Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
ARGHT.... Pelasin sittarin ja hävisin headsupin =( Ihan sairas taistelu, pelattiin n.tunti kaksistaan blindit oli jotain ihan hirveitä... Oli tosi hienoa saada kaveri jo polvilleen mutta se nousi kahdesti all-inneistä pienellä stackillä... Joku 11,500 K vs 2000 oli parhaimmillaan mulle mutta sit se voitto 2 putkeen ja meni ohi...

Ekaa sittari voittoa odotellessa, himmeämpiä mitalisijoja löytyyki jo sit tarpeeks :itku:

Sit Freerolli alko tosi hyvin triplasin ekan vartin aikana, sit tuli hyvä floppi ja saatiin ihan sairas potti johon moni meni all-in, johdin ennen riveriä AQ vs Q6
floppi Q24 ja river 6 :evil:

Kello on puol neljä ja mä oon niin tilteissä tääl nyt :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jees... taidan lopettaa ton rinkipelaamisen vähäksi aikaa, tai kunnes opin pelaamaan paremmin, tullu pelattua aika pitkään +-0, ilman bonusrahoja oisin jo kuollu...

Sittarit ja turnaukset taas on mageita... Itse pelaa freerollien alut rohkeesti ja limppaan joka käden ku näkee viel halvalla floppeja, sit ku osuu ni lyön kovaa... Joko kerään stackiä mukavasti että voin tiukentaa peliä keskivaiheilla tai sitten tipun nopeasti ja pääsen aloittamaan uuden pelin.

Hah äskön sain käteen KK:n, heitän yleensä koko ajan läppää pöydissä ja näyttelen kortteja sen mukaan millasen kuvan haluan antaa... Sanoin sit että "i have to go to gym" ja pistin all-in ihan kohtuullisella stackillä...

Kaveri lähti sit kattomaan semi paskalla kädellä ja hävis, sai kunnon thermotiltin...
"fucking liar, i hate you"
"Where do you live?""
"im gonna rip you'r family"
"motherfuckeeeeeeeer"

:D

itekkin pelasin ton nordicbetin 10000$ freerollin.. olin kauan ykkösenä mutta sitten meni vituilleen ja voitin vaan 20$

tyrone sanoi:
Onkos jollain tiedossa Sign up bonus codeja partupokerille?
GET20P koodilla saat 20% lisää ensimmäisen siirtoosi, esim. $400:lla saat $480.
GET25B koodilla saat $25 lisää ensimmäiseen siirtoosi, esim. $50:llä saat $75.

Tän päivän NB:n 10,000$ freeroll menee loistavasti, top 10:ssä ja 850 jälel, tarvii alkaa himmailee! :)

Tämän päivän freerolleja en pelannu, menee nimittäin pikkasen liikaa aikaa. Pitää pitää taukoa vähän välistä. Kunto nimittäin meinaa loppua kun menee turnauksessa yli 2 tuntia. Eilen oli kyl kova meno kun olin loppuun asti kymmenen parhaan joukossa, ja sit rytkähti tosi pahasti. Huomenna tai tänä yönä vois ottaa uuden turnauksen. :)

:offtopic:

Onko täällä muita, jotka pitävät tuota party pokerin softaa "ankeana"? Itse en pysty pelaamaan ko. lafkalla ollenkaan softan takia.

PS: Tuon Mats Rahmnin tapaus lisäsi negatiivisuuttani ko. firmaan, vaikka tuo olisi voinut tapahtua missä firmassa tahansa.
Tapaus Mats Rahmn

PSPS: En yritä mustamaalata nettipokerin markiinajohtajaa, ei vaan ollu muutakaan tekemistä :nolo:

[QUOTE="Iso"-j]:offtopic:

Onko täällä muita, jotka pitävät tuota party pokerin softaa "ankeana"? Itse en pysty pelaamaan ko. lafkalla ollenkaan softan takia.

PS: Tuon Mats Rahmnin tapaus lisäsi negatiivisuuttani ko. firmaan, vaikka tuo olisi voinut tapahtua missä firmassa tahansa.
Tapaus Mats Rahmn

PSPS: En yritä mustamaalata nettipokerin markiinajohtajaa, ei vaan ollu muutakaan tekemistä :nolo:[/QUOTE]fittan, päässyt tuo svenska ruostumaan. Eli mitä tuossa on nyt sitten oikein tapahtunut? Puoli miljoonaa kruunua viety? Heittäkääs joku lyhyt referaatti suameksi...

Pulla sanoi:
fittan, päässyt tuo svenska ruostumaan. Eli mitä tuossa on nyt sitten oikein tapahtunut? Puoli miljoonaa kruunua viety? Heittäkääs joku lyhyt referaatti suameksi...
Joku tai luultavammin jotku oli saanu selville Rahmin salasanan ja pelannu about 500 000kr menemään, luultavasti suurelta osin rikoskumppaneilleen. Tuo tapahtu pari viikkoa sitte.

Tuossa uudessa jutussa selitellään lähinnä tulevia turvallisuus parannuksia ja todetaan, että Rahm oli saanu 10 000$ takas.

[QUOTE="Iso"-j]
[/QUOTE]

Mitä nyt pelasin jonkun verran sillä, niin kyllä kai tuota pelasi, ei sinänsä valitettavaa. Tosin nordicbettiä kun kokeili niin se tuntu paljon paremmalta, ja partypokeriin takaisinmeno oli aika ankeaa.

Pelasin tonnin freerollin Absolute Pokerissa... 2000 osallistujaa alko 00.00 ja lopetin 4.10 sijalle #28 ja sain 10$ voittorahoja... Paska tuntipalkkahan tuo mutta kivaa oli ja pelasin hyvää pokeria joten pitää olla tyytyväinen.

Lopussa olin all-inneissä AQ vs 68's ja se sai riveriltä värin... Floppi 8Q2

Mitenhän tuon nyt on? Olin eilen 200 parhaan joukossa Ferrari Qualifierissa. Nyt kun yrittää regata tohon lauantain viikkofinaaliin, niin eipä pääsekään...

Ite lopetin eilisessä NB:n 10,000$ freerollissa sijalle 105 ja 10 dollaria tipahti taskuun, ja pelasin mielestäni ihan hyvää pokeria (paria virhettä lukuunottamatta). Siinä kun oli mukana 140 tyyppiä mulla oli ihan hyvii käsiä, mutta halusin päästä rahoille (ekaa kertaa), nyt ottasin riskin ja lähtisin pelaamaan niillä. Tänää taas kokeilee.

Mies847 sanoi:
NordicBetillä tänään 2500$ freeroll, 2000 otetaan mukaan ja 100 ensimmäiselle jaetaan rahaa. Salasana suomifreeroll.

Joo ja voit menettää mahdolliset voittorahat ellet ole kyseinen koodin tarjoajan rekisteröinyt käyttäjä, tuskin passuja on tarkoitus jakaa ympäri pitäjää. Jos haluaa kertoa freerollista niin voisi ennemmin kertoa tarjoajan kotisivut, mistä jokainen sen koodin sitten löytää. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom