuja käsiä ja vaikka vähän karkkirahaa jäikin, niin huomattavasti stressittömämpi olo ilman pokeria. Ja verrattuna käytettyyn aikaan (pelaamisen lisäksi käsien läpi käyminen, forumeilla pyöriminen, kirjojen lukeminen) niin sama aika töissä olisi yhteensä poikinut enemmän hyötyä (työkokemus/eläke/palkka). Joskus voi käydä huvikseen vetämässä, mutta ei yksinkertaisesti jaksa juuri tuollaisten putkien takia kun sitten vituttaa loppuilta.

Ei nyt pahemmin vituta, kunhan huvittaa lähinnä :D Kyl siin nyt pieni sellane "Voi vittu"-fiilis tulee, mut kuuluu asiaan. Suurimman osan ajasta oon tyytyväinen, kunhan vaan ite oon pelannu oikein, vaikka käden häviäisinkin. Ajankuluksi lähinnä pelaankin, kerta käyn ihan oikeissa töissä ja opiskelen :)

Eka 80/20 joo, 2 outtia vihulla.
Toka varmaan 60/40.
Kolmannessa ei ollu vihulla herttaa ja mulla oli vitusti outteja.

Itsekkin tipuin äsken ihan hyvällä ok vitutuksella, käteen AJ korotin suht reilusti ja pöytään 4A8 meen allin ja kaveri maksaa Q5, pöytään 2 ja 3 :jahas:

Onhan pokerin pelaaminen kohtalaisen stressaavaa, ainakin jos siitä on pakko rahaa leipään saada. Mutta järkyttävän hauskaa ajan vietettä, itse en ainakaan rahan takia pelaa vaikka voitolla ollaan ihan kivasti. En ikinä varmaan tuu nostamaan pelitililtä rahoja paitsi sitten kun siellä on oikeasti ihan kivasti rahaa :D
Mitenkäs muute onko pakkiksella paljonkin ompun pelaajia? Itseäni kiinnostaisi opetella pelaamaan omahaa ja muutenkin ihan mielenkiintoisen tuntuinen peli. Olen sitä jo vähän pelannut ja TUURILLA voittanutkin, mutta pidemmässä juoksussa siinä varmaan tulen maksaman isot oppirahat.

Onhan pokerin pelaaminen kohtalaisen stressaavaa, ainakin jos siitä on pakko rahaa leipään saada. Mutta järkyttävän hauskaa ajan vietettä, itse en ainakaan rahan takia pelaa vaikka voitolla ollaan ihan kivasti. En ikinä varmaan tuu nostamaan pelitililtä rahoja paitsi sitten kun siellä on oikeasti ihan kivasti rahaa :D
Mitenkäs muute onko pakkiksella paljonkin ompun pelaajia? Itseäni kiinnostaisi opetella pelaamaan omahaa ja muutenkin ihan mielenkiintoisen tuntuinen peli. Olen sitä jo vähän pelannut ja TUURILLA voittanutkin, mutta pidemmässä juoksussa siinä varmaan tulen maksaman isot oppirahat.

Omahaa pelailen ainoastaan headsuppina ja sitäkin loppujen lopuksi suht vähän vaikka paremmin sieltä on tullut rahaa kuin texussa

Omaha on ihan jees. Vähän erilainen kun HE, mutta kun pääsee jyvälle siitä niin ihan yhtä viihdyttävää.

Heh, tossa kun olin salilla ja rupesin miettimään miks omaha alko aikoinaan kiinnostaa. Muistaakseni luin jostain et omaha olis tuottosampi kuin holdem, mut tuosta en osaa enempää kommentoida ja tuskin tuottavuus nykyään motiivi sen pelaamiseen olis.

Jos oisin suuttuakseni ni nyt suuttusin. PFAI ässillä, ATo maksaa ja flop JTT. Sattuuhan tota.

Oon tässä nyt sairasloman kunniaksi pelaillu vähän sittareita PAF:lla.
Luulenko vaan, vai sattuuko tuolla ihan vitusti ohivetoja???

Luulet. Tai voihan se olla, että nää on näitä pokerisaittien suuria ja mahtavia huijauksia, joissa tietyille pelaajille järjestetään enemmän epäonnea. :hyvä: Kerro nyt minkälaisia ohivetoja kohtasit ja kuinka monta tuhatta?

Progami sanoi:
Tulee varmaan itselle kohtuu 'niinpäs onkin' -fiilis, mutta mitä tarkoittaa T-kirjain käsistä puhuttaessa? Esimerkiksi ylläoleva "JTT"

T = ten = kymppi

Oon tässä nyt sairasloman kunniaksi pelaillu vähän sittareita PAF:lla.
Luulenko vaan, vai sattuuko tuolla ihan vitusti ohivetoja???

Tästä just keskusteltiin kaverin kanssa eilen. Useaan otteeseen All In ja aina kaveri ohittaa riverillä. Huonoa tuuria :) Ja kai pienissä peleissä enemmän noita tulee... Minkäs kokosta peliä olit vetelemässä?

ps. "Ei pitäis antaa niitä outteja"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom