Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Mä kun pelaan noita sit&go pöytiä sieltä halvemmasta päästä. Ongelmaksi minulle muodostuu enemmänkin on päästä sinne 3-4 sakkiin, kuin siitä sitten 1:ksi. Headsupit kotiutui eilen 5-1 sitten, kun siihen tilanteeseen päästiin :D

Muutoinkin ihan OK päivä tuolta kantilta, 7 pelattua pöytää, 6 rahasijaa ja 5 koko pöydän voittoa.

Pelaan kyllä aika maltillisesti ja tuon tuostakin saa ämistellä, että mille vitulle tuokin luuli vetävänsä allinit :wtf:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mies847, ei voi hirvittää kyllä täkyllä maksaminen riverillä tuollaista vastaan riverillä? Missä sivuistoilla te muuten pääasiassa pelaatte? Itseä oikeen hirvittää millon joku postaa mun HU fisuiluja :D

Siinä mielessä kyllä että potti on todella iso. Selvä maksuhan tuo toki on. Ykskin iso potti tuolle tuli hävittyä just niin, että se 3-bettas yhdessä vaiheessa KAIKKI mun pf-lyönnit ja kun flopilla työnsin all in niin sillä kertaa siellä oli ässät. :(
Veikkaan että selvin päin osaava vihu, nimittäin jos näytin yhtään vahvuutta niin osas kyllä kippailla. Siks oli parempi pelata tuon kans kuin calling station, kun bluffausintoa näytti riittävän.
Ongamella nykyisin tulee pelattua.

Nyt kyllä alko kiinnostaan että millasella winratella ZeiZei väännät NL200 pöytiä? Siis pelinhän on pakko olla tiukkaa abc-peliä jotta pystyt multitablettaan noin montaa. Ja tuo että pystyy multitablettaan NL1k/2k hyvällä winratella on kyl melkosta paskapuhetta. Ellet sit pelaa vain top5 kädet, koska tuollainen multitablettaminen tiukka pelaaminen on tosi helposti hyväksikäytettävissä. Lisäksi tärkein asia. Et opi mitään pelistä.

Mies847, ei voi hirvittää kyllä täkyllä maksaminen riverillä tuollaista vastaan riverillä? Missä sivuistoilla te muuten pääasiassa pelaatte? Itseä oikeen hirvittää millon joku postaa mun HU fisuiluja :D

NL200 en ole vielä paljoa pelaillut ja statseja ei vielä ole, kun en ole PT:tä käyttänyt, laitetaan vaikka statseja kun on eka 100 k kättä pelattu NL200 ;) Vaikka sinä et pystyisi sitä ymmärtämään, niin pelin ei tarvitse olla ensinäkään abc-peliä, jossain määrin tagia peli kyllä on pf, mutta niin ongamen shorttipöydissä kannattaa noilla tasoilla ollakin. NL1k/2k-väitteesi kertoo vain, ettet taida suuremmin asioista tietää (en siis meinannut, että pitää multitablettaa sitä 8 pöytää pakosti) yleisesti. Väite, ettei pelistä oppisi mitään, on myös höpöhöötä: peliä voi parantaa reilusti mm. tutkimalla omaa pelaamistaan PT:stä (kokonaisuudessaan tai esimerkiksi sessiokohtaista), postaamalla käsiä erinäisille foorumeille ja yleensäkin tutkimalla niitä jälkeenpäin, katsomalla opetusvideoita (cardrunners/stoxtrader ym.) ja lukemalla kirjoja.

Omasta multitablettamisesta sen verran vielä, että aikasemmin, vanhalla koneella, pystyin pelaamaan 4-5 5/6-max pöytää ongamella (5 lagasi jo mukavasti), joka oli aika rauhallista tempoltaan, aikaa oli enemmän kuin riittävästi. Nyt kokeilin nopeasti kuutta ja se ei tuottanut mitään ongelmia. Kun kokeilin kahdeksaa, niin se tuntui hieman liian nopealta, mutta siihenkin tottuu kyllä.

Riippuu myös pelaako minitableja vai normaalikokosia, ite pelaan 6-7 normaalikokosta yleensä. Joskus 8, mutta sillon jos on nopeita jannuja pöydässä (jotka osaa käyttää niitä autofold yms.) niin vähän liian nopeeks menee.

Minitableilla sitten luultavasti pystyy pelaamaan hyvin vaikka 9 shorttipöytää, koska ei tarvi liikutella hiirtä niin pitkälle.

Riippuu myös pelaako minitableja vai normaalikokosia, ite pelaan 6-7 normaalikokosta yleensä. Joskus 8, mutta sillon jos on nopeita jannuja pöydässä (jotka osaa käyttää niitä autofold yms.) niin vähän liian nopeeks menee.

Minitableilla sitten luultavasti pystyy pelaamaan hyvin vaikka 9 shorttipöytää, koska ei tarvi liikutella hiirtä niin pitkälle.

Pitää paikkaansa. Löysin muuten nuo autofold/check/call-nappulat vasta nyt, kun sain uuden koneen (kaveri mainitsi) ja ei hitto, että ovat käteviä! Vasta pari jonkinlaista sessiota ehdin niiden kanssa pelaamaan, mutta helpottavat kyllä paljon peliä ja heti iskostuivat selkäytimeen vaikka pari missclickiä tuli kyllä tehtyä :) Itse tosiaan vielä pelaan minitableilla kun on vain yksi näyttö (22"-wide).

Fulltiltin first debosit 600$ bonus menee tänään umpeen. Ajattelin lähdeä kalastamaan muille vesille huvikseni. Pelaan PL25 & PL50 Omahaa.

Toverit, mitä Ongamen verkossa toimivaa clienttiä suosittelisitte.
Rakeback ois hyvä olla.

Fulltiltin first debosit 600$ bonus menee tänään umpeen. Ajattelin lähdeä kalastamaan muille vesille huvikseni. Pelaan PL25 & PL50 Omahaa.

Rakeback ois hyvä olla.

Towergaming, RB maksetaan pisteillä ostettavien bonuksien mukaan (pisteitä tulee jollain kaavalla raken mukaan). 3500 pisteellä 500$ bonus, vastaa muistaakseni 50-55% RB:tä. Towerille on myös depobonari. Hyvät PLO:t Ongamella kyllä on, onnea peleihin :)

http://www.towergaming.com/

Rakeback ois hyvä olla.

Towerpoker on ehdottomasti paras. ZeiZein mainitsemien etujen lisäksi sinne saa 30% rb:n.

Eiköhän se oo sanomattakin selvä että multitableeminen hidastaa kehitystä?

Tottakai multitableeminen hidastaa jossain määrin kehittymistä, mutta so what? Paljon enemmän hidastaa mm. se, ettei käytä Poker Trackeria. Ei pokeri ole mitään salillakäymistä jossa automaattisesti kehitytään (varsinkaan kun jonkinlainen taso on saavutettu) kun vain tehdään sitä, ei vaikka siihen keskittyisikin. Omia virheitä pitää tietoisesti etsiä paljon ja miettiä, mitä mitä tekee väärin tai voisi parantaa sekä etsiä sovellettavaa kaikista noista lähteistä joita mainitsin aikasemmin. Itse olen saavuttanut tason jolla biittaan ainakin NL100/200, aion parantaa peliäni tasaisesti mutta teen sen mielummin aikaisemmin mainitsemillani teillä kuin pelaamalla muutamaa pöytää joka vähentäisi voittojani moninkertaisesti.

Kehityksen kannalta olisi varmasti optimaalisempaa pelata vain muutamaa pöytää, mutta ottaen huomioon miten paljon enemmän voittoa tekee pelaamalla enemmän pöytiä ja sen, että pystyn todella hyvin kehittämään peliäni muitakin teitä, niin en näe järkeä pelata vain jokusta pöytää. Tarkoitukseni on kuitenkin jo tehdä pokerilla oikeasti rahaa :)

ps. Pelasin tuossa juuri kahdeksaa ja välillä yhdeksääkin pöytää ja kuten arvelin, hyvin siihen tottui jo yhden pidemmän session aikana, biittiä tuli kivasti varsinkin alkuun niin sessio jäi voitolle vain reilu 2 biniä.

ZeiZei: Minkälaista tulosta teet ongamen nl200:ssa?

En ole vielä siirtynyt kunnolla sinne, itseasiassa päätin juuri, että pelailen noissa tutuissa NL100-pöydissä kunnes saan hankittua PT:n ja hudin ja vähän lisää rollia, eli varmaankin jonkun viikon tai kaksi verran jos ei DS satu kohdalle. Pari mukavaa ohivetoa tuli tuossa, AKo vs. 77 ja vihu vetää turnilta setin (floppi 44K) 3-betatussa potissa ja sitten AA vs. AK ja vihu vetää toisen K:n turnilta :)

Edit: pelailetko muuten itse Ongamella?

ZeiZei taitaa pelata ihan vain tolla samalla nickilllä, ainakin on tullut se joskus nähtyä.

Oho, tästä en ole itse kuullut mitään :wtf:

Kukas tuollaista tarjoaa?

Pokeritiedon saman aiheen ketjusta sain tarjouksia, kun pistin kyselyä siihen. Virallisestihan noin korkeaa prosenttia ei ongamella ole, joten en viitsi tähän omaa affia laittaa. Homma toimii sitten niin että maksu tulee jollekin muulle pokerisaitille, tai esim moneybookerssiin.

Jos sulla ei ole vielä tiliä tuolla, niin pistänkö sulle vaikka pakkotoiston mailiin enemmän infoa asiasta? Ainakin mulla on sellanen käsitys että tuo on vain uusille asiakkaille.

Jaahas, 4 turneeta yritettynä tälle päivää ja kaikista ulos hitusen ennen rahasijoja. Ulos seuraavilla käsillä AA vs. AKo, AKs vs. 44, QQ vs. AJo ja KK vs. JQs - ensin mainitut allekirjoittaneen laput. Kaikki nuo maksuja isomman stäkin all in lyöntiin. Ei se vaan perkele aina osu, ei etes joka kerta...

Viime vrk:n saldona yhdestä pikkuturneesta ygössija hurrjat 264 euroa, parista pienestä pudotus ennen rahasijoja, pari pientä sittaria sijoilla 1-3, joten mukava plussa anyway. Partyn 22-33 -sittarit tuntuu joskus suorastaan ilmaiselta rahalta, mutta niitä on niin käsittämättömän tylsää tahkota useita päivässä.
Toistaiseksi tuntuu ainoat voitot irtoavan nimenomaan pikkuturnauksista, muuten häviän aika tehokkaasti fyrkat aika pienissäkin pöydissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom