Vitun turnaukset, eka 20k$ quarenteedista, jossa heiluin parhaassa 20% käytännössä koko ajan, niin kaks kättä muuttaa kaiken. Käteen QQ, normireissu pf, yks shortti menee all in just parilla satasella tuon yli. Eli voin vain maksaa ja saman tekee myös toinen vihu, jolla on noin 4/5-osaa mun stackista. Flop J8x, lyön loput keskeen. Vihu maksaa A8o ja riveriltä sille setti.
Seuraava käsi, täydennän blindin Q5o, kun useampi muutenkin potissa. Flop A53, checkataan. Turn Q, se vajaa puoli pottia mitä mulla on keskeen ja joku koppaa A3o.
Sitte 150 hengen pieni PLO-turnaus. Finaalipöytä, floppi K84 kahdella ruudulla. Mulla Kxxx, eli top pari ja K-high värin veto. Potitan, yks maksaa. Turni 3, taas potti keskeen ja vihu epäröinnin jälkeen maksaa. Riveriltä väri täyteen ja loput keskeen, vihulla A-high väri, jota veti ilman mitään reaalipeliä.
Tuosta pari kättä olen tuplannut jämächippini. Maksan kerran potitettuun pottiin pf ja floppi on unelma, nutflush. 100k pottiin ne loput reilu 20k keskeen, mitä mulla on --> chipleaderillä pakkomaksu kahdella parilla, joka tietysti muuttuu täyskädeksi.
Ei pitäis toisaalta valittaa, mikrohupeista tänään +10BI ja turneistakin vähän päälle omat takas.
Vois vastata itsekin tuohon voittokyselyyn:
Jossain vaiheessa kevättä olin vielä 5k$ voitolla, tuosta varmaan pari kiloa tullu donkattua pois satunnaisilla virityksillä.
Pokeria pelannu harrastemielessä eka kertaa varmaan 4 vuotta sitten, mukana paljon taukoja. Mulle tämä on kausiluontoista hommaa.
Pöytien määrä vaihtelee pelimuodosta riiippuen: HU:ta pelatessa nykyään vain 1+joku turnaus sivussa. Shortissa 4-9 pöytää, sittareissa sama juttu. Omahassa 2-4 että pysyy itekki mukana.
Sisäänostoista tällä hetkellä turha puhua, täyttä mikrotouhua taas :D.Varmaan korkein vakkaritaso oli keväällä NL100 short, jossa kaikkiaan takana 50-70k kättä. Tuon lisäksi shottia NL200 10-15k kättä.