Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
http://www.pokerihanska.com/?h=988362201 <-- En tiedä oliko taas vähä riskillä pelattu, mutta flopin jälkeen jos väri yhden kortin päässä niin todennäkösyys että turnilla tai riverillä tulee pata on aika suuri ? Mutta kannattaako tommosissa yleensä lähtemään panostamaan...etenkin jos vihu lyö ensin ?

edit. http://www.pokerihanska.com/?h=001051141 <- heh, ikinä ei oo nauloilla päässy tohon tilanteesee rahapöydässä :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä olisin maksanut vain tuon 1€ korotuksen eli saanut puoli-ilmaisen kortin. Toisella vihulla ainakin 2 paria tai enemmän flopin jälkeen..
Tai ehkä ylipari jo kädessä..Pokeri on vain sellainen peli, ettei tiedä mitä seuraavaksi saa..Joskus korottaminen saa vihut pois, tässä tapauksessa all-in oli vastaiskuna.

AK, AQ on minulle ne kortit mitä en ikinä pelaa All-in..Koska niillä häviää liian usein..Vihu pelasi niillä ja sai kuonoonsa..

Parhaimmassa tapauksessa pakassa oli jäljellä vain yksi ässä. Voidaan sanoa, että jos olisi korottanut enemmän aikaisemmin vihu olisi luovuttanut..Tosin Naulat kädessä niin ei kovin montaa kertaa tapahtu ellei vihu osaa lukea sinua kuin kirjaa..

epäilen että olis luovuttanu.. tuntuu että jengi puskee nauloilla loppuun asti vaikka pöydässä olis KKKQQ ;D

epäilen että olis luovuttanu.. tuntuu että jengi puskee nauloilla loppuun asti vaikka pöydässä olis KKKQQ ;D
Sillä ei ole mitään väliä olisko tuossa luovuttanut vai ei. Silloin, kun olet suosikki voittamaan potin (ei siis välttämättä tarkoita että on paras sen hetkinen käsi), niin joka sentti jonka vihusta saat pottiin on +EV sinulle. Ts. nuo rahat tulevat sitten näkymään siinä "pitkässä juoksussa".

Tuo J2o käsi oli suoraan sanottuna aika hirveästi pelattu. Flopilla voi lyödä tuossa hyvin alle, kerta ei ole tullut pf. reissujakaan niin ei voi olla varma että kumpikaan vihuista lyö. Ja kun lyöt / reissaat niin lyö / reissaa kunnolla eikä todellakaan mitään tuollaisia neiti-homominreissuja! Kun tuossa check-reissaat, on potissa 0.75e+vihun lyönti 0.25e = 1.00e (-rake), sopiva reissu tuohon vihun minbettiin olisi tuossa joku 1.50e-1.75e ainakin. Mikäli vihu olisi tuon maksanut, turnilla sitten melkein potillinen.

Tuossa annat nyt vihun ihan "ilmaseksi" vetää ensin ohi, jonka jälkeen lyöt 3,5$ pottiin melkein 21$, kun pöytä riverillä vielä mahdollistaa värin ja suorankin. Miltä huonommilta käsiltä odotit tuossa maksua?

Sillä ei ole mitään väliä olisko tuossa luovuttanut vai ei. Silloin, kun olet suosikki voittamaan potin (ei siis välttämättä tarkoita että on paras sen hetkinen käsi), niin joka sentti jonka vihusta saat pottiin on +EV sinulle. Ts. nuo rahat tulevat sitten näkymään siinä "pitkässä juoksussa".

Tuo J2o käsi oli suoraan sanottuna aika hirveästi pelattu. Flopilla voi lyödä tuossa hyvin alle, kerta ei ole tullut pf. reissujakaan niin ei voi olla varma että kumpikaan vihuista lyö. Ja kun lyöt / reissaat niin lyö / reissaa kunnolla eikä todellakaan mitään tuollaisia neiti-homominreissuja! Kun tuossa check-reissaat, on potissa 0.75e+vihun lyönti 0.25e = 1.00e (-rake), sopiva reissu tuohon vihun minbettiin olisi tuossa joku 1.50e-1.75e ainakin. Mikäli vihu olisi tuon maksanut, turnilla sitten melkein potillinen.

Tuossa annat nyt vihun ihan "ilmaseksi" vetää ensin ohi, jonka jälkeen lyöt 3,5$ pottiin melkein 21$, kun pöytä riverillä vielä mahdollistaa värin ja suorankin. Miltä huonommilta käsiltä odotit tuossa maksua?

Odotin sieltä jotain A10 tapasta

Olitko tileissä? Vai laitoitko vihun AA/KK ja uskoit, että hän on kykenevä foldaamaan sen noinkin vedokkaaseen boardiin? Meinaan et saa kovin hyviä oddseja tolle semibluffille. Folding equity pitäis olla jotain ~60% luokkaa, jotta olisi EV+.
Olin vähän semi-tiltissä, vihu oli kohtuu aggre (3-bet range edes OOP ei ollut se AA/KK/AK.. ;) ). AK, AQ, AJ, 88, 77, JJ (ilman pataa) nyt tuossa ainakin olisi pitänyt lähteä pakkaan. Joo, oli ehkä aavistuksen liian kommited tuo vihu, semi-huono semi-bluffi, mutta parempi kuitenkin kuin tuo vihun maksu. :wall: Padalla varustettuna olisin tuon ymmärtänyt vielä, mutta tuollaiseen boardiin puskun maksu OESD'lla :urjo:

Olin vähän semi-tiltissä, vihu oli kohtuu aggre (3-bet range edes OOP ei ollut se AA/KK/AK.. ;) ). AK, AQ, AJ, 88, 77, JJ (ilman pataa) nyt tuossa ainakin olisi pitänyt lähteä pakkaan. Joo, oli ehkä aavistuksen liian kommited tuo vihu, semi-huono semi-bluffi, mutta parempi kuitenkin kuin tuo vihun maksu. :wall: Padalla varustettuna olisin tuon ymmärtänyt vielä, mutta tuollaiseen boardiin puskun maksu OESD'lla :urjo:
Käsi ylös siltä, joka tajusi joka sanan? :D

-3bet range ?
-OOP ?
-lähteä pakkaan ?
-semi-huono=melkein huono, ehkä jopa hyväkin?
-OESD?

Jahas, jos lähtisi tekeen semi-töitäkin.. :D

Käsi ylös siltä, joka tajusi joka sanan? :D

-3bet range ?
-OOP ?
-lähteä pakkaan ?
-semi-huono=melkein huono, ehkä jopa hyväkin?
-OESD?

Jahas, jos lähtisi tekeen semi-töitäkin.. :D

Tiukka arvaus:

3bet range:
range millä vihu lähtisi lyömään kolmatta bettiä elikkä rereraisee

OOP: out of position eli kakka positio

Lähteä pakkaan:
elellämainitut kädet olisi pitänyt foldata

semi-huono=melkein huono, ehkä jopa hyväkin?: Tämän on pakko olla jotain Stu Ungar tyylistä ylimaailmallista analyysiä johon en itse valitettavasti kykene :D

OESD:
Open ended straight draw elikkä suoranveto päistä auki

Tiukka arvaus:

3bet range:
range millä vihu lähtisi lyömään kolmatta bettiä elikkä rereraisee

OOP: out of position eli kakka positio

Lähteä pakkaan:
elellämainitut kädet olisi pitänyt foldata

semi-huono=melkein huono, ehkä jopa hyväkin?: Tämän on pakko olla jotain Stu Ungar tyylistä ylimaailmallista analyysiä johon en itse valitettavasti kykene :D

OESD:
Open ended straight draw elikkä suoranveto päistä auki
Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki oikeasta arvauksesta ;)

http://www.pokerihanska.com/?h=513974521

Jäi harmittamaan kun tuli melkein elämäni käsi ja innostuin liikaa. Olisin varmaan saanut lypsettyä vihulta paljon enemmän :( Olin tosin jäänyt kiinni bluffaamisesta edellisellä kierroksella, niin ajattelin että hän luulisi että bluffaan taas.

Miten te olisitte hilanneet pottia ylöspäin? Tai olisiko minun ylipäätään pitänyt tehdä aiemmin jotain toisin?

Oli muuten ihan hyvä sessio, 4 euroa muuttui noin 9 euroksi. Sain paikattua eiliset tappiot :)

http://www.pokerihanska.com/?h=425404261

Makein voittoni tähän mennessä :dance:

Olin muutama jako aiemmin hävinnyt raskaasti, joten kyllä piristi mieltä. flopin jälkeen toivoin vitosta, ja sen takia korottelin. Jos turnilla ei ois tullu ässää, oisin foldannut. Kyllä silti mietin moneen kertaan koolaanko sen all-inin. Aattelin että sillä on kuitenkin AA tai 35, mut eipä onneksi ollut...

Pf. vähän pieni reissu, lyö joku 3,5-4bb ennemmin. Call tuohon minrereissuun oikein.

Flop: Älä min-reissaa. Reissaa joku ~3*vihun lyönti (0.90) ainakin.

Turn: Potti ~1,50$ ja vedät siihen ~7$ kädellä, jota vastaan hyvin suurella todennäköisyydellä vihulla on 0 outtia. Tuossa ei kannata jättää kokonaankaan lyömättä, sillä nuo kalavihut maksavat kyllä mieluusti jonkun 2/3 pottia värinvedollakin tuossa. Joku ~1$ lyönti olisi ollut aika hyvä.

River: Jos tulee kooli turnilta ja vihu sököttää alle, niin joku ~potillinen on sopiva. Ei kannata "pakottaa" vihuja pelaamaan oikein (=kippaamaan huonommat kätensä) noilla överibetseillä.

Tänään olen jo voittanut kahden pöydän, 5dollarin sit'n'gon ja äsken tulin yhden pöydän vastaavassa kolmanneksi. Voin sanoa, että syö miestä hävitä täyskädellä riveriltä tulleille nelosille..

Suositut

Back
Ylös Bottom