Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Kymmenen binin monttu NL100 shortissa ja nyt on viikon tauko edessä. Ei vaan hermot enää kestä. Yksi biitti tai cooleri ja A-pelistä ei tietoakaan.

Mulla on täysin sama ongelma. A-pelillä biittaan helpohkosti nl200. Mutta jos sessio alkaa biitillä tai coolerilla, niin montutan reilusti nl50:ssä. Menttaalipuoli on todella heikko. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli just ite aloteltua nettipokeria pokerihuoneella. Vielä vaatii reeniä ennenkuin viittii omia rahoja lykätä peliin, pitänee nyt aluksi freerolleja pelailla.

Oli tänään jännät paikat kun 2000 pelaajan turneessa tulin loppujen lopulta neljänneksi. Pitkän aikaa tuli oltua ihan johdossa, mutta muutama väärä ratkaisu finaalipöydässä pudotti.

Tänään 11kpl 22dolsun sittareita ja kaikista voitto. Täytyy myöntää et vähän käynyt tuuriakin, mut rollia saanut 500 dollaria ylöspäin. Tuntuu et perjantaisin jengi on niin kännissä et katsoo flopit ihan roskakorteillakin.

mikä on sopiva summa pelitilillä kun pelaa 0.25/0.50 PLO, onko 500 euroo riittävä? oli hiukan yli 1000 euroo tilillä, aloin pelaamaan 1/2 blindein ja nopeestihan ne rahat meni. voitot oli suuria, kuten myös tappiot. Oli kyllä ihan helvetin tyhmästi toimittu, tyhjästä saanu kasvatettuu rolliin 1200 ja sit tuhoa sen hetkessä.

Panokset nousee, pelaajien tasokin nousee. Hyvin vaikea heittää mitään tarkkaa, mutta ei joku 10k$ ei ole mitenkään liikaa sellaiselle joka ei halua mennä katki varianssin takia.
Parempi aloittaa alempaa ja totutella siellä omahan swingeihin (kymmenien tuhansien käsien +- 0-jaksot on tuossa vielä paljon yleisempiä kuin shortti no limit texasissa), kuin lätkästä tuommoinen summa kerralla peleihin kiinni.

Vituttaa taas. Yksi Sami-Sinnikäs taas laittaa all-init värin vedolla mun flopattua kärkisettiä vastaan ja voittaa 160 dollaria. Helvetti kun vituttaa hävitä paskoille pelaajille.

Vituttaa taas. Yksi Sami-Sinnikäs taas laittaa all-init värin vedolla mun flopattua kärkisettiä vastaan ja voittaa 160 dollaria. Helvetti kun vituttaa hävitä paskoille pelaajille.

Ei tuo nyt ole mikään paska veto minusta lyötynä mutta maksettuna kylläkin. Pelistä ennen tuota all-in vetoahan ei ole mitään tietoa niin ei voi tarkemmin sanoa kuinka tyhmää tuossa nyt mikäkin oli.

Okei... Että melko tiukkaa vastustajaa vastaan (=minä), joka on nyt jo korottanut puolet stackistaan vastaan kannattaa lyödä all-in värin vedolla ennen riveriä??

Okei... Että melko tiukkaa vastustajaa vastaan (=minä), joka on nyt jo korottanut puolet stackistaan vastaan kannattaa lyödä all-in värin vedolla ennen riveriä??
No jos on ylimäärästä rahaa ja hiukan uskaltaa ottaa riskiä ni ilman muuta kannattaa. Ei ilman riskinottoo tuu voittoja

Pottikertoimista riippuen vastaus voi varsin hyvin olla kyllä. Tuossa on kuitenkin outteja jäljellä + mahdollinen folding equity.

No jos on ylimäärästä rahaa ja hiukan uskaltaa ottaa riskiä ni ilman muuta kannattaa. Ei ilman riskinottoo tuu voittoja

Aivan, pakko myöntää että tuo värin vedolla lyöminen voi kannattaa tuossa tilanteessa...

Ensinnäkin se onnistuu n. joka kolmas kerta. Eli ei ihan 50 %, joka olisi tavallaan neutraali tilanne. Jäljelle jää siis voitettavaksi se n. 16 %, jonka saattaa hyvinkin tienata sillä, että alkuperäinen lyöjä foldaa (toteutuu silloin tällöin), tai alkuperäinen lyöjä on myös vedolla, kenties huonommalla. Toivottavasti tuli selkoa :rolleyes:

Aivan, pakko myöntää että tuo värin vedolla lyöminen voi kannattaa tuossa tilanteessa...

Ensinnäkin se onnistuu n. joka kolmas kerta. Eli ei ihan 50 %, joka olisi tavallaan neutraali tilanne. Jäljelle jää siis voitettavaksi se n. 16 %, jonka saattaa hyvinkin tienata sillä, että alkuperäinen lyöjä foldaa (toteutuu silloin tällöin), tai alkuperäinen lyöjä on myös vedolla, kenties huonommalla. Toivottavasti tuli selkoa :rolleyes:

Ei tarvitse mennä näinkään. Jos potissa on riittävä määrä rahaa ennen all-iniä, ei välttämättä tarvita edes folding equityä, jotta puskeminen olisi kannattavaa.

Tuosta kädestä ei voi sanoa mitään ilman käsihistoriaa.

Joo no ette tiedä miten käsi meni niin ihan turha sit puhua. Osaan kyllä laskea pottikertoimet ja tiedän ettei ne ollut vastustajalle tarpeeksi suuret värinvedon yrittämiseen. Lisäksi kyseinen henkilö kyllä hävisi ne voittamansa rahat sitten muutamassa kädessä, mutta tuo yksi käsi vaan vitutti.

Joo no ette tiedä miten käsi meni niin ihan turha sit puhua. Osaan kyllä laskea pottikertoimet ja tiedän ettei ne ollut vastustajalle tarpeeksi suuret värinvedon yrittämiseen. Lisäksi kyseinen henkilö kyllä hävisi ne voittamansa rahat sitten muutamassa kädessä, mutta tuo yksi käsi vaan vitutti.
Älä sitten postaa noita sun muka-biittejä jos harmittaa että asiasta keskustellaan. Et kertonut kädestä mitään, sitten ihmettelet kun sanotaan että all-in vedolla ei välttämättä ole huono ratkaisu, vaikka osaat itsekin laskea pottikertoimia?

e: ja joka paikassa joka helvetin pokeriketju menee hävittyjen käsien kertomiseen. Todellisia biittejä niistäkin on vaan murto-osa.

Ja mistä helvetistä sä Titaani saat "melkein 50%" ennen riveriä?? Outteja on siinä jäljellä 8 ja mulla oli yks niistä padoista, lisäksi 2 niist viel pois ettei tulis mulle täbärii. 5 outtia ei oo ihan kauheen hyvä?? Tajusin jo kyllä aikasessa vaiheessa että se hakee väriä, joten laskin et mun kannottaa panostaa/mennä all-in mun kärkisetillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom