Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käyttäkö porukka paljonkin apuohjelmia?
Käyttäkö porukka paljonkin apuohjelmia?
Mä tykkäsin Green Bookista, se taitaa löytyä nykyisin suomennettunakin.
Minkä takia haluat pelata suomeksi? Esim. apuohjelmat eivät tajua sun muuveja jos valikot ovat suomeksi. Osaat varmasti sen verta englantia, että ymmärrät fold, bet, check ja raisen? Muuta ei paljon tarvita..
Joo ymmärrän mä nuo. Mutta mikä on se paras ja yleisin ja luotettavin ym. ym. pokerisivusto??
imo pelasin, kaverista riidit että tuolla ei oo mitään. Kaveri oli joku 100/100/5, ja reissas kaikkiin potteihin kokoajan, niin suht todennäkösesti AK johdossa;). Normaali vihua vastaan luultavasti olisin vain koolinut.Pelasitko omasta mielestä ton käden fiksusti vaikka nyt satuitki olemaan edellä?
Pelasitko omasta mielestä ton käden fiksusti vaikka nyt satuitki olemaan edellä?
Joo ymmärrän mä nuo. Mutta mikä on se paras ja yleisin ja luotettavin ym. ym. pokerisivusto??
Jep, pokerstars on paras kaikista. Mutta ei ole ETA-saitti eikä rakebackkiä, jotka ovat iso miinus:(Paras, yleisin ja luotettavin on melko varmasti PokerStars. Samalla suurin ja omaa yhden parhasita softista.
Miten olisit ite pelannu?
Ite vältän AK:lla täydellä stackilla all-inejä vaikka olisi superkala vastassa.. Yleensä ne on kuitenkin lähes coin flippejä..
Tosin, en kyl itekkään tota toki olis kipannu jos tollaset statsit löytyy..
Toi on kyl ihan totta, mutta monesti alussa ne voitot ovat melko pieniä, eli lähennä rollin rakentelua. Rollinhan voi sit Netikan kautta siirtää ETA-saitille jos alkaa tuntua, että vois alkaa tehdä kotiutuksia suomalaiselle pankkitilille..
Samoin pelimäärä jossain nl25:ssa ei hirveästä rb:ta anna.
Eikös ETA maat ole jo maksaneet verot?
Hyvin pienellä todennäköisyydellä ne kotiutukset kiinnostaa ketään. Sitten kun ne nostaa ETA saitilta niin sitten ne on kai vielä pienemmät?