Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1,5k kuopassa, lähti taas tuo LAG -tyyli vähän lapasesta.. Pelit jatkuu ainakin hetken NL100 -tasolla tiukkaa peruspokeria pelaten.miksei tänne kukaan puhu mitään? kaikki hävinneet rahansa vai? :D
Tiukka pyötä täynnä vakkareita.. Pakostakin joutuu vähän muuvailemaan noissa. Kaveri ei tuossa oikein voi koolia huonommalla kuin 7x.Sori vaan Arsi mutta mun mielestä tuo käsi oli aika paskasti pelattu, tai sit piti olla aika hyvät riidit kaverista :D Tosin itehän pelaan vielä NL100 eli enhän mä fisu mitään tiedä :D Pelaileeko kukaan muuten noita isoja turnauksia? Ite oon pelannu jonku 4 kertaa Sunday Warmupin muttei viel oo tulosta tullu
No siis tuohan ei ajattelevan vihun silmin näytä läheskään niin pelottavalle, ja vihu laittaa heron flopilla any-twolle (reissasi pf -> flopilla cont. reissu). Nimenomaan flopilta lähdin rakentamaan koko stäkin multistreet -bluffia. Noissa pitää olla vaan sopiva pöytä ja ajatteleva vihu vastassa.ite oisin lyöny flopilla heti kylkee ja betsannu turnin. Hyvä tapa selvittää onko vihulla kättä vai ei, ja ei tarvi pistää koko stackia ton pelin varaan.
Sahaperse on vitunmoinen pelle.