Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin koomista kun porukka puhuu täällä kaloista mut silti joka postauksesta huomaa myös et on hävinny kyseiselle "kalalle" .. :D Nooo, kai ne silti voi olla, jotenkin huvittavaa vaan..
Jep, harvemmin jengi huutelee kynityistä kaloista. Ja luonnollisesti kaloista on puhetta bad beat-valituksissa, sillä pääsääntöisesti hillittömät ohivedot tulee kaloille, fiksuthan ei ikinä pelaa huonoilla vedoilla. ;)Jotenkin koomista kun porukka puhuu täällä kaloista mut silti joka postauksesta huomaa myös et on hävinny kyseiselle "kalalle" .. :D Nooo, kai ne silti voi olla, jotenkin huvittavaa vaan..
Jotenkin koomista kun porukka puhuu täällä kaloista mut silti joka postauksesta huomaa myös et on hävinny kyseiselle "kalalle" .. :D Nooo, kai ne silti voi olla, jotenkin huvittavaa vaan..
tähän täytyy sanoa, että käsittämättömän vähän on beatteja sattunu sun kohalle. tai sitten pelaat aika harvoin...hmmm, en tiiä, että kuka täs tekee jotain väärää, mut oon pelannu kolme vuotta turnauspokeria ja oon kokenu ehkä vajaa kymmennen semmosia aivan saatanan naurettavia bad beatteja, loput on olleet ihan odotettavissa.
Joku Phil Hellmuth vois sanoo muuta, mutta nettipeleis ei hirveesti kannata käyttää check/call buttonia, jos ei haluu näyttää huonompaa kättä showdownis ja sit hakata päätä seinään.
tähän täytyy sanoa, että käsittämättömän vähän on beatteja sattunu sun kohalle. tai sitten pelaat aika harvoin...
Ei kannata ei. Eilen illalla viinapullon jälkeen painoin perus 2,5k menemään :dance:Päissään ei kannata tätä peliä pelata.
No siis mä tarkotan nyt jotain runner-runner värisuoria(ja olin muuten taas vaihteeks vitun päissäni, kun kirjotin ton jutun). Kyllähän se vituttaa, jos vihu setittää riverillä omaa yliparia vastaan, mut on se ihan tarpeeks todennäköistä kuitenkin, ettei siitä vaan tuu otettua itteensä.
Joka pokeriin tarttuu.... ja niin edelleen, että sikäli:arvi:
Ai että nyt syö miestä, tuli äsken käteen 66 ja floppiin tuli 296, vastustaja korottaa ja maksan. Turnilla tuli toinen 2, vastustaja checkaa ja itse korotan, vastustaja lyö päälle ja lyön itse vielä lisää. Riverillä ässä ja vastustaja lyö kaiken ja maksan, vastustaja näyttää sorsaparin ja sitten kismitti hieman.
Joo, olihan tossa loppupeleissä sitten kolmekättä millä mut ois voittanut AA 99 ja 22.Lol. Vittu mikä käsi. Huvittavammaks ois menny ehkä vaan jos sulla ois ollu AA.