Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Viimosin viikon perioidi menny mukavasti, ~3,3k$ voittoa NL200 -pöydissä + bonukset & rakeback. Kunhan saan viimeisimmän $500 bonarin nyt clearattua niin pidän varmaan loppukuun "lomaa" (tekee hyvää pelille, etenkin kun runnaa huonosti tai poikkeuksellisen hyvin).

Nämä on hauskoja vihuja, kun yksikin sökö aiheuttaa pakonomaista tarvetta lyödä niin perkeleesti:

http://www.pokerihanska.com/?h=417849611
- Aika likellä oli tuo koppi, mutta tuohan riittää :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli ensin käytyä kattomassa meininkiä Oulun kuusisaaren ilmaisturnauksessa, pääpalkintona piti olla 2 hengen ulkomaanmatka. Yllätys yllätys se olikin todellisuudessa lahjakortti johonkin matkatoimistoon, summaa ei toki sanottu. Mutta jos toinen saa 500chipin pokerisalkun +kuusisaaren vip-kortin niin tuskin puhutaan satasta isommasta summasta...
Joten kun ekan tunnin aikana ei käyny arpaonni niin lähdin menemään. Oliko muuten Oulun pakkislaisia tuolla?

Kotia tullessa piti koettaa PL omahaa ja swingit oli mukavia. Aluksi reilusti pakkaselle ja lopulta päästiin sitten vajaa pari sataa plussallekin.

Törmäsin päivällä myös laskuriin jolla voi mitoittaa bankrollin omiin peleihinsä, vaatinee käsiä sen verran että tulokseen on luottamista, sekä poker trackerin, josta löytyy standard deviation ja tuntivoitot.
http://www.poker-tools-online.com/riskofruin.html

NL200 -pöydissä tää on kyllä monilla melkoista ALL-IN hommaa pitkällä tähtäimellä.. Joku tietää mitä tarkoitan joku ei! Omaha erikseen!

NL200 -pöydissä tää on kyllä monilla melkoista ALL-IN hommaa pitkällä tähtäimellä.. Joku tietää mitä tarkoitan joku ei! Omaha erikseen!
Vielä kun Suomeksi raapustat saman, niin muutkin ymmärtää..:wtf:

meni ohi niin että vilahti

Jokaisella omatapansa pelata, tässä ilmeisesti sinun.. ;)

huonoin kirja jos osaa edes pelin perusteet,sehän tuo kirja vain opettaa,eikä sitäkään jos pelin slangisanasto on hukassa ja vituttaa selailla takasivuja joka kolmannen rivin jälkeen.

itse luin ton aikanaa ja puolet Pokerin Teoriasta jonka jälkeen myin pois molemmat ja aloin pelaamaan päinvastoin mitä kirjoissa neuvotaan.:jahas:

PF kehoitetaan kirjoissa aina reissaamaan 3bb-4bb + 1x limpperi,mä vedän surutta 0-allin pf jatkuvasti korteista välittämättä.:lol2:joskus vaan tuntuu että pitää vetää 93 offarilla 5 bb pf ja flopilla 10 päälle muista välittämättä

hankkimalla pöydässä sekopään maineen saa vihujen jotka pelaavat kirjapokeria pelit aivan sekaisin,kirjapokerilla pärjää ainakin tuonne NL400 asti,joissain verkoissa jopa NL1000 tekee tulosta perustagi kirjanoppinut.

jos vastaan tulee aggre,kokenut ja kova LAG niin kirjanoppinut häviää rahansa.:jahas:

itse pelaan todella LAGisti muista pelaajista tai korteista piittaamatta,
bankrolla managementtikin on heitetty romukoppaan ajat sitten,olen fiilis pelaaja ja pelaan milloin mitäkin tasoa enkä mieti rahaa lainkaan.:lol2:

tosin tiedän kokoajan että paalua on varastossa tän hetkiselle leipätasolle n. 100 biniä +-10,en käytä apuohjelmia,en mitään tilastointia,en funtsaa käsiä jälkikäteen,en seuraa oikeastaa pokerifoorumeja kuin tietyt otsikot (sahamies,antonius whalroos,whalbec vai mikä vittu sen villen sukunimi oli,gugu ja noose)

Edit: zztop en mut ooksä :D Jokainen voi kertoa pelitapansa jos haluaa..

Jokaisella omatapansa pelata, tässä sinun.. ;)

meni vielä enemmän ohi???? oletsä kännissä tai jossain höyryissä?:lol2:

on eri asia olla voitollinen aina NL1000 asti kuin pelätä pöydissä isoja lyöntejä

ja mä olen pelannut pääasiassa Omppu hiloa nyt toukokuusta asti

mikäs se sun pelitapa Johan sitten on?valaise hieman kun tuo eka postisi ei oikein avannut kenellekään mitään

Ohita posti jos et ymmärrä! Keskustelut pidetään irc #pakkotoisto.com (privana) kavalla minun puolesta.

Gus Hansen pelaa omalla tavallaan ja zztop omallaan.. Tätä en oikeen ymmärrä ;)

olin aamulla salilla ja takas himassa 12.00,aloin grindaamaan 2x PL1000 Omppua Starsilla,tunti ja 45 min myöhemmin olin hävinnyt 6300$ ns. yhteistililtä,
aloin dokaamaan ja dokaan edelleen,2 muuta tilin hallitsijaa ei tiedä vielä asiasta mitään,mutta luulen puhelimen soivan piakkoin.:lol2:

tyttöystävälle sanoin olevani talkoissa ja tulevani huomenna tai jopa sunnuntaina,mutta dokaan siis himassa ja pelaan edelleen,mutta nyt omilla rahoilla ja tappiolla ollaan kiitettävästi.

illalla yöelämään,jäänköhän siitäkin kiinni? terveisiä vaan sinne nahkasohvalle,juon viinaa niin,etä irtoaa rusketus.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1660083&postcount=691

Neljä viimeisintä kertaa ässät ovat pettäneet. Kahdesti allit preflop, molemmilla kertaa vastassa pienempi pari, joka sai apuja (kolmoset ja neloset). Kerran mentiin flopilta alleihin, tällöinkin molemmilla yläpari ja vihu sai kolmoset turnilla. Sitten tämäkin vielä: [url[/url]
Ärsyynnyn kun tuollaisilla viedään. Prosentit pitäis olla kunnossa, se on sitten ilmeisesti varianssia vain.

Ohita posti jos et ymmärrä! Keskustelut pidetään irc #pakkotoisto.com (privana) kavalla minun puolesta.

Gus Hansen pelaa omalla tavallaan ja zztop omallaan.. Tätä en oikeen ymmärrä ;)

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1660083&postcount=691

toisilla on varaa,toisilla ei,tuo kuoppa ei vaikuttanut minuun mitenkään,siirsin rahat takaisin seuraavana aamuna yhteistilille netelleristä jonne oli unohtunut vajaa 14 000,kun käytän vain moneybookerssia.jos et koskaan ole svingannut kahta 1000 taalan omppu pöytää yhtäaikaa niin kommenttisi ovat turhia.

6 binin tappio FullTiltin kilosen pöydissä,kahta pöytää kerralla pelaten ei ole kummonenkaan kuoppa,perus downswingi,kun vedot ei osu.
tuosta tietää että et tiedä pokerin pelaamisen perusteista vähänkään isommissa pöydissä mitään

EDIT: ps. Hansen on valtava paisti FTP omppu pöydissä,on typerää verrata ketään GusiHanskaan varsinkaan kilon pelaajia,Gus on aina katki ja minimillä sisään.hyvä live pelaaja,onlinessa täysin vastaantulija 40 000 taalan ompussa ketä tahansa siellä vakkarina pelaavaa vastaan

Ymmärsinkö oikein, että muovinukke vittuilee zztopille vai mitä tässä haetaan :D

se alko mököttämään kun kukaan ei ymmärrä sen posteja:lol2:

kaivaa mun julkisia posteja aikojen takaa ja luulee esittelevänsä jotain salaisuuksia joita kukaan ei tiedä vaikka olen postannut ne tänne pakkikselle:lol2:

GL Johan:kippis1::kippis1:

Miten teillä toi kolmen hengen account toimii jos häviöt pitää kuitenkin maksaa omasta pussista? Ja eihän omahassa kuusi BI kummoinen swingi ole pikkupeleissäkään.

toisilla on varaa,toisilla ei,tuo kuoppa ei vaikuttanut minuun mitenkään,siirsin rahat takaisin seuraavana aamuna yhteistilille netelleristä jonne oli unohtunut vajaa 14 000,kun käytän vain moneybookerssia.jos et koskaan ole svingannut kahta 1000 taalan omppu pöytää yhtäaikaa niin kommenttisi ovat turhia.

6 binin tappio FullTiltin kilosen pöydissä,kahta pöytää kerralla pelaten ei ole kummonenkaan kuoppa,perus downswingi,kun vedot ei osu.
tuosta tietää että et tiedä pokerin pelaamisen perusteista vähänkään isommissa pöydissä mitään

Mites on verottajan kanssa asiat hoituneet, jos ja kun pelailet ei ETA saiteilla? Ilmeisesti kumminkin pelaat sen verta voitollista peliä, että summatkin alkavat olemaan jo kymmenissä ellei sadoissa tuhansissa vuodessa?

se alko mököttämään kun kukaan ei ymmärrä sen posteja:lol2:

hyvät naurut noista ainakin on saanut. :lol2:

mutta oikeesti, kuka yhtään ajattelemaan kykenevä nyt alkaa kyseenalaistamaan zztopin taktiikkaa pelata? kaveri on kuitenkin tehnyt siitä itselleen ammatin.

Mites on verottajan kanssa asiat hoituneet, jos ja kun pelailet ei ETA saiteilla? Ilmeisesti kumminkin pelaat sen verta voitollista peliä, että summatkin alkavat olemaan jo kymmenissä ellei sadoissa tuhansissa vuodessa?
netteller. Siihen kun hommaa netteller-kortin, niin voit nostaa otto-automaateista niin paljon fyffeä kuin ikinä haluat eikä verottaja tiedä touhusta mitään.

Back
Ylös Bottom