Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Onko täällä ketään joka on voitolla pokerissa?

Ja pari jatkokysymystä jos oot voitolla:
Paljonko oot voitolla? vajaat 10k$
Kauanko olet pelannut pokeria? 2007 vuoden alusta, puolen vuojen paussi välissä
Montaako pöytää pelaat yleensä? 2-4
Mitä pelityyppiä pelaat (siis sittarit, perus, turnaukset jne.) cash, satunnaisesti sittareita ja turneita
Kuinka suuret sisäännostot on peleissä joita pelaat? 50-100 vakitasot, onhan tuota joskus tullu tilttailtua jopa kuussatastaki.
Enkä pelaa enää. Perseestä koko touhu, paitsi tieten rahan osalta. Kyllä se vituttaa ku häviää tonnin päivässä sen verta, että sitä hetken aikaa pohtii mielessään että onko tässä mitään järkeä. Löysin vastauksen: ei ole.

Kyllähän mä varmaan vielä joskus tuun depottaan ja ottaan pikkunousut, mutta ihan vaan ajankuluksi. Grindaamaan en oo alkamassa, on se niin perseestä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vois taas vaihteeksi alkaa pelaileen :)

Mihnäs ois parhaat boonukset sun muut pieniin peleihin, käytännössä nl 20 shorttia olen pelaillut. Nyt kun on sairaslomallakin olisi tätä ylimääräistä aikaa rutkasti.

onko täällä ketään joka on voitolla pokerissa?

Paljonko oot voitolla? 3€
kauanko olet pelannut pokeria? 4v, 2v ammatiks
montaako pöytää pelaat yleensä? 4 (2-12)
mitä pelityyppiä pelaat (siis sittarit, perus, turnaukset jne.) nlhe, cash, hu/short
kuinka suuret sisäännostot / blindit on peleissä joita pelaat? 3/6$-25/50€
.

Paljonko oot voitolla? - n. $20k
Kauanko olet pelannut pokeria? - liian kauan
Montaako pöytää pelaat yleensä? - 12-16
Mitä pelityyppiä pelaat (siis sittarit, perus, turnaukset jne.) - only cash
Kuinka suuret sisäännostot / blindit on peleissä joita pelaat?- liian pienet

Nyt olen siirtynyt enempi urheiluvedonlyöntiin, ei niin vittumaista, aikaa menee paljon vähemmän ja polla voi paljon paremmin.

Onko jollain kokemusta Hollywoodpokerin cashoutista?

Minulla on tilillä noin 10 tuhatta dollaria. En vain saa rahoja nostettua, kuin shekillä. Pelottaa ottaa tollainen summa fedexin kautta.

Onko jollain kokemuksia näistä?

Aikanaan siellä pelatessani kyllä Neteller pelas ongelmitta. Supporttiin yhteyttä?

Siellä on joku uusi systeemi. Saat rahat ulos nettelleristä, jos olet sitä kautta ne sinne laittanut. Ja jos olet laittanut nettelleristä 500 euroa, niin saat nostaa sitä kautta saman summan. Loput pitää ottaa shekillä.

Tuohan on nyt jo täyttä vittuilua saitilta. Mukava lisäksi suomessa selitellä että mistä se 10k$ shekki nyt putkahti. Eikö muka edes pankkisiirto tai joku muu kotiutustapa ole mahdollinen sitten?

Onko täällä ketään joka on voitolla pokerissa? Jokseenkin

Paljonko oot voitolla? n. 150k$
Kauanko olet pelannut pokeria? Ammattina 17.9.2006 saakka, sitä ennen pari vuotta harrastelijana
Montaako pöytää pelaat yleensä? 6-8 shorttia
Mitä pelityyppiä pelaat (siis sittarit, perus, turnaukset jne.) NLHE ja PLO, cashia. Joskus donkkaan turnauksia, jokseenkin tosi harvoin. Lisäks välil fiilistellään 5 card draw, 7 card studii, fixedii jne.
Kuinka suuret sisäännostot / blindit on peleissä joita pelaat? Sisäänostot 200-500$, joskus vähän isompia, joskus fiilistellään pienempiä.

Vitun turnaukset, eka 20k$ quarenteedista, jossa heiluin parhaassa 20% käytännössä koko ajan, niin kaks kättä muuttaa kaiken. Käteen QQ, normireissu pf, yks shortti menee all in just parilla satasella tuon yli. Eli voin vain maksaa ja saman tekee myös toinen vihu, jolla on noin 4/5-osaa mun stackista. Flop J8x, lyön loput keskeen. Vihu maksaa A8o ja riveriltä sille setti.
Seuraava käsi, täydennän blindin Q5o, kun useampi muutenkin potissa. Flop A53, checkataan. Turn Q, se vajaa puoli pottia mitä mulla on keskeen ja joku koppaa A3o.

Sitte 150 hengen pieni PLO-turnaus. Finaalipöytä, floppi K84 kahdella ruudulla. Mulla Kxxx, eli top pari ja K-high värin veto. Potitan, yks maksaa. Turni 3, taas potti keskeen ja vihu epäröinnin jälkeen maksaa. Riveriltä väri täyteen ja loput keskeen, vihulla A-high väri, jota veti ilman mitään reaalipeliä.
Tuosta pari kättä olen tuplannut jämächippini. Maksan kerran potitettuun pottiin pf ja floppi on unelma, nutflush. 100k pottiin ne loput reilu 20k keskeen, mitä mulla on --> chipleaderillä pakkomaksu kahdella parilla, joka tietysti muuttuu täyskädeksi.

Ei pitäis toisaalta valittaa, mikrohupeista tänään +10BI ja turneistakin vähän päälle omat takas.

Vois vastata itsekin tuohon voittokyselyyn:

Jossain vaiheessa kevättä olin vielä 5k$ voitolla, tuosta varmaan pari kiloa tullu donkattua pois satunnaisilla virityksillä.
Pokeria pelannu harrastemielessä eka kertaa varmaan 4 vuotta sitten, mukana paljon taukoja. Mulle tämä on kausiluontoista hommaa.
Pöytien määrä vaihtelee pelimuodosta riiippuen: HU:ta pelatessa nykyään vain 1+joku turnaus sivussa. Shortissa 4-9 pöytää, sittareissa sama juttu. Omahassa 2-4 että pysyy itekki mukana.
Sisäänostoista tällä hetkellä turha puhua, täyttä mikrotouhua taas :D.Varmaan korkein vakkaritaso oli keväällä NL100 short, jossa kaikkiaan takana 50-70k kättä. Tuon lisäksi shottia NL200 10-15k kättä.

Tässä yx.

Paljonko oot voitolla?
Kauanko olet pelannut pokeria?
Montaako pöytää pelaat yleensä?
Mitä pelityyppiä pelaat (siis sittarit, perus, turnaukset jne.)
Kuinka suuret sisäännostot / blindit on peleissä joita pelaat?

Paljonko oot voitolla?
N. 50k$
Kauanko olet pelannut pokeria?
5 vuotta. 2 vuotta semi-pro:na
Montaako pöytää pelaat yleensä?
4-10
Mitä pelityyppiä pelaat (siis sittarit, perus, turnaukset jne.)
Nl Short, Mtt-turtsit
Kuinka suuret sisäännostot / blindit on peleissä joita pelaat?
Nl 200-400. Nettiturnauksissa $50-$200. Livenä olen fisuillut Helsinki Freezeoutissa ja kerran Las Vegasissa Wsop:n $1000 turtsissa.

Viimeksi muokattu:
Onko jollain kokemusta Hollywoodpokerin cashoutista?

Minulla on tilillä noin 10 tuhatta dollaria. En vain saa rahoja nostettua, kuin shekillä. Pelottaa ottaa tollainen summa fedexin kautta.

Onko jollain kokemuksia näistä?

Väärä hälytys.

Laitoin moneybookersilta muutaman satasen saitille. Nyt sain kaikki ulos. Sivuilla oli vain virheellistä tietoa.

Ja nyt moottoripyörä ostoksille:dance:

Mä en pahemmin koskaan tilitä mun badbeateistä mut nyt on pakko. kai se on sitten mahdollista hävitä AI jolleki 3-8 outtiselle, 5 kertaa jokaisesta AI jossa olen ollut tänään. OK, 5 BI, mutta kun parin-kolmen jälkeen nousin rollini yli, homma meni vituiks. Hauskinta oli se, kun nauroin AI tilaneessa vaan että sieltä se saa sen *5 outtisen ja ei voi kuin vaan itkeä.

pistäs vielä pari kättä jotka jaksan kaivaa...rahat on muunnettu

XXXXXX posts small blind [0.5]
Hitman12 posts big blind [1]
** Dealing down cards **
Dealt to XXXXXX [ Qh, Qs ]
Dirk Bouts raises to [3.5]
Aidfingers folds
conmass folds
lazarus59 calls [3.5]
XXXXXX goes all-in
XXXXXX raises to [18.75]
Hitman12 folds
Dirk Bouts calls [15.25]
lazarus59 calls [15.25]
** Dealing Flop ** [ 4s, Qc, 8s ]
Dirk Bouts bets [22.22]
lazarus59 folds
Returning uncalled bet [22.22] to Dirk Bouts
** Showdown **
Dirk Bouts shows [ Ts, As ]
XXXXXX shows [ Qh, Qs ]
** Dealing Turn ** [ Th ]
** Dealing River ** [ 7s ]
Dirk Bouts wins 54.4 from main pot with a Flush

toinen kiva

Dealt to XXXXXX [ 2h, 3h ]
sicilian08 folds
XXXXXX calls [0.20]
accurate calls [0.20]
maxwell44 folds
MrMalo checks
** Dealing Flop ** [ Ad, 4c, Kd ]
MrMalo checks
XXXXXX checks
accurate checks
** Dealing Turn ** [ 5h ]
MrMalo bets [0.6]
XXXXXX raises to [1.8]
accurate folds
MrMalo raises to [6]
XXXXXX goes all-in
XXXXXX raises to [17.6]
MrMalo calls [8.3]
MrMalo goes all-in
Returning uncalled bet [3.27] to XXXXXX
** Showdown **
XXXXXX shows [ 2h, 3h ]
MrMalo shows [ 4s, Kh ]
** Dealing River ** [ Kc ]
** Hand Conclusion **
MrMalo wins 27.9 from main pot with full house, Kings full of Fours
************ Game 420166186 ends ************

Nää vaan pari kättä, olen näidenkin jälkeen saanut kuröttua takaisin mutta lopulta kaikki kusi. huoh. onneksi otin juuri rahat pois. homo peli.

Huh, huh millaisia omaha-arpajaisia oli taas tänään. Eka PLO100-pöydässä vihu työntää biniä toisen perään, hävitin muille jotain 600-800$. Sitten tuplaa kerran aivan täydellä roskalla, tuosta hetki ja kalalle 500bb potti ja kala häipyy..

Ei pitäis vieläkään silti valittaa, bonusten kera 20€ on nyt 70-kertaistettu. Tunteja takana aivan pirusti ja nyt loppuajasta tullut shottailtuakin. Tuosta heitin jo osan kotimatkalle ja nyt lähinnä pohdin että kotiutanko loputkin, kun rahalla olis muutakin käyttöä.
Vai koetanko grindata NL50 vielä pari kiloeuroa, niin saa kaikki enemmän ja vähemmän tarpeelliset asiat ostettua.
Sittareitakin mietin, mutta tuskin yli 10+1 on hirveää edgeä ja tuolla tasolla parin kiloeuron teko on todella hidasta. PLO kokemukset on sellasia että jossain vaiheessa swingit on jotain aivan hirveitä ja siinä vaiheessa mietityttää että kestääkö niitä taaskaan pää. Omaha, FL ja NL on kyllä tuttuja niin HU, short ja fulleinakin.
Saa heittää kyllä ehdotuksia mitä pelimuotoa alkais hakata :)

Vai koetanko grindata NL50 vielä pari kiloeuroa, niin saa kaikki enemmän ja vähemmän tarpeelliset asiat ostettua.
Sittareitakin mietin, mutta tuskin yli 10+1 on hirveää edgeä ja tuolla tasolla parin kiloeuron teko on todella hidasta. PLO kokemukset on sellasia että jossain vaiheessa swingit on jotain aivan hirveitä ja siinä vaiheessa mietityttää että kestääkö niitä taaskaan pää. Omaha, FL ja NL on kyllä tuttuja niin HU, short ja fulleinakin.
Saa heittää kyllä ehdotuksia mitä pelimuotoa alkais hakata :)

