Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Kerrotko mulle miten ei-ETA-saitin voittojen siirto ETA-saitille tekee voitoista yhtäkkiä verottomia?

Ei missään nimessä teekkään, mutta jos oletetaan, että verottaja pääsee hajuille sun pokerikotiutuksista, niin sen se tekee sun pankkitilin perusteella tai suurien hankintojen takia.. Tällöin riittää jos tulot sun suomalaisella pankkitilillä ovat tulleet ETA-saitilta. Toki jos verottaja vaatii Netikan tiliotetta, niin sit joutuu maksaa verot..

Monelta ETA-saitilta pystyy kotiuttamaan suoraan suomalaiselle pankkitilille, joten verottajan ei tarvitse edes tietää Netikasta..

Mutta mun mielestä tää verokysymys koskettaa niin pientä osaa pelaajista, että ei alottelijan kannata siitä välittää..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pelaatko fullia? Toin on 5 handed ja nl50. tossa on hyvä puskee ellei oo nitti riidit tai statsit. Tolla tasolla ääliöt maksaa niin usein jollain AQ tyyppisellä kädellä jota oot selvästi edellä.

Jää hirveät valuet ottamatta, jos super kalojakaan vastaan et ole AK:lla valmis pistää stäckii keskelle.

Nyt olen viime kuukaudet pelannu fullia. Kuitenkin vaikka siellä kala on vastassa, niin useasti vastassa on pp, jolloin heitetään kolikkoa.

Toki yksi syy näitten välttelyyn on se, että olen koettanut saada tuoton volaa alemmas. Olen huomannut, että jo muutama kolikonheitto- tappio tekee mulle orastavan tiltin, joten mulle ei välttämättä ole +EV maksaa AK:lla pf all-iniä..

Mutta mun mielestä tää verokysymys koskettaa niin pientä osaa pelaajista, että ei alottelijan kannata siitä välittää..

Kyllä se koskee ihan kaikkia pelaajia niin kuin se koskee ihan kaikkia muitakin yrittäjiä ja palkansaajia. Veronkierto on aina veronkiertoa, mutta mielestäsi jos riski on pieni jäädä kiinni, niin se tekee siitä laillista? Turha ruveta opettamaan täällä aloittelijoille mitään paskaa vaan antaa jokaisen tehdä omat ratkaisunsa aikooko maksaa verot vai ei. Lähtökohtaisesti mielestäni jokaisen joka lähtee tietoisesti pelaamaan ei-ETA-saitille (FullTilt, PokerStars jne..) pitää olla valmis maksamaan verot voitoistaan. ETA saitteja löytyy kyllä tarpeeksi jokaiselle, joten mikään pakko ei-ETA-saitilla ole pelata.

Lähdenkin saman tien verotoimistoon ton moraalisaarnan jälkeen...

Ei se mikään moraalisaarana ole vaan kylmä fakta. Turha jakaa misinformaatiota aloittelijoille, että ei ne verot sua koske kun koska pelaat vaan niin vähän, tai jos satutkin luckboxaamaan niin ongelmasta selviää kierrättämällä rahat ETA-saitin kautta. Vaikka riski on olemattoman pieni, niin silti mielestäni on oikein informoida siitä ja jokainen tekee päätöksensä sen perusteella.

Missä jaoin misinformaatiota? Oliko jossain joku asiavirhe?

Kas-vain, ei kannata kirjotella kuukautisten aikana..

Mun osalta tää oli sit tässä. Jokainen maksaa veroja jos haluaa.

Missä jaoin misinformaatiota? Oliko jossain joku asiavirhe?

1. Ei missään nimessä teekkään, mutta jos oletetaan, että verottaja pääsee hajuille sun pokerikotiutuksista, niin sen se tekee sun pankkitilin perusteella tai suurien hankintojen takia.. Tällöin riittää jos tulot sun suomalaisella pankkitilillä ovat tulleet ETA-saitilta.

Kyllä verottajalla on sen verran tilannetajua, että ne myös pyytää sua todistamaan paljon olet sinne saitille tallettanut. Sitten voidaan alkaa selvittelemään mistä ne rahat on tulleet.

2. Mutta mun mielestä tää verokysymys koskettaa niin pientä osaa pelaajista, että ei alottelijan kannata siitä välittää..

Verokysymys koskee kaikkia pelaajia jotka pelaavat ETA-alueen ulkopuolisilla saiteilla. Ei vain osaa heistä.

3. Jokainen maksaa veroja jos haluaa.

Verojen maksu ei ole halusta kiinni vaan ihan laissa määrätty velvollisuus. Siitä poikkeaminen voi aiheuttaa erinäisiä sanktioita mitä moni ei tahdo uskoa.

Siinä nyt näin aluksi...

Kas-vain, ei kannata kirjotella kuukautisten aikana..

Ei ole kuukautisia eikä muitakaan angsteja. Itsekkään en vapaaehtoisesti lähtisi ilmoittelemaan mitään, mutta silloin otankin tietoisen riskin seuraamuksista. Suomi on kumminkin niitä maita missä talousrikoksista saa suhteettoman suuria tuomioita, joten jokainen tekee oman riskianalyysinsä. :piis:

1. Ei missään nimessä teekkään, mutta jos oletetaan, että verottaja pääsee hajuille sun pokerikotiutuksista, niin sen se tekee sun pankkitilin perusteella tai suurien hankintojen takia.. Tällöin riittää jos tulot sun suomalaisella pankkitilillä ovat tulleet ETA-saitilta.

Kyllä verottajalla on sen verran tilannetajua, että ne myös pyytää sua todistamaan paljon olet sinne saitille tallettanut. Sitten voidaan alkaa selvittelemään mistä ne rahat on tulleet.

Jos niitä kiinnostaa, niin ei ne talletuksia kattele vaan pyytä sen paikan tiliotteen. Näkee onko sinne tullut rahaa esim. netelleristä ja sit pyytää netelleristä tiliotteen ja niin edelleen. Ei sitä ihan helpolla kierretä. Toimiskohan tällänen harhautus? ei eta saitti -> moneybookers -> eta saitti -> neteller -> eta saitti -> pankkitili :hyper:

Mistä syystä voi kolahtaa selvitys pyyntö, kun eihän ne tilitietoja pääse kattelemaan?

Miten olisit ite pelannu?

Ite vältän AK:lla täydellä stackilla all-inejä vaikka olisi superkala vastassa.. Yleensä ne on kuitenkin lähes coin flippejä..

Tosin, en kyl itekkään tota toki olis kipannu jos tollaset statsit löytyy..

Kaks kertaa korotettuun pottiin en ois ainakaan lyöny nuin paljoa erimaan AK:lla. Pää pointti oli se että jos meet lyömään tuomoseen tilanteeseen erimaan AK:lla niin en ainakaan olis yllättyny siitä etten veis pottia.

Kaks kertaa korotettuun pottiin en ois ainakaan lyöny nuin paljoa erimaan AK:lla. Pää pointti oli se että jos meet lyömään tuomoseen tilanteeseen erimaan AK:lla niin en ainakaan olis yllättyny siitä etten veis pottia.
Eli meet kippaamaan AKo, jos joku VPIP 100 tyyppi päättää lyödä heikon 3-betin random reissaajaa kylkeen..?:dance2:

En vaan en huutais että mistä näitä sikiää tilanteessa jossa yleensä ollaan maksimissaan 50-50 tilanteessa :arvi:.
Oltiinko 50-50 tilanteessa? EI. Mitä ite olisit tehnyt tossa tilanteessa? Kaveri, jonka reissurangea ollaan yleensä vitusti edellä. Imo tossa tilanteessa ollaan min. 50-50 tota kaveria vastaan

Oltiinko 50-50 tilanteessa? EI. Mitä ite olisit tehnyt tossa tilanteessa? Kaveri, jonka reissurangea ollaan yleensä vitusti edellä. Imo tossa tilanteessa ollaan min. 50-50 tota kaveria vastaan

Nyt ei oltu 50-50 tilanteessa mutta en siltikään ton pelin jälkeen huutais että mistä näitä sikiää!!

Ei se kuitenkaan tossakaan kädessä ollu sua niin paljon takana vaikka sillä ei olekkaan mitään väliä.

Nyt ei oltu 50-50 tilanteessa mutta en siltikään ton pelin jälkeen huutais että mistä näitä sikiää!!

Ei se kuitenkaan tossakaan kädessä ollu sua niin paljon takana vaikka sillä ei olekkaan mitään väliä.
Ei ollut takana niin paljoa, mutta ei ollu se pointti siinä mun sanomisessakaan. Vaan miten joku voi maksaa all in:in tollasella roskalla? Niin, ja et vieläkään sanonut mitä ite olisit kyseisessä tilanteessa pelannut ton käden?;)..Oliko toi sun mielestä niin paskasti pelattu, että ei oo oikeutta sanoa "mistä näitä sikiää!!" (varsinkin, kun ei ollut ensimmäinen tollanen)

Ei ollut takana niin paljoa, mutta ei ollu se pointti siinä mun sanomisessakaan. Vaan miten joku voi maksaa all in:in tollasella roskalla? Niin, ja et vieläkään sanonut mitä ite olisit kyseisessä tilanteessa pelannut ton käden?;)..Oliko toi sun mielestä niin paskasti pelattu, että ei oo oikeutta sanoa "mistä näitä sikiää!!" (varsinkin, kun ei ollut ensimmäinen tollanen)

Sanoit että se on harrastanu tuota koko ajan ja jos se on saanu porukan kippaan nuilla korotuksilla aijemminki niin ei se tommosella vetokädellä ollu välttämättä niin tyhmä lyönti. Ton yli 50€ lyönnin jälkeen tuo sun korotuksen maksaminen ei taas ole välttämättä niin tyhmä veto miltä se sinusta tuntuu.

Ainoa pointti mulla taas oli just tuo Mistä näitä sikiää!! kommentti koska tuo vastustaja ei loppu peleissä pelannu yhtään sen tyhmemmin ko sinäkään, enkä väitä että oisit huono pelaaamaan vaan että nyt kävi vähän huono tuuri mutta ei niin huono että siitä pitäis huutaa että mistä näitä sikiiää!!

niin ei se tommosella vetokädellä ollu välttämättä niin tyhmä lyönti
Ymmärrän tuon 3-betin to 5$ tolla, mutta en voi ymmärtää miten se voi olettaa enää mihinkään pääsevänsä tuon kanssa mun to 20$ raisen jälkeen? Se ei voi olla mitään kättä johdossa, niin eikö muka ole huono peli siitä lähteä vielä korottamaan? Mähän oon jo committed tohon, en voi kipata tota enää.

Ainoa pointti mulla taas oli just tuo Mistä näitä sikiää!! kommentti koska tuo vastustaja ei loppu peleissä pelannu yhtään sen tyhmemmin ko sinäkään, enkä väitä että oisit huono pelaaamaan vaan että nyt kävi vähän huono tuuri mutta ei niin huono että siitä pitäis huutaa että mistä näitä sikiiää!!
En ole samaa mieltä. Miten toi ei pelannut mua huonommin tuota? Oikeessa oot siinä, että ei tossa niin huono tuuri käynyt, koska mitään tavallista ohivetoa ei tapahtunut. Mutta tollasen kaverin pelin jälkeen imo on oikeus sanoa "mistä näitä sikiää!!"

Niin, ja vieläkään en ole saanut sitä sun kommenttia miten ite olisit ton käden pelannut?...

Ymmärrän tuon 3-betin to 5$ tolla, mutta en voi ymmärtää miten se voi olettaa enää mihinkään pääsevänsä tuon kanssa mun to 20$ raisen jälkeen? Se ei voi olla mitään kättä johdossa, niin eikö muka ole huono peli siitä lähteä vielä korottamaan? Mähän oon jo committed tohon, en voi kipata tota enää.

En ole samaa mieltä. Miten toi ei pelannut mua huonommin tuota? Oikeessa oot siinä, että ei tossa niin huono tuuri käynyt, koska mitään tavallista ohivetoa ei tapahtunut. Mutta tollasen kaverin pelin jälkeen imo on oikeus sanoa "mistä näitä sikiää!!"

Niin, ja vieläkään en ole saanut sitä sun kommenttia miten ite olisit ton käden pelannut?...

Maksanu ton vitosen ja kipannu sitte floppiin jos kaveri ois vieläki lyöny. Ei AKo oo kuitenkaan semmonen käsi että sillä on pakko lyyä 40xbb tai roikkua loppuun asti mukana.

Jos oisin juonu mäyriksen ennen peliä niin oisin saattanu pelata just samallalailla ko sinä ja sanonu että voi vittu mutta en ois tullu tänne huutamaan että mistä näitä sikiää.

Maksanu ton vitosen ja kipannu sitte floppiin jos kaveri ois vieläki lyöny. Ei AKo oo kuitenkaan semmonen käsi että sillä on pakko lyyä 40xbb tai roikkua loppuun asti mukana.
Miksi maksaa VPIP 100:an kaverin reissu vaan? Päästät melkein ilmaseksi kaksi muuta tyyppiä mukaan pottiin-->four way action-->luultavasti floppi ei osu ja kippaat-->imo tohon tilanteeseen -EV.

Eikö sun mielestä ole +EV reissata AKo tollasta kaveria vastaan? Eikä paljoa tota pienempää betsiä olis tohon nyt voinut enää mitenkään laittaa. Ota huomioon, ketä vastaan nyt pelataan. Normaalia TAG:ia vastaan olisinkin vaan koolinut, mutta ei tossa oo imo mitään järkeä koolaa VPIP 100 tyypin reissua, kun tiedetään että olla suurinta osaa sen reissurangea suht hyvin edellä.

Jos oisin juonu mäyriksen ennen peliä niin oisin saattanu pelata just samallalailla ko sinä ja sanonu että voi vittu mutta en ois tullu tänne huutamaan että mistä näitä sikiää.
Haittaako, jos tulin nyt ilmasemaan vitutustani sanomalla "Mistä näitä sikiää!!"? Ton kaverin peli nyt vaan oli mun mielestä jotain käsittämätöntä (myös muut jaot, joita et tiedä), että pakko oli purkaa jossain vitutuksia..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom