Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä on flob?
Tässä yhteydessä varmaan flob = flop, eli tietämättömille kyse on jaon vaiheesta jossa pöytään jaetaan 3 korttia.

Tuli siirryttyä iPokerin verkkoon, pelit on kyllä ihan ok, mutta softa suht perseestä miniviewillä. Ja livesupportti, ei oo tullu paskempaa vastaan. 20min menee, kun koetan selvittää niinkin yksinkertaista asiaa että haittaako jotain kun kotiutan pankkitilille, mulla on 2-osainen nimi ja teidän softa ei ymmärtäny sitä väliviivan kans?
Kerron mitä erroria heitti viivan kans, (muka liian pitkä nimi sillon, vaikkei ole) supportti ei tajua yhtään mitä haen takaa ja viestejä tulee mahtavasti 5min välein. Alan kysellä että onko se enää ees siellä, tulee takas viestiä että ootko sä siellä :wall:
Aika monen eri pokerisaitin supportin kans on tullu juteltua, tää veti kyllä pohjat :down:

MITEN VOI VITTU OLLA ETTÄ AINAKUN FLOPPAAN NUTSIT JOKU PAYMACHINE MENEE OHI RIVERILLÄ???? VITTU 100 sellasta kättä tänään -1k EI NAURATA

Ei helvetti, taas. Floppaan suoran, pöydässä 1 risti. Turnilla ja riverillä 2. ja 3. risti ja menee värillä yhelle joka maksaa kaiken. EN YMMÄRRÄ

Tuli siirryttyä iPokerin verkkoon, pelit on kyllä ihan ok, mutta softa suht perseestä miniviewillä. Ja livesupportti, ei oo tullu paskempaa vastaan. 20min menee, kun koetan selvittää niinkin yksinkertaista asiaa että haittaako jotain kun kotiutan pankkitilille, mulla on 2-osainen nimi ja teidän softa ei ymmärtäny sitä väliviivan kans?
Kerron mitä erroria heitti viivan kans, (muka liian pitkä nimi sillon, vaikkei ole) supportti ei tajua yhtään mitä haen takaa ja viestejä tulee mahtavasti 5min välein. Alan kysellä että onko se enää ees siellä, tulee takas viestiä että ootko sä siellä :wall:
Aika monen eri pokerisaitin supportin kans on tullu juteltua, tää veti kyllä pohjat :down:
Pikkasen niitä graffoja saa modattua jos painaa. En oo neppaillu siel vähää aikaa mutta miniviewllä 68erottaa vaa chatistä. 2+2s o ohjeita mite saa muutettuu taustoja. Esim isolla pöydällä taustan saa sillee ku avaa softan,eikä avaa vielä yhtään pöytää ja käy kopioimas sellase kuvan ku back2.jpg omalla kuvalla. Pitää olla oikee kokonen (pituus&leveys). Jollain laadukkaalla ohjelmalla varmaa sen alkuperäisen sais auki, ite koita vaa paintillä ei tainnu aueta ja sitte hain netistä oikee kokose kuva ja maalasin ja piirsin ite päälle. Miniviewtki saa muunnettua ja myös kortit.

Olen nyt 10k kättä pelannut ladbrokesilla shorttia. 6k kättä nl20 pöytiä, $-140, ja 4k nl30 pöytiä jossa $+160. Pitänee siirtyä pelkästään nl30 pöytiin pelaamaan kun nl20 tulee niin sairasta biittiä kokoajan, joka pöydässä on muutama vpip +60 pelaajaa jotka osuu gutareihinsa jatkuvasti.

Ja tilasin jäsenyyden cardrunnersiin, sieltä on tullut paljon uutta peliin. Olisiko jollain hyviä ehdotuksia mitä tuolta kannattaisi katsella? Tähän mennessä olen katsonut omalta tasoltani videoita, jonkun high stakes pätkän, ja videon jossa joku multittaa 20 pöytää fullia. sick.

Se nyt vähän riippuu miten ton ois voinut pelata... Noin pienessä pöydässä nyt ei hirveesti voi rahastaa ketään kun kukaan ei maksa.

Jos pelit on tommosia ettei kukaan maksa, niin kannattaa ennemmin löysätä omaa avausrangea kuin alkaa pelata passiivisemmin A-luokan käsillä. Ei kannata opetella pelaamaan huonosti vaikka pieniä pöytiä pelaakin. niinkuin sanoit niin ennen floppia reissataan/panostetaan ja pyritään saamaan flopilla lisää rahaa keskelle. Ässien slouvaaminen on hyvin usein huono ratkaisu.

Jos pelit on tommosia ettei kukaan maksa, niin kannattaa ennemmin löysätä omaa avausrangea kuin alkaa pelata passiivisemmin A-luokan käsillä. Ei kannata opetella pelaamaan huonosti vaikka pieniä pöytiä pelaakin. niinkuin sanoit niin ennen floppia reissataan/panostetaan ja pyritään saamaan flopilla lisää rahaa keskelle. Ässien slouvaaminen on hyvin usein huono ratkaisu.
Jep, tämän oon pelatessa huomannu ihan hyväks taktiikaks. Kun taas pöydissä, joissa on yks tai useampi loose aggressive, niin oon pelannu vaan hyviä kortteja ja melko passiivisena. Yleensä siis tight aggressive. En tiedä miten mun pelaaminen toimii 0.05/0.10 isommissa pöydissä, mut tähän mennessä näissä menee hyvin.

Tällä hetkellä oon 4x yli oman depositsumman. :kippis1:

Oisko kellään suositella jotain hyvää kirjallisuutta opiskeltavaks?

Oon huomannut, että minulla on pieni ongelma. Kun minulle sattuu hyvä voittokausi, esim. tämä kuukausi on mennyt todella hyvin ja olen voittanut jo noin 700 dollaria pelaamalla NL50 ja olen pitänyt taukopäiviä tässä kuussa enemmän kuin missään muussa. Mutta kun esim. voitan 6-7 päivää putkeen niin minusta tulee ylimielinen ja tungen rahat ihan ihme muuveilla vihuille. Äskenkin tungin 2 biniä aivan turhiin bluffeihin. Vituttaa, kun pelaa ihan päin persettä ja suoraan sanoen rahoittaa rahaa vihuille. Nyt pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja estää kusen nouseminen päähän!

Oon huomannut, että minulla on pieni ongelma. Kun minulle sattuu hyvä voittokausi, esim. tämä kuukausi on mennyt todella hyvin ja olen voittanut jo noin 700 dollaria pelaamalla NL50 ja olen pitänyt taukopäiviä tässä kuussa enemmän kuin missään muussa. Mutta kun esim. voitan 6-7 päivää putkeen niin minusta tulee ylimielinen ja tungen rahat ihan ihme muuveilla vihuille. Äskenkin tungin 2 biniä aivan turhiin bluffeihin. Vituttaa, kun pelaa ihan päin persettä ja suoraan sanoen rahoittaa rahaa vihuille. Nyt pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja estää kusen nouseminen päähän!

Tämä on yks suurimmista syistä miks en voi ikinä alkaa pelaan pokeria edes puoli ammattimaisesti. Tykkään pelata sillä pelityylillä millä nautin pelistä eniiten ja se ei ole ehkä se kaikkein tuottavin pelityyli pitkässä juoksussa vaikka mahti päiviä tuleeki väliin.

Ennemmin kuitenki tehen normi duunia että pelaisin pokeria tyylillä mistä en nauti pätkääkään :D

Aamu PLO100 HU parissa. Eka uppia joku satku ja sitten pöytään tulee täys idiootti, jolta saan hyvin lisää. Parhaillaan mennään jo +500$. Sitten tää alkaa vetää runner runnereita ja stackit tasottuu. Viimesessä kädessä mulla QQJ9, vihu lyö potin pf, lyön potin päälle. Flopista mulle top setti +suoran veto päistä auki, pöydässä myös värin veto. Vihu lyö potin, lyön potin päälle ja se maksaa. Turn merkityksetön roska ja kaikki sisään. Vihulla ei ole esittää mitään muuta kuin nutflush veto, riveriltä napsahtaa sille toki risti ja sinne menee noin 600$ potti :jahas:
Tämän jälkeen vihu tekee salamaa nopeamman poistumisen ja meikä saa kerrankin painettua softat kiinni. Takkiin tuli aamun peleistä alle 100$ yhteensä, mutta kyllähän tuo vähän meinaa silti kaivella, kun eka oltiin jo hyvin plussalla.

Kai tässä jonniinmoista ennätystä havitellaan.

17 all-iniä putkeen (suhteessa 74.5% summasummarum mulle voitot, pre-flop tai turn) ja 0 voittoa. Nostin eilen rahat kotio ja jätin muutaman huntin turnauksia varten.

Juu ei enää.

Vittu.

Löytyykö parempia bad-beattia tähän hätään?

No tieten löytyy, tuohan on normihomma tuollainen vasta :)

Kävinpäs fulliomahassa mutkan tämmösenä semifisuna, kun keskipotit oli buy inin luokkaa.
Kivasti seilaa omahassa mielialat, turnilla meikä suurinpiirtein jo tuulettaa ja toivoo kädet ristissä ettei pöytä pariutuis ja riverille sitte meniki jo noitumiseksi.
Varsinki kun +6BI potin vei saksalainen persereikä 2-outtisella.
http://www.pokerihanska.com/?h=744417135

Edit: Nopeasti katottuna eihän se potti ollu turnilla kuin noin 92% mulle tulossa kaikkien kortit huomioiden, mutta ei niin ei...

Kävinpäs fulliomahassa mutkan tämmösenä semifisuna, kun keskipotit oli buy inin luokkaa.
Kivasti seilaa omahassa mielialat, turnilla meikä suurinpiirtein jo tuulettaa ja toivoo kädet ristissä ettei pöytä pariutuis ja riverille sitte meniki jo noitumiseksi.
Varsinki kun +6BI potin vei saksalainen persereikä 2-outtisella.
http://www.pokerihanska.com/?h=744417135

Edit: Nopeasti katottuna eihän se potti ollu turnilla kuin noin 92% mulle tulossa kaikkien kortit huomioiden, mutta ei niin ei...
standard omahaa.... ei muuTA

Aivan, siks mulla onkin siihen viha-rakkaussuhde. Ja kummalle tahansa setin omaavista potin meno olis ollu ok, mutta tuo sakemanni oli aivan pihalla pelistä ja jäi pöytään +800$ kans, kun itse lähdin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom