Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
tietty kiinnostais löytää netistä jonkun runkkarin keräämiä tilastoja siitä, kuinka nopeasti mä parhaimmillani joskus pentuna vedin duke nukemin tai half-lifen jne. läpi, mutta sen kohdalla onkin se, ettei se missään tapauksessa voisi kiinnostaa ketään muuta.... :P

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tän kuun kahen eri saitin saldot:

Saitti1 +7730$
Saitti2 -7324$

Molemmat samassa verkossa, rigged(kö?)

Alna: -Tuntuuko siltä että olisi ollut parempi olla pelaamatta saitilla 2 tässä kuussa? :) Jälkiviisastelu onpi aina niin mukavaa...

Pistetäämpä "hauska" ohi veto tältä aamulta... Korotin jo kertaalleen korotettuun pöytään n. 3.5xpotillisen kädessä AQs, perään heitetään all in ja alkuperäinen korottaja foldaa. Ajattelin katsoa kun turnee oli vasta aluillaan, eli ei jäisi kismittämään pahasti vaikkei osuisi. Kortit auki ja vihulla 82o! Floppi 8AQ ja mua hymyilytttää jo, turn 8 ja loppu se hymyilyttäminen... vielä suolaksi haavoihin riverillä 2. Ja käteen jäi enää hilut. Täytyi olla vihulla ns. vaffa tunne :)

Tottakai tuntuu, mutta näitä on ennenkin tullu, esim. -4k$ jollai saitil ja muilta 6k$ plussaa, mutta tosiaa kyllä toi on mielessä käyny et lopetanko hetkeks pelaamisen tol toisel saitil. Taino lähinnä siel ollaan jo aika busto (toi 7324$ on kuitenkin senverra rahaa jo), etten tie mite tässä nyt jatkais. Siellä on vaan jatkuvaa hyvää bonusta tarjolla niin kai joudun heittää sinne jonkun 4-5k$ tuolt toiselta ja toivoo et sielki alkaa rullaa :)

http://www.pokerihanska.com/?h=148499191 - Varsinkin tämmössen jälkeen, yks vitun käsi pistää tilttaamaan ihan täysin. Onneks nykyään on senverran jo tilttailtu et tietää millon lopettaa. Ei tarvi arvata kummalta saitilta :D

- Varsinkin tämmössen jälkeen, yks vitun käsi pistää tilttaamaan ihan täysin. Onneks nykyään on senverran jo tilttailtu et tietää millon lopettaa. Ei tarvi arvata kummalta saitilta :D
Vihu käytti tuota aseista vahvinta, bluffikoolia. Et varmasti osannut flopin maksun jälkeen laittaa sitä A5s:lle?
.
.
.
.
.
.
:hyper:

No, vihusta oli tuossa vaiheessa jo huomattavissa lämpenemisen merkkejä.. En itse ainakaan yliparia olisi noin pelannut, ensinnäkin AA/KK olisin 4-betannut OOP pf. varmaan 85% ajasta. Noilla on positiosta kiva ansottaa ahkeraa 3-bettaajaa, mutta OOP kaikenlainen kikkailu kusee yleensä omille nilkoille. QQ oikeastaan ainoa missään mielessä järkevä (parempi) käsi tuohon, mutta vihun lämpeneminen, pöydän flow, timing tellit ym. saivat minut aika vakuuttuneeksi flopin johdosta ja olisin voinut lyödä vaikka toisen binin side-bettinä tuon vihun donkkauksen jälkeen, että olen edellä :D

Mun mielestä tuossa vois olla donkilla joka on kuumentunut sun 3-bettailuun montakin kättä enkä oikein pidä pelistäs. Tai turnille asti pidän. Turnia callatessa mielestäni olet turhan usein jäljessä. Jos oot 3-bettaillu paljon niin vihu saattaa olla näil käsil jotka biittaa sut messis. QQ, JJ, AJs, KJs, QJs, 88. Lisäksi kun vihu on nähnyt sun 3-bettaavan usein saattaa vihu slouvata ässät, kurkot. (Tämä kuitenkin luultavasti päteisi niin että vihu checkaisi flopin sulle.) Mutta nuo QQ, JJ, AJs, KJs, QJs, 88 on ihan mahdollisia käsiä.

QQ, JJ, AJs, KJs, QJs, 88. Lisäksi kun vihu on nähnyt sun 3-bettaavan usein saattaa vihu slouvata ässät, kurkot. (Tämä kuitenkin luultavasti päteisi niin että vihu checkaisi flopin sulle.) Mutta nuo QQ, JJ, AJs, KJs, QJs, 88 on ihan mahdollisia käsiä.
Nyt menee kyllä tuo logiikka minulta vähän ohi. Miksi v***ssa se checkkaisi AA/KK:n minulle, mutta kärki/middlesetillä donkkaisi täyden potillisen? Tuollainen boardi ja head's up potti, niin mikään setti ei tasan tarkkaan lyö tuohon täyttä potillista donkkina, minun ollessa alkup. pf. 3-bettaaja. Joskus harvoin tulee itsekin tuota setillä harrastettua (donkbettaamista), mutta silloin lyödään yleensä joku 1/3-1/2 pottia jos vihusta on riidit, että "ärsyyntyy" tuollaisesta ja tulee kylkeen lähes any-two.

Useimmiten vielä kun tilttaa, niin alkaa melkein ylislouvaamaan monstereita ja sitten kaikilla muilla pelaamaan liian kovaa. Noin vedottomaan boardiin tuollainen täyden potin suuruinen donkbet kertoo paljon todennäköisemmin heikosta kädestä, kuin monsterista. Turni ei tilannetta muuttanut mihinkään suuntaa, jos oletin flopilla johtavani, niin ei tuollainen turni muuta asiaa miksikään.

Edit: Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin en callannut turnia.. ;)

Tarkemmin ajatelutuna, jos se aattelee että sä aattelet sen olevan tiltis...niin eikös silloin tuo olisi paras tapa pelata esim AA/KK/mikä muu tahansa kova käsi lyödä alle ja antaa sun ajatella että höyryää. Lisäksi höyryävä kaveri ei mielestäni tuossa tilanteessa löisi pientä bettiä alle. Lisäksi muuttaa se turni sen että se lyö toista kertaa ja täl kertaa se pistää kaiken peliin.

Tarkemmin ajatelutuna, jos se aattelee että sä aattelet sen olevan tiltis...niin eikös silloin tuo olisi paras tapa pelata esim AA/KK/mikä muu tahansa kova käsi lyödä alle ja antaa sun ajatella että höyryää. Lisäksi höyryävä kaveri ei mielestäni tuossa tilanteessa löisi pientä bettiä alle.
En silti usko, että kukaan silti löisi tuossa monsterilla(setti) noin vahvasti alle.. Jos sillä olisi riidit, että minulla olisi riidit että se höyryää, niin noin pelattuna siltä jäisi valuet 2 ylikortilta saamatta, kun taas yliparilta saisi täydet valuet tod. näk joka tapauksessa.

Lisäksi muuttaa se turni sen että se lyö toista kertaa ja täl kertaa se pistää kaiken peliin.
Mutta jos minulla on hyvin vahva tunne flopilla, että vihu on roskalla liikkeellä, ei tuo turni sitä auta todennäköisesti millään tavalla vaikka se löisi tuohon miljoonan. :D

Jos huomaa jonkun vihun tosissaan tilttaavan, tai huomaa pöydästä jonkun super-calling stationin, mikä ei ikinä foldaa niin ei siinä kannata jäädä mitään quadseja venailemaan ja odottamaan että joku muu ko. vihun stäkkää. Kärkipari on head's up -potissa vahva peli ja tosissaan tilttaavan vihun rangea usein tarpeeksi edellä, jotta sillä voi pelata stäkistä.

Jos huomaa jonkun vihun tosissaan tilttaavan sanoi:
Eilen sattui samaan shorttipöytään 0,10/0,20 NL yksi joka sattui tilttaamaan sekä mun ässävärinveto callilla allin >turnilla tosin kärkiparillakin olisin vienyt. Chatissä vähän ruoskin sitä lisää. Se ei koskaan betsannut preflop, joten halvalla näki paljon pikkuista sälää kuten 64 kädessä ja sillä suoraa ja 2 5 joista molemmat floppiin. Kerran vielä KK kädessä ja floppiin yksi, check ja riverillä se neljäs.. tiltii oli valmis ja kaikki vein mitä sillä sillä hetkellä oli. :kippis1:

mutta mutta turnauksen päätti taas loppupuolen eka all in, joka oli täysin coin flip ylikortin ollessa mulla.

kertokaapas viisaampina miten tuo rakebackki tuolla fulltilltillä
toimii,pitääkö rekisteröityä jonkun sivuston kautta vai pelaako se automaattisesti,niin ja saako sitä toimimaan kun on jo jonkunkun
aikaa pelaillu siellä ?

Kysympä silläkin uhalla että aihetta olisi tässäkin ketjussa käsitelty, koska eipi ole silmään sattunut...

Mistäköhän kannattaa ainoastaan turnauksia ja sittareita pelaavan lähteä RB:tä tai mitä tahansa bonusrahoja kalastelemaan? Tähän asti oon pelaillut paffilla ja p-starssilla ilman minkään sortin pelkoa bonuksista. Voipi vastailla tähän ketjuun tai nimimerkki ät pakkotoisto.com s-postiin tarkemmin.

Kiva sessio äsken.. Tuntui, että puolen vuoden biitit & coolerit oli tungettu samaan sessioon. Kerta toisensa jälkeen rahat johdossa sisään, ja kerta toisensa jälkeen vihu riverillä ohi :curs:

Tai sitten tulee tämmösiä:

http://www.pokerihanska.com/?h=107400621
- Mukavan deeppinä vielä.. Onneksi ei sentään puskenu riveriä.

http://www.pokerihanska.com/?h=811159801
- AA vs. KK lämmittää aina kummasti.

[Bäd biit itkua]

http://www.pokerihanska.com/?h=140203771
http://www.pokerihanska.com/?h=084757451
http://www.pokerihanska.com/?h=256008201
http://www.pokerihanska.com/?h=734059971
- Turnilla ajattelin, että halvasta kortista ei ainakaan haittaa ole.. Toisin kävi
http://www.pokerihanska.com/?h=372096411

[/bäd biit itkua]

Kaikki siis samassa, ~2h sessiossa. :jahas:

Arsi: voimia. Mulla ei varmaan kestäis pää tollasta...

Muutenkin aina kun tuntuu siltä, että hallitsee +pelaamisen, niin alkaa paha bad beat sarja, joka sekoittaa pelin. Pari viikkoa lepoa ja johan taas napsuu flopilta tädäriä jopa 72o:lla.

arsin pari kättä. Eli näissä on vain asetelmat toisinpäin:

Nämähän kädet ovat melkein kääntäen verrannollisia:

http://www.pokerihanska.com/?h=140203771
http://www.pokerihanska.com/?h=069779321

Toisen siis voitat huonommolla preflop kädellä ja toisen häviät paremmalla preflop kädellä. Molemmissakö fisu on paisti?

No mutta sehän on aivan eri asia, meneekö napit keskelle silloin kun on johdossa, vai onko lähtökäsi ENNEN floppia huonompi. Arsin tapauksissa kädestä mentiin ohi tilanteen ollessa all-in.

E: Tosiaalta vastaavia tuntuu sattuvan itsellekkin joka päivä, ei Arsi tuossa nyt niin iso suosikki kuitenkaan ollut.

No flopissakin siis sama tilanne jatkuu. Eli jos vihu huonommalla preflopkädellä floppaakin paremman käden, niin se on paisti. Mutta jos itse huonommalla preflop kädellä floppaa paremman käden ja voittaa, niin vihu on jälleen paisti.

Toisen siis voitat huonommolla preflop kädellä ja toisen häviät paremmalla preflop kädellä. Molemmissakö fisu on paisti?

Ei pflop käsi sano mitään jos floppi on jaettu? ootko aivan jäässä?

No flopissakin siis sama tilanne jatkuu. Eli jos vihu huonommalla preflopkädellä floppaakin paremman käden, niin se on paisti. Mutta jos itse huonommalla preflop kädellä floppaa paremman käden ja voittaa, niin vihu on jälleen paisti.

öö?

blaah. en jaksa vääntää

Peruskäsiä, tosin pieni pöytä niin ymmärrän maksun :D
PRE-FLOP
Satfreak 1 folds, betman49 folds, andrejpoker. bets $0.50, FFAIHUA folds, per.mattias folds, Pollea folds, Arnewetten folds, jarim bets $1.50, andrejpoker. calls $1.10.

FLOP [board cards: 5D,JC,2D ]
jarim bets $2, andrejpoker. calls $2.

TURN [board cards: 5D,JC,2D,7D ]
jarim bets $4.15 and is all-in, andrejpoker. calls $4.15.

RIVER [board cards: 5D,JC,2D,7D,7S ]

SHOWDOWN
jarim shows [ QC,QH ]
andrejpoker. shows [ KS,AS ]
jarim wins $14.75.

Heh, mut JN hei.Onhan se eri asia et huonompi preflop käsi saattaa mennä flopissa ohi, kuin entä se, että maksat allinit flopissa paskalla kädellä ja prosentit on heikot voittaa.Vai?

Suositut

Back
Ylös Bottom