Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa, vitun pokeri. -5940$. Tässä kuussa.
Pidä reilusti vaan taukoa, jos nyt ei ihan viimeisiä leivänmuruja tarvitse kaapista sitten tauon loppupuolella tonkia :D Joku viikon reissu Etelän lämpöön tekisi varmaan itse kullekin tässä vaiheessa vuotta hyvää. Kyllä se siitä taas iloksi muuttuu.

Aika hassua, että Arsi sain bannisteria pokeritietoon tommosella. Ite oon perseilly vaikka mitä paskaa, eikä mitään. Olen jopa itse pyytänyt pahimpia rosoja poistettavaksi :D

Kun puhutte nl 200 yms peleistä niin onko kyseessä silloin blindit, buy in vai mikä?
Ei kannata kuitenkaan "hämäytyä" pelin pienuudesta; NL200 blindit ovat 1€ ja 2€, mutta jos vähänkään vakavammin pelaa niin tarvitsee vähintään jonkun 6000$-7000$ rollin tuohon. Hupissa vielä enemmän. NL200 shortissakin on päästy 5-numeroiseen kuukausitulokseen.

Joo, ei täältä. Jatkoajasta tosin löytyy yks high stakes pelaaja, eli Noose. Joka tosiaan on pelaillu aina NL60 000 (netin suurimpia pöytiä ja pelatuimpia pöytiä joihin on mahdollisuus kaikilla).

Niin ja on mulla rollia vielä lähemmäs toistakytätonnia, mutta kuitenkin. Oon aina pelannu suhteessa todella suurella rollilla (yleensä omaan tasoon on ollu 50-100 biniä).

Lähinnä siis vituttaa se, kun ei pysty pelaamaan omaa peliä. Tulee tiltattua, lahjotettua stackeja, shotattua isompaan yms.

Jotai 15k tälhetkel rolli. Ja tietysti sitten vuoden, puolentoista rahat elämiseen. Ja saa siis elää suht leveesti.

Mutta toivottavasti tästä on suunta taas ylöspäin. Viikon totaalitauko pokerista, katotaan pystynkö pitämään. Oon muuten alkanu taas treenaamaan (lenkkeilyy, kotitreenausta), vielä tarvis salikortti hommata niin pääsis sinne purkaileen vähän paineita.

Joo, ei täältä. Jatkoajasta tosin löytyy yks high stakes pelaaja, eli Noose. Joka tosiaan on pelaillu aina NL60 000 (netin suurimpia pöytiä ja pelatuimpia pöytiä joihin on mahdollisuus kaikilla).

Joo, pokerisivuilla lukenu miehen blogia. Hyvä pelaaja, vaikuttaa mukavalta sälliltä. Tais ottaa yhes vaihees shottia full tiltil isois pöydis mut "katkes" loppujen lopuks siel. Vaikkakin rollii on täl hetkel varmaa aika terveellinen :)

ei isommissa pöydissä nl200+ enää rakella ole niin suurta merkitystä, headsupissa sitä menee muutenkin niin vähän (1$ max?).
Ai vähän, ongamella se on 3$ max NL100 HU ja siitä ylöspäin. Ja jos keskipotti on ees 10$ niin huomaat 1000 käden jälkeen rakea menneen talolle noin 500$ (josta siis puolet sulta ja puolet vihulta).

Timbe:
Paljonko sulla on winrate (PtBB/100) NL100/NL200 -hupissa? Minkähänlaisiin lukemiin tuossa on realistista päästä?

Timbe:
Paljonko sulla on winrate (PtBB/100) NL100/NL200 -hupissa? Minkähänlaisiin lukemiin tuossa on realistista päästä?

Kuulostaa aika epärealistiselta antaa minkäänlaisia arvioita. Sehän riippuu miten hyvin osaat hyödyntää vastustajan heikkouksia, eikä siitä että miten pelaat, koska joudut varioimaan peliäsi vastusjasi peliin nähden. Millaisella rollilla Arsi oot pelaillu noita tasojas?

Kyseenalaistan hieman myös tuota sinun AQ peliäsi. Sanoisin että sulla kävi todella hyvä mäihä tuossa kädessä. Vihu luultavasti tietää että tulet lyömään flopin ja tulee checkraiseemaan kaikki kädet ja olet vain täyttä bluffia edellä. Vihu näyttää AK:n ja olet todella pahassa jamassa. Kaikkeja pareja olet pahasti jäljessä, 9:ä joilla vihu todennäkösesti tekee näin. Lisäksi värinvetokin on suosikki sinua vastaan. Tiedän kyllä että huppi on riidipohjasta, mutta mielestäni tämä maksu ei voi olla hyvä maksu. Et vain ole tarpeeksi iso suosikki vihua vastaan. Vaikka vihu checkreissaisi kaikki kädet et olisi kuin 59% suosikki. Saat kyllä loistavat oddsit maksulle 3:1. Jolloin sinun ei tarvitsisi olla kuin 20-80 asemas. Mutta ajat itsesi siihen tilanteeseen kädellä joka ei ole iso suosikki oikein mitään kättä vastaan ja iso underdog osuneita käsiä vastaan + AK.

http://www.pokerihanska.com/?h=814162271[/url]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom