Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Lähinnä PLO200 nykyää, oon kyl pelannu jo PLO400 ja NL400, mut PLO400 pelei ei o. Ja viimeaikoina ei o sujunu kunnolla teksu, niin ei o oikeen valinnanvaraa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rku joo voin pygää pokeritiedon forumille päiväkirjan.
Nikki on joku d0nald tai phillies tai jotain

Kaikki on aina kotiuttelemassa voittoja, mutta kukaan ei kerro isommista tappioista.
Jollekkin ulkopuoliselle voi jäädä se käsitys näitä viestejä lukiessa, että 90% pelaajista on voitollisia pelaajia, kun se on juurikin toisinpäin.

Hölkkäjälle: Jäitä hattuun pokerin suhteen. Noin nuorena ei kannate alkaa rahojaan syytämään pokeriin, vanhemmat ne vie väkisinkin sinulta pois..

Itse pelaan voitollista pokeria, mutta aloitellessa oli heti haaveena pokeriammattilaisuus yms. Mitä enemmän pelaa, sitä paremmin sen tajuaa ettei sille tielle kannate lähteä. Kaikki kun on kuitenkin randomin varassa ja muillakin pelaajilla on sama päämäärä.

no empä tiedä tuosta "mitä enemmän pelaa sitä vähemmän kiinnostaa"...voi olla että ite oon ehkä hakannut pokeria niin vähän aikaa että ammattilaisuuskin kiinnostaa, se että riittääkö itellä eväät siihen on eri asia. Pikemminkin menee niin että kun oot kovassa upswingissa niin se tuntuu niin loistavalta että sitä miettii mutta sittenkun raaka downswing iskee niin alkaa miettimään että onkohan sitä edes voitollinen pelaaja ja tekis mieli lopettaa pokerit. Lähinnä se tasojen nostelu kiinnostaa ja se että voisi tienata joskus sillä oikeasti rahaa. Jos 10ke tienais kuussa niin kyllä sitä vois siirtyä ammattilaiseksi.

Tappioputkiin suhtautuminen on vaikeimpia asioita pokerissa. Se on henkisesti erittäin raskasta kun kuukauden ansiot menevät yhdessä sessiossa. Tämä on asia, mikä monesti erottaa jyvät akanoista.

Itse jään heinäkuussa vuoden vuorotteluvapaalle ja tarkoitus on kokeilla miltä homma maistuu. Vuorotteluvapaa on aivan loistava tzäänssi tähän kokeiluun, sillä kuitenkin saan kokoajan yli puolet palkasta, ja jos ei vuoden jälkeen homma maistu tai käy ilmi että kyvyt riitä, eiku takas duuniin.:)

Kävin tossa vähän pelailemassa aamutuimaan, mutta ajattelin lopettaa, kun 4 jaon sisään hävisin 3 All-iniä. Rahojen mennessä keskelle prosentit olivat mun eduksi seuraavasti:

86-13
78-22
70-23

Ei hassummin. Mulla vissiin pitäis olla nyt niitä sklanskydollareita.

Jos 10ke tienais kuussa niin kyllä sitä vois siirtyä ammattilaiseksi.
Tässä puolisen vuotta pelasin ("""ammattilaisena"""), maksaen kaikki elinkustannukset pelkästään pokerilla enkä nostanut siis edes mitään tukia tai muuta sellaista. Ja voin aivan rehellisesti sanoa, että vaikka tienaisin tuon 10k€ kuussa en rupeaisi ihan oikeaksi proksi ikipäivänä. Yksinään tuo oli jo tarpeeksi stressaavaa, en voi edes kuvitella tuohon vielä vaimoa ja lapsia jotka pitäisi tuolla elättää.

Eli pidetään ne jalat maassa vaikka olisi miten hyvä US menossa (nimim. 3,5k viikossa ylös, parissa viikossa 5k alas)..

jep henkisestihän tuo vaativinta on...kun on kuopan pohjalla niin tulee todella paha olo. Mutta kunnon upswing on verrattavissa seksiin? :D Ymmärrän kyl tuon että pitäis perhe elättää pokerilla niin vois olla melko ressaavaa...mutta näin sinkkuna se on hyvä hakata pokeria ja tattia :D

mikä helvetti nyt taas,, menee hermo näihin koneisiin.
Betsonille aivan varmasti oikea nikki ja oikea salasana laitettu tuhat kertaa mut vitun sivu sanoo että väärä salasana tai nikki... perkele..

Kaikki on aina kotiuttelemassa voittoja, mutta kukaan ei kerro isommista tappioista.
Jollekkin ulkopuoliselle voi jäädä se käsitys näitä viestejä lukiessa, että 90% pelaajista on voitollisia pelaajia, kun se on juurikin toisinpäin.

Hölkkäjälle: Jäitä hattuun pokerin suhteen. Noin nuorena ei kannate alkaa rahojaan syytämään pokeriin, vanhemmat ne vie väkisinkin sinulta pois..

Itse pelaan voitollista pokeria, mutta aloitellessa oli heti haaveena pokeriammattilaisuus yms. Mitä enemmän pelaa, sitä paremmin sen tajuaa ettei sille tielle kannate lähteä. Kaikki kun on kuitenkin randomin varassa ja muillakin pelaajilla on sama päämäärä.

Isoimmat tappiot n. 1600$ päivässä.. Downswingistä pahimmat ollu n. 4000$ luokkaa. Kyllä siintä on glamour kaukana kun turpaa tulee.

"Ammattilaiseks" miustakaa tuskin koskaa ois, en yksinkertasesti tykkää istua yksin kotona niin paljoa mitä tuossa tulis tehtyä. Töissä se paskanjauhaminen ja sosiaaliset suhteet on tärkeitä miulle.

mikä helvetti nyt taas,, menee hermo näihin koneisiin.
Betsonille aivan varmasti oikea nikki ja oikea salasana laitettu tuhat kertaa mut vitun sivu sanoo että väärä salasana tai nikki... perkele..

Saman teki mulla betssonilla. Kyselin asiaa 4 kertaa sähköpostilla ja todella nopeaa sain vastaukset. Ainoa vaan, että kaikissa sanottiin, että tili on ok. Kummasti vaan en pystynyt kirjautumaan sisälle tai resetoimaan salasanaa. Meni järki ja pyysin sulkemaan tilin kun eivät kerta osaa hoitaa asioita.

2 päivää olen pelannut PL Omahaa (HI), ja ainakin iPokerilla taso on tuolla PL100 limiitissä ihan järkyttävän paska :lol2: Vihut koolii kärkipareillaan joka streetin värisuorapöytään jne :D

Elämäni toinen Omppupäivä ja 6bin uppia, ei huono (vaikka pakkakin saattoi olla pitkästä aikaa vähän lämmin). Kivat stäkit sain kerättyä pariin pöytään:

omppu.JPG

Ite en tota iPokerin softaa kestä. Korkeintaan yhden pöydän saatan tuolta taustalle ottaa..

Hyvin oot vetäny noissa kahdessa. Shortti-omahassa pitää vaan olla rolli kunnossa, oletkin varmaan tietoinen.. ;)

shortti pottiomppu on ihan sairaan kivaa ;D Saa huutaa pottia koko ajan, siinä jää aremmat kaverit jalkoihin. Jäänyt holdem pelaaminen melkein kokonaan kun huomasin miten hauskaa toi on.... ACTION!!!!

Sama, swingit (ja tietysti myös perus varianssi) on vaan aika huikeet, vaikka pelais TODELLA TAGia.

Ite tekis mieli tonne ipokerillekkin mut expektin teksubiitit on edelleen veressä. Nyt on jauhettu lähinnä kryptol (miten kirjotetaankaan) ja primalla omppuva.

Hyvin oot vetäny noissa kahdessa. Shortti-omahassa pitää vaan olla rolli kunnossa, oletkin varmaan tietoinen.. ;)
50-60bin taitaa olla suositus.. PLO100:seen rolli riittää kyllä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom