Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Pelasin Actionpokerissa savvyn kautta tarvittavat pisteet ja pitäis toi 1000 savvypistettä tulla, mutta kauanko siinä suurinpiirtein kestää että rahat tulee tonne savvyyn vai pitääkö ottaa yhteyttä savvyhemmoihin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kokeneemmilla jotain vinkkejä kuinka reenata tuota tilttiherkkyyttä poies.
Tosta scared money -efektistä pääsee eroon yksinkertaisesti nousemalla sinne ylemmälle tasolle. Muistan kun itse joskus reilu vuosi sitten otin shottia NL100 -pöytiin ja tuntui etten ikinä pysty tuolla pelaamaan kun potit tuntui niin hirvittävän suurilta alkuun, mutta muutaman session jälkeen taso alkoi tuntua taas ihan kotoisalta. Äkkiä siihen tottuu.

Tilttaamista ei voi vaan yhtäkkiä lopettaa, vaan se täytyy vaan vähitellen onnistua tietoisesti tukahduttamaan pois mielestä. Mitään "tee näin" -vinkkejä tuohon on vähän paha antaa, mutta ehkä yksi tärkeimmistä jutuista on pelaaminen ainoastaan virkeänä. Väsyneenä tai muuten EVVK-mielentilassa tilttikynnys olennaisesti madaltuu. Jotkut käyttävät päivittäisiä tappiorajoja (esim. 3biniä), jonka jälkeen softat lyödään siltä päivältä kiinni. Itse pidän yleensä head's uppia pelatessa sessiokohtaista tappiorajaa, ja ennen sessiota "psyykkaan" itseni ajattelemaan että ko. raha on jo hävittyä rahaa, niin tuohon stop-lossiin joutuminenkaan ei tunnu yhtään pahalta. Muutenkin tuo head's upin pelaaminen kehittää pitkässä juoksussa tilttikynnystä ihan älyttömästi, kun ohivetoja tulee vähän väliä.

Kopioin loppuun vielä kirjoittamani jutun tuolta pokeritiedon puolelta mikä liittyy aiheeseen ainakin jossai määrin:

Itse olen viimeaikoina kanssa saanut muutaman ahaa -elämyksen noihin pelin ulkopuolisia juttuja ajatellen. Olen ruvennut ajattelemaan noita kanssa mahdollisuuksina "outpleijata" vihu. Häviät esim. hupissa 3 biniä nopeaan tahtiin, ja tiedät tasan tarkkaan ettet pysty varmasti jatkamaan a-peliäsi. Mieli tekisi vaikka kuinka jatkaa, mutta näissä olen ruvennut käyttämään noita mielikuvaharjoituksia ja kuvitellut vihun samaan asemaan, missä itse nyt on. Vihu ehkä lyö näppäimistöä ja kiroaa pari kertaa, mutta kuitenkin ottaa taas sen reloadin ja ensimmäisen tiukan kippipaikan tullessa, ei pystykään sitä kippiä tekemään vaan tekee virheen. Itse tietää, ettei pelaa a-peliään jos jatkaa, ja tietää ettei pelit mihinkään karkaa vaikka siltä päivältä lopettaisikin. Lopettamalla session tekee siinä kohtaa paremman päätöksen kuin moni vihu samassa tilanteessa ja näin ollen outpleijaa vihut.

Sama pätee tietty känni/darra/väsyneenä pelaamiseen. Monet vihut harrastavat noita, ja jos itse pystyy olemaan istumatta pöytiin muuten kuin parhaassa mahdollisessa mielentilassa, on taas outpleijannut vihut ja on tavallaan voittaja jo ennenkuin edes pelaa jakoakaan itse peliä.

Jos kaksi strategisilta taidoiltaan identtistä pelaajaa pelaa äärettömän monta sessiota vastakkain head's uppia, ratkaisee nuo pelin ulkopuoliset asiat lopputuloksen. Ja se, kumpi nuo paremmin hallitsee, vie lopulta toisen rahat.

Joka kerta, kun tuntuu vaikealta lopettaa sessio tappiolla, kipata joku käsi vaikka tietää olevansa beat tai tekisi mieli pelata vaikka on henkisesti huonossa kunnossa, mieti mitä paskempi vihu samassa tilanteessa tekisi ja tee toisin. Outpleijaa vihu ja olet voittaja.

Vielä olis kysyttävää tosta Netelleristä. Se pyytää lähettämään esim. sähkölaskun sinne, missä lukee nimi ja osoite. Minkälaisen paperin sinne voi lähettää, kun asun porukoiden luona, niin ei mulle tuu mitään laskuja mun nimellä.

Jotakin siinä puhutaan myös tiliotteesta, mutta ne ei hyväksy sähköistä. Mä tulostan tiliotteeni nettipankista, eli se ei silloin käy?

Vielä olis kysyttävää tosta Netelleristä. Se pyytää lähettämään esim. sähkölaskun sinne, missä lukee nimi ja osoite. Minkälaisen paperin sinne voi lähettää, kun asun porukoiden luona, niin ei mulle tuu mitään laskuja mun nimellä.

Jotakin siinä puhutaan myös tiliotteesta, mutta ne ei hyväksy sähköistä. Mä tulostan tiliotteeni nettipankista, eli se ei silloin käy?
Edit. Sainkin jo apua niiden live supportista :)

Jotenkin Ray:n,Veikkauksen ja Stefan Wallinin toiminnasta paljastuu sellainen tekopyhyys ettei ikinä.
Ekana yritetään kieltää pelaaminen lailla kaikkia mahdollisia uhkakuvia maalaillen, ja sivulauseessa mainitaan, että " niin voitais mekin oikeastaan perustaa nettipokeripalvelu tänne Suomeen." Ihan niinkuin heidän palveluaan ja softaa käyttämällä niitä pahoja lieveilmiöitä yms ei tulisi.

http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=46&news_id=20082168&rss=18

Miksei ne vain voi sanoa suoraan,että raha niitä kiinnostaa ja niitä vituttaa kun joku muu yritys ottaa kansalaisten rahat?

Jotenkin Ray:n,Veikkauksen ja Stefan Wallinin toiminnasta paljastuu sellainen tekopyhyys ettei ikinä.
Ekana yritetään kieltää pelaaminen lailla kaikkia mahdollisia uhkakuvia maalaillen, ja sivulauseessa mainitaan, että " niin voitais mekin oikeastaan perustaa nettipokeripalvelu tänne Suomeen." Ihan niinkuin heidän palveluaan ja softaa käyttämällä niitä pahoja lieveilmiöitä yms ei tulisi.

http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=46&news_id=20082168&rss=18

Miksei ne vain voi sanoa suoraan,että raha niitä kiinnostaa ja niitä vituttaa kun joku muu yritys ottaa kansalaisten rahat?
Ihmeesti ne kyllä koittaa kierrellä:jahas: Eka kovasti kieltämässä nettipokeria, ja heti samaan hengenvetoon "huomaamattomasti" ehdottamassa, että jospa valtio alkaakin pyörittämään sitä:jahas:

Olen pelaillut nyt jo puolisen vuotta nettipokeria silloin tällöin. Nyt taas viimeisen kuukauden aika paljonkin. Olen vielä aika aloittelija ja pelaan pääosin 10+1NL turnauksia tai 0,5/1$ cash gamessejä.

Ongelma piilee siinä että turnauksissa pärjään kohtalaisen hyvin. ~50% turnauksista pääsen 3parhaan joukkoon ja 20% voitan. Cash peleissä tulee pataan aina.

Muutaman virheen olen jo löytänytkin itsestäni ja yrittänyt niitä korjata. Cash peleissä välillä 100$ tuntivauhtia voitan, mutta jossain vaiheessa häviän kaiken. Enkä läheskään aina tilteissä, vaan ohivedoissa yms. Pitäisikö ottaa rahat ulos aiemmin(esim kun on tuplannut)??

Pelaan mielestäni helvetin tiukkaa pokeria molemmissa pelimuodoissa, voiko vika piillä tässä? Vai onko tuo 0,5/1$ taso liian kova :wtf:

Muutaman virheen olen jo löytänytkin itsestäni ja yrittänyt niitä korjata. Cash peleissä välillä 100$ tuntivauhtia voitan, mutta jossain vaiheessa häviän kaiken. Enkä läheskään aina tilteissä, vaan ohivedoissa yms. Pitäisikö ottaa rahat ulos aiemmin(esim kun on tuplannut)??

Pelaan mielestäni helvetin tiukkaa pokeria molemmissa pelimuodoissa, voiko vika piillä tässä? Vai onko tuo 0,5/1$ taso liian kova :wtf:

Jos häviät voitat yleensä ohivedoille, niin ei siitä voi syyttää itseään.

Lopettaminen tulee sillon kyseeseen jos tuntuu, että pöydän muut pelaajat ovat parempia kuin sinä ja ei ole enää tuottoisaa pelata siinä pöydässä. Jos tiedät, että pöydässä on sinua huonompia pelaajia tai vaikka yksi ultrapaisti niin kannattaa jatkaa.

En tiedä miten tuo helvetin tiukka pokeri sitten toimii NL100:ssa. Ehkä kannattaa kokeilla pelata 0.25/0.50$, koska alemmilla tasoilla todella tiukka pokeri toimii todennäköisesti paremmin.

Joo jos ohivetojen takia menee rahaa niin ennemmin uutta stackia pöytään ja nyhtämään paisteilta rahat pois. Ellei ole tilttiherkkä.

Action Poker on kyllä tällä hetkellä netin kalaisin site ihan varmasti :) Vanhana savvyhorona oon siel nyt pelaillu pari päivää bonusta lähinnä NL25 peleissä ja voi kiesus mitä porukkaa. 90% pelaajista Kanadalaisia jotka melko varmasti ekaa depoaan pelaamassa.

Tänään olin pöydässä missä 2 tyyppiä vittuili toisilleen(lapsellisesti) koko ajan, vedellen törkeitä overbettejä ja allareita huudellen "call this you chickenshit". No toinen niistä teki törkytempun ja veti nettipiuhansa irti, tolla sivulla se tarkottaa että pääsee halvalla all iniin ja katsomaan käden loppuun asti. Sankarilla oli 68s tai joku vastaava ja kas kummaa seuraavaan käteen se olikin taas jo reconnected.

Laitoin chattiin sitte kuittia että aika halpa taktiikka ja samalla huomasin että kädessä on QQ. Korotin 4$ ja pistin chattiin "this is for you" Noh, Action Poker kun on kyseessä ni toki 2 muutakin makso ja tää sankari tietenkin. Floppi hieman pelottava TT6 suitilla mutta iskin silti all in, koska ne 2 sivumiestä oli ministackilla ja ihan sama vaikka niille häviäisin kunhan se sankari maksaa. No 1 kippas, toinen makso ja sankari iski myös all in. Vihu1 näytti A9o ja tää sankari näytti A5o. EI onneks tullu naulaa ja yli 55$ potti kotiin.

Pelasin Actionpokerissa savvyn kautta tarvittavat pisteet ja pitäis toi 1000 savvypistettä tulla, mutta kauanko siinä suurinpiirtein kestää että rahat tulee tonne savvyyn vai pitääkö ottaa yhteyttä savvyhemmoihin?

Ei tarvitse ottaa yhteyttä kehenkään. Saat pisteesi automaattisesti heti kun saamme seuraavan Actionin raportin. Yleensä pisteet tulevat 1-3 päivän päästä bonusehtojen täyttymisestä. Jos pisteitäsi ei rupea pian kuulumaan, voit hoputtaa vaikka meikäläistä asian suhteen. :kippis1:

ps. Minulta voit myös kysellä vinkkejä muista savvybonuksista.

Onko kokeneemmilla jotain vinkkejä kuinka reenata tuota tilttiherkkyyttä poies.

Tilt control
http://www.fulltiltpoker.com/tip-email-135-deposit.php?utm_id=328

Ostin kesällä kirjan "Zen and the art of poker" kun tilttailu alkoi muodostua ongelmaksi. Aika paljon käytetty aikaa samojen teemojen pohdiskeluun kuin edellisessä artikkelissa. Vähemmän stressiä sessiokohtaisesta tuloksesta ja keskittyä ajattelemaan pokeria pitkällä aikavälillä. Voin myydä posteineen kymmenellä eurolla jos jotakuta kiinnostaa.

http://www.amazon.com/Zen-Art-Poker-Timeless-Transform/dp/0452281261/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=books&qid=1201263611&sr=8-1

Tosta scared money -efektistä pääsee eroon yksinkertaisesti nousemalla sinne ylemmälle tasolle. Muistan kun itse joskus reilu vuosi sitten otin shottia NL100 -pöytiin ja tuntui etten ikinä pysty tuolla pelaamaan kun potit tuntui niin hirvittävän suurilta alkuun, mutta muutaman session jälkeen taso alkoi tuntua taas ihan kotoisalta. Äkkiä siihen tottuu.

Ongelma ei sinänsä ole itse scared money efekti, ei mua 'pelota' pelata isompaa, tilttaan vaan herkemmin kun potit on suurempia ja niistä on samalla vähän vaikeampi päästää irti. Oon nyt yrittäny pitää enemmän pausseja session aikana ettei turhaudu, kattelee jotain/tekee kouluhommia välissä kun pelailee ja semmosta.

turnajaiset

Tänään aamulla joutessani pelasin 5.50$ turnauksen (82 osallistujaa) ja tuli siinä toiseksi. Siinäpä oli suurin turnausvoittoni tähän mennessä eli reilu 100$. Vaimokin oikein onnitteli.:D

Tuntui aika hyvältä fiilis nyt illallakin ja menin huvikseni 1.30$ "lucky dollar" turnaukseen, osallistujia vain "vaivaiset" 3999. Viiden tunnin väännön jälkeen HUppiin ja JKs:lla korotus, kaveri maksoi 65o ja minä sain floppiin kahdet parit, chekkasin ensin ja vihu meni all-in. Oli helppo callata ja en ollut uskoa silmiäni kun turnauksen voittoteksti läpsähti näytölle.
Meni se suurin turnausvoitto kerralla uusiksi:hyper:

Tänään aamulla joutessani pelasin 5.50$ turnauksen (82 osallistujaa) ja tuli siinä toiseksi. Siinäpä oli suurin turnausvoittoni tähän mennessä eli reilu 100$. Vaimokin oikein onnitteli.:D

Tuntui aika hyvältä fiilis nyt illallakin ja menin huvikseni 1.30$ "lucky dollar" turnaukseen, osallistujia vain "vaivaiset" 3999. Viiden tunnin väännön jälkeen HUppiin ja JKs:lla korotus, kaveri maksoi 65o ja minä sain floppiin kahdet parit, chekkasin ensin ja vihu meni all-in. Oli helppo callata ja en ollut uskoa silmiäni kun turnauksen voittoteksti läpsähti näytölle.
Meni se suurin turnausvoitto kerralla uusiksi:hyper:
nno, paljos irtos!!? ja onnea!

2 viimeistä mtt:tä, 1/168 plo ja 4/1963 nlh

Muutenkin cashissä pakka on kuuma anima liberaa joraava tyttö, tosin muutama ihme ohiveto sattunut. Mutta ei haittaa ku on värää hävitä nyt ja peli on kunnos.

Mitään tietoa kuka Eila FTP:llä mahtaisi olla? Tossa sivusilmällä katselin hieman 100/200 CAP PLO:ta niin eipä paljoa käsiä mietitä. Joka käsi reissataan ja lähes joka käsi pelataan loppuun asti vaikka ei ole mitään/hyvin kyseenalaisesti jotain kiinni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom