Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä nutsi JJ+ ja AQ+ on tuohon boardiin? Olkoon miten vain. Oletetaan sitten, että vastassa on joka kerta suora tai vähintään kärkisetti, niin mikään maksu ei ole oikeutettu. Siitäkin huolimatta, vaikka käsihistoria kiistattomasti osoittaa maksun olleen erittäin kannattava. Itse otin kantaa vain siihen, että onko voiko kertoimilla perustella maksun kannattavuutta.Niin mietin vaan että jos sattuisi olemaan vaikka taskupari kädessä niin se sitten menis sun logiikalla pakkaan koska settiin on outteja vaan 2 ja vihulla ilmiselvästi on nutsit koska se bettas pf standardisti ja cbettas flopin standardisti.
Huomattavasti halvempaa ja tuplasti mukavampaa...
Jos sä mietit maksun kannattavuutta sen perusteella miten yksittäisessä kädessä käy niin joo, sittenhän toi oli ihan helvetin hyvä maksu. Suosittelen kaikille :hyvä:Mikä nutsi JJ+ ja AQ+ on tuohon boardiin? Olkoon miten vain. Oletetaan sitten, että vastassa on joka kerta suora tai vähintään kärkisetti, niin mikään maksu ei ole oikeutettu. Siitäkin huolimatta, vaikka käsihistoria kiistattomasti osoittaa maksun olleen erittäin kannattava. Itse otin kantaa vain siihen, että onko voiko kertoimilla perustella maksun kannattavuutta.
En tiedä pitkäänkö jaksan jakata tästä, mutta kokeillaanpa vielä kerran.Jos sä mietit maksun kannattavuutta sen perusteella miten yksittäisessä kädessä käy niin joo, sittenhän toi oli ihan helvetin hyvä maksu. Suosittelen kaikille :hyvä:
Mitä jos vihulla on se AQ ja lyö ihan standard cbetin ja sä maksat ihan paskoilla oddseilla ja käy mäihä ja osut ne tripsit. Jatkaako se supertiukka vihu lyömistä sitten turnilla ja rivellä kun sillä ei oo mitään kiinni? Tuskin.
Jos taasen vihulla on ylipari, josta hän ei osaa luopua, niin silloin se 60 sentin maksu 5 outtisella on erittäin hyvin perusteltu kun voittaa voi 15 euroa.
Mää lohduttaudun aina sillä, että jos ois kattonu, ni masiina ois tullu generoineeksi kokonaan toisen näköset pöytäkortit.
Jos oon oikein käsittäny ni tää on ihan fakta homma.
mitä nää "refelinkit" meinaa?
Refelinkki tarkoittaa sitä että linkittää tollasen paikan niin että perässä on oma "referrer" eli suosittelijanumero tai vastaava. Eli kun joku sen linkin kautta rekisteröityy niin tämä alkuperäinen postaaja saa siitä jotain bonusta/rahaa tjsp. Eli noita linkkejä käsittääkseni saa muuten postata kunhan postaaja ei itse siitä mitään hyötyä tavoittele.Jos on rigged sivusto niin ehkä sitten
Kaikki "register now free 50dollar + 100" höskät... Eli mainokset
Refelinkki tarkoittaa sitä että linkittää tollasen paikan niin että perässä on oma "referrer" eli suosittelijanumero tai vastaava. Eli kun joku sen linkin kautta rekisteröityy niin tämä alkuperäinen postaaja saa siitä jotain bonusta/rahaa tjsp. Eli noita linkkejä käsittääkseni saa muuten postata kunhan postaaja ei itse siitä mitään hyötyä tavoittele.