Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
LOL.

"Henkilökohtaisesti toivon, että saat tippurivisvan ja kuolet siihen. Kivuliaasti." By Pulla.

"Toivottavasti et tuolla nickillä weldomite pelaile tai sulla on kohta noutaja niskassa." By BesserWisser.

"Oletan että sulla on downin syndrooma kun noin iloisesti tuollaista asiaa mainostat. Onneksi saitit tarkkailee menoa ja sut ja äpäräveljes bannataan vielä. Juntti" By Vargas.

Todella hienosti sanottu. Henkilökohtaisia loukkauksia ja uhkauksia.
Ja itseasiassa en pelaa tällä nickillä kun sen joku on aina varannut.
Pelaan aika paljon rehellisesti, mutta välillä on rentouttavaa myös tehdä noin siinä samalla kun veljen kanssa juttelee.

JA rehellistä ihmistä ei ole on vaan tekopyhiä :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perkele. Urani ensimmäinen "isompi" tappio. Turnin jälkeen mulla oli AAJJ, ja siinä sitten koroteltiin. Kaveri korotti kauheita summia, mutta koska hän oli jossain aiemmassa pelissä tehnyt mielestäni samalla lailla niin että hän kuitenkin hävisi, ajattelin mennä loppuun asti. No All-inehin siinä mentiin ja eikös kaverilla ollut JJJ... Sinne meni 4e prkl :curs:

Pitäisi vaan malttaa ottaa rauhassa...

No toi teidän harrastama peli kuulostaa kyllä niin paljon huijaukselta että turha alkaa muita syyttämään tekopyhiksi...
Jaa..En syyttänyt kunhan tokaisin, tietenkin saatan olla väärässä eli kaikki olemme varmaan rehellisiä.. Mutta kuten edellä on sanottu niin täällä saa näköjään sanoa mitä tahansa. Tuohon minun alkuperäiseen viestiini olisi voinut vastata toisinkin eikä alkaa henkilökohtaisesti loukkaamaan.
Ja kun lukee mitä muuta täältä löytyy niin minun hajanainen pelaaminen on suuri rikos en edes tee sitä kuin pienissä pöydissä enkä todellakaan tienaa sillä. No onhan se huijaamista, mutta minkäs teet.

Jaa..En syyttänyt kunhan tokaisin, tietenkin saatan olla väärässä eli kaikki olemme varmaan rehellisiä.. Mutta kuten edellä on sanottu niin täällä saa näköjään sanoa mitä tahansa. Tuohon minun alkuperäiseen viestiini olisi voinut vastata toisinkin eikä alkaa henkilökohtaisesti loukkaamaan.
Ja kun lukee mitä muuta täältä löytyy niin minun hajanainen pelaaminen on suuri rikos en edes tee sitä kuin pienissä pöydissä enkä todellakaan tienaa sillä. No onhan se huijaamista, mutta minkäs teet.[/QUOTE]

:david::david::david::david: Èt varmasti itse edes ymmärrä mitä höpäjät. Mitäs jos kaikki alkais ajatella noin? Mitä se tekisi pelien luotettavuudelle ja uskottavuudelle? Ja ihan turhaa selitellä, että "ei miun pienet pelit missään tunnu". Kysymys on periaatteesta.

Èt varmasti itse edes ymmärrä mitä höpäjät. Mitäs jos kaikki alkais ajatella noin? Mitä se tekisi pelien luotettavuudelle ja uskottavuudelle? Ja ihan turhaa selitellä, että "ei miun pienet pelit missään tunnu". Kysymys on periaatteesta.
Mitkäs sinun periaatteet ovat? Foorumeilla ihmisten loukkaaminen??
Todella hienoa sinun on puhua periaatteista..

Mitkäs sinun periaatteet ovat? Foorumeilla ihmisten loukkaaminen??
Todella hienoa sinun on puhua periaatteista..

Hei.. Eiköhän porukka ihan aiheesta sanonut. Mulla on yks ihan sun kaltainen frendi. Ajaa röyhkeesti omaa etua muista välittämättä.. Sit joskus kun omaan takkiin napsahtaa niin alkaa maailman isoin itku.

Sä olet huijari. Sä kaivoit verta nenästäs.

Lopeta paskanjauhanta sulle tuntemattomien ihmisten periaatteista.

[/offtopic]

Pokeri kulkee kuin liimattu. On viimeisessä kymmenessä HUAI:ssa tullu suihkuun.. Käsittämättömiä porukka maksaa.

Esim. BI AI - mulla AA vihulla J3s.. Riveriltä väri. PreFlop löin betsin pöytää. Kun tiltataan niin tiltataan sitten kunnolla.

Weldomite: Tulet pokeriketjuun kehuskelemaan, kuinka sääntöjen vastaisesti huijaat kanssapelaajiasi ja kun sinulle sanotaan täysin oikeutetusti vähän rumemmin kuinka asiat ovat, niin alkaa hirveä itku ja valitus? Aika :david: taidat olla..

Weldomite: Tulet pokeriketjuun kehuskelemaan, kuinka sääntöjen vastaisesti huijaat kanssapelaajiasi ja kun sinulle sanotaan täysin oikeutetusti vähän rumemmin kuinka asiat ovat, niin alkaa hirveä itku ja valitus? Aika :david: taidat olla..
Mitä minä kehuskelin?? Kerroin vain totuuden, että pelaan joskus veljeni kanssa yhteen..En pelaa isoissa peleissä ja joku alkaa itkemään siitä, että se on häneltä pois??
No antaa olla..Tietenkin teillä on oikeus haukkua minua, toivoa kuolemaani tämän johdosta, mutta hieman TEIDÄN itq ihmetyttää..
Minuakin pahempia tapauksia on..Onhan se bluffaaminenkin huijaamista, vai onko??

