Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu, että vituttaa. Koko ajan tulee kaksiouttisia vihuille. Miten on mahdollista, että häviää noin 5 päivän aikana jokaisen ison potin selvänä suosikkina?

Ja äsken tapahtui myös kiva tapaus. Fullissa setti ja shortti pöydässä kärkirattaat ja sitten saatanan Boss jumii ja en voi pelata käsiä loppuun!!! Muutenkin eilen ja tänään tää Boss aina pätkäsee jonkun puolen tunnin välein.

Onko muilla ollut samoja ongelmia ollu, että verkot jumii? Mistähän voi johtua.?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja äsken tapahtui myös kiva tapaus. Fullissa setti ja shortti pöydässä kärkirattaat ja sitten saatanan Boss jumii ja en voi pelata käsiä loppuun!!! Muutenkin eilen ja tänään tää Boss aina pätkäsee jonkun puolen tunnin välein.

Onko muilla ollut samoja ongelmia ollu, että verkot jumii? Mistähän voi johtua.?
Mut jos on Bossilla vika, niin ei ne muutkaan voi sillon pelata sita kättään. Jos vika sun yhteydes, niin sillonhan tosiaan meet sit outtiin, ja muut vie massis.

Itellä myös jumittelee bossi yllättävänkin usein. Ei ole kauaakaan aikaa kun meni kaksi turnausta vituilleen. Pääsin molemmissa heads upiin. Toisessa oli 80% merkeistä ja toisessa tasan. Yhteys meni jumiin ja kesti 20 min päästä takaisin. Vihu ehti nussia merkit molemmista. Vitutti aika kympillä.

Tulipa hyvä vihu vastaan huppipöydässä... Hyvissä tilteissä osti 4 kertaa sisään ja heitteli all in pf jollain 23s tyyppisillä käsillä. Vikalla kerralla osti sitten reilu 2 dollaria ja ne hävittyään lähti pöydäst. Tais loppurolli mennä höyryissä.

Lopeta pokeri, tai vaihtoehtoisesti lopeta ryyppääminen. Eihän tuossa ole mitään järkeä, että tuhoat kovalla vaivalla grindatun rollin säännöllisesti kännipeleissä. Tai sitten aina kun lähdet keitolle, niin anna vaikkapa tietokoneen virtajohto jollekin kaverille huostaan esim.

No enhän mä edes pelannut kuin teoriassa. Menin ostamaan osuuden pelistä frendiltä joka nyt sitten kuoppasikin. Paska mäihä mutta tekevälle sattuu.

Jahas, armeijasta kotiuduttiin 8.5kk arvioitua aiemmin (kiitos selkä!) Elikkäs vois pokeria uudestaan alkaa mättämään. Oiskos kenelläkään tarjota hyvää rakeback & deposit diiliä saitille, jossa olisi paljon pelejä myös päivisin (5+ pöytää). Olen aiemmin grindannut n. 6-10 full nl10 pöytää unibetillä.

Olisin valmis depoamaan 200-500e (riippuen deposit bonuksesta)

Päätin täältä nyt sitten kysyä, kun täällä on Netelleristä puhuttu.

Eli tiedustelisin, millaisia välityspalkkioita toi Neteller ottaa? Maksaako se jotain, kun siirtää rahaa nettipankkitunnuksilla Neteller-tilille? Entä sitten, kun siirtää rahoja Neteller-tililtä omalle pankkitilille?

Mites sitten, kun siirtää Netelleristä pokeritilille tai toisinpäin, tuleeko silloin jotain kuluja?

Jahas, armeijasta kotiuduttiin 8.5kk arvioitua aiemmin (kiitos selkä!) Elikkäs vois pokeria uudestaan alkaa mättämään. Oiskos kenelläkään tarjota hyvää rakeback & deposit diiliä saitille, jossa olisi paljon pelejä myös päivisin (5+ pöytää). Olen aiemmin grindannut n. 6-10 full nl10 pöytää unibetillä.

Olisin valmis depoamaan 200-500e (riippuen deposit bonuksesta)

Kysytään tässä samalla että saako fulltiltille rakebackdiiliä enää kun on jo kertaalleen rekannut sisään ja deponnut. Avasin joskun vuosi sitten fulltiltille parilla sadalla tilin ja kusin höyryissäni lähes kaiken, eka kertoja kun pelailin, pari kymppii jäi sisälle. Pari kuukautta sitten "löysin" fulltiltin uusiksi ja pienissä käteispöydissä oon nyt voittanu vajaan tonnin.

Siis onko mulla enää mah rakebackiin vai siirränkö pelitilin muualle, minne?

Kiitti vastauksista!

En usko, että on mahdollisuuksia saada Full Tiltille rakebackdiiliä, kun oot jo tehny tilin. Voin tosin erehtyä.

Pienissä limiteissä (NL10-25 varsinkin) on lähes sama missä pelaa, taso ei päätä huimaa oikeastaan missään, kunhan pöytiä on paljon, niin hyvä on. Jos on selkeästi hyvä pelaaja, niin tekee voittoa minkä saitin pikkupeleissä tahansa. Ei sillä myöskään, ettäkö NL50-400 peleissäkään hirveesti eroo olis, table selectioni yms. vaikuttaa aika paljon. Selkeesti vaan parhaat diilit käyttöön muilta verkoilta/saiteilta (esim. ongamelta), jolloin sitä ylimäärästäkin rahaa tulee joitain kymppejä/satasia pikkupelaajillekkin.

Timpsu: Neteller ottaa 1,9% jos valuutta vaihtuu, jos siirrät nettipankkitunnuksilla tililtäsi (joka on euroissa) netellerriin joka on euroissa, ei mene mitään. Kotiutuksessa menee 1e per kotiutus, vaikka olisi sama valuutta. Siirroissa neteller -> neteller menee 1,9% (oli valuutat mitkä vaan). Ja sitten neteller -> pokerisaitit tai pokerisaitit -> neteller menee 1,9% jos valuutta vaihtuu, muuten ei mitään. Eli kaikki määräytyy aika pitkälti tuon valuutan mukaan. Kannattaa miettiä miten noita kikkailee, olemassa on myös moneybookers, visa (electroneillakin) on myös suht halpaa depota. Kannattaa tosiaan perehtyä hetki tuohon, voi säästää monia satasia.

Ottakaa yhteyttä MAIL: marko@suitedaces.fi MSN: alieni999@hotmail.com jos tarvii tietää enemmän diileistä, nettipokerista, pelaamisesta jne.

Voi perse. Ipoker kaatuilee säännöllisesti 1 tunnin välein eikä johdu yhteydestä. Voisiko johtua esim. F Securesta, kun asensin sen vasta viikonloppuna ja heti alkoi nuo ongelmat?

Voi perse. Ipoker kaatuilee säännöllisesti 1 tunnin välein eikä johdu yhteydestä. Voisiko johtua esim. F Securesta, kun asensin sen vasta viikonloppuna ja heti alkoi nuo ongelmat?

Mulla oli sama ongelma joku kuukausi sitten ja ajoin ohjelmapäivityksen täältä . Vois olla sama vika sulla.

Nyt tulee hieman noobie kysymys.
Mille saitille kannattaisi rekisteröityä? Mahdollisuus pelata myös play moneylla ja euro-valuutta on tärkeimmät kriteerit. Betson ei jostain syystä enää mulla pelitä:(

Nyt tulee hieman noobie kysymys.
Mille saitille kannattaisi rekisteröityä? Mahdollisuus pelata myös play moneylla ja euro-valuutta on tärkeimmät kriteerit. Betson ei jostain syystä enää mulla pelitä:(
Leikkirahasta en tiiä, mutta Boss verkkona on muuten hyvä valinta. Saitteja esim. Pokerheaven, fortunepoker ja pokertrillion. Kaikkiin saa rakebackin.

Onko kokeneemmilla jotain vinkkejä kuinka reenata tuota tilttiherkkyyttä poies. Vie vähän terää voitoista, kun kattelin vähän tilastoja ja esimerkiksi viimeiseltä kuukaudelta rahaa on merkatuissa "tilttisessioissa" painettu menemään joku 1,2k, pelimuotona NL50 tai NL25 5-max. Ja tuota NL25:sta on jauhettu lähinnä juuri sen takia että tuntuu ettei pää halua kestää NL50:ssä swingejä vaikka oon pitänyt takana 30-40 biniä kokoajan. Jauhaa 25:sta niin pitkään että voi pelailla NL50:iä ilman mitään scared money efektiä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom