Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Noita käsiä katsellessa tuli mieleen vaan että valitettavasti se AA on vain pari.. Vaikkakin suurin pari, mutta aika monta isompaa kättä on olemassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsekin vaihteen vuoksi ajattelin kaivaa vähän kuoppaa.. Parhaimmillaan käytiin jo 3 kilossa, mutta nyt tuntuu että alkaisi vähän tuo pakka hellittämään. Tällasta ollu muutamat viime päivät:

http://www.pokerihanska.com/?h=215584831

Kävin tutun NL200 -kalan perässä 1/2-stäkillä NL400 pöydässä:

http://www.pokerihanska.com/?h=613195581
- Kunnon Doyle Brunsonmainen muuvi slouvata TP flopilla tuossa kalaa vastaan :D Oli riidit, että indusoituu herkästi bluffaamaan jos vähänkään näyttää heikolta ja floppi oli kuitenkin kohtuu' vaaraton.

Rolli vaan ei oikein tahdo vielä tuonne NL400 riittää, muuten näyttäisi sielläkin tota kalaa pyörivän ihan kiitettävästi mitä olen seuraillut.. Ainakin omalla kohdallani isompi rolli (>40bin) vähentää aika paljonkin tuota downswingin psykologista vaikutusta. Toki peli tuollaisesta 3k kuopasta jonkin verran kärsii, mutta missää vaiheessa en ole kunnolla tiltannut eikä muutenkaan ole liikaa tuota tarvinnut ressata. Rahaa tulee kuitenkin varmasti kunhan tuo pakka tuosta taas lämpiää joskus.

Syyskuu

Syyskuu on ollu oman pokerihistorian kolmanneks paras, vaikkakin tosin oon pelannu suht paljon, joka on selkeesti näkyny, ainakin osittain tuloksessa. Varsinkin se ensimmäisen vajaan kahen viikon 2500$ pakollinen rakettaminen tuotti tuskaa jossainvaiheessa, mutta hyvillä mielin tarvii jatkaa. Vielä olis pieni ~10-12h tarkotus grindata tuossa lauantaina ja sunnuntaina. Arsin taulukkoa lainatakseni:

Syyskuu 2007

- arviolta ~110-120h
- tasona pääasiassa NL200, lisäks PLO100-200, NL100 ja vähän NL400.
- 50k jakoa
- +$5765

Bonukset / rakebackit 2250$ ja 1200$ = 3450$

-> +$9215

Lisäks on tullu vielä raketettua Samsungin 22" TFT wide (2ms) ja 4gb ipod nano. = ~600e.

Katotaan paljonko tippuu / nousee vikojen sessioiden aikana. Enskuussa olis tarkotus ottaa 4k$ shottirolli NL400.

Eräältä pokerifoorumilta löyty hyvä opas pokeriin::D

En jaksa narista biittipalstalle vaan pyysin muutamia minua vastaan pelanneita Nerokkaita Lag-tyylin pelaajia kirjoittamaan oppaan miten pelataan voitollista pokeria. Nämä vihut eivät pelaa oppikirjapokeria vaan hieman luovempaa versiota. Opas on kirjoitettu käsiesimerkeillä, joita yllensä oppaissa ei ole.

Shorttipelaaminen positiosta:

käsi 1

Olen buttonissa ja mulla on Jd2d. Tää on pakko korottaa kun nää samaa on maata offarina vain limppaisin. No niin nyt se blindi korottaa vielä päälle. huhhuh. katotaan floppi. no niin nyt osuttiin kivasti pohjapari ja hyvä kickeri mutta ei mun värejä. Blindi lyö potillisen. Toi on just tota kirotun c-bettiä mitä ne lyö joka floppiin. Tää on ihan pakko maksaa. turni tuo mulle jätkän. Mitä se hönö nyt puskee. pakko maksaa. Typerä vihu näyttää QQ.

Käsi 2.

olen buttonissa mulla on Q4 offari. Tää vaan limpataan. No huhhuh small blindi korottaa ja big blindi vielä päälle. tykkään pelata näitä käsiä positiosta missä on iso kortti ja pieni kortti erimaata eli pakko maksaa. Floppi tuo mulle kärkiparin. Kickeri on ihan kohtuullinen. no nyt 3-bettaaja lyö vajaan potin pakko maksaa heads-up kärkipari on nutsit. Turn tuo mulle 4 eli kahdeta parit. nyt vaan maksellaan perässä. Tyhmä vihu näyttää AQ.

pelaaminen ilman positiota:

käsi 1.

Mulla on isoon blindiin Q3 offari. No niin nyt joku avaa raisella. Blindeja on pakko puolustaa. Pakko maksaa. Floppiin tulee. 3,7,7. No niin antaa sen lyödä sitä kirotun c-bettiä. mä check-raiseen sitä. No niin olihan se pakko arvata että se lyö sen c-betin. Nyt se on kusessa. Mitä? se raisee vielä mun päälle? tyhmä. Pakko maksaa. turni tuo mulle 3. Vihu himmaa no checkataan perässä. Tyhmä Vihu näyttää JJ.

käsi 2. Isoon blindiin T8s. ihan kammo hanska. Joku korottaa. Maksan. Mulle floppi tuo värin vedon kahdella alikortilla. Monsterivetokäsi. Ja taas vaikee arvata että taas se lyö melkein potin. pakko maksaa. turni tuo mulle 8. Tästä kädestä ei päästä kirveelläkään irti. Ja taas vajaa potti. Pakko maksaa. Voi samperi ei tullu väriä mutta riverillä sain tripsit. Nyt vaan maksetaan perässä. Tyhmä vihu näyttää TPTK.

Käsi 3. miten pelataan AA shortissa

Naulat on mukava käsi shortissa ja joskus se vaan limpataan niinku miinaks. Nyt kuitenkin päätän korottaa. Melkein kaikki maksaa. Hyvä. Floppi Tulee. Q,7,4 rainbow. Tulee chekattuna mulle. Lyön ihan pienen minireissun että ne ei vielä luovuttas. Just. Yks lyö päälle ja toinen menee Allinn. Juntit. Tottakai maksan. Just. paistilla oli 7-setti. Mutta oikeus toteutuu turnilla ja saan Ässäsetin täyteen. tää oli mun mielestä niin hyvin pelattu että päätän poistua pöydästä.

turnauspelaaminen:

käsi 1.

Mulle isoon blindiin Jc5c. Kaksi limppaajaa. mietin timerin melkein loppuun mutta päätän ansottaa. Floppi. Tc9c,4d. Tämmöset monsterivedot checkataan, koska joku paisti lyö siihen kumminkin. No niin potillinenhan sieltä tulee. Pakko maksaa. Turni: 5h. Hei keskipari ja värinveto ei kai sitä muuta tarvi. Nyt on jo pakko lyödä alle. Just paisti lyö kaikki. Hönö. Riveri tuo 5s. Ja paisti lauluun kädessään Th9h

Käsi 2.

QQ. Nää tykkään limpata että sais enemän asiakkaita 10 hengen pöydässä. Ainakin kuus limppaa perässä. Hyvä. Iso blindi puskee. Tiukka jätkä varmaan käyttää pöytäimagoaan hyväkseen. työnnän kaikki. Samperi siellä olikin naulat. Nooh onhan tässä outteja. Turnilla sillä on patavärin veto eli outteja on yks. No paljon sitä tarvii.....

Heads-up pelaaminen

Käsi 1.

Heads-up turnauksen toinen kierros.

Mulla Js9d. Päätän ansoittaa ja limppaan buttonilta. Mennään flopille. Kc,Td,6h. kaveri checkkaa mulle. Gutari ja kaks alikorttia. Kammovetokäsi. Lyön se check-raiseen mut alliiin. Hönö. Jätkä on niin lirissä. Gutari osuu turnilla tietenkin. Tyhmä vihu näyttää TPGK.

Alna, tiiätkö crypton omppupeleistä mitään? Onko minkä verran pelejä tarjolla? Kiinnostas tuo teidän tarjoama rb tonne betsafelle...

Ei tästä pokerista tule yhtään mitään, perkele.

Turnauksissa tulee ja välillä menee, kuten myös pikkupöydissä. Kokonaistulos: Ei voittoa, ei tappiota. Tulis edes kunnolla turpaan niin voisi lopettaa.

Fat Rat, jonkunverran joo, siellä on ihan kivasti omppupelei kuitenkin, mutta ei mitään hirveen paistikasta. Riippuu mitä tasoo tosiaan pelaat. Kandee kaivaa mun maili tosta alhaalta / msn (muutama sivu ylempää) tai lähettää privaviestii näis asiois, parempi jutella.

Se oli se Pokerheavenin ja pokeritiedon rakerace, joka loppu 16.9

Se tarvi 2500$ rakee joltain 20.7 - 15.9 (tai 16.9) mutta meikä hitaana Hämäläisenä alotin pelaamaan vasta 3.9 jollon päiviä ei kovin montaa jääny. Käsiä kerty joku 25k tuona aikana, tasoilla PLO100-200 ja NL100-200.

http://foorumi.pokeritieto.fi/aihe-...ighlight=pokeritieto pokeritiedon pokerheaven

Tuossa oli ketju siitä, eiköhän tommossia promoja jossainvaiheessa tuu. Sieltä siis piti tulla 204B (20" TFT 5ms), joita mulla on itseasiassa jo 2 kpl, mutta ilmeisen suuren suosion takia ne tarjos vaihtoehtoja noille, koska niitä ei ollu varastossa tai jotain. Jollon sitten sain vaihettua tohon 226BW, joka passaa itelle vallan mainiosti.

Eräältä pokerifoorumilta löyty hyvä opas pokeriin::D

Ei saakeli :D Mistä löysit ton, Fat Rat? Jätkä kirjoittaa niin hyvin että ois kiva lukea lisää.

Edit. Meinaan että sällin logiikka on jotain ihan muuta minkä mukaan ajattelee muiden pelaavan. Oon repeillyt tolle shorttipelaamisen käsi ykköselle koko päivän.

Ei saakeli :D Mistä löysit ton, Fat Rat? Jätkä kirjoittaa niin hyvin että ois kiva lukea lisää.

Edit. Meinaan että sällin logiikka on jotain ihan muuta minkä mukaan ajattelee muiden pelaavan. Oon repeillyt tolle shorttipelaamisen käsi ykköselle koko päivän.
Siis ihan vitsihän se oli :)

Juu, yhdyn edelliseen (kuvainnollisesti tietenki), tahtoo tietää mistä löytyy lisää nuita tuon kyseisen kirjoittelijan turinointeja? Loistavia :)

edit. Pelaillessa keretty jo väliin huuteloimaan... Licheniin siis yhdyin, tahtoo lukaista lisää nuita fat ratin linkittämiä turinointeja.
edit2. JN, vitsihän tuo tietenki on, mutta toimivan tuosta tekee juuri se, että voi hyvin kuvitella tuollain ajattelevan pelaajan välistä istuvan siellä vihun paikalla. Ainakin tuntuu välistä siltä...

Naulat on mukava käsi shortissa ja joskus se vaan limpataan niinku miinaks. Nyt kuitenkin päätän korottaa. Melkein kaikki maksaa. Hyvä. Floppi Tulee. Q,7,4 rainbow. Tulee chekattuna mulle. Lyön ihan pienen minireissun että ne ei vielä luovuttas. Just. Yks lyö päälle ja toinen menee Allinn. Juntit. Tottakai maksan. Just. paistilla oli 7-setti. Mutta oikeus toteutuu turnilla ja saan Ässäsetin täyteen. tää oli mun mielestä niin hyvin pelattu että päätän poistua pöydästä.

huaahhh!! :hyper:

Huhhuh, hävisin tänään 1,5k$, NL400 ja NL200 hakkasin aikasta paljon. Äskön vitutti huolella. Äskön sain yhen aikasta kivan puhelinsoiton :hyper:

Keijolla on vahva tunne nyt jostain :rock:

Eli muistakaa, raha ei tuo onnea.

Tuli siirryttyä Ongamelle ja pelit on kyllä aivan eri maailmasta.
Löytyy kaikenlaista säveltäjää ja swingit on sitten sen mukasia.
Reilun 5k käden aikana olen mm ottanut turpaan runner runner värisuoralta flopattua ässäsettiä vastaan, KK vs K3 pf AI päättyi myös vihulle kun flopista tuli 33x...

Parasta oli kyllä tänään yhdessä pöydässä, jaoin rahaa ihan urakalla:
Eka käsi:
Mulla AA ja teen normireissun, vihu minreraise, lyön 3x potin kylkeen vihu call. Floppi sopivasti rainbow ja hilut keskelle, vihu maksaa ja odotan näkeväni KK:n, mitä vielä 55 jolla otettiin flopilta setti.

Toka käsi:
JTs maksan buttonilta reissun, floppi TTx ja vihu lahjoittaa stackin A9 yritetyllä bluffilla.

Kolmas käsi:
Mulla on AQs jolla teen normi pf-reissun, edellisen käden vihu korottaa 5x. Koetan eristää, kun on tunne että olen edellä ja vihu tiltissä edellisestä kädestä, joten vedän all in.
Tässä vaiheessa huomaan, että myös käden 1 sankari syvällä stackillä on vielä välissä ja päättää vielä maksaa. Noh, eikun 3 hengen arvonta pystyyn ja flopista tulee Axx kahdella ruudulla. Turn ja river vielä ruutuja ja käden 1 sankari vie tasku 88 saadulla värillä :hyvä:

Enemmän swingannu ongamella nyt kuin kymmenien tuhansien käsien aikana edellisellä saitilla, I :haart: Ongame...

http://www.pokerihanska.com/?h=305664991 <-- mielipiteitä... teinkö oikein vai olisko pitäny maksaa...

Pariutunut pöytä ja neljä samaa maata olevaa korttia, vihun maksu turnilla ja betsi riverillä. Kyllä teit ihan oikein. Tai no, ei tolla vihulla täkäriä selkeesti ollut, olisit voinut yrittää esittää sitä reilulla lisäkorotuksella, mut se tuskin olis mennyt läpi :)

Pariutunut pöytä ja neljä samaa maata olevaa korttia, vihun maksu turnilla ja betsi riverillä. Kyllä teit ihan oikein. Tai no, ei tolla vihulla täkäriä selkeesti ollut, olisit voinut yrittää esittää sitä reilulla lisäkorotuksella, mut se tuskin olis mennyt läpi :)

Kävi kyllä mielessä... :rolleyes:

Back
Ylös Bottom