Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Uskaltaisinpa väittää, että nettipokeri, jos ei ole mennyt jo, menee lähitulevaisuudessa ohi RAY:n ja Veikkauksen pelien, eniten ongelmia aiheuttavana uhkapelimuotona.

Mutulla heitän tämän, kun jossain netissä mm. Peluuriin nykystatistiikasta oli juttua.
Yllätys yllätys Peluurin lukemia vääristellään ja kerrotaan se mitä halutaan tiedottaa. Jos esim otsikot kirkuu että nettipokeriongelmat kasvanu 1000% ja totuus on että 1 käyttäjän sijasta soittajia kymmenen niin taas on uutisointi perseellään.
Koko paskassa yllätys yllätys, syy on siinä että valtio ei saa hommasta mitään niin täytyyhän se kieltää. :david::curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nettipokerin suosio on kasvanut niin hurjaa tahtia, ettei se mikään yllätys kyllä olisi, jos se lähitulevaisuudessa olisi eniten ongelmia aiheuttava uhkapelin muoto.

Kun palaillaan tohon koko juttuun, niin oikeestaan vain Helsingin Sanomat kritisoi nettipokeria.

http://foorumi.pokeritieto.fi/aihe-...rio-kitkisi-nettipokerin-takaamalla-tapp.html

Tuossa on tuo pokeritiedon ketju aiheesta, siellä on muutamia hyviä kirjotuksia jne. Eli sisään ajetaan uutta arpajaislakia, ja pääasiassa halutaan kitkeä alle 18-vuotiailta pelioikeudet yms. pois.

Kannattanee lukea koko ketju.

Ohhoh, olipahan jako :D

mulle käteen k9

pöytään floppina 3 9 K

passasin

turnina Q

kaveri pistää all in, mä lähen mukaa ku nään vaa omat "hyvät" kortit enkä tajua että suoran veto

korttien paljastus ennen riveriä, kaverilla 10 J, mulla 9% toisella 91%

RIVERINÄ 9

Sain täyskäden :D

Kolmessa päivässä olen kuopannut yli 300 euroa NL50. Tämä päivä on ollut varsinkin aivan uskomaton. Laskin, että oon saanut 5 ässät ja hävinny kaikki, 3 kurkot ja molemmat on kräkätty jollain riverin kaksi outtisella. QQ on ollut varsinkin epäonnen käsi..

Näitä päiviä kuvaa hyvin myös äskein potti jonka pelasin:

3 kätistä, kaveri limppaa buttonilta, small blind lyö 4bb, maksan kädessä 33 ja button maksaa. Pöytä T63, kaksi herttaa eli varsin mukava floppi minulle. SB check, minä bet 3/4 pottia, button folds ja SB calls. Turn on 2h ja tuo siis värin mahdollisuuden, SB check, minä bet vähän alle 3/4 pottia ja Sb calls. River neljäs hertta eli totaalisen kyrpä kortti. SB check ja alan miettiä, että millä hän voi maksaa tänne asti. Värin vedolla flopilta, mutta turnilla olisi varmaankin tehnyt sitten CR eikä vain maksanut? Lyön 35 dollaria johonkin 50 dollarin pottiin, koska uskon että hän kippaa ässä ja kuningasväriä huonommat, eikä minulla oikein ole mahdollisuuksia muuten voittaa tätä pottia, sillä kumpikaan 3 ei ole herttaa. Kaveri insta callaa ja näyttää KQ, mutta ainoastaan K on herttaa. Eli varsin mielenkiintoinen peli kaverilta, varsinkin floppi maksu on aikamoinen.

Kolme päivää on ollut aivan samanlaista paskaa ja taas oksettaa pelkkä sana pokeri. Loppuviikon tauko voisi olla paikallaan, mutta tiedän etten tule sitä pitämään :D

Varianssiahan tuo vain on, mutta kyllä se vituttaa kuopata lähes 10 biniä (taala pöytiä). Kyllä täältä kuitenkin vielä noustaan. Siitä olen myös tyytyväinen, etten ole tiltannut ollenkaan.

Toivotaan. Tsemppiä.

Niin jos itkuja laitetaan, niin tänään sain 3 kertaa AA pf all-in, kaikki turpaan. Hävisin myös tänään 3 kertaa nelosille. Ja eilen hävisin omahassa värisuoralla isommalle värisuoralle. Vaikuttaa ds:lle...

Hyvä veto Bet24:ltä

"TARJOAMME SUOMALAISILLE ASIAKKAILLEMME TAPPIOTAKUUN!" :hyvä:

Mä vedin ton ainakin. Missään ei yksilöity millainen nettipokeria rajoittava laki pitäisi tulla voimaan. Toi julkisuudessa reposteltu ehdotushan oli vain yksi monista.

EDIT: oho, oli siellä otsikossa näköjään, että "tappiotakuu-laki". No, ei haittaa. Jos menee väärin nii saa rahat takas. :D

Silmä käteen JN, onhan se tossa. ;) Tuossa suora linkki kertoimiin vielä:
http://www.bet24.com/bet24NetWeb/index.jsp?page=main_frm

Tullu taas hakattua NL100 HU ongamella vaihtelevalla menestyksellä. Huvittavaa sinänsä, mutta mulla nyt löytyy puolen kymmentä vakkari HU-vihua jotka ei suostu enää mun kans pelaamaan. Yksikin sano suoraan että tänään mä haluan helppoa rahaa joten en sun kans pelaa. Siinä mielessä ihme kommentti että edellisen yön tuntien väännön jälkeen hävisin tolle jonkun 3BI. Tosin tappiot oli tyyliin, mulla QQ toinen ruutua ja floppi 3 ruutua. Turni blanko ja loput keskelle, vihulla 64s ruutua..

Päivän rigged jako, vihu miettii melkein tappii ennen kuin maksaa :wtf: http://www.pokerihanska.com/?h=707381233

Pitäis nyt palata shorttiin, ei nimittäin tahdo peli pysyä läheskään A-pelinä jos kovin tulee ohivetoja.

Jaahas taas keitolla ja "eksyttiin" 10/20 pöytiin. Nyt taas tältä kuulta -2400 eli 3500 down. onkonkohan mulla peliongelma... Ehkä on tai ehkä ei so not kunhan raha liikkuu

Jaahas taas keitolla ja "eksyttiin" 10/20 pöytiin. Nyt taas tältä kuulta -2400 eli 3500 down. onkonkohan mulla peliongelma... Ehkä on tai ehkä ei so not kunhan raha liikkuu
Lopeta pokeri, tai vaihtoehtoisesti lopeta ryyppääminen. Eihän tuossa ole mitään järkeä, että tuhoat kovalla vaivalla grindatun rollin säännöllisesti kännipeleissä. Tai sitten aina kun lähdet keitolle, niin anna vaikkapa tietokoneen virtajohto jollekin kaverille huostaan esim.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom