Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.pokerihanska.com/?h=168210671
Tämä veti ensin musta ohi 5 outtisella. Siitä innostuneena hieman pehmitin tuota verbaalisesti, eikä aikaakaan kun se tuotti tulosta.

Jännä peli tää pokeri. Eilen tipahdin 8 bi:n kuoppaan. Tänään siitä on noustu ylös. Tunteet vaihtuvat äärimmäisestä turhautumisesta tyytyväisyyteen päivässä, toisinaan jopa yhden käden aikana.

72o BABY!

http://www.pokerihanska.com/?h=935701271

- Chat jaon jälkeen: "FU, U Fkng FISH!, 72o WTF, IDIOTPLAYER!" Hero: "U propably can't even spell word "poker" -"FU FUKING FISH!"
Nätti jako ja hieno tulos. Jos reissaa niin vähän, että toisen kannattaa maksaa millä vain, niin silloin voi myös odottaa sieltä mitä vain. Ihan motivoivaa huomata, että tuollakaan tasolla ainakin toisinaan riittää suoraviivainen peli halutun tuloksen saamiseen.

Nätti jako ja hieno tulos. Jos reissaa niin vähän, että toisen kannattaa maksaa millä vain, niin silloin voi myös odottaa sieltä mitä vain. Ihan motivoivaa huomata, että tuollakaan tasolla ainakin toisinaan riittää suoraviivainen peli halutun tuloksen saamiseen.
Ty. Sanotaanko näin, että millä tahansa tasolla se suoraviivainen peli on sitä mitä 80% ajasta pelataan. Tietty vastuksen mukaan mennään, mutta ainakin nuo lauantai-illan Ongamen NL200 pöydät ovat sellasta vipeltäjää täynnä, että mikä tahansa muu kuin suoraviivainen pelitapa olisi tyhmää rahanhaaskausta. Harmi vaan, kun lauantait kuluvat usein muissa merkeissä :kippis1:

Pitäisi kyllä opetella luopumaan useammin...Pari päivää ollut niin ettei kortit osu kyllä yhtään. Sitten kun minulla on hyvät kortit ja lähden korottelemaan, niin joko kukaan ei seuraa tai sitten heillä on paremmat kortit ja innokkaasti lähden seuraamaan heidän korotuksiaan. Pari päivää sitten olin 50% alkuperäisestä bankrollistani voitolla, nyt noin 90% samasta summasta häviöllä...Pottia saa kyllä kasvatettua melko varmasti jos malttaa istua 4 tuntia samassa pöydässä ja pelata vaan tiukasti (toooodella hidasta). Heti kun lähden pelaamaan vähänkin löysemmin ja aggressiivisesti suurempien voittojen toivossa, käy edellä mainitsemallani tavalla :curs:

Pottia saa kyllä kasvatettua melko varmasti jos malttaa istua 4 tuntia samassa pöydässä ja pelata vaan tiukasti (toooodella hidasta).
Ratkaisu on multitablettaminen.. Lisää pöytiä vaan auki, jos kerta pystyt tiukkaa pelaamalla voitolliseen peliin.

Aika hurjaa. 2M guarantees yli 3,000 000$ rahaa jaossa. Sääli, että itsellä "hieman" kassaongelmia...

Noniin 19-vuotias Norjalainen nettipokerilupaus Anette "Anette_15" Oberstad voitti WSOPE:n main eventin ja 1 000 000£ pääpalkinnon viime yönä Lontoossa. Varamasti saa paljon julkisuutta ja sitä kautta ehkä naisiakin houkuteltua pokerin pariin. Neitohan aloitti uransa pelkästään freerolleja pelaamalla 3-4v sitten eli ei ole ikinä tehnyt talletusta pelitilille. Nettivoittoja turnauksista taitaa olla tällä hetkellä vajaa 900 000$. Mielipiteitä/kommentteja?

16540_annetteobrestadwsopewin_1.jpg

Toivotaan jotain Moneymaker tapaisia seuraamuksia asian tiimoilta. Voi sitten jollekkin uudelle naamalle katkoo tilinsä.

AA,AQ,KK,AJ,TT,66, siinä 6peräkkäistä taskukättä juuri äskettäin...lämmin on pakka :D
E:Kaikilla muilla voitin paitsi TT:llä, pieniä potteja tosin...

Tietääkö kukaan mitään hyviä käteispeli pokeri kirjoja? Turnaus kirjoja kyllä näyttää riittävän :)

Oon lukenut 2 kirjaa: Scott Fishmanin "Internet Pokeri-opi voittamaan" ja Lou Kriegerin "Pokerinpelaajan Käsikirja".

Ensimmäinen on melko onneton(käsittelee aika paljon sng-turnauksia), jälkimmäinen taas todella hyvä, mikäli osaa pöydissä hiukan käyttää omiakin aivoja.

Oottekos muuten pelannu 2-7 triple drawia? Se on jännä peli. Oon pelannu neljä sittaria ja voittanut kolme ja tullut yhdessä toiseks, eli päässyt aina rahoille(ekan sittarin voitin, vaikka olin sitä ennen pelannut koko peliä vaan 2 jakoa). Just äsken voitin kännissä tuhoamalla pöydän ts. pudottamalla jokaisen pelaajan omatoimisesti. Koko peli ei vaadi muuta, kuin hiukan tervettä järkeä, jota vihuilta ei näyttäisi löytyvän. En oo rahapöydissä käynyt, mutta luultavasti varianssi on minimaalinen, jos osaa pelata vain hyvät kädet ja foldata/panostaa oikeaan aikaan...

edit: Phil Hellmuth jaksaa 18 vuoden jälkeenkin olla niiiin kaikkien aikojen nuorinta nuorinta WSOP Main event-voittajaa(yhtään vähättelemättä hänen saavutuksiaan). Haluaisin kyllä tietää mitä se ajattelee nyt kun 19-vuotias tyttö voitti WSOP-main eventin(olkoonkin european, se oli itsekkin mukana ja menestyi melko surkeasti).:D

Oottekos muuten pelannu 2-7 triple drawia? Se on jännä peli. Oon pelannu neljä sittaria ja voittanut kolme ja tullut yhdessä toiseks, eli päässyt aina rahoille(ekan sittarin voitin, vaikka olin sitä ennen pelannut koko peliä vaan 2 jakoa). Just äsken voitin kännissä tuhoamalla pöydän ts. pudottamalla jokaisen pelaajan omatoimisesti. Koko peli ei vaadi muuta, kuin hiukan tervettä järkeä, jota vihuilta ei näyttäisi löytyvän. En oo rahapöydissä käynyt, mutta luultavasti varianssi on minimaalinen, jos osaa pelata vain hyvät kädet ja foldata/panostaa oikeaan aikaan...

Milläs huoneella tuota löytyy? onko toi joku 7card studin versio vai?

Pokerstars ja kaikki b2b-huoneet. Vähän sama, kuin perinteinen ostopokeri, mutta kolme vaihtoa ja 4 panostuskierrosta...

Huhhuh. Reilu puoli tuntia peliä yhdessä pyödässä ja +7 bi. Uudet ennätykset monessa suhteessa. Kaikki lähti siitä, kun spottasin uskomattomattoman fisun iso stäkki pyödällä. Vartin odottelulla pääsin pyötään ja juuri siihen paikkaan, mihin halusinkin.

Eka käsi kyseisessä pyödässä:
http://www.pokerihanska.com/?h=239270241
Nomaaleja vastuksia vastaan olisin varmaan reissannut jo pre flopissa, mutta tuo vasemmalla olevaa vastaan se olisi hyvinkin voinut tarkoittaa alleihin menoa saman tein.

Kortti kävi ja pakka oli kuuma. Tyytyväisyyden tunne oli kova kun samalla tuli tehtyä ennätykset yhden käden voitoissa:
www.pokerihanska.com/?h=229038071

Olin jo kovin tyytyväinen peleihin ja valmis lopettamaan, kunnes taas tuli ässät hanskaan. Ajattelin pelata ne hieman eri tavalla kuin viimeksi. Mun oikealla puolella oleva tyyppi reissaisi joka tapauksessa, joten päätin vain limpata. Sen jälkeen olisi mukava hyppiä sen silmille. Yllättäen kuitenkin erittäin tiukka pelaaja kuitenkin reissasi ennen fisua. Oletin että silläkin täytyy olla todella kova käsi:
www.pokerihanska.com/?h=142541621

Samassa pelisessiossa isoin voitto pistettiin jo toisen kerran rikki. Kaikki onnistui. Nyt oli niitä kertoja, kun fiilikset on katossa ja kaikki ohivedot unohtuivat mielestä.

Back
Ylös Bottom