Kolmessa päivässä olen kuopannut yli 300 euroa NL50. Tämä päivä on ollut varsinkin aivan uskomaton. Laskin, että oon saanut 5 ässät ja hävinny kaikki, 3 kurkot ja molemmat on kräkätty jollain riverin kaksi outtisella. QQ on ollut varsinkin epäonnen käsi..
Näitä päiviä kuvaa hyvin myös äskein potti jonka pelasin:
3 kätistä, kaveri limppaa buttonilta, small blind lyö 4bb, maksan kädessä 33 ja button maksaa. Pöytä T63, kaksi herttaa eli varsin mukava floppi minulle. SB check, minä bet 3/4 pottia, button folds ja SB calls. Turn on 2h ja tuo siis värin mahdollisuuden, SB check, minä bet vähän alle 3/4 pottia ja Sb calls. River neljäs hertta eli totaalisen kyrpä kortti. SB check ja alan miettiä, että millä hän voi maksaa tänne asti. Värin vedolla flopilta, mutta turnilla olisi varmaankin tehnyt sitten CR eikä vain maksanut? Lyön 35 dollaria johonkin 50 dollarin pottiin, koska uskon että hän kippaa ässä ja kuningasväriä huonommat, eikä minulla oikein ole mahdollisuuksia muuten voittaa tätä pottia, sillä kumpikaan 3 ei ole herttaa. Kaveri insta callaa ja näyttää KQ, mutta ainoastaan K on herttaa. Eli varsin mielenkiintoinen peli kaverilta, varsinkin floppi maksu on aikamoinen.
Kolme päivää on ollut aivan samanlaista paskaa ja taas oksettaa pelkkä sana pokeri. Loppuviikon tauko voisi olla paikallaan, mutta tiedän etten tule sitä pitämään :D
Varianssiahan tuo vain on, mutta kyllä se vituttaa kuopata lähes 10 biniä (taala pöytiä). Kyllä täältä kuitenkin vielä noustaan. Siitä olen myös tyytyväinen, etten ole tiltannut ollenkaan.