Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Jotenkin koomista kun porukka puhuu täällä kaloista mut silti joka postauksesta huomaa myös et on hävinny kyseiselle "kalalle" .. :D Nooo, kai ne silti voi olla, jotenkin huvittavaa vaan.. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotenkin koomista kun porukka puhuu täällä kaloista mut silti joka postauksesta huomaa myös et on hävinny kyseiselle "kalalle" .. :D Nooo, kai ne silti voi olla, jotenkin huvittavaa vaan.. :rolleyes:

niin siis pokerissahan on myös tuuri mukana. Kyllä ne kalatkin osaa niitä 2 outtisii napsia.

Jep, harvemmin jengi huutelee kynityistä kaloista. Ja luonnollisesti kaloista on puhetta bad beat-valituksissa, sillä pääsääntöisesti hillittömät ohivedot tulee kaloille, fiksuthan ei ikinä pelaa huonoilla vedoilla. ;)

Itse en vedä koskaan ohi siitä syystä, että rahojen mennessä keskelle olen aina johdossa! :jahas:

Toisaalta piiteistä vinkumiset on ihan ok koska se helpottaa pahaa oloa jos saa myötätuntoa! :D

hmmm, en tiiä, että kuka täs tekee jotain väärää, mut oon pelannu kolme vuotta turnauspokeria ja oon kokenu ehkä vajaa kymmennen semmosia aivan saatanan naurettavia bad beatteja, loput on olleet ihan odotettavissa.

Joku Phil Hellmuth vois sanoo muuta, mutta nettipeleis ei hirveesti kannata käyttää check/call buttonia, jos ei haluu näyttää huonompaa kättä showdownis ja sit hakata päätä seinään.

Tietysti yksittäisissä käsissä tuuri voi näytellä jossain määrin, muta ei se tuuria pidemmän päälle ole, kun voittoisia pelaajia katsotaan.
KänniEdit: Siis anteeksi offtopic, samaa jauhantaa mitä löytyy 483 sivua

Viimeksi muokattu:
** Hand # 2204616992 starting - 2008-10-04 01:30:28
** Peanut Butter 2 [Hold 'em] (0.05|0.10 NL - Cash Game) Real Money

boo58 sitting in seat 1 with €9.90
Naminaja sitting in seat 2 with €0.00
mynten1 sitting in seat 3 with €0.00
Reikahuuli sitting in seat 4 with €34.21
hagster sitting in seat 5 with €32.18[Dealer]
chrissyen sitting in seat 6 with €13.26
chrissyen posted the small blind - €0.05
boo58 posted the big blind - €0.10

** Dealing cards to tonnikala: Qc, Jc
Reikahuuli raised to €0.40
hagster called - €0.40
chrissyen folded
boo58 folded

** Dealing the flop: 9c, 6s, Kh
Reikahuuli checked
hagster checked

** Dealing the turn: Kc
Reikahuuli bet - €0.47
hagster raised to €1.88
Reikahuuli called - €1.88

** Dealing the river: 10c
Reikahuuli went all-in - €31.93
hagster went all-in - €29.90
Reikahuuli shows: Qc, Jc
hagster mucks: 6h, 6c
Reikahuuli wins €61.51 from the main pot

Kerrankin näin päin :)

hmmm, en tiiä, että kuka täs tekee jotain väärää, mut oon pelannu kolme vuotta turnauspokeria ja oon kokenu ehkä vajaa kymmennen semmosia aivan saatanan naurettavia bad beatteja, loput on olleet ihan odotettavissa.

Joku Phil Hellmuth vois sanoo muuta, mutta nettipeleis ei hirveesti kannata käyttää check/call buttonia, jos ei haluu näyttää huonompaa kättä showdownis ja sit hakata päätä seinään.
tähän täytyy sanoa, että käsittämättömän vähän on beatteja sattunu sun kohalle. tai sitten pelaat aika harvoin...

tähän täytyy sanoa, että käsittämättömän vähän on beatteja sattunu sun kohalle. tai sitten pelaat aika harvoin...

No siis mä tarkotan nyt jotain runner-runner värisuoria(ja olin muuten taas vaihteeks vitun päissäni, kun kirjotin ton jutun). Kyllähän se vituttaa, jos vihu setittää riverillä omaa yliparia vastaan, mut on se ihan tarpeeks todennäköistä kuitenkin, ettei siitä vaan tuu otettua itteensä.

Joka pokeriin tarttuu.... ja niin edelleen, että sikäli:arvi:

Päissään ei kannata tätä peliä pelata. Mieluummin vaikka lääkkeissä. Betasalpaajia (pulssi ei nouse vaikka kuinka juoksis) saa lekurilta esim. esiintymisjännitykseen ja siihen lisukkeeksi vaikka rivatril ahdistukseen, niin jopa alkaa peli kulkea. Ja järkikin toimii melkein niin kuin normioloissa :D Ei muuta tällä kertaa.

Sehän on ihan selkeetä, että fisuilta tulee turpaan biiteillä enemmän, kun mitä ite vetelee ohi. Jos pelaa vähänkään oikein niin suhde mahdolliselle omalle 2-4 outtiselle vastaan kalan 2-4 outtinen on tyyliin 1:10, jollon fisu tietysti vetelee 10x enemmän ohi kun ite. Ihan selkeetä. Suoraa matematiikkaa. Mä olisin vaan tyytyväinen et noit kaloi jaksaa riittää päivästä toiseen. Valitettavasti oma motivaatio pelaamiseen on taas aika heikko, vaikka en o järin paljon pelannu.

Noh, nautitaan tästä Thaimaan auringosta. :)

No siis mä tarkotan nyt jotain runner-runner värisuoria(ja olin muuten taas vaihteeks vitun päissäni, kun kirjotin ton jutun). Kyllähän se vituttaa, jos vihu setittää riverillä omaa yliparia vastaan, mut on se ihan tarpeeks todennäköistä kuitenkin, ettei siitä vaan tuu otettua itteensä.

Joka pokeriin tarttuu.... ja niin edelleen, että sikäli:arvi:

Jep, kyllä noita sattuu, puolin ja toisin. Kuuluu peliin. Tottakai joskus vituttaa jos tuntuu että liian monta törkeää tuntuu tulevan putkeen, mutta kyllä ne siitä tasoittuu.

Tv. itsekin kerran törkeästi ohi vetänyt.

Himpun yli 2kk tullu nyt depon jälkeen pelailtu. Elokuu +1.3k, syyskuu +1.1k ja nyt lokakuu jo +1k. Aloteltiin nl30:stä ja nyt on siirrytty jauhamaan satkua :)

Käsimäärä on kyl aika jäätävä.

Ai että nyt syö miestä, tuli äsken käteen 66 ja floppiin tuli 296, vastustaja korottaa ja maksan. Turnilla tuli toinen 2, vastustaja checkaa ja itse korotan, vastustaja lyö päälle ja lyön itse vielä lisää. Riverillä ässä ja vastustaja lyö kaiken ja maksan, vastustaja näyttää sorsaparin ja sitten kismitti hieman.

Ai että nyt syö miestä, tuli äsken käteen 66 ja floppiin tuli 296, vastustaja korottaa ja maksan. Turnilla tuli toinen 2, vastustaja checkaa ja itse korotan, vastustaja lyö päälle ja lyön itse vielä lisää. Riverillä ässä ja vastustaja lyö kaiken ja maksan, vastustaja näyttää sorsaparin ja sitten kismitti hieman.

Lol. Vittu mikä käsi. Huvittavammaks ois menny ehkä vaan jos sulla ois ollu AA.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom