Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
1h20min aamupeli +4bin.

_KAIKKI_(5-6) all-iniä piti. Keskimäärin varmaan 80-20 johdosta. Yleensä oon voittanu tollasella todennäkösyydellä about puolet. Eikä ikinä aikasemmin oo jääny noin montaa kalaa haaviin noin lyhyessä ajassa. Jos ne sklansky bucksitki lähtis nyt tasottuu.

Ei uskaltanu kuitenkaan jatkaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No naulaahan tossa yritin repata, ja noin olisin pelannu sen jos mulla olis ässä ollut. En tiä olisko vihu päästänyt poketista irti jos olisi lyönyt flopilla jo. Lähinnä tosta huomaa että perus nl10-vihu ei kyllä irrota kättänsä kovin helposti. Onhan toi turnilla jo selvä että vihulla on keskipari.

Jos reppasit naulaa, niin eikö se flopilla olis pitäny raise? Maksun jälkeen käden olis sit voinu luovuttaa. En kyl ite mikään pokerihai ole, joten voin olla väärässä.

Olishan sillä voinu KdQd olla myös.

Mun mielest peru NL10-vihu saattaa olla kuka vaan ja tehä mitä vaan. Ainaki tähän atisten havaintojen perusteella.

Jos reppasit naulaa, niin eikö se flopilla olis pitäny raise? Maksun jälkeen käden olis sit voinu luovuttaa. En kyl ite mikään pokerihai ole, joten voin olla väärässä.

Olishan sillä voinu KdQd olla myös.

Mun mielest peru NL10-vihu saattaa olla kuka vaan ja tehä mitä vaan. Ainaki tähän atisten havaintojen perusteella.
Niin, no tää liittyy mun kunnianhimoiseen projektiin, miten bluffata nl10-pelaajaa.

Mielestäni A:lla tossa kannattaa vaan maksaa ja lyödä valueta turn ja river. Pelottavia kortteja ei juurikaan ole. Luulin että vihu ajatteli näin, mutta ei sitten.

Aivan turha alkaa nl10 pelaajaa pistää yksittäiselle kädelle. Sillä joko on ässä, ässät tai sitten sillä on jotain muuta :D

Niin, no tää liittyy mun kunnianhimoiseen projektiin, miten bluffata nl10-pelaajaa.

Mielestäni A:lla tossa kannattaa vaan maksaa ja lyödä valueta turn ja river. Pelottavia kortteja ei juurikaan ole. Luulin että vihu ajatteli näin, mutta ei sitten.

Aivan turha alkaa nl10 pelaajaa pistää yksittäiselle kädelle. Sillä joko on ässä, ässät tai sitten sillä on jotain muuta :D

Ok no sit ymmärrän :evil:

Niin näköjään kannattaa, jos tosiaan itellään on se A.

Löysin PT3 tollasen auto-rate ominaisuuden. Tulee todellakin tarpeeseen ja uskon, että se auttaa mua noin binillä päivässä. :hyper:

Kyllähän mikroissa monikin pelaa sellaista peliä, mistä tuon käden voisi lukea hyvin suurella todennäköisyydellä oikein. Jos vastassa on esimerkiksi tyyppi, joka lyö pf vain JJ+, AK, AQ ja KQ, niin tilannehan on tuossa kädessä vasin selkeä. Aika harva noilla tasoilla lyö 34:lla. 22 - 66 eivät myöskään ole monilla korottelukäsiä. Jos vastus on suhteellisen tiukka, niin todennakäisimmin siellä vastassa on jotain AQ+ ja 99+ tyylistä kättä.
No en kyllä edellään pysty taipumaan siihen että ensinnäkään löytää microista noin tiukkaa vihua joka ei korota esim 88 tai vaikka se 66. Ei yksinkertaisesti pysty pistämään ketään noin tiukalle rangelle täysin standardin pf ja flop pelin vuoksi. Paitsi jos on Stu Ungar.

Hämmästyttävimpiä käsiä mun lyhyellä huppiuralla, WTF:

http://weaktight.com/858124
standard menoo, pisti sut 56/T9/ilmalle. olisit 3-betannut isot A:t. joten uskottavimmat kädet sulle setti/2pair/veto/ilma.

E:nii joo vihu makseli, no ehkä sen olis pitäny bluffreissata turn. tai no, jos se haki bluffia kokoajan ja luotti et ku chekkaat ni se puskee. toho riverin pariin se ei voinu enää kipata, jos se pysy riidissää(bluffcatcher). ei toi jotenkin cs:lle kään haise, kun maksaa perässä 4high(?) ei se voi olettaa olevansa johdossa:P.

Kyllähän toi oli niin jäätävää peliä vihulta, ei tossa yksinkertaisesti voi olla edellä 4-hailla, vaikka toi turnin maksubluffi oli kyllä hieno.

No en kyllä edellään pysty taipumaan siihen että ensinnäkään löytää microista noin tiukkaa vihua joka ei korota esim 88 tai vaikka se 66. Ei yksinkertaisesti pysty pistämään ketään noin tiukalle rangelle täysin standardin pf ja flop pelin vuoksi. Paitsi jos on Stu Ungar.
Kyllähän noita näkee useinkin. NL10:ä en kyllä ole koskaan oikein pelannut, mutta tuskinpa NL25 poikkeaa suuresti. Toisinaan itsekin tiukennan rangen edellä kuvatun kaltaiseksi, jos vain vastassa on sopivia pelaajia. Mun mielestä 66:lla korottamatta jättäminen ei ole edes mitenkään harvinaista. Pikemminkin päin vastoin.

Kyllähän noita näkee useinkin. NL10:ä en kyllä ole koskaan oikein pelannut, mutta tuskinpa NL25 poikkeaa suuresti. Toisinaan itsekin tiukennan rangen edellä kuvatun kaltaiseksi, jos vain vastassa on sopivia pelaajia. Mun mielestä 66:lla korottamatta jättäminen ei ole edes mitenkään harvinaista. Pikemminkin päin vastoin.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että shortissa saatetaan korottaa, fullissa tuskin. Maksuja tulee missä tahansa.

Tälläistä nittiä vastaan sä sitten varmaan kanssa kippaisit TT johonkin 8 high floppiin koska siellähän on selvästi nutsit?

standard menoo, pisti sut 56/T9/ilmalle. olisit 3-betannut isot A:t. joten uskottavimmat kädet sulle setti/2pair/veto/ilma.

E:nii joo vihu makseli, no ehkä sen olis pitäny bluffreissata turn. tai no, jos se haki bluffia kokoajan ja luotti et ku chekkaat ni se puskee. toho riverin pariin se ei voinu enää kipata, jos se pysy riidissää(bluffcatcher). ei toi jotenkin cs:lle kään haise, kun maksaa perässä 4high(?) ei se voi olettaa olevansa johdossa:P.

Apina se oli. Fancyplayaava sellanen. Ei mun c/r range oo tossa flopilla niin polarisoitunut et vihu vois pistää mut automaattisesti nuts-ilma rangelle. C/r:ään naulat AT:sta-A6:een about, kaikki 2pairit ja settejä on normaalisti vain 1 (88 normisti 3bet, mut vihu = apina, 88 call pf), 2 gutaria ja 2 oesd:ta. Vedoilla en useimmiten jatka betsausta tollaseen korttiin turnilla. Paska kortti barreloida ilmalla siis. Riveri ei muuta mitään - en myöskään painas enää viimestä mikäli oon painanu jo 2 (varsinkaan kun vihu on apina)

http://weaktight.com/861145 Tossa noita hienoja vihuja jotka antaa niin järkyttäviä betsizing tellejä ja pelaa niin paisti lineillä kätensä kun olla ja voi. Pf limp reminiraisen jälkeen ajattelin vaan et höhö ja olin aika varma niistä nauloista/kalleista. Ja vihu ei osaa valuuttaa.

heh, no toi nyt oli puoliläpällä heitetty toi standardi meininki. katoin et vihu betsaili tossa. kyllä tos vihun olis pitäny tulla yli turnilla, mikäli se usko et sul ei oo mitään. Niin, ja oletin siis että vihu ei olisi mikään apina niinkun näköjään tuli ilmi että oli.

joo, noi betsizing tellit on kyl järkyttäviä. samoin ku slouvaaminen. fisut slouvaa aina ihan liikaa. pari kertaa nähny ku vihu sököttelee riverille ässä settiä ja sit pistää minibetsin riverillä:P.

fisut slouvaa aina ihan liikaa. pari kertaa nähny ku vihu sököttelee riverille ässä settiä ja sit pistää minibetsin riverillä:P.

Jos uskoo, että vihu(i)lla ei oo mitään flopilla ni joskus toi toimii ainaki mikroissa.

Floppasin kerran värisuoran A3 tms kädellä(en muista oliko limp vai raise). check-check. turn Q check-check. river K jotain bettejä siin oli ja sit mentiin all-in. Vihulla KQ.

Mut joo kaikki pelit toimii joskus ...

Nyt multa menee ohi viestisi sanoma.

Että jos se on ton pelin perusteella helppo lukea jollekki JJ+, niin foldaisit sitten varmaan TT 8 high floppiin? Sitä varmaan haettiin.

Puol tuntii oli pakko viel kokeilla tähän ku sain noi ratingit käyttöön. +1,5bin. Viel on kuoppaa jäljel mut nyt alkoon.

Nyt multa menee ohi viestisi sanoma.

Kyse tästä kädestä josta aiemmin puhuit

Kyllähän tuon lisäkertoimilla voi perustella. 0,63 euron maksu mahdollisti tuossa tilanteessa noin 15 euron voiton. Tripsit tai kaksi paria osuu kuitenkin noin 10 prosentin todennäköisyydellä ja tuossahan sai maksun takaisin yli 20 kertaisena. Jos on rautaiset riidit siitä, että vihulla on iso pari kädessä ja vihu on valmis luovuttamaan kaikki merkkinsä vedon osuessa, niin maksu on ihan ok.

Niin mietin vaan että jos sattuisi olemaan vaikka taskupari kädessä niin se sitten menis sun logiikalla pakkaan koska settiin on outteja vaan 2 ja vihulla ilmiselvästi on nutsit koska se bettas pf standardisti ja cbettas flopin standardisti.

Keksin nyt kyllä tavan jonka aion lähitulevaisuudessa toteuttaa. Ens kerralla kun tulee fiilis että nyt painetaan saatana ilmalla ja tiedän että häviän niin vois vaan painaa fold ja sammuttaa koko kone. Taksi alle ja hakis kaupasta 12 packin ja pitsan ja vetäis perseet. Jälkimmäinen vaihtoehto huomattavasti halvempaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom