Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
:D Juu kannattaakin hiukan lueskella.Sulla on lähes 100% nutsit neloset.Ainoastaan teoreettisella runner,runner värisuoralla ohi.Slouvaamalla olisit saanut turnilla tai riverillä posliinit keskelle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan tuolla varsin paistikasta menoa muutenkin. Onko jollain heittää linkkejä mistä voisi opiskella shorttia? Kirjoja on hyllyt väärällään mutta duunissa olis ylimäärästä aikaa selata interwebiä... :)

short opitaan pelaamalla,siitä on ihan jumalattoman vaikea kirjaa tehdä.

jos sellaisen kattavan short kirjan voisi tehdä niin olisi se tehty ajat sitten.

itse olen aina pelannut shorttia ,mieluiten 4-max ja erityisesti HU.

fulli :urjo: tappaa toiminnan ja soveltamisen koko pelistä.

esim. 4-max ja fullovat kuin yö ja päivä 1000NL.

shortissa voitolliset pelaajat pelaa todella LAGisti ja siten erittäin laajalla käsi skaalalla,samoin bluffit saavat ihan erimerkityksen shortissa kuin fullissa.
shortissa otetaan enemmän "miehestä mittaa," kuin korteista.

fulli paljon pelaannelle voi olla järkytys istua shortti pöytään jossa on päteviä pelaajia,menoon sen verta hurjempaa.

short opitaan pelaamalla,siitä on ihan jumalattoman vaikea kirjaa tehdä.

jos sellaisen kattavan short kirjan voisi tehdä niin olisi se tehty ajat sitten.

itse olen aina pelannut shorttia ,mieluiten 4-max ja erityisesti HU.

fulli :urjo: tappaa toiminnan ja soveltamisen koko pelistä.

esim. 4-max ja fullovat kuin yö ja päivä 1000NL.

shortissa voitolliset pelaajat pelaa todella LAGisti ja siten erittäin laajalla käsi skaalalla,samoin bluffit saavat ihan erimerkityksen shortissa kuin fullissa.
shortissa otetaan enemmän "miehestä mittaa," kuin korteista.

fulli paljon pelaannelle voi olla järkytys istua shortti pöytään jossa on päteviä pelaajia,menoon sen verta hurjempaa.

TÄYTTÄ ASIAA....Shorttia oppii pelaamalla..."dont play your cards,play the player ":arvi:

Joo-o, taitaa olla tällepäivälle tarpeeks. Parit binit meni tylyihin ohivetoihin no jäin vähintään omilleni ellen hiluja voitolle. Pakka täysin kylmä, kaikki hyvät laput menee flopista ohi ja osuu vihuille, kaikki huonot jotka foldaa muuttuisivat automaattisesti vähintään täpöiksi flopilla... pää onneksi tuntuu kestävän, kynnet ei.

Fisun pelityyli on just tuo, ja megafisu vielä kattoo loppuun asti ja vielä joskus saa saa sen suoran välivedon tai värin vikalla kortilla, kun on maksanut pottikertoimien vastaisesti niitä lisäkortteja.

http://www.pokerhand.org/?949690 - Vähän tähän tyyliin... Ennen turnin omaa bettii vaisto sano jotenkin, että siellä on se TJ, mutta eihän ketään voi guttarille pistää.

:D Juu kannattaakin hiukan lueskella.Sulla on lähes 100% nutsit neloset.Ainoastaan teoreettisella runner,runner värisuoralla ohi.Slouvaamalla olisit saanut turnilla tai riverillä posliinit keskelle.
Häh? Siis nimenomaan tuossa vaan makseltiinkin riverille saakka kun kerrankin saa jotain äksöniä tollasella flopilla. Reissulla olisi kuollut sekin äksön. Vihu oli paukuttanut jo sen verran hilujaan keskelle, että harvoin näkee riverillä foldaamisia tällä tasolla ja näissä tilanteissa.

edit: siis et kai nyt luullut, että flopilla jaettiin nuo kaikki viisi korttia? :D

edit2: zztop, juu siis nää mainitsemasi pääperiaatteet on kyl ainakin tiedossa, käytännön soveltaminen on sitten toinen juttu. Kyllä voitollinen shorttipeli onnistuu jo noissa pikkupoikien limiteissä mutta mietin vaan notta jos jossain olisi ollut syvempää pohdintaa, artikkeleita, yms aiheesta.

Häh? Siis nimenomaan tuossa vaan makseltiinkin riverille saakka kun kerrankin saa jotain äksöniä tollasella flopilla. Reissulla olisi kuollut sekin äksön. Vihu oli paukuttanut jo sen verran hilujaan keskelle, että harvoin näkee riverillä foldaamisia tällä tasolla ja näissä tilanteissa.

edit: siis et kai nyt luullut, että flopilla jaettiin nuo kaikki viisi korttia? :D

edit2: zztop, juu siis nää mainitsemasi pääperiaatteet on kyl ainakin tiedossa, käytännön soveltaminen on sitten toinen juttu. Kyllä voitollinen shorttipeli onnistuu jo noissa pikkupoikien limiteissä mutta mietin vaan notta jos jossain olisi ollut syvempää pohdintaa, artikkeleita, yms aiheesta.

Juu en luullu ,vihu bluffasi tai flopin jälkeen yritti runner runner nutsi väriä,vaikka pöytä oli pariutunut.:D

Juu en luullu ,vihu bluffasi tai flopin jälkeen yritti runner runner nutsi väriä,vaikka pöytä oli pariutunut.:D
:anssi: Tuossa pelissä nyt mitään erikoista ole.
Todennäköisesti KQ sillä oli. Ehkä myös jätkä yksi korttimahdollisuus, mutta ehkä se olisi katsonut sillä riverin bettaamisen.

http://www.pokerhand.org/?949690 - Vähän tähän tyyliin... Ennen turnin omaa bettii vaisto sano jotenkin, että siellä on se TJ, mutta eihän ketään voi guttarille pistää.
Mulle kävi melkein vastaava ohiveto 3 päivää sitten. Tosin kaveri heitti jo flopissa allinit suoranvedolla. Kolmosia sitä tietenkin pelkäsi, mutta suora paljastui.

joo mä oon fisu! taas vietiin rahat perkele->tai oikeastaan lahjoitin ne.

nyt muutan taktiikkaa. Partyn 50dollarista enää 30 jäljellä. Siirryn pienempiin pöytiin ja vasta sitten nousen pikkuhiljaa ylöspäin kun olen tuplannut rahat (tai sitten en koskaan)... :curs:

joo mä oon fisu! taas vietiin rahat perkele->tai oikeastaan lahjoitin ne.

nyt muutan taktiikkaa. Partyn 50dollarista enää 30 jäljellä. Siirryn pienempiin pöytiin ja vasta sitten nousen pikkuhiljaa ylöspäin kun olen tuplannut rahat (tai sitten en koskaan)... :curs:

nyt 30min myöhemmin--> loppuu tää pokerinpeluu prkle.

Aina kun käy pienissä pöydissä päästelemässä vähän höyryjä, niin eikö vittu aina ala kuuluu "fish, fish". Huvittavaa, jätkät ite pelaa jollain vitun legoilla, ja sitten kun isommalta tasolta tulee vähän perseilee haista paska -korteilla, niin sitten se alkaa. Parhaat pelaajat löytyy näköjään aina pikkupöydistä :)

Aina kun käy pienissä pöydissä päästelemässä vähän höyryjä, niin eikö vittu aina ala kuuluu "fish, fish". Huvittavaa, jätkät ite pelaa jollain vitun legoilla, ja sitten kun isommalta tasolta tulee vähän perseilee haista paska -korteilla, niin sitten se alkaa. Parhaat pelaajat löytyy näköjään aina pikkupöydistä :)

Mistäs ne voi tietää että oot hyvä pelaaja, jos pelaat kuin fisu? Ja miks sun tarttee käydä perseilemässä pikkupöydissä? Huono tiltinsietokyky?

Voisin tänne omankin pokeristoorini väsätä. Elikkäs aika tehokkaasti oon päässyt fisuileen kaikki no-depo bonarit, mitä finfreerollersien keskustelusta löytyy. (Kyllä, mm. partyn 75 ja actionin 50 + muitten paikkojen kymppejä ja vitosia). En silti halua luovuttaa, kun tuntuu että nytten vasta alkaa oppimaan.

Nyt kun ois saumaa tehdä TAAS oma 10€ depo johonkin, niin mihin kannattais pistää? Missä ois hyvä 0.02-0.04 -taso (tai .05-.10). Oikean pöydänhän löytäminen on melkein tärkeintä, mutta helppo deposit ois plussaa. Mulla on kyllä NETellerillä tili, vaan siinä venklaamisessa menee muutama päivä ennenkuin saa pelitilille rahat (en oo vielä tallentanut sinne rahaa).

Paffin, metropokerin, pokerihuoneen ja pokerimaan helppo rahantallennus kiinnostaa (suoraan pankkitililtä), mutta omasta mielestäni näissä paikoissa on ehkä liian kova taso, jos sitten ei halua metsästää koko päivän sitä oikeaa pöytää (jolloin onkin taas huomannut rahojen kuluneen).

Elikkä oisko teillä high-rollereilla meille fisuille mitään hyvää kalastelupaikkaa? :love:

EDIT: ja mainitaan nyt vielä, että on omiakin rahoja jo muutamia kymppejä (40-70) kerennyt uppoamaan nettipokerin ihmeelliseen maailmaan.

EDIT2: Mulla on netellerille $-tili. Paljonhan tulee miinusta, kun siirtää vaikka OP:sta sinne ja menee €urosta dollariksi? Käsittääksenihän sitten netellertilin ja pokerihuoneen välinen siirto (kunhan kummassakin on dollarit kurssina) ei menis paljoa välistä?

Nyt kun ois saumaa tehdä TAAS oma 10€ depo johonkin, niin mihin kannattais pistää? Missä ois hyvä 0.02-0.04 -taso (tai .05-.10).

Paffin, metropokerin, pokerihuoneen ja pokerimaan helppo rahantallennus kiinnostaa (suoraan pankkitililtä), mutta omasta mielestäni näissä paikoissa on ehkä liian kova taso, jos sitten ei halua metsästää koko päivän sitä oikeaa pöytää (jolloin onkin taas huomannut rahojen kuluneen).

Kyllä PAF:n verkossa on melko huonoja pelaajia 0.05-0.10 NL ja PL-pöydissä. PAF tosin ei tarjoa mitään talletusbonuksia, mutta esim Betsson on samassa verkossa (siis samat pelaajat) ja sinne on ihan ok depositbonus. Myös sinne voi siirtää suoraan pankkisiirrolla rahaa. Eli Ongame-verkkoa suosittelisin (Betsson, PAF, Pokerroom, Eurobet jne)

Pakkohan sitä on välillä käydä sekoilemassa. Ja ehkä osoittaa hyvää tiltinsietokykyä, että se perseily todellakin tapahtuu alemmilla tasoilla :D
Se on todella mukavaa touhua varsinkin pikkupäissään. Jossain micolimitin pöydässä kun tekee maxreissaukset 20 kertaa niin jopas alkaa helpottamaan :D

Hmm, partyn 50$ nodepo pelattu parissa päivässä 480$! Nyt vois vähän himmailla ennenku tulee ihan oikeasti turpaan. Pari nodepoa pelattu (10-30$) aina tuonne satasen paikkeille joista sit onkin tultu alaspäin kun on alkanu tulee paskempi setti vs parempi yms scheisseä nenille. Multitabletellu fulleja. Shorttia pari kertaa kokeillut mut ei osaa lagailla tarpeeksi hyvin niin pysytään vielä ihan mielellään siinä mikä näyttää olevan voitollista :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom