Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnea täysi-ikäisyydestä. Sitten hillitön grindaus päälle....:DSanokaas mis ois just täl hetkel kovat bonukset jos tallettas rahaa tai liittys jne. Nyt alkaa pokerinpeluu netissä laillisesti! :D
Tuo bonusten huoraaminen on kyllä tympeintä mitä itselle on eteen tullut pokerissa. Vaikka ei kiinnostaisi yhtään pelata, niin pitää silti jauhaa niin ja niin monta huorauspistettä, jotta saa jonkin kuukausibonuksen. Tuollainen sai mut pitämään vuoden tauon pokerista. Kun aloitin uudestaan muutama kuukausi sitten, niin ensimmäinen temppu oli hommata sellainen reikin palautus, joka ei vaadi mitään tiettyjä pelimääriä kuukauteen. Näin voi pelata tasan tarkkaan silloin kuin mieli tekee.Olen käyttänyt valtavasti aikaa huoraamiseen. Parhaimmillaan, tai pahimmillaan olen pelannut reilusti yli 200 000 kättä kuukaudessa. Jokainen joka on vastaavaan syyllistynyt ( ei varmaan löydy montaa), tietää mitä se vaatii. En suosittele.
Kannattaa varmastikin kokeilla ensin kahta pyötää.Ei oo kyllä minun hommaa tuo multitablaaminen. :D Kokeilen kolmee pöytää kerralla niin -3bin tunnissa. Vaihdoin takas yhden pöydän taktiikkaan niin alko nousu ja sain kurottua umpeen tuon 3bin.
En tiiä oonko hidasälynen vai mitä, mutta ei mulla riitä keskittyminen jos kolmessa pöydässä on actionia yhtäaikaa. Ihailen kunnioittavasti niitä jotka pystyy multitablaamaan 9 pöytää kerralla.
Tuo bonusten huoraaminen on kyllä tympeintä mitä itselle on eteen tullut pokerissa. Vaikka ei kiinnostaisi yhtään pelata, niin pitää silti jauhaa niin ja niin monta huorauspistettä, jotta saa jonkin kuukausibonuksen. Tuollainen sai mut pitämään vuoden tauon pokerista. Kun aloitin uudestaan muutama kuukausi sitten, niin ensimmäinen temppu oli hommata sellainen reikin palautus, joka ei vaadi mitään tiettyjä pelimääriä kuukauteen. Näin voi pelata tasan tarkkaan silloin kuin mieli tekee.
Miten sellanen "hommataan"? Viimeistään mikrojen jälkeen pitää saada tollanen.
Todellakin, vaikka muuta täälläkin väitetään niin oon tullu siihen tulokseen et huonot tässä pärjää. Ei saatana minkäänlaiset kädet ole pitäny pitkiin aikoihin.Kyllä mä lähtisin siitä, että nyt ollaan asian ytimessä...
"Tää on niin paska peli."
Miten sellanen "hommataan"? Viimeistään mikrojen jälkeen pitää saada tollanen.
Tommonen 6.5 AF on aika typerä. Ette anna vihujen bluffata tarpeeks = missaatte valueita heikommilta käsiltä.