Mitä minä kehuskelin?? Kerroin vain totuuden, että pelaan joskus veljeni kanssa yhteen..En pelaa isoissa peleissä ja joku alkaa itkemään siitä, että se on häneltä pois??
No antaa olla..Tietenkin teillä on oikeus haukkua minua, toivoa kuolemaani tämän johdosta, mutta hieman TEIDÄN itq ihmetyttää..
Minuakin pahempia tapauksia on..Onhan se bluffaaminenkin huijaamista, vai onko??

sillä ei ole merkitystä mitä tasoa pelaat,kuten pokeripiireissä sanotaan:olet rotta.

mielestäsi saa siis näpistää mutta ei varastaa?:jahas:

Sä et vaan nyt oikein ymmärrä.

sillä ei ole merkitystä mitä tasoa pelaat,kuten pokeripiireissä sanotaan:olet rotta.

mielestäsi saa siis näpistää mutta ei varastaa?:jahas:
Minä rikoin sääntöjä en lakia..
Se mitä minä teen on pientä..1€ sittarissa tai 0.01c pöydässä näin pelaaminen ei ole ainakaan taloudellisesti kovinkaan kannattavaa..
Mulle taitaa riittää jo tämä paskanjauhanta..
Saa minua jatkossakin haukkua jos haluaa..Tuskin saisin teitä edes syytteeseen kunnianloukkauksista ja muusta kun en ole kuuluisa.

Anteeksi vain jos olen teidän periaatteitanne loukannut..

Joku mode voisi poistaa nuo uhkailut ja minun viestini..

Minä rikoin sääntöjä en lakia..
Se mitä minä teen on pientä..1€ sittarissa tai 0.01c pöydässä näin pelaaminen ei ole ainakaan taloudellisesti kovinkaan kannattavaa..
Mulle taitaa riittää jo tämä paskanjauhanta..
Saa minua jatkossakin haukkua jos haluaa..Tuskin saisin teitä edes syytteeseen kunnianloukkauksista ja muusta kun en ole kuuluisa.

Anteeksi vain jos olen teidän periaatteitanne loukannut..

Joku mode voisi poistaa nuo uhkailut ja minun viestini..

Pienissä (10 henkilöä tai vähemmän) Sit&Go-turnauksissa kannattaa pelata vaan rohkeasti.
Kannattaa myös harkita kaverin kanssa pelaamista samoissa sittareissa. Kätevästi onnistuu mesessä tai muilla avuilla omien korttien paljastus. Veljen kanssa pelaillut näin sittareita ja pieniä pöytiä (10 tai alle). Joskus tuolla "taktiikalla" voittaa joskus häviää. Yleensä ainakin omat saa takaisin. Tietenkin voitot puolitetaan, mutta silti voittoa tulee ihan mukavasti etenkin jos final two on minä ja veljeni.
Joskus tulee suorastaan naurettavan helppoja voittoja kun kaikki lähtee alussa all-in ja sinulla käsissä AA ja floppiin AAK :)

Hieman ristiriidassa noi lauseet.

No sen verran se on kova sääntö, että pokeripaikat kokoajan trackaa tyyppejä, jotka pelaa epäilyttävän paljon samoissa pöydissä yms. Jos siitä kärähtää, niin menettää ainakin tilillä olevat rahat ja saa bannia.

Joskus tulee suorastaan naurettavan helppoja voittoja kun kaikki lähtee alussa all-in ja sinulla käsissä AA ja floppiin AAK :)
Niin, joskus niitä ässänelosiakin tulee flopissa:)

partypokerilla näyttäs olevan joku juttu että kun on vähintää 150 parypontsia niin ne on mahdollista muuttaa rahaks? sanokaa joku paljo 1 pst = rahana? eli kannattaako muuttaa vai onko jotain muita mainitsemisen arvoisia etuja niiden keräämisestä ? tuli meinaa se 150 täytee äske..

Tietenkin voitot puolitetaan, mutta silti voittoa tulee ihan mukavasti etenkin jos final two on minä ja veljeni.
Hieman ristiriidassa noi lauseet.

No sen verran se on kova sääntö, että pokeripaikat kokoajan trackaa tyyppejä, jotka pelaa epäilyttävän paljon samoissa pöydissä yms. Jos siitä kärähtää, niin menettää ainakin tilillä olevat rahat ja saa bannia.
10€ sittari, voittajalle 6, tokalle 3, 3:lle 1€..Laske siitä miten paljon tosta rahaa tulee..Tietenkin kun aina ei voita niin suuri taloudellinen voitto varmaan kyseessä..

parhaimmassa tapauksessa 4.5 € - osallistumismaksu 1€ ja mahdolliset tappiot..Miljoona € täältä tullaan..
Ja jos tuota usein tehtäisiin niin eikö oltaisi jääty kiinni eli harvoin tuota tapahtuu..
Joku bluffaa toiselta 200€ ja se on sankariteko..Tai saa "vihjeen" missikilpailuun tuottajan toimivalta kaveriltaan ja nettoaa yli 5000€..
Totta tunnen olevani maailman alhaisin rikollinen..
Foorumilla EI kuitenkaan saa mennä henkilökohtaisuuksiin tai toivoa toisen kuolemaa..Vai saako pakkotoistossa?? Kysykää Mikeltä..

Mitään juridisia seuraamuksia tosta rottailusta ei varmaan tule. Ainakin Suomen lainsäädäntö vaatii varmaankin vähän pitävempiä todisteita kuin sen, että istuu kaverinsa/tätinsä kanssa vaikka joka saatanan kerta samassa pöydässä. Vaikka sitten yhteyttä pitäisi vaikka savumerkeillä tai pullopostilla.

Paskaa hommaahan se tosin on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom