Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kellään heittää vertailuja ton pokerihuoneen verkon nl100 nl200 peleistä verrattuna ongamen vastaavii? Etin utta verkko RBn kanssa mut en oo oikeen löytäny sopivaa. Ipokerilla on niin paljo shortteja ja softa raivostuttaa. Starssin softa on kauhee ja tiltillä menee tilttii. Tällä hetkel ois nl400 rolli kasas.

hoyhenen_kevyt sanoi:
Missä oli se uutinen jossa pro pelaaja oli saanu potin itelleen vaikka olis pitäny hävitä?

Phil Hellmuth voitti siis potin huonommalla kädellä :) Homman syy on selvitetty ja softavirhe korjattu.

http://www.tokwiro.com/winning-hand-correction.asp
http://blog.ultimatebet.com/2008/12/update-on-recent-software-issues/

Tästä päästään siihen että nettipokerisoftien kehitysvaiheen testaus ei taida olla kovin laadukasta jos yhteyden katkeaminen sopivalla hetkellä aiheuttaa tuollaista.

Jee tuli voitettua Pokerihuoneelta 1e freezeout turnaus! Palkintona mehevät 92e! Tästä se lähtee.. Stakki aiemmin 20e enkä oo tallettanu sinne yhtään vaan freerollien kautta alotin ja siitä sitte pikkupöytiä ja näitä vähä pienempiä turnauksia. Liekö merkitystä sillä, että kirjastosta lainasin (ja luin) 3 pokerikirjaa, joista 2 oli turnauspelaamista käsitteleviä..

Jee tuli voitettua Pokerihuoneelta 1e freezeout turnaus! Palkintona mehevät 92e! Tästä se lähtee.. Stakki aiemmin 20e enkä oo tallettanu sinne yhtään vaan freerollien kautta alotin ja siitä sitte pikkupöytiä ja näitä vähä pienempiä turnauksia. Liekö merkitystä sillä, että kirjastosta lainasin (ja luin) 3 pokerikirjaa, joista 2 oli turnauspelaamista käsitteleviä..

Kyllähän noita kirjojen lukemista kannatetaan. Itse olen lukenut kolme kirjaa. Jokaisen jälkeen pelasin noin 2-4 viikkoa tappiollista pokeria. Jotenkin oma peli menee sekaisin, kun lukee noita.
Mutta näin jälkeenpäin noita kirjojen oppeja voi käyttää hyväkseen. Vaikka en enää uskalla niitä lukea:wtf:

Kyllähän noita kirjojen lukemista kannatetaan. Itse olen lukenut kolme kirjaa. Jokaisen jälkeen pelasin noin 2-4 viikkoa tappiollista pokeria. Jotenkin oma peli menee sekaisin, kun lukee noita.
Mutta näin jälkeenpäin noita kirjojen oppeja voi käyttää hyväkseen. Vaikka en enää uskalla niitä lukea:wtf:

Yleisesti sanotaankin, että juuri kirjojen lukemisen jälkee voi tehdä pari viikkoa tappiota ennenkuin asiat sisäistää käytännössä. Pitäs itekin alkaa jotain tässä lomalla lukemaan.

Itellä kans meni kirjan jälkee tappiolle..aloin pelaamaan paljon agressivisemmin mut pikkuhiljaa siitä taas alkanu menee vaikkei nyt mitää isompaa tullukkaa

Pyh.:D Toivottavasti ny kävis kerrankin kortti..Sateliitistako sait paikkas vai ihan rahalla?

Jep, sateliitista sain paikkani.Kuhan nyt välttyis pahoilta ohivedoilta.Kolme edeliistä kertaa lähteny 100k turnauksesta sellasella ohivedolla, ettei mitää rajaa.Kummiski sen verran harvinaista herkkuu nää isot turnaukset meikäläiselle.

Jep, sateliitista sain paikkani.Kuhan nyt välttyis pahoilta ohivedoilta.Kolme edeliistä kertaa lähteny 100k turnauksesta sellasella ohivedolla, ettei mitää rajaa.Kummiski sen verran harvinaista herkkuu nää isot turnaukset meikäläiselle.

Puhutteko nyt tuosta Pokerroomin 100K:n turnauksesta johon on karsintoja useasti päivässä?

Jos sitä meinaatte niin itse en ole oikein sisäistänyt että miten ne karsinnat toimii, jokaisella kerrallahan 250pelaajaa saa "tiketin" mutta ei kait se pelkästään oikeuta siihen turnaukseen?

Kerran vaan satuin pelaamaan ajan kuluksi yhden karsinnan ja olin siinä 250joukossa mutta en ainakaan mihinkään rahaturnaukseen sen avulla päässyt, en kyllä silloin jäänyt asiaa sen tarkemmin miettimään.

Puhutteko nyt tuosta Pokerroomin 100K:n turnauksesta johon on karsintoja useasti päivässä?

Jos sitä meinaatte niin itse en ole oikein sisäistänyt että miten ne karsinnat toimii, jokaisella kerrallahan 250pelaajaa saa "tiketin" mutta ei kait se pelkästään oikeuta siihen turnaukseen?

Kerran vaan satuin pelaamaan ajan kuluksi yhden karsinnan ja olin siinä 250joukossa mutta en ainakaan mihinkään rahaturnaukseen sen avulla päässyt, en kyllä silloin jäänyt asiaa sen tarkemmin miettimään.

Ei siita puhuttu, vaan tosta pokerihuoneen tän illan 200k turnauksesta.

Neuvokaas tyhmää.. Pokertracker 3.. Mites B2B -verkko saadaan vörkkimään tässä? Tähän mennessä ollut ongamen puolella ja siellähän se toimii kuin rasvattu..

Spadeclub.com

Onko kukaan pelaillut kyseisellä sivustolla? Huomasin uudessa poker magazinessa heidän mainoksensa ja siinä mainostivat, että pelkällä kk-maksulla pääsisi pelailemaan. Cash pöydissä ei ole peli kulkenut, joten ajattelin tuollaista kokeilla.

Ei siita puhuttu, vaan tosta pokerihuoneen tän illan 200k turnauksesta.

Mites meni? Ite tipuin 155... 108 olis ollu eka rahasija. Alku meni ihan hyvin pelasin kaikki halvat kädet ja agressiivisesti muutenkin.. Lopussa pelasin sen hetken johtajan pöydäs jossa pari muuta iso stäckistä kaverii.. Itellä alle 6000 merkkiä ja samas pöydäs yli 100000 merkin stäckistä joten ei siinä paljoo enää pelailee pystyny varsinkin kun ei korttia tullu.. Blindit tais olla tippumis hetkel 1200 ja 600 + 80 ante.. Tippumisesta huolimatta ihan tyytyväinen omaan peliin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom