Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Ja tämän päivän ja viikon virallinen mielipide: Paska peli, idiootit vihut, tyhmä minä ja PAF perkele!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jatkoa edelliseen: Perkeleen perkeleen perkeleen perkele. Jokohan mä sanoin jotta Perkele. n.10 viimeisintä turneeta ulos vähintään 80/20 edellä ennen riveriä ja aina nuo jo aiemmin idiooteiksi kehumani vihut löytävät sen tarvittavan kortin mennäkseen ohi. Niin, ja tarkoitus oli sanoa jotta Perkele.

edit. Perkele.
edit2. Jos vaihtais tän punkku lasin tuoppiin ja alkais heitteleen nuita varsin "luovia" panostuksia/calleja lopun päivää...

Kylläpä jotkut jaksaa avautua...luulis turnauspelaajan tottuvan moisiin. Itellä 1300$ downswingi turnauksissa. Ei oo kyl jaksanu pelatakkaan paljoa nykysin.

Oma viisisenttinen noista vihuille vihoitteluista:

En nyt haluais opettaa isääni nussimaan tai mitään, mutta kun kyseessä on kuitenkin uhkapelimuoto, jossa ammattilaisetkaan ei aina voita, niin voittoja tärkeämpää on tehdä oikeita ratkaisuja. Esim. jos "idiootti" vetää sun koko rollin itselleen hirveällä ohivedolla, niin siinä on kyseessä idiootti lahjoittamassa rahaa toiselle.

Tietty ärsyttää jäädä bubbleboyksi kolmen tunnin turnauspelaamisen jälkeen, mutta kuka käski pelaamaan, jos ainoa mitä jää käteen suht. epätodennäköisen lopputuloksen saavuttamattomuudesta on vitutus(lohduttavaa, eikö? mutta voihan sitä vaikka pelata useampia turnauksia samaan aikaan...)?

Eli kädet ja turnaukset(niitähän käynnistyy suunnilleen joka nanosekunti aina jossain) tulee ja menee, mutta kassanhallinta ja pelin oppiminen on ikuista.

semmottii:)

Esim. jos "idiootti" vetää sun koko rollin itselleen hirveällä ohivedolla, niin siinä on kyseessä idiootti lahjoittamassa rahaa toiselle.
Oikeastaan siinä idiootti voittaa potin vielä suuremmalta idiootilta, joka pelaa rolliinsa nähden "hieman" liian isoa limiittiä jos yhdellä jaolla on mahdollista hävitä koko pelikassa.

Jotkut ne unohtaa, ettei ne helvetin hyvät aloituskädet tee automaattisesti voittajaa. Ja ne todennäköisyydet mitä ruutuun lävähtää, esim 80/20 tarkoittaa sitä että n. 80 kertaa sadasta, 800 kertaa tuhannesta ja 800 000 kertaa miljoonasta voitat, milloin ne tilastot nyt sattuu tasoittumaan. VOI totta munassa käydä niin että häviät 2x putkeen nauloilla preflop allinit h2h matsissa, mutta pitkällä juoksulla voitat.

Sama homma ruletissa: voi tulla 20 kertaa putkeen punaista, mutta miljoonien pyörityksen jälkeen luulisi tilanteen olevan kuitenkin 50/50 pun /mus.

Pokerissa voi jäädä pitkässä juoksussa voitolle, jos teet tuhansia kertoja oikeita päätöksiä siten, että prosentit ovat puolellasi.

Pakko tulla itkemään. Pelasin joku 3h NL100 HU aivan susipaskan vihun kans. Enpä ottanu kuin vajaa 500$ turpaan rake huomioiden.
Tässä pari esimerkkiä vihun loistopelistä:
Vihulla flopilla pohjapari ja ässä, noh sillä maksellaan.
http://www.pokerhand.org/?1558484

Tässä pelkäsin T9, mutta vihun aiemmat pelit huomioiden pakkohan se oli maksaa. Ja paskat siellä edes ollu T9 vaan taas runner runner käsi.
http://www.pokerhand.org/?1558473

Kokonaisuutena päivä -800$, joten ihan kiva kuoppa pois grindattavana.
Taitaa olla kassan suhteen nyt vähälle aikaa kolmas kerta, kun ensin nousen summaan x ja sitten taas tullaan vauhdilla alas.

Päivä lopulta +$900 (+6bin @NL100 ja +1,5bin @NL200).. Jos se tästä nyt kääntyisi, ja lokakuu sopisi muutenkin hyvin ennätyskuuksi :kippis1:

Onkos kukaan muu mukana tässä maailman suurimmassa turnauksessa, eli Starssin Sunday Hundred Grandissa?? Itse krapulapäissäni päätin osallistua.

Hieno fiilis. Oon keränny jo reilusti yli 2x average stackin ja oon table chipleader. Enää 16000 pelaajaa mun ja 20 000$ välissä.:rock:

Jeejee, rahakupla puhkes just 2 tunnin pelin jälkeen:hyvä:

Koko tunti piti sietää superkylmää pakkaa:curs:

Seuraava projekti on opetella käyttämään Ongamen minitableja. Toista näyttöä ei pöydälle oikein sovi ja 4 pöytää kerralla on ajanhaaskausta. Pelasin tänään ~tunnin 7 minipöytää (5-max) kerralla ja hyvin ehti. Tosin paljoa yli tunnin sessioita ei oikein noin jaksakaan, kun käytännössä joutuu koko ajan tekemään päätöksiä. :D

Laskin, että saan karkeasti 7-tablettamalla pelkästään rakebackina ~35$ / h :kippis1:

Viikonloppuna ihan hyvät 100d ja tänään vielä päivällä siihen +90d, mutta sitten iski vähän huonompaa kehiin ja tultiin se 190d takasinpäin. Harmittaa, mutta omaa tyhmyyttä puolet menetyksistä kun tein tilteissä tyhmyyksiä. Nyt on näyttänyt niin kylmää pakkaa ja racet häviän järjestään. Ehkä se kohta tasoittuu... tai sitten täytyy katsoa peiliin ja ymmärtää se, ettei minusta ole tätä peliä pelaamaan.

Huoh ja kivoja setuppeja sataa niskaan, eka luulee että pelit on ruvennu taas kulkemaan ja sitten tunnissa kolmesti KK vs AA + 2x top2 vs flopattu suora.. meh

Seuraava projekti on opetella käyttämään Ongamen minitableja. Toista näyttöä ei pöydälle oikein sovi ja 4 pöytää kerralla on ajanhaaskausta. Pelasin tänään ~tunnin 7 minipöytää (5-max) kerralla ja hyvin ehti. Tosin paljoa yli tunnin sessioita ei oikein noin jaksakaan, kun käytännössä joutuu koko ajan tekemään päätöksiä. :D

Laskin, että saan karkeasti 7-tablettamalla pelkästään rakebackina ~35$ / h :kippis1:

Mietin tässä tätä short vs. full-juttua:

-Shortissa oppii helpommin tuntemaan vastustajansa ja voi pelata paljon aggressiivisemmin. Showdown tulee ehkä 1/4 kädessä, eli ei tee virhettä, korotti melkein millä vaan(joskin vastustaja tietää sen myös).

-Fullissa saa marginaalikäsillekkin usein hyvät pottikertoimet ja on helppoa ja suositeltavaakin olla kärsivällinen ja monstereidenkin kippaaminenkin on helpompaa. Mutta vastustajien liikkeiden muistaminen on vaikeampaa, jonka lisäksi ensivaikutelma pettää useammin. (Pöydässä on tietty myös enemmän rahaa.)

Eli shortissa vastustajien tunteminen on tärkeintä vs. fullin panostuskuvioiden tunnistaminen feat. perstuntuma vihusta.

Siispä kysymys tosta seitsemän 5-max pödän pelaamisesta samaan aikaan: Onko siinä vittu mitään järkeä, kun siinä menettää sen edun, mikä shorteissa on fulleihin nähden, jos ei ole jotain älytöntä valokuvamuistia??? Vaikka pelaisikin voitollisesti, niin pelaisiko maksimaalisen voitollisesti omiin kykyihin nähden???

P.S IMO normigrindaajille toi >6 pöydän pelaaminen samaan aikaan on on ++EV lähinnä pienten limiittien FL peleissä, joissa pidetään 24/7 jotain down-lapsien kansainvälisiä kokouksia.

P.P.S ei edelleenkään tarvetta opettaa isää nussimaan tai muutenkaan päteä:piis:

Kyllä mä uskon että toi on arsille +ev. Mulla alko yhden saitin rolli kuihtua niin lähdinpä sitte NL200 3-hengen pöytää pelaamaan. Kannatti!
Netellerissä olis ollu mistä depota mutta lähdin siitä että en mä nyt niitä takas päin siirtele kun just kotiutin...

http://www.pokerhand.org/?1568210
Hero oli liian scary money että olis lähteny KTo mukaan, noh vihujen peli "hieman" luovaa...

http://www.pokerhand.org/?1568220
Vihu sitten slouwas voiton mulle, ei hyvää päivää...

http://www.pokerhand.org/?1568228
Ajattelin että nyt se slouwaa K tai peräti suoraa, mitä vielä.

http://www.pokerhand.org/?1568237
Luulin että vihulla on edes ässä, mutta mitä turhia Q on hyvä tohon pöytään :D

http://www.pokerhand.org/?1568245
Cleanfox lienee joku NL200 vakkari? Sen verran luovaa peliä tuli monesti nähtyä. Tän jälkeen poistu hyvin äkkiä :D

Tosiaan Ongamen verkon pelejä, pakkohan tota softaa on sietää.. Nyt voi palata turvallisella rollilla NL50 bonuksia huoraamaan.

Siispä kysymys tosta seitsemän 5-max pödän pelaamisesta samaan aikaan: Onko siinä vittu mitään järkeä
On. Toki winrateni sataa kättä kohden laskee jonkin verran, muttei varmasti kuitenkaan puoleen, jolloin 8-tablettaminen 4-tablettamiseen nähden on +EV. Tänään pelasin vähän aikaa yhdeksää 5-maxia kerralla, mutta Ongamen softa alkaa jökkiä jo niin pahasti ettei tuo onnistu. 7-pöytää pystyn pelaamaan sellaista perus-TAGia mainiosti, samalla menee vielä netissä surffaus ja pari mese-keskustelualin :D

Eihän noin oma peli paljoa kehity, mutta tällä hetkellä minulla on menossa "rollinkasvatusvaihe" NL400 -shottia varten. Jos/kun tuonne joskus shottia otan niin sitten taas tippuu luonnollisesti 4-tablaukseksi.

Lyhyesti: "Trust me, I know what I'm doing.." :D

No vielä 400:ssakin pystyy hyvin 6 tablaamaan shorttia, ja vielä kattelee ilma apuohjelmii et kuka suunnillee lyö kokoaja, jollon 3bettiä lähtee sinne suuntaan helpommin jne.

Ja se on jo ihan kiva kun rb+bonukset tuottaa 4000-5000$ /kk.

Suositut

Back
Ylös Bottom