Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pidä reilusti vaan taukoa, jos nyt ei ihan viimeisiä leivänmuruja tarvitse kaapista sitten tauon loppupuolella tonkia :D Joku viikon reissu Etelän lämpöön tekisi varmaan itse kullekin tässä vaiheessa vuotta hyvää. Kyllä se siitä taas iloksi muuttuu.Vituttaa, vitun pokeri. -5940$. Tässä kuussa.
tuskin ketään...Buy-in. Aika harva täällä varmaan NL20000 vetää
Ei kannata kuitenkaan "hämäytyä" pelin pienuudesta; NL200 blindit ovat 1€ ja 2€, mutta jos vähänkään vakavammin pelaa niin tarvitsee vähintään jonkun 6000$-7000$ rollin tuohon. Hupissa vielä enemmän. NL200 shortissakin on päästy 5-numeroiseen kuukausitulokseen.Kun puhutte nl 200 yms peleistä niin onko kyseessä silloin blindit, buy in vai mikä?
Niin ja on mulla rollia vielä lähemmäs toistakytätonnia,
Ja siis varmaan vielä erikseen ns. elämiseen tarkoitetut rahat?J
Niin ja on mulla rollia vielä lähemmäs toistakytätonnia
Vituttaa, vitun pokeri. -5940$. Tässä kuussa.
Joo, ei täältä. Jatkoajasta tosin löytyy yks high stakes pelaaja, eli Noose. Joka tosiaan on pelaillu aina NL60 000 (netin suurimpia pöytiä ja pelatuimpia pöytiä joihin on mahdollisuus kaikilla).
Ai vähän, ongamella se on 3$ max NL100 HU ja siitä ylöspäin. Ja jos keskipotti on ees 10$ niin huomaat 1000 käden jälkeen rakea menneen talolle noin 500$ (josta siis puolet sulta ja puolet vihulta).ei isommissa pöydissä nl200+ enää rakella ole niin suurta merkitystä, headsupissa sitä menee muutenkin niin vähän (1$ max?).
Pelasit. Rahat valtavana suosikkina sisään, välillä käy näin.Sanokaapas isot kihot pelasinko kyseisen käden oikein?
http://www.pokerihanska.com/?h=964925001
Timbe:
Paljonko sulla on winrate (PtBB/100) NL100/NL200 -hupissa? Minkähänlaisiin lukemiin tuossa on realistista päästä?