Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Ja mistä helvetistä sä Titaani saat "melkein 50%" ennen riveriä?? Outteja on siinä jäljellä 8 ja mulla oli yks niistä padoista, lisäksi 2 niist viel pois ettei tulis mulle täbärii. 5 outtia ei oo ihan kauheen hyvä?? Tajusin jo kyllä aikasessa vaiheessa että se hakee väriä, joten laskin et mun kannottaa panostaa/mennä all-in mun kärkisetillä.

En tainnut kirjoittaa melkein 50 %, vaan "ei ihan 50 %", ja myöhemmin samassa lauseessa vähensin siitä n. 16 % :)

Eli yritin sanoa n. 34 %, hieman epäselvällä tavalla :rolleyes: Joka ei sekään antamasi selvennyksen mukaan ole kovin hyvä arvio.

Anyway, pointtihan ei tuossa minunkaan postauksessa ollut tarkoissa prosenteissa vaan värin vedolla lyömisen perusteluissa tietyissä tilanteissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tarvitse mennä näinkään. Jos potissa on riittävä määrä rahaa ennen all-iniä, ei välttämättä tarvita edes folding equityä, jotta puskeminen olisi kannattavaa.

Tuosta kädestä ei voi sanoa mitään ilman käsihistoriaa.
Miten on kannattavaa puskea kun on jäljessä ilman fe:tä?

Miten on kannattavaa puskea kun on jäljessä ilman fe:tä?
Onhan se nyt totta helvetissä kannattavaa värivedolla puskea, siinä kuitenkin mahdollisuus on sen verran hyvä paikka iso potti hyvällä todennäkoisyydellä.
Mun mielest pelaajat jotka pelaa ainoastaan kun alla on poydän paras käsi ja foldaa hyvillä vedoilla ym.. ni on aika helposti voitettavissa. Paras käsi ennen floppia,ennen turneria ja ennen riveriäkään ei todellakaan tule läheskään aina voittamaan kyseistä pottia

Onhan se nyt totta helvetissä kannattavaa värivedolla puskea, siinä kuitenkin mahdollisuus on sen verran hyvä paikka iso potti hyvällä todennäkoisyydellä.
Mun mielest pelaajat jotka pelaa ainoastaan kun alla on poydän paras käsi ja foldaa hyvillä vedoilla ym.. ni on aika helposti voitettavissa. Paras käsi ennen floppia,ennen turneria ja ennen riveriäkään ei todellakaan tule läheskään aina voittamaan kyseistä pottia
Tosi hyvin ymmärsit pointin.

Niin missäs sä pelasitkaan? Ja niccki oli?;)

Useamman kerran ittellekin käyny että joku hullu, ilman pottikertoimia, maksaa värinvedolla turnin AI:n. Pakko myöntää että itsekin joskus turhautuneena maksanu, harvemmin se kannattavaa on.

Piilovittuilun lopettaakseni sanon nyt ihan suoraan, että olet ihan saatanan pihalla.

Osaako kukaan sanoa, miten paljon vihujen taso nousee kun verrataan 5$ sittareita 10$ ja sitä isompiin pöytiin? tällä hetkellä pystyy pelaamaan voitollista peliä nuissa 5$ sittareissa, mutta arvelluttaa lähteä isompiin pöytiin tahkomaan, jos siellä tuleekin sitten huolella takkiin.

Osaako kukaan sanoa, miten paljon vihujen taso nousee kun verrataan 5$ sittareita 10$ ja sitä isompiin pöytiin? tällä hetkellä pystyy pelaamaan voitollista peliä nuissa 5$ sittareissa, mutta arvelluttaa lähteä isompiin pöytiin tahkomaan, jos siellä tuleekin sitten huolella takkiin.

Yleensä nuissa isoissa sittareissa on jopa löysempää peliä entä pienissä mutten tiiä onko se sitten parempi tai huonompi asia. Tason noususta nuin muuten en osaa kyllä mitään sanoa mutta kärki yleensä karkaa nopsempaa jos pelaa ite liian tiukkaa :)

Partypokerilla pelanneena oon huomannut et siellä yli 50 dollarin sittareissa alkaa olla jo aika hyviä pelaajia. Sitä alle, niin taso on aika sama pelasi sitten 6 tai 33 dollarin sittareit.

Okei, nyt mietin parasta pokerisaittia, jonne lähipäivinä deposittaan rahaa. Mikä on paras sivu ja mistä saa parhaat bonukset? Eli yksinkertaisesti, missä te pelaatte??

Nykysin Eurobetillä tulee pelattua. Omasta mielestä paras mesta mutta tämä ei ole sitten varmastikkaan mikään yleinen mielipide :)

Okei, nyt mietin parasta pokerisaittia, jonne lähipäivinä deposittaan rahaa. Mikä on paras sivu ja mistä saa parhaat bonukset? Eli yksinkertaisesti, missä te pelaatte??

Tee rakebacksoppari vaikka Pokerisivujen tai pokeritiedon kautta. Molemmat tarjoaa diilejä reilulle parikymmenelle pelisaitille joista varmasti löytyy sopiva. Lyhyt arvionti kustakin saitista löytyy tarjouksen yhteydestä ja foorumilla on yleensä käyttäjien kommentteja ja kokemuksia.

Ite pelaan Fulltiltillä ja Pokerstarsilla.

Ongamella on tunnetusti netin löysimmät pelit, tosin myös paskimpia softia. Mutta kaikkeen tottuu. Joten siellä.

Tee rakebacksoppari vaikka Pokerisivujen tai pokeritiedon kautta. Molemmat tarjoaa diilejä reilulle parikymmenelle pelisaitille joista varmasti löytyy sopiva. Lyhyt arvionti kustakin saitista löytyy tarjouksen yhteydestä ja foorumilla on yleensä käyttäjien kommentteja ja kokemuksia.

Ite pelaan Fulltiltillä ja Pokerstarsilla.

En oo sitten näköjään perehtynyt tarpeeksi hyvin. Eli siis minkä teen.

Vittu saa taas tämä paska jäädä vähäks aikaa!
Samaa paskaa koko ajan, ja oma peli heikkenee biittien myötä

BeddaMatrix posts blind ($150), hero posts blind ($300).

PRE-FLOP
michelle1212 folds, tvinners folds, BeddaMatrix bets $450, hero bets $600, BeddaMatrix calls $85 and is all-in.

FLOP [board cards: 4S,9S,TS ]

TURN [board cards: 4S,9S,TS,AD ]

RIVER [board cards: 4S,9S,TS,AD,3H ]

SHOWDOWN
hero shows [ QC,8S ]
BeddaMatrix shows [ 5C,3C ]
hero wins $215, BeddaMatrix wins $1,370.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom