Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin muihin pokerisaitteihin kuin betssonille pääsee pelkällä pankkisiirrolla?
Löysä omaha kiinnostaa myös ;D
Uskaltaisko joko heittää pientä vinkkiä mistä näitä välimeren paisteja löytyy? Ite olen lähinnä saksalaisten ja hollantilaisten kanssa tapellut.
No Bossin verkossa niitä pitäisi olla. Ainakin turkkilaisten määrä on tosin romatanut siellä. Liekkö tajunneet, että pokeri vaati älyä.. ;) Voihan se olla, että ne palaa, kun turistikausi alkaa taas Turkissa. Sit on taas turistien rahaa, mitä kylvää nettiin..
Minkähän tyyppistä peliä pelaat? Kaikissa pelin tyypeissä ns. "swingit" ovat arkipäivää, eli välillä kortti käy ja peli kulkee ja välillä ei taas onnistu mikään. Etenkin shortti no-limitissä nuo swingit ovat välillä ihan uskomattomia, voit olla voittava pelaaja mutta silti tulossarake voi näyttää punaista vielä 15.000 pelatun jaon jälkeenkin mikäli sattuu sopiva "downswing" kohdalle. Itse en aluksi meinannut tuota millään uskoa, ja ajattelin että joku 10k jakoa riittää aivan varmasti kertomaan oletko voittava vai häviävä pelaaja. Nyt, 100.000 jakoa "viisaampana" olen pikkasen eri mieltä...Kovin vaikealta tuntuu nyt, vaikka alussa kulki tosi kivasti ja homma toimi.
Erittäin huono tapa! Siis tuo "tyytyminen" x määrään dollareita päivässä. Silloin kun pelit ovat hyviä, oma pelisi kulkee ja kortti käy ja tulee voittoa, on sitä tehtävä niin paljon että se kattaa ne tappiopäivien tappiot (ja mieluusti vielä vähän päälle). Pelejä ei ikinä lopeteta siitä syystä, että on voittanut tarpeeksi! Päivittäisen tappiorajan, ns. "stop-loss:n" asettamisessa sen sijaa on järki, koska hävittyäsi paljon et enää pysty pelaamaan a-peliäsi vaan tappiot väkisin huonontavat sitä.Normaalisti tyydyn jos olen päivästä 50$ voitolla, mutta nyt pelasin pelaamisen riemusta ja takas tultiin tottakai.
Erittäin huono tapa! Siis tuo "tyytyminen" x määrään dollareita päivässä. Silloin kun pelit ovat hyviä, oma pelisi kulkee ja kortti käy ja tulee voittoa, on sitä tehtävä niin paljon että se kattaa ne tappiopäivien tappiot (ja mieluusti vielä vähän päälle). Pelejä ei ikinä lopeteta siitä syystä, että on voittanut tarpeeksi! Päivittäisen tappiorajan, ns. "stop-loss:n" asettamisessa sen sijaa on järki, koska hävittyäsi paljon et enää pysty pelaamaan a-peliäsi vaan tappiot väkisin huonontavat sitä.
Ilmeisesti preflopissa ei ole panostettu tarpeeksi kun noin paskoilla korteilla vastustajat lähtee mukaan? Toki ässillä on mukava joskus slouvailla. Nutta hälytyskellojen pitäisi soida jos kaveri on messissä isojenkin panostusten jälkeen ja pieniä kortteja on pