Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä mä lähtisin siitä, että nyt ollaan asian ytimessä...

"Tää on niin paska peli."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa olla meikäläisen "pokeriura" lopussa. Ei vaan jaksa enää. Suuri ongelma minulle on se, etten missään vaiheessa ole oppinut pitämään pokerista.

Toinen ongelma on se, että aloittaessani pelaamaan muutamia vuosia sitten, olin heti voitollinen pelaaja, enkä missään vaiheessa ole pyrkinyt kehittämään peliäni, vaan ajauduin helpon rahan perässä bonushuoran uralle.

Olen pelannut valtavan määrän break even pokeria. Joskus jopa tappiolista pokeria. Bonuksista ja rakebackista olen saanut lähes kaikki pokertuloni.

Olen käyttänyt valtavasti aikaa huoraamiseen. Parhaimmillaan, tai pahimmillaan olen pelannut reilusti yli 200 000 kättä kuukaudessa. Jokainen joka on vastaavaan syyllistynyt ( ei varmaan löydy montaa), tietää mitä se vaatii. En suosittele.:david:

Elämä jatkuu ja jos Laiho sen vain suo, jatkuu minun peliharrastus urheiluvedonlyönnin puolella.

Ei oo kyllä minun hommaa tuo multitablaaminen. :D Kokeilen kolmee pöytää kerralla niin -3bin tunnissa. Vaihdoin takas yhden pöydän taktiikkaan niin alko nousu ja sain kurottua umpeen tuon 3bin.

En tiiä oonko hidasälynen vai mitä, mutta ei mulla riitä keskittyminen jos kolmessa pöydässä on actionia yhtäaikaa. Ihailen kunnioittavasti niitä jotka pystyy multitablaamaan 9 pöytää kerralla.

Sanokaas mis ois just täl hetkel kovat bonukset jos tallettas rahaa tai liittys jne. Nyt alkaa pokerinpeluu netissä laillisesti! :D
Onnea täysi-ikäisyydestä. Sitten hillitön grindaus päälle....:D

Olen käyttänyt valtavasti aikaa huoraamiseen. Parhaimmillaan, tai pahimmillaan olen pelannut reilusti yli 200 000 kättä kuukaudessa. Jokainen joka on vastaavaan syyllistynyt ( ei varmaan löydy montaa), tietää mitä se vaatii. En suosittele.:david:
Tuo bonusten huoraaminen on kyllä tympeintä mitä itselle on eteen tullut pokerissa. Vaikka ei kiinnostaisi yhtään pelata, niin pitää silti jauhaa niin ja niin monta huorauspistettä, jotta saa jonkin kuukausibonuksen. Tuollainen sai mut pitämään vuoden tauon pokerista. Kun aloitin uudestaan muutama kuukausi sitten, niin ensimmäinen temppu oli hommata sellainen reikin palautus, joka ei vaadi mitään tiettyjä pelimääriä kuukauteen. Näin voi pelata tasan tarkkaan silloin kuin mieli tekee.

Ei oo kyllä minun hommaa tuo multitablaaminen. :D Kokeilen kolmee pöytää kerralla niin -3bin tunnissa. Vaihdoin takas yhden pöydän taktiikkaan niin alko nousu ja sain kurottua umpeen tuon 3bin.

En tiiä oonko hidasälynen vai mitä, mutta ei mulla riitä keskittyminen jos kolmessa pöydässä on actionia yhtäaikaa. Ihailen kunnioittavasti niitä jotka pystyy multitablaamaan 9 pöytää kerralla.
Kannattaa varmastikin kokeilla ensin kahta pyötää.

Tuo bonusten huoraaminen on kyllä tympeintä mitä itselle on eteen tullut pokerissa. Vaikka ei kiinnostaisi yhtään pelata, niin pitää silti jauhaa niin ja niin monta huorauspistettä, jotta saa jonkin kuukausibonuksen. Tuollainen sai mut pitämään vuoden tauon pokerista. Kun aloitin uudestaan muutama kuukausi sitten, niin ensimmäinen temppu oli hommata sellainen reikin palautus, joka ei vaadi mitään tiettyjä pelimääriä kuukauteen. Näin voi pelata tasan tarkkaan silloin kuin mieli tekee.

Miten sellanen "hommataan"? Viimeistään mikrojen jälkeen pitää saada tollanen.

Miten sellanen "hommataan"? Viimeistään mikrojen jälkeen pitää saada tollanen.

Itselleni tarjottiin ihan sähköpostiin sellaista vakiosaitilleni. Supporti huomasi varmaan, että olen niin helvetin paisti NL100 tasolla, että tuo a(a)pina on pakko pitää kyllä saitilla pelaamassa :)

Onhan noita, tutkit vähän suomalaisia foorumeita niin tarjouksia löytyy.

Edit: meikällä oli kyllä jo alussa rakeback toiselle sivustolle, mutta toinen tarjosi sitä sitten..

kolmen euron sittarit ovat ihan kuninkaita pelata kännissä. Katsoin sunnuntain (vuorotyö..) saldoa illalta. Kahdeksan sittaria. Sijoitukset 6,1,1,2,1,1,1,3.
Lievä runi ollut :)

31 $1 turbo sittaria. 2 voittoo 1 kakkos sija..

Vähän meni puskemiseks parin alun ohivetoputoamisen jälkeen. Vituttaa ku tuntuu, että ei kokonaista sittaria voi selvitä ilman ohivetoa/KK vs AA tyylistä tilannetta. Kyl sitä itekki pääs pari kertaa ohi... Ihan liikaa virheitä kyl. Pitäis laittaa kone kii sen jälkee ku hävii 5.5bin käteispöytiin eikä mennä rämppäämään all-in turbosittareihin :D

Kyllä mä lähtisin siitä, että nyt ollaan asian ytimessä...

"Tää on niin paska peli."
Todellakin, vaikka muuta täälläkin väitetään niin oon tullu siihen tulokseen et huonot tässä pärjää. Ei saatana minkäänlaiset kädet ole pitäny pitkiin aikoihin.
QQvsK6
JJvsTT
AKvsKJ

Kaikki vedetään ohi aivan sama miten ne pelaa, monen tunnin turnauspelin jälkeen jää luu käteen apinoiden takia.

Paska peli, huonot pärjää piste!

edit: Lisätään nyt AJvsA7 ja KTvsK9, loppuipa viimeisetki turnaukset, vittu.

Ohivedot on ikäviä kyllä.. Oli aika lamauttava eilinen AA vs TQ, flopilla vihulle täyskäsi..

preflop allinit on kyllä pokerin parasta antia :D

Mun ainoot tavat voittaa rahaa(3-bet ja cbet) oli tänää aika hyvin tukossa. Joka toiseen call ja joka toiseen all-in. Pari kertaa sain rahat keskelle paremmal kädel mut lopputulos tiedetään.

Sentään jotenki sain pidettyy aisois häviöt ettei menny montaa binii kuitenkaan.

Yhessä pöydässä oli kaveri, joka makso pf melkeen kaiken, flopilla kaiken ja turnilla se foldas tyhjän käden ja jatko maksua osutulla. Checkiin se ceckas tyhjän käden ja raises isosti osutun.

Arvatkaa saiko kukaan siltä rahoja pois.

Myös kiinnittäny huomioo sellaseen kaveriin, joka pelaa pelkästään huippukädet pf, 3bet range AK KK AA ja foldaa aina floppiin jos ei oo nuts. Tällä samalla kaverilla on aina pari biniä edessä.

Vittuku itekki jaksais, mut diggaan pokerist just sen takii ku se on pokerii. Enpä taida enää sitä päivää nähä, kun AF on alle 6.5 missään pöydässä. En varmaan nää sitäkään päivää, kun nousen pois mikroista.

kani, vaihda shorttiin. jotenkin huomaa, ettet jaksa kyylätä niinkuin suurin osa ei jaksa. pakko pelata välillä luovempaa peliä. voin sanoa, että kun ite alottelin käteispelejä fullissa tein tappiota micro tasolla. no, jonkun ajan päästä vaihdoin shorttiin ja voittoa alko tulemaan kunnolla.

Aggression factorista, mulla oli shortin alun aikoihin af yli 12!. siltikin tein tasasta tulosta. nykysin vähentynyt 4-7 tienoille. mutta. oikeesti, vaihda shorttiin niin näät pystytkö tekemään parempaa tulosta siellä.

Ite tullu täs pelattua kuukaudenpäivät euron sittareita ja vähän pienimpii pöytii. Rolli on parhaimmillaa ollut 16e plussalla, tällä hetkellä n. 4e. Kun saan 50VIP pojoa täyteen saan taas 25e bonusta. SIllo pitäs siirtyä kolmosen sittareihin.

Tommonen 6.5 AF on aika typerä. Ette anna vihujen bluffata tarpeeks = missaatte valueita heikommilta käsiltä.

Totta, mutta uskottavuus menee ja saa hyvin rahaa ku on kova käsi flopilla. Silti pitää tosiaan laittaa jäitä hattuun ja heittää checki sinne tänne :D

On tossa liian isossa AF muitaki selviä ongelmia, jos vihut osaa pelaa.

sampsa: pelaan molempia. Ja sittareita. Ja mtt. En vielä vaiha kokonaan shorttiin, mutta jossain vaiheessa se on eessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom