Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Joo-o, ei tuu taas pokerista hevon vittua. Ei mitään kärsivällisyyttä grindata mikroja ja taas tällä hetkellä ei rollia isompiin peleihin. Viisaana tietysti käyn silloin shottaamassa (ja katkomassa) itseäni peleissä mitä on tullu pelattua normaalisti.

Aamun saldo:
1 todella typerä bluffi (KTxx turnilla ja vihu lyö jotain puolta pottia, johon työnnän AQ all in. Vihulla luonnollisesti KTs, jolla maksettiin 4-bet pf).

1 flippi vihulle, JJ vs AKo pf AI.

Lopuksi vielä turpaan AKs vs AQs pf AI, vihu vetää runner runner suoran.

Reilu 500$ bonus olis ihan käden ulottuvilla, tosin sen loppuun pelaamiseen on tullu poltettua 4-5 kertainen summa jo :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Outo tilanne.

Siirsin yksi päivä visa electronilla full tilt pokeriin rahaa vaikka siellä lukee pelkkä visa.Oon kuullu et se toimis.No se sitten toimi ja laitoin tilille 50€ ja sielt tuli viesti et talletus hyväksytty.Vähän aikaa sitten kun katsoin niin tililtä ei ollut mennyt yhtään.Eli voiko olla mahdollista,että se mennyt vaikka jonkun toisen tililtä?
Huomasin vielä,ettei mulla ollut edes katetta ja kyseessähän on visa electron pankkikortti.Tuleeko lasku jälki käteen vai onko mahdollista,ettei tule ollenkaan?

Tilillä oli 44€ laitoin 50€sinne mitään katoin automaatilta niin koko laskua ei oo tullu.

Silti rahat sinne pokeri tilille tuli.

Siirsin yksi päivä visa electronilla full tilt pokeriin rahaa vaikka siellä lukee pelkkä visa.Oon kuullu et se toimis.No se sitten toimi ja laitoin tilille 50€ ja sielt tuli viesti et talletus hyväksytty.Vähän aikaa sitten kun katsoin niin tililtä ei ollut mennyt yhtään.Eli voiko olla mahdollista,että se mennyt vaikka jonkun toisen tililtä?
Huomasin vielä,ettei mulla ollut edes katetta ja kyseessähän on visa electron pankkikortti.Tuleeko lasku jälki käteen vai onko mahdollista,ettei tule ollenkaan?

Laittavat tilin todennäköisesti kiinni muutaman päivän päästä ja aukaisevat, kun rahaa oikeasti laitetaan tilille.

Ainakin luottokorteilla ja eCheckeillä voi joka pokerifirmalle tallettaa rahaa maksamatta mitään, kun raha ei mene samalla hetkellä tililtä. Fraud-osastot ei yleensä noista kovin tykkää, joten ei ole suositeltavaa.

$ Sitten,mutta talletuksesta on aikaa jo 3viikkoa.Pistänkö nyt 500$ tilille ja häviän ne taktisesti kaverille?

Muistaakseni firmat voivat veloittaa kortilla tehdyn summan vielä kahden vuoden päästä tehdystä ostosta. Tottakai sulla on voinut käydä tuuri, mutta en usko, että pystyt enään toistamaan talletusta ilman veloitusta. Viimeistään rahan nostovaiheessa asia valkenee FTP:n päähän.

Miten ne veloittaa sen jos tilillä ei ole rahaa? Tuleeko lasku kotiin?Voiko olla,ettei tarvi maksaa ollenkaan?Olen saanut viestin sähköpostiin,että maksu hyväksytty.

Miten ne veloittaa sen jos tilillä ei ole rahaa? Tuleeko lasku kotiin?Voiko olla,ettei tarvi maksaa ollenkaan?Olen saanut viestin sähköpostiin,että maksu hyväksytty.

Vetää tilin miinukselle ja pankki lähettää laskun kotiin. Sama homma kuin pankkikortilla maksaessa, jos vetää miinukselle niin laskuhan siitä seuraa.

Mikä on paras HU kirja mitä markkinoilta löytyy? Suomenkielinen versio olisi tietenkin ihan mukava.. pakko alkaa opiskelemaan tätä pokerin kuninkuuslajia.

Kyllä on aina kiva pelata kauan turnausta vain tippuakseen viimeisenä jolle ei irtoa rahaa. Ja oli mun mittasuhteessa vielä suhteellisen paljon rahaa kiinni :(

Ja vielä ohivedolla :(

Mikä on paras HU kirja mitä markkinoilta löytyy? Suomenkielinen versio olisi tietenkin ihan mukava.. pakko alkaa opiskelemaan tätä pokerin kuninkuuslajia.
Ei HU ole mitään kirjaa, aika mahdoton sellasta olis tehdäkään. Kun siinä pelataan ihan täysin vastustajaa, ei voi sanoa esim. korota kädet AA-55 jne..

Löytyykö bubblestrategiasta hyviä kirjoituksia/keskusteluja netissä?

Marchi "turnausspesialistin" neuvot:
Mene OK, kädellä jonka aiot pelata, samantien ALL-IN, niin vältyt arpomiselta flopilla. Kokoajan höllenee käsivaatimukset sitä mukaa mitä blindit nousee ja stäkkisi pienenee. Positiosta reissua millä tahansa kädellä, jos stäkki menee alle 10xBB ja mahdollisesti muutenkin.
Varmasti löytyy tietoa enemmän kun etsii ja lukee.

Mä lisäisin tuohon sen, että jos edeltä on jo useampi pelaaja tai lähes saman kokoinen stackki all in, niin tiputtain KQs huonommat kädet ja pienimmät parit pois maksurangesta. Ennemmin tuossa keskittyy siihen, että pääsee yksin pöllimään blindejä tai menemään selvästi pienemmän stackin kans all in semi-kädellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom