Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikee sanoo kun ei oo mitää trackeria tms käytös. Sanoisin kuitenkin, että hupissa hyvän pelaajan edgen tuottama rahallinen profitti on paljon suurempi kuin shortissa. Lisäksi (ainakin ongamen) nl200 on hupissa niin uskomattoman paistikasta, että uskoisin tuola pystyvän melko huimiinkin tuloksiin. Toki varianssiin täytyy varautua.Timbe:
Paljonko sulla on winrate (PtBB/100) NL100/NL200 -hupissa? Minkähänlaisiin lukemiin tuossa on realistista päästä?
No ei todellakaan oo 3$. Rake cap on 1$ heads upissa.Ai vähän, ongamella se on 3$ max NL100 HU ja siitä ylöspäin. Ja jos keskipotti on ees 10$ niin huomaat 1000 käden jälkeen rakea menneen talolle noin 500$ (josta siis puolet sulta ja puolet vihulta).
Tässä NL50 headsuppia otellu tänää. Kuka hullu tätä jaksaa. Itellä top2 ja kaverilla on sit suora ja ei AK mikään pf-allin käsi oo, AQ on toki, jos se on vihulla. Ei tullu kuin 4bi naamaan puoleen tuntiin, 4 eri vihua.
Hmm mistähän ton 3$ oon sitten kattonu, olin todellakin katsovani sen NL100 HU vierestä mutta vissiin katoin jotain ihan muuta.No ei todellakaan oo 3$. Rake cap on 1$ heads upissa.
2,5 binia tais olla pf-allin tilanteita. Kaikki hävisin, KK:lla vs AK, AK:lla vs. AQ, AA:lla vs J7s (tässä onneksi vastassa vain 0,2bi tai jotain :D)Shit happens. Harvemmin tulee kuitenkin noita tilanteita joissa on noin vahvat kädet vastakkain. AK todellakin on pf all in käsi, samoin AQ(itse en kuitenkaan tykkää pelata AQ:ta niin mutta jos vastustaja on 4-betannut mua useamminkin, shoveen AQ:n sen yli pf.)
4binia tulee helposti takkiin kylmän pakan ansiosta, mutta puoleen tuntiin se vaatii jo aika paljon, tai sitten paskaa yliaggressiivista peliä.
Voisiko joku ystävällisesti kertoa aloittelijalle mitä esim tämä tarkoittaa:
B2B: 100% bonus 200€ asti. Signup-koodi: "ScpR4s90" + Rakeback 20%-60%
Boss: 30% rakeback
Tällainen tieto oli pokerihanskan sivuilla jos rekiseröityy pokerihuoneen sivuille. Eli jos talletan 20 euroa niin mitä sillä saa rahan arvoista bonusta?
*tyhmä olo*
Onko jossain nätisti kerrottu eri talojen tapaa ottaa rake käteispöydissä?
Tuntuu ainakin toi ongamen malli olevan melko kova verottaja.
kerrotko mikä on pahudja ja PT?pääsee 8-tablettamaan NL200:aa pahudin ja PT:n voimin
No en menis tylsäks sanoon, koska sillon tulee käsiä ihan helvetisti (= actionia). Mutta faktahan on, että tarvii jo aika paljon nois isommis peleis, niin siel multitablaaminen tulee suht vaikeeks.
Se on semmosta automaatiogrindausta. Tuottosaa, kun pelkillä bonuksilla / rakebackeilla vetää ihan kivoja tuntiansioita.
Sairasta ja tylsää tuollanen multitablettaminen