Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuh, kuten arvata saattoi, putki sai jatkoa. www.pokerihanska.com/?h=389347461
Siitä erikoinen tilanne kuitenkin, että tappiolla tuossa kun mentiin alleihin. Ensimmäinen näistä kahdeksasta. Mitä mieltä raati on mun pelaamisesta tuossa kädessä? Oliko puhdas fisuilu?

Heti perään tällainen: www.pokerihanska.com/?h=872656091
Tänään on taas ollut melkoista ohivetorallia koko aamu. Pitänee lähteä salille hikoilemaan liiat höyryt pois.

Ei hyvää päivää... Antaisitko jonkun pelata omilla rahoillasi ja itse kannat kaiken riskin?

http://www.taloussanomat.fi/finanss...eriin+tulee+oma+sijoitusrahasto/200723599/382

Nettipokeriin tulee oma sijoitusrahasto

25.9. 13:10 Ruotsissa lokakuussa toimintansa aloittava Agaton Poker -rahasto käyttää rahastoon sijoitetut varat nettipokeriin. Perustajat odottavat kovia tuottoja sijoituksille.

Agaton Poker -rahaston liikeidea on palkata ammattilaispelaajia, jotka hallinnoivat sijoittajien pääomia pelaamalla nettipokeria.

Kyseessä on ensimmäinen yksityishenkilöille suunnattu pokerirahasto Ruotsissa, kertoo Dagens Industri -lehti.

Rahaston palkkaamat pelaajat pyrkivät saamaan sijoitetuille pääomille mahdollisimman hyvän tuoton. Erona tavalliseen rahastoon on, että tuotto hankitaan osake- ja korkokaupan sijaan nettipokerista.

– Pokerialalla on paljon rahaa mutta se on todella hajanainen. Välikäsiä puuttuu ja siksi siihen on vaikea sijoittaa, sanoo Sebastian Desand, toinen Agaton Pokerin perustajista DI:lle.

Rahaston perustajat toivovat saavansa nopeasti kokoon reilun miljoonan euron pääoman. Odotuksissa ovat todella hyvät tuotot.

– Jos jäämme alle 25 prosentin tuottoon, emme peri kuluja, lupaa rahaston toinen perustaja Martin Bunge-Meyer lehden haastattelussa.

Riskit ovat suuret. Perustajat korostavatkin lehden haastattelussa, että sijoittajan on ymmärrettävä, mihin rahat käytetään.

Rahasto on palkannut tähän mennessä kahdeksan ammattipelaajaa mutta toiveissa on, että tämän vuoden aikana määrä kasvaa jo 30 pelaajaan.

Eikö (pien)sijoittaminen ole aina tuota? Siis annetaan rahaa muiden käytettäväksi ja toivotaan, että sijoitus tuottaisi.

Ihmettelen vaan, että kuka alkaa pelaamaan jonkin rahaston nimiin? Jos kykenee tuottavaan peliin, niin luulisi että kannattaisi pelata omalla rahalla, ettei tarvitse jakaa voittoja muille.

Ihmettelen vaan, että kuka alkaa pelaamaan jonkin rahaston nimiin? Jos kykenee tuottavaan peliin, niin luulisi että kannattaisi pelata omalla rahalla, ettei tarvitse jakaa voittoja muille.

Omalla rahalla jos pelaat, niin tarvitset aika ison kassan, että voit pelata korkealla tasolla, tuossa sitä ei tarvitse.

Tuohan on totta, mutta ei siinä nyt niin kovin pitkään mene, ennen kuin rollia kertyy. Jos nyt peli tosiaan on niin tuottavaa, että siitä voi tehdä sijoituskohteen. Ja luulisi muutenkin tilin kasvaneen jo peliä opetellessa.

Yksi käytännön tapa voi olla se, että pokerisankari haluaa kotiuttaa kassan omaan käyttöönsä ja jatkaa hommia palkollisena. Pelaajalle tuossa ei taida olla muuta riskiä kuin se ettei tule palkkaa.

Tuo pokerirahasto on kyllä äärettömän riskialtis sijoittajan näkökulmasta. Luin huhua että pelaajat ottaisivat voitoista 50%, rahaston hallinnointi 30% ja sijoittajalle itselleen jäisi 20%. Kuitenkin sijoittaja itse kantaa taloudellisen riskin 100%.

Mukavahan se ois toisten rahoja lätkiä :)

"Jos jäämme alle 25 prosentin tuottoon, emme peri kuluja, lupaa rahaston toinen perustaja Martin Bunge-Meyer lehden haastattelussa."

En nyt tiedä ton proggiksen ammattilaisista, mutta osaavalle pokeristille 25% tuotto on aika persiistä.

Juuh, kuten arvata saattoi, putki sai jatkoa. www.pokerihanska.com/?h=389347461
Siitä erikoinen tilanne kuitenkin, että tappiolla tuossa kun mentiin alleihin. Ensimmäinen näistä kahdeksasta. Mitä mieltä raati on mun pelaamisesta tuossa kädessä? Oliko puhdas fisuilu?

Kovin on tutun näköinen tilanne, lähes vastaava kävi mullekin tänään :( http://www.pokerihanska.com/?h=063534121

Mitä olette mieltä olette kyseisestä kädestä, yrittäisittekö saada kaverin foldaamaan jo flopin jälkeen?

Kovin on tutun näköinen tilanne, lähes vastaava kävi mullekin tänään :( http://www.pokerihanska.com/?h=063534121

Mitä olette mieltä olette kyseisestä kädestä, yrittäisittekö saada kaverin foldaamaan jo flopin jälkeen?

Pelasit kyllä itse preflopin aika helvetin heikosti. Ja floppiin taalan betsi :jahas: Tai no, ihan miten tykkää...

Oishan tuo kyllä selkeesti maksanu vedollansa ilmiselvästi mitä vaan.

Pelasit kyllä itse preflopin aika helvetin heikosti. Ja floppiin taalan betsi :jahas: Tai no, ihan miten tykkää...

Oishan tuo kyllä selkeesti maksanu vedollansa ilmiselvästi mitä vaan.

Oikeassa olet, kyllä jälkeenpäin kadutti. Kyseisessä pöydässä vaan meni monta hyvää kättä "hukkaan" kun pelasin aggressiivisemmin eikä kukaan lähtenyt mukaan. Tosin sekin olisi ollut parempi vaihtoehto ;)

Oikeassa olet, kyllä jälkeenpäin kadutti. Kyseisessä pöydässä vaan meni monta hyvää kättä "hukkaan" kun pelasin aggressiivisemmin eikä kukaan lähtenyt mukaan. Tosin sekin olisi ollut parempi vaihtoehto ;)
Parempi voittaa pieni potti, kuin hävitä suuri.. Jos pöytä on tiukka, peliä ei muuteta pelaamalla naulat päin v****a, vaan laajentamalla omaa käsirangea ja lisäämällä aggressiivisuutta.

Parempi voittaa pieni potti, kuin hävitä suuri.. Jos pöytä on tiukka, peliä ei muuteta pelaamalla naulat päin v****a, vaan laajentamalla omaa käsirangea ja lisäämällä aggressiivisuutta.

Jep, kiitos sulle ja muille kommenteista. Itseasiassa olen ihan uusi tässä hommassa, hold'emia pelasin eka kerran viime viikolla :eek:

Tällä alkukassalla on vaan tarkotus tutustua peliin ennen kirjojen lukemista. Mulla tommoset tappiot opettaa parhaiten, kun pitää miettiä mikä meni pieleen. Alottelijan tuurilla ja pääasiassa vain hyvillä korteilla pelaamalla saldo on toistaseks tuplaantunu, mutta tosiaan tappioita on tullu eniten just tämän tyyppisissä tilanteissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom