Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi maksaa VPIP 100:an kaverin reissu vaan? Päästät melkein ilmaseksi kaksi muuta tyyppiä mukaan pottiin-->four way action-->luultavasti floppi ei osu ja kippaat-->imo tohon tilanteeseen -EV.
Eikö sun mielestä ole +EV reissata AKo tollasta kaveria vastaan? Eikä paljoa tota pienempää betsiä olis tohon nyt voinut enää mitenkään laittaa. Ota huomioon, ketä vastaan nyt pelataan. Normaalia TAG:ia vastaan olisinkin vaan koolinut, mutta ei tossa oo imo mitään järkeä koolaa VPIP 100 tyypin reissua, kun tiedetään että olla suurinta osaa sen reissurangea suht hyvin edellä.
Haittaako, jos tulin nyt ilmasemaan vitutustani sanomalla "Mistä näitä sikiää!!"? Ton kaverin peli nyt vaan oli mun mielestä jotain käsittämätöntä (myös muut jaot, joita et tiedä), että pakko oli purkaa jossain vitutuksia..
ööh, kaveri reissaa 1,5->toinen maksaa->sekopää bet 5. Jos maksaisin ton 5, niin eka reissaaja ja maksaja saa tosi hyvät oddsit kattoa flopin melkein millä vaan. Eli luultavasti sieltä olis ne maksut tullu.Harvoin nuissa 0.25-0.50 peleissä neljää lähtee floppia kattomaan jos joku puskee ees sen 5€.
En odottanut, että se maksaisi tai reissaisi tossa vielä lisää tohon mun 20:n lyöntiin. Halusin ottaa potin siinä, mutta jos se ei onnistuisi niin sitten mentäisiin all-in. Ja mitenniin pitää asennoitua häviämään jokatoinen kerta? Jos tota sekopäätä vastaan vedetään all-in AKo:lla, niin se on enemmän kun joka toinen kerta voitto kotiin;)..Jos lyöt AKo:lla all-in tilanteessa jossa tiedät että saat maksun niin sillon pitää olla jo valmiiks asennoitunu siihen että häviää vähintään jokatoinenkerta.
Niin, no mun mielestä ton sekopään peli oli suht uskomatonta tossa ja suutuin ihan aiheesta. Varsinkin, kun toi alkaa yleistymään kokoajan, ja joutuu aina ite uhriksi, niin pakko purkaa johonkin vitutuksia että helpottaa (helpottaa oikeesti..)Et sää tuota kättä niin huonosti pelannu mutta ei tuossa pelillisesti siltikään mitään niin uskomatonta tapahtunu että siitä pitäis suuttua.
Sori, jos et oo vieläkään tajunnu sitä "mistä näitä sikiää!!" oikein. En sanonut sitä sen takia, että se olisi ollut jotenkin kova ohiveto tai muuta. Tarkoitin sillä tasan tarkkaan tota SEKOPÄÄTÄ, ketä makselee alareita QJ:llä, niin eli mistä noita kavereita oikeesti sikiää?Jos taas huudat että mistä näitä sikiää!! niin sehän kertoo että olet pelannu täydellisesti ja toisella käy uskomattoman kova tuuri eli tilanne ois ollu joku 90-10 ja se ois koittanu saaha jotaki kaks outtista osumaan ja osunu.
Sori, jos et oo vieläkään tajunnu sitä "mistä näitä sikiää!!" oikein. En sanonut sitä sen takia, että se olisi ollut jotenkin kova ohiveto tai muuta. Tarkoitin sillä tasan tarkkaan tota SEKOPÄÄTÄ, ketä makselee alareita QJ:llä, niin eli mistä noita kavereita oikeesti sikiää?
E: niin ja 90-10 tilanteen (tai oikeestaan 95-5) tilanteen löydät tosta viimosimmasta kädestä, minkä postasin. Enkä sitä sanonut todellakaan täydelliseksi pelatuksi, vaan viittasin edelleen noihin sekopäihin jotka maksaa millä vaan ja aina osuu!
Joo, korotin 20:een, mutta vihun reissu oli niin älyvapaa tuohon. Jos se olis osannut ajatella jotain, niin olis tajunnut etten enää kippaa tohon mitään. Tuskin nyt lyön to 20, ja sitten kippaan reissuun..:wtf:Ei ne aina osu vaan viis kertaa sadasta tai neljä kertaa kymmenestä. Riippuu ihan kädestä ;). Edelleenki korotit 20€ toinen löi päälle reilu 30€. Eli ei se maksanu sun koko all-iniä vaan loput mitä löit tuohon päälle. Ei se fiksua peliä ole tuolta vihulta mutta jos se on toiminu aiemmin niinkö kerroit niin eihän se sillon ole niin tyhmään miltä se tuossa yhdessä kädessä näyttää.
Tosta yhdestä kädestähän saa just semmosen kuvan että se haluais sut all-in tilanteeseen mutta jos se on saanu muut kippaamaan nuilla korotuksilla niin tilannehan on ihan toinen. Ei se välttämättä halunnu että lyöt all-in.
Joo, korotin 20:een, mutta vihun reissu oli niin älyvapaa tuohon. Jos se olis osannut ajatella jotain, niin olis tajunnut etten enää kippaa tohon mitään. Tuskin nyt lyön to 20, ja sitten kippaan reissuun..:wtf:
Sano, jos oon väärässä.Mutta en oo tietääkseni sanonut missään vaiheessa, että porukat kippaili kokoajan sekopään reissuun. Eli ei kippaillu, vaan näytti showdowneissa ennen tota muutamia älyttömiä käsiä yms.Vissiin porukka oli aiemmin kippaillu jos se oli lyömällä potit kokoajan vieny niinkö kerroit :D.
Ok.. Pelasit hienosti. Voiton oisit kyllä ansainnu, mutta eikö se ole hyvä että tommosia maksajia löytyy? Sehän on hyvä että näitä sikiää!!. Tinkaaminen alko vaan siitä mistä näitä sikiää lauseesta koska se ei kuitenkaan ollu semmonen viis kertaa sadasta tilanne, vaan vain vähän erikoinen haku :lol2:
Kaveri oli joku 100/100/5, ja reissas kaikkiin potteihin kokoajan, niin suht todennäkösesti AK johdossa;). Normaali vihua vastaan luultavasti olisin vain koolinut.
Mietityttää vaan, kun tollaset lähtee aina joku 8 bin voitolla pois...Kai ne pakka riidit on vaan nii helvetin kovat.
eip, kun ohivetojen ansiosta..Tuosta vaan sain semmosen kuvan että se ois lähteny 8bin voitolla pois ja pelkästään lyömisen ansiosta.
eip, kun ohivetojen ansiosta..
Mutta, tänään taas huikeaa..-6 bin..Haluisin nähä sellasen ketä runittaa paskemmin kun mä..2 outtiset on ollut normeja, AA:lla 3x all in hävitty (T8o,KQs,A4s)..hohhoijaa..on sen verran väsynyttä touhuakin..eniten vituttaa joku eräjorma, ketä veteli kerta toisensa jälkeen ohi ja tunki chattiin aina "ty". Enhän mä sille ku 5bin lahjottanutkaan..joo o..on se aina kiva kun flopatut nutsit ei pidä, kun vastaan saadaan runner runner väri ym. kivaa..jep..
Jos niitä kiinnostaa, niin ei ne talletuksia kattele vaan pyytä sen paikan tiliotteen. Näkee onko sinne tullut rahaa esim. netelleristä ja sit pyytää netelleristä tiliotteen ja niin edelleen. Ei sitä ihan helpolla kierretä. Toimiskohan tällänen harhautus? ei eta saitti -> moneybookers -> eta saitti -> neteller -> eta saitti -> pankkitili
Mistä syystä voi kolahtaa selvitys pyyntö, kun eihän ne tilitietoja pääse kattelemaan?
Tarvii nyt vittuilla vielä, kun vittuuntunut olin ton peli session jälkeen? Ja ihan tiedoksi, nuo päivät ovat kuitenkin suhteellisen harvinaisia mulle vielä(onneksi), missä tota ohivetojen ohivetoja tulee kokoajan. Mutta kuten huomasit siitä tekstistäni, niin se vituttaa vaan entistä enemmän silloin kun niitä tulee..Ja niin, kohta rolli riittääkin kunnolla ylemmille tasoille, missä tietysti ohivedot vähenee kun jengi ei maksele aina kaikella paskalla..Sä oot kuule selvästi liian hyvä tolle tasolle! Mee vaan suoraan johki kunnon pöytiin, joissa vihut kunnioittaa sun tiukkuuttas ja postflop-pelaamises hyvyyttä. Siitä ne rahahanat aukee kuule sullekin, niinku kaikille muillekin, jokka osaa pelata!
Kuka hullu grindaa jotain bläkkäriä? :wtf:Tietenkin olen vain huono häviäjä, mutta noin ylipäänsä muutamia kymmeniätuhansia bläkkärikäsiä pelanneena voisin sanoa, että kohtuullisen kovalla prossalla tykittää noista paskoista sinne 20-21.
Kuka hullu grindaa jotain bläkkäriä? :wtf: