Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan tuolla varsin paistikasta menoa muutenkin. Onko jollain heittää linkkejä mistä voisi opiskella shorttia? Kirjoja on hyllyt väärällään mutta duunissa olis ylimäärästä aikaa selata interwebiä...
short opitaan pelaamalla,siitä on ihan jumalattoman vaikea kirjaa tehdä.
jos sellaisen kattavan short kirjan voisi tehdä niin olisi se tehty ajat sitten.
itse olen aina pelannut shorttia ,mieluiten 4-max ja erityisesti HU.
fulli :urjo: tappaa toiminnan ja soveltamisen koko pelistä.
esim. 4-max ja fullovat kuin yö ja päivä 1000NL.
shortissa voitolliset pelaajat pelaa todella LAGisti ja siten erittäin laajalla käsi skaalalla,samoin bluffit saavat ihan erimerkityksen shortissa kuin fullissa.
shortissa otetaan enemmän "miehestä mittaa," kuin korteista.
fulli paljon pelaannelle voi olla järkytys istua shortti pöytään jossa on päteviä pelaajia,menoon sen verta hurjempaa.
Fisun pelityyli on just tuo, ja megafisu vielä kattoo loppuun asti ja vielä joskus saa saa sen suoran välivedon tai värin vikalla kortilla, kun on maksanut pottikertoimien vastaisesti niitä lisäkortteja.
Häh? Siis nimenomaan tuossa vaan makseltiinkin riverille saakka kun kerrankin saa jotain äksöniä tollasella flopilla. Reissulla olisi kuollut sekin äksön. Vihu oli paukuttanut jo sen verran hilujaan keskelle, että harvoin näkee riverillä foldaamisia tällä tasolla ja näissä tilanteissa.:D Juu kannattaakin hiukan lueskella.Sulla on lähes 100% nutsit neloset.Ainoastaan teoreettisella runner,runner värisuoralla ohi.Slouvaamalla olisit saanut turnilla tai riverillä posliinit keskelle.
jos jossain olisi ollut syvempää pohdintaa, artikkeleita, yms aiheesta.
Häh? Siis nimenomaan tuossa vaan makseltiinkin riverille saakka kun kerrankin saa jotain äksöniä tollasella flopilla. Reissulla olisi kuollut sekin äksön. Vihu oli paukuttanut jo sen verran hilujaan keskelle, että harvoin näkee riverillä foldaamisia tällä tasolla ja näissä tilanteissa.
edit: siis et kai nyt luullut, että flopilla jaettiin nuo kaikki viisi korttia? :D
edit2: zztop, juu siis nää mainitsemasi pääperiaatteet on kyl ainakin tiedossa, käytännön soveltaminen on sitten toinen juttu. Kyllä voitollinen shorttipeli onnistuu jo noissa pikkupoikien limiteissä mutta mietin vaan notta jos jossain olisi ollut syvempää pohdintaa, artikkeleita, yms aiheesta.
Tuossa pelissä nyt mitään erikoista ole.Juu en luullu ,vihu bluffasi tai flopin jälkeen yritti runner runner nutsi väriä,vaikka pöytä oli pariutunut.:D
Mulle kävi melkein vastaava ohiveto 3 päivää sitten. Tosin kaveri heitti jo flopissa allinit suoranvedolla. Kolmosia sitä tietenkin pelkäsi, mutta suora paljastui.http://www.pokerhand.org/?949690 - Vähän tähän tyyliin... Ennen turnin omaa bettii vaisto sano jotenkin, että siellä on se TJ, mutta eihän ketään voi guttarille pistää.
joo mä oon fisu! taas vietiin rahat perkele->tai oikeastaan lahjoitin ne.
nyt muutan taktiikkaa. Partyn 50dollarista enää 30 jäljellä. Siirryn pienempiin pöytiin ja vasta sitten nousen pikkuhiljaa ylöspäin kun olen tuplannut rahat (tai sitten en koskaan)... :curs:
Aina kun käy pienissä pöydissä päästelemässä vähän höyryjä, niin eikö vittu aina ala kuuluu "fish, fish". Huvittavaa, jätkät ite pelaa jollain vitun legoilla, ja sitten kun isommalta tasolta tulee vähän perseilee haista paska -korteilla, niin sitten se alkaa. Parhaat pelaajat löytyy näköjään aina pikkupöydistä
Nyt kun ois saumaa tehdä TAAS oma 10€ depo johonkin, niin mihin kannattais pistää? Missä ois hyvä 0.02-0.04 -taso (tai .05-.10).
Paffin, metropokerin, pokerihuoneen ja pokerimaan helppo rahantallennus kiinnostaa (suoraan pankkitililtä), mutta omasta mielestäni näissä paikoissa on ehkä liian kova taso, jos sitten ei halua metsästää koko päivän sitä oikeaa pöytää (jolloin onkin taas huomannut rahojen kuluneen).
Se on todella mukavaa touhua varsinkin pikkupäissään. Jossain micolimitin pöydässä kun tekee maxreissaukset 20 kertaa niin jopas alkaa helpottamaan :DPakkohan sitä on välillä käydä sekoilemassa. Ja ehkä osoittaa hyvää tiltinsietokykyä, että se perseily todellakin tapahtuu alemmilla tasoilla :D