Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on sopiva aika pitää pelaamisesta pientä taukoa. Peli menee niin paskasti, että täytyy vähän hakea motivaatiota ja palata viikon päästä peleihin takas ja alkaa taas pikkuhiljaa kasvattaa rollia. Taidan aloittaa Fulltiltin valloituksen kun pelit taas alkavat.. Pelaileekos muut FT:llä?
Nyt on sopiva aika pitää pelaamisesta pientä taukoa. Peli menee niin paskasti, että täytyy vähän hakea motivaatiota ja palata viikon päästä peleihin takas ja alkaa taas pikkuhiljaa kasvattaa rollia. Taidan aloittaa Fulltiltin valloituksen kun pelit taas alkavat.. Pelaileekos muut FT:llä?
Perkele, pelasin eilen pikkuturneeta illalla ja eiköhän menny nettiyhteys poikki. Olin chippiliiderinä ja ihan vaan pikkasen vitutti. Kokeilin panna uudestaan käyntiin yhteyttä ~ 50 kertaa. Ei tietenkään pelannut. Kävin syömässä välillä ja sen jälkeen yhteys oli taas OK. Saatanan äkkiä takasin kattoo tilanne: vielä oli puolet stäkistä jälellä. Loppujen lopuksi voitin vielä sen turneen Vittu, tommosiin tilanteisiin pitäs joku back up -systeemi hommata. Al Gore vois keksiä jotain.
Mitä tulee noihin kuukausiansioihin, jo multaamalla (esim. 4 shorttipöytää NL50) työkseen pääsee suht helpolla ~2500-3500e kk tuloihin. Rakebackien ja bonusten kera.
NL/PLO100-200 pääseekin jo sitten tuonne 4000-5000e / kk suht helpolla, jos vaan pää kestää.
Jos osaa pelata, niin varmaan se 2-4h /päivä riittää.Montako tuntia päivässä tuossa pitää grindata?
Ei vissiin riitä, että max. pari tuntia illassa töiden jälkeen?
Mitenkäs on teille käynyt tuon yourpokercash.comin kanssa?
Laitoin hakemuksen vetämään Absolute Pokeria varten ja sain vastauksen myöhemmin, että ei onnistu. Syynä oli, että epäilivät minulla jo olevan tilin siellä tms.
Laittelin tietenkin postia, että mitäs ihmettä mutta todisteet kuulemma puhuvat puolestaan.
No minulla ei kuitenkaan tiliä siellä ole, eikä kellään muullakaan samasta taloudesta.
Näin ollen en siis voi omalta kohdaltani suositella kyseistä sivustoa.
veijari;1471041 EDIT: Eli ½tuntinen pelattu omilla rahoilla ja voitin 2biniä sanoi:Vaikea sanoa noin pienellä tasolla pelattaessa. Varmaan voitolle jää jos pelaa korkeimpia pareja.. Sillä tasolla pelaajat ovat varmaan niin huonoja, että katsovat loppuun asti millä korteilla tahansa.