Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Entäpä jos oletkin käteispelaaja Pekka...
Edit: Tuohon on pakko tarttua:
Ei kait se tasolle riittävä rolli kestää automaattisesti tee voittavaa pelaajaa ko. tasolle?
Sen mitä minä olen eri paikoissa pelannut, niin everestillä on ehdottomasti paskin taso pikkulimiteissä.Mites iso eri on eri pelitarjojien 2-10$ sittarien tasossa? Nyt on 10+ tuollaista pelattua Everestillä ja ainakin tähän mennessä kärkeen (sijat 1-2) on tullut sijoituttua paljon useammin kuin mitä Pokerstarsilla pari kuukautta sitten. Onko käynyt tuuri, yli-/aliarvioitua omat taidot vai onko noissa oikeasti isokin ero?
Tietenkin taso on kirjavaa tuon kokoisissa sittareissa, mutta kuitenkin...
Kuka noin on sanonut? Paras tapa aloittaa on sijoittaa juuri sen, verran minkä on todellakin valmis häviämään. Ensimmäistä depoa tehdessä on hyvin epätodennäköistä, etteikö tarvitsisi enää ikinä tehdä toista. Kuitenkaan yli NL50 -pöydistä on turhaa mielestäni aloittaa ennenkuin saa juurtumaan sen perus abc-pelin selkäytimeen. Muutenkin on tärkeää pelata joka tasolla niin kauan, että on varma biittaavansa ko. tason. Ensimmäisen kunnon downswingin iskiessä on sormi suussa, mikäli ei ole yhtään varma että onko loppujen lopuksi sittenkään voittava pelaaja missään tasolla.Teidän mielestänne paras tapa alottaa nettipokeri on depota 100€ ja lähtee jauhamaan microlimit pöytiä? Luulin että depota samantien vähintään 300€ ja käydä tahkamaan samantien edes NL20 tasosia pöytiä.
Ei tartte vetää herneitä nenukkiin.
Tietääkö kukaan kuinka monta nl1000(kilon sisäänosto siis) online käteispelit biittaavaa pelaajaa maailmasta löytyy? Heittäkääs arvioita.
Ei, mutta minun ja muidenkin mielestä pitää päästä edes tietylle tasolle pelaamaan, ennenkuin sitä voi "pokeriksi" kutsua. Peli on alimmilla tasoilla niin hirveää, samoin kuin aivan korkeimmilla tasoillla.
Teidän mielestänne paras tapa alottaa nettipokeri on depota 100€ ja lähtee jauhamaan microlimit pöytiä? Luulin että depota samantien vähintään 300€ ja käydä tahkamaan samantien edes NL20 tasosia pöytiä.
Mun mielestä pokerissa pitää oppia pelaamaan tilanteeseen sopivalla tavalla. Eli mikään yksittäinen malli ei toimi kaikissa tilanteissa, vaan pitää oppia pelaamaan tilanteen vaatimalla tavalla. Jos ei osaa sopeutua pelaamaan huonoimpien pelaajien kanssa (mikrolimitit), niin miten ikinä voi kuvitella osaavansa pelata parempia vastaan?
Eli ennen kuin pystyy tekemään tiliä mikrolimiteissä, ei mun mielestä ole yhtään mitään asiaa ylemmille tasoille. Ja mikä onkaan luontevampi tapa opetella peliä, kuin nousta taso kerrallaan ylemmäksi alhaalta aloittaen?
Tietääkö kukaan kuinka monta nl1000(kilon sisäänosto siis) online käteispelit biittaavaa pelaajaa maailmasta löytyy? Heittäkääs arvioita.
Tuskin se jakauma on yhtään erilainen kuin alemmillakaan tasoilla? Jotenkin tuntuu, että 5/10 ja 10/20 löytyy usien mielekkäämpää ja biitattavampaa peliä kuin esim 1/2 tai 2/4.