7 card stud. Siinä on peli mitä itse olen hakkaillut hyvällä menestyksellä muutamia viikkoja. Vaikka mulla ei ole oikeastaan mitään käsitystä pelistä, niin tuntuu olevan suht helppo biitattavaksi ainakin Ongamella 2/4 - 10/20 tasoilla short, full ja HU. En ole kertaakaan poistunut pöydästä pienemmällä stäkillä kuin sinne mennessä (joo teidän varianssi ja kauhea munkki:D). Siinä olisi ainakin vaihtelua.

7 card stud. Siinä on peli mitä itse olen hakkaillut hyvällä menestyksellä muutamia viikkoja. Vaikka mulla ei ole oikeastaan mitään käsitystä pelistä, niin tuntuu olevan suht helppo biitattavaksi ainakin Ongamella 2/4 - 10/20 tasoilla short, full ja HU. En ole kertaakaan poistunut pöydästä pienemmällä stäkillä kuin sinne mennessä (joo teidän varianssi ja kauhea munkki:D). Siinä olisi ainakin vaihtelua.
On tuota itse asiassa joskus tullu pelattuaki, viimeksi pelit vaan kariutui siihen kun löysin itteni liian isoista pöydistä vittuunnuttuani samaan vihuun.. Mutta joo, voishan tuota testata. Bonushuorauksen kannalta loistava, kun joka kädellä on potissa mukana.

Vituksihan se homma meni. Ekana keskiviikkona studissa hyvät nousut ja parhaillaan pyörittiin jo jossain 1500€-1700€ välillä. :dance: Sitte eilen kun studin jäljiltä oli joku 900€ enää, niin ajattelin että tänään pistän 800€ kotiutukseen ja lopuilla pelailen vaikka sittareita. Illalla ajattelin että pelaanpa vielä hetken. Noh, eka studia.
2 paria törmää viimesellä kortilla saatuun settiin. Suora vs väri. Setti vs täyskäsi.
Noh, jospa omahaa.
Top 2 ja K-high värin veto, vihulla setti ja A-high värin veto. Mulla setti, vihulla isompi. Tämmöstä sitten koko ajan, ihan sama mitä mulla on niin vihut tulee ohi.
Jossain vaiheessa alko homma keittää ja tilttailuksihan se lopulta meni. Kävinpä mm. vetämässä 15/30$ FL HU, kun katoin siellähän on jannu vain 500$ kans. Tämä jossain 400-500€ kohdalla, vitun typerää kun älynnyt edes noita siinä vaiheessa nostaa pois. :wall:
Varsinaista kassan hallintaahan mulla ei ollut, studissa pyörin enimmäkseen 4/8$ pöydissä ja omahassa PLO100 ja PLO200.

Olo on vieläkin vähän sellanen kuin olisit eka keräilly kadulta kakskymppisiä, sitte viiskymppisiä ja lopulta satasia. Sitten kun siinä kävellessä alat laskeskella sitä isoa setelinippua ja mietit mitä kaikkea sillä saa, niin nurkan takana odottaa iso karvainen mies. Puol tuntia myöhemmin matka jatkuu rahattomana, mukiloituna ja perse kipeänä. :(

Olo on vieläkin vähän sellanen kuin olisit eka keräilly kadulta kakskymppisiä, sitte viiskymppisiä ja lopulta satasia. Sitten kun siinä kävellessä alat laskeskella sitä isoa setelinippua ja mietit mitä kaikkea sillä saa, niin nurkan takana odottaa iso karvainen mies. Puol tuntia myöhemmin matka jatkuu rahattomana, mukiloituna ja perse kipeänä. :(

Sama fiilis itellä tällä viikolla. Isompi turnausvoitto napsahti kohalle v-loppuna ja meinasin sen sitten kotiuttaa maanantaina. Sattu sitte tylsä maanantai ilta ja eiku 2-4$ nl fullia hakkaan. Kahesti värin vedolla mentiin kolmosista ohi riverillä + yks oma kustu värinveto ja oltiin taas niin tiltissä ettei mitään jakoa :hyvä:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom