Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Alexei sanoi:
Ei pahalla, mutta jos AA ja AK on tappiollisia, niin olet joko pelannut tosi vähän tai tosi huonosti.

Muistaakseni totali oli jotain vähän vajaa 3000 kättä, AA tullut ~15 kertaa ja AA:lla voittanut ~40% kerroista. Pelinä enimmäkseen 0,5/1 limitti partyn beginners pöydissä, enkä todellakaan ole lähtenyt slouvailemaan AA:lla.

Kokonaisuudessaan pelit (mukavasti) plussalla, mutta tuo pisti silmään statistiikasta. Ja eihän tuo 3000 ole mikään kattava otos, mutta kummallista kuitenkin. AK- pelissä sitten selvästikkin mättää mulla jokin.

:edittiä: ja selvästihän se yliagressiivisuus tossa AK:ssa kusee..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruutiukko sanoi:
edit: Se oli siinä. KK takkiin 89o. Flopissa 8 ja ylläripylläri riveristä 9. Tämän takia ei kannattaisi pelata fixediä mutta toisaalta voisi olettaa ettei enää 1/2 pöydässä ihan mielettömiä jahdata. Olin näköjään väärässä.

Voi todellakin olettaa, jengi maksaa kaikella paskalla. Tänää pelasin 3/6 split limittiä. Utg raisee 6$ mä raisee 9$, 2 ukkoo foldaa BB maksaa 6$ ja Utg maksoi.
Floppi J38 bettailuiden ja reissujen jälkeen lopputulos oli, että mulla kädessä AA ja BB:llä 38. Eli maksoin 6$, koska oli jo maksanut 3$ :wall: :wall: :wall: . Ei noiden panoksien suuruudella ole mitään tekemistä sen kanssa maksaako jengi vai ei, koska jos pelaa esim. 3/6 splittiä on varaa maksaa samalla lailla kuin, jos pelaisi 1/2 splittiä.

jugga sanoi:
Muistaakseni totali oli jotain vähän vajaa 3000 kättä, AA tullut ~15 kertaa ja AA:lla voittanut ~40% kerroista.
No ainaki otanta on pieni. (Esim. 8s6s tulee keskmäärin kerran 1326 jaossa. Sinun pelimäärällä siis laskennallisesti n.2 kertaa (voi olla, että ei ole tullut kuin vaikka kerran). Tuon tyyppisellä kädellä voi saada hyvin maksuja, jos floppi osuu hyvin. Ja se, että floppi osuu kahdesti, ei vielä ole mikään ihme. Summasummarum, vaikka voittasit molemmilla kerroilla valtavan potin, niin tuskin kannatta kolmannella 8s6s kädellä isommin reissata preflop.)

En ota kantaa peliin laatuun muuten, mutta AA tulee usein kalliiksi, jos sitä ei malta kipata siinä vaiheessa, ko joku on jo vetäny reilusti ohi. Suotta sitä vastustajan tuuria palkitsee sillä, että yrittää itse olla yhtä onnekas. (tosin voihan olla, että sinun kantsii maksaa vaikka oisit vähän perässäki).

Alexei sanoi:
En ota kantaa peliin laatuun muuten, mutta AA tulee usein kalliiksi, jos sitä ei malta kipata siinä vaiheessa, ko joku on jo vetäny reilusti ohi. Suotta sitä vastustajan tuuria palkitsee sillä, että yrittää itse olla yhtä onnekas. (tosin voihan olla, että sinun kantsii maksaa vaikka oisit vähän perässäki).

Juuri näin AA on kuitenkin paras käsi vain ennen floppia :rolleyes:

Entäs sitten kun pocket on sen verran vahva, että päästään floppiin asti mutta se onkin sitten kuraa? Tuolla taannoin jo seliteltiin outsien määrän vaikuttavan jatkoon mutta onko pelimiehillä heittää mitään muuta settiä tähän tilanteeseen liittyen? Miten tästä jatketaan fiksusti ja mitkä asiat vaikuttavat mihinkin.

Pulla sanoi:
Entäs sitten kun pocket on sen verran vahva, että päästään floppiin asti mutta se onkin sitten kuraa? Tuolla taannoin jo seliteltiin outsien määrän vaikuttavan jatkoon mutta onko pelimiehillä heittää mitään muuta settiä tähän tilanteeseen liittyen? Miten tästä jatketaan fiksusti ja mitkä asiat vaikuttavat mihinkin.

Jossei floppi osu ja muut alkaa lyömään niin foldaa, jos muut checkkailee niin lyö vähän mutta älä liikaa jos joku slouvvaa... Hyvällä tuurilla potti foldataan sulle.

1 x bb reissu on hyvä jossei tiedä että mitä tehdä, kukaan ei välttämättä lähde sit bluffaamaan 3xbb reissulla tai jos niin tapahtuu niin yleensä vastassa onkin hyvä käsi. itse oon vähentänyt check napin käyttöä ja mielestäni se on parantanut peliäni.

Sanon vielä että itse en osaa pelata ;) Sain käteen A2's herttaa jonka pelasin keskipositiosta...

kukaan ei onneksi korotellut ennen floppia...

Floppi oli 9 herttaa 6 herttaa ja 2 pataa. yksi vastustaja reissaa 16 bb ;) Maksoin värin haulla ja-2-parilla ;)

turni antoi risti akan ... kaveri vetää all-in 26 bb... Minä maksan pelkällä värin haulla ja 2-parilla ja kas kummaa riveri antaakin hertta kasin ja saan värini höystettynä ässällä ;)

Tässä vaiheessa vastustaja tilttaa pahasti ja kiros ettei meikäläistä saa foldaamaan näköjään millään reissulla :D

Katsotaampa oddsit viel laskurilla

pre flop n.60-40 mulle
flop 47-53 kaverille
turn 32-68 kaverille

Otan kuvankaappaukset aina isoista voitoista ja tappioista ja analysoin näitä sitten myöhemmin, tälläsen pelaamisen jälkeen ei tietenkään voi olla tyytyväinen mutta hienointa pokerissa on vetää riverillä kaverista ohi :hyper:

Gascoigne sanoi:
mutta hienointa pokerissa on vetää riverillä kaverista ohi

Tervetuloa pelaamaan anytime samoihin pöytiin tolla pelityylillä.

Ja Pullalle, jos oot ite reissannu pf ni flopilla continuation betti kehiin, joku ½ tai 3/4 potista on melko hyvä. Vaikka floppi onkin kuraa ja et itse osunut, voi hyvin olla ettei kukaan muukaan osunut. Jos continuation bettiin vastataan isolla raisella, olet mitä luultavimmin perässä eli voit melkein heittää käden pois (tilannekohtaista tietenkin). Jos callataan, arvioi tilanne uudelleen turnilla.

noou =( hävisin, nousin kunnolla voitolle ja hävisin taas lisää...

AA kädessä oon bb, potissa joku 32 bb, ajattelin karsia pelaajia ja reissasin potin verran... 2 tulee mukaan... floppi on samaa väriä, vastustaja pistää all-in... toinen lähti mukaan, arvasin että niillä osui väri ja foldasin =( Kaverilla oli sit AK's... Mun AA ois ollu niin hyvä tota kättä vastaan mutta floppi pilas kaiken...

Onneksi sentään foldasin...

Lisää... kertomuksia huonoista AA peleistä ;)

oon sb kädessä K8. kolme lähtee mukaan maksamalla. floppi on 828, tässä vaiheessa kaveri reissas 8 bb johon mä kylkeen all-in... Ja kaveri lähti katsomaan vain törmätäkseen kolmosiin AA kädessä. Ässistä luopuminen on vaikeaa...

En tiedä onko hyvin vai huonosti pelattu, mutta tää pelasti mun lauantai-illan :rock: :hyper: :kippis1:

------HAND 19------
Game #1121769113: Hold'em NL ($1/$2) - 2005/10/22 - 12:22:57 (ET)
Table "Menkent" Seat 4 is the button.
Seat 1: Minä ($136.02 in chips)
Seat 2: le.bouzin ($37.49 in chips)
Seat 3: gyongyi ($40 in chips)
Seat 4: Letshavei ($260.25 in chips)
Seat 5: Nagra002 ($212.75 in chips)
Seat 6: Soldier ($74 in chips)
Nagra002: posts small blind $1
Soldier: posts big blind $2
gyongyi: posts big blind $2
----- HOLE CARDS -----
dealt to Minä [Kh Kc]
Minä: calls $2
le.bouzin: folds
gyongyi: checks
Letshavei: raises to $10
Nagra002: folds
Soldier: folds
Minä: raises to $18
gyongyi: folds
Letshavei: raises to $260.25 and is all-in
Minä: is all-in $118.02
Returned uncalled bets $124.23 to Letshavei
----- FLOP ----- [9h Kd Th]
----- TURN ----- [9h Kd Th][6s]
----- RIVER ----- [9h Kd Th 6s][3c]
----- SHOW DOWN -----
Letshavei: shows [Qc Qd] (A Pair of Queens, King high)
Minä: shows [Kh Kc] (Three of a kind, Kings, Ten high)
Minä collected $274.04 from Main pot
----- SUMMARY -----

Tossa tuli ostettua tuo Sklanskyn kirja ja pikku hiljaa taitaa olla aika laittaa mersun tilaus sisään ja kesämökki samalle kuitille. Sen verran hyvältä näyttää! :mad: Ihan mukavaa luettavaa koko opus mutta tosiaan antaa kyllä aika selkeän kuvan miten kaikki riippuu kaikesta ja miten jokaisella säännöllä on vähintään 15 poikkeusta :D

Mutta yksi kymysyskin heräsi, ihan vaan tekisi mieli varmistaa noiden outsien lukumäärän laskemisessa. Välillä kun tuntuu, että outsilla tarkoitetaan korttia jolla voitan varmasti ja välillä korttia joka paranaisi kättäni.

Noo, jokatapauksessa kysymys tulee tässä: Kirjassa otetaan esimerkki, missä kädessä on 9s ja 10s ja pöydässä Qs 4h 7s ja 9c. Tässä tapauksessa outsien lukumääräksi sanotaan 14. Ovatko näitä siis loput padat (9), loput ysit (2) ja loput kympit (3)?

Se montako outtia sulla on riippuu tietenki siitä, mitä luulet vihollisella olevan. Tuossa kirjan esimerkissä siis oletetaan kait, että vastassa on akkapari (tai KK tai AA), jolloin outteja ois just nuo 14.

Todellisuudessa ei voi yleensä tietää varmasti toisen kättä, joten se montako outtia on, on pelkkä arvio, johon ei kannatta aina luottaa loppuun asti. Vihollisen käsihän vois olla vaikka AsKs, jolloin oletkin jo edellä, mutta pata pöytään antaakin toiselle salettikäden. Siis jos pöytään ei tule pataa (tai ysiä tai kymppiä), foldaat koska luulet, että vastustajalla on parempi. Jos pöytään tulee pata, niin saat maksaa pikku väristäsi.

Tuli kateltua tuossa World Poker Touria taasen. On muuten varmaan paras ohjelma, mitä oon kattonu vuoteen telkkarista. Jotain hyvää tuuban seassa sentään. Oli joku "Devil Fish", en nyt enää muista sitä oikeata nimeä, mutta pelas perhanan röyhkeätä peliä. Harvemmin tuli peliin, mutta kun tuli niin saattoi olla ihan mitä tahansa kädessä. Ja yleensä viel voitti kun muut ei uskaltanut pelata sitä vastaan. Alkaa ihan pokerihammasta kolottaan, harmi ettei oo rahaa millä pelata. Tekis mieli ihan pelata :)

Nii ja tuli mieleen kysyä muutamaa juttua. Niihin oli vastaus jossain tämän ketjun kätköissä, mutta kun alkaa olla 50 sivun kahlaaminen työlästä niin kysyn. Olikos jossain sellainen mahdollisuus, että täysin ilmaista pelata, ei siis mitään kk maksuja, on mahdollisuus harjoitella ilmaispöydissä ja on joskus ilmaisia turnauksia mihin voi osallistua? Itselläni on tällainen köyhyysajankohta niin ei uskalla rahasta _vielä_ pelata.

jarhu, ilmaispöytiä taitaa olla monessakin paikassa. Itse olen pelaillut pokerroom.com:ssa, koska ei siellä ei ole tarvinut ladata mitään koneelle vaan voi pelailla ihan selaimessa. On kyllä ihan eri peliä oikealla rahalla.

Ei kannata kuitenkaan rekisteröityä jokaiseen paikkaan, sillä usein sillon menetät ne 'alotustarjoukset' eli jos vaikka siirrät 20e, saat saman verran lisää pelattavaksi.

Edit. Lord, onko sun avustuksella vielä mahdollista saada vähän extra $$?

jarhu sanoi:
Olikos jossain sellainen mahdollisuus, että täysin ilmaista pelata, ei siis mitään kk maksuja, on mahdollisuus harjoitella ilmaispöydissä ja on joskus ilmaisia turnauksia mihin voi osallistua? Itselläni on tällainen köyhyysajankohta niin ei uskalla rahasta _vielä_ pelata.

Partypoker.comissa saa pelata leikkirahalla niin pitkään kuin mieli tekee eikä ole kk maksuja. Sitten kun raaskii pistää oikeata rahaa likoon niin se onnistuu myös PP:ssä. Itse pelailin jonkun aikaa juuri PP:ssä leikkirahalla kunnes siirsin pikkuisen oikeata rahaa peliin. PP taitaa olla isoimmasta päästä ellei isoin nettipokeri, erittäin luotettava oikealla rahalla pelatessa ja ihan sikanopeata asiakaspalvelua.

Jonny sanoi:
Partypoker.comissa saa pelata leikkirahalla niin pitkään kuin mieli tekee eikä ole kk maksuja. Sitten kun raaskii pistää oikeata rahaa likoon niin se onnistuu myös PP:ssä. Itse pelailin jonkun aikaa juuri PP:ssä leikkirahalla kunnes siirsin pikkuisen oikeata rahaa peliin. PP taitaa olla isoimmasta päästä ellei isoin nettipokeri, erittäin luotettava oikealla rahalla pelatessa ja ihan sikanopeata asiakaspalvelua.

Selvä, pitänee varmaan sitten käydä tsekkaamassa paikka. Mitäs muuten tarkottaa nää rakeback-jutut, ja miten sellasen saa? (kysytty varmaan sata kertaa)

jarhu sanoi:
Tuli kateltua tuossa World Poker Touria taasen. On muuten varmaan paras ohjelma, mitä oon kattonu vuoteen telkkarista. Jotain hyvää tuuban seassa sentään.

Joo toi on harvoja hyviä juttuja mitä tulee telkasta, aika menee uskomattoman nopeesti kun katsoo tota...

Bill Fillmaff's secret system

Toi uusin 6-jakso oli ihan jees, extreme poker tour, hyvin matkii noita pokeriselostajia :D

jarhu sanoi:
Nii ja tuli mieleen kysyä muutamaa juttua. Niihin oli vastaus jossain tämän ketjun kätköissä, mutta kun alkaa olla 50 sivun kahlaaminen työlästä niin kysyn. Olikos jossain sellainen mahdollisuus, että täysin ilmaista pelata, ei siis mitään kk maksuja, on mahdollisuus harjoitella ilmaispöydissä ja on joskus ilmaisia turnauksia mihin voi osallistua? Itselläni on tällainen köyhyysajankohta niin ei uskalla rahasta _vielä_ pelata.

www.nordicbet.com joka päivä 15:00 200$ freeroll no-limit hold'em turnaus ja 20:00 1000$ freeroll. Ensimäisessä potti jaetaan 30 parhaan kesken ja toisessa 260. Nyt myös 25. 26. ja 28. päivä 10 000$ freeroll, voittajalle semmoinen 2000-3000$, että ihan jees. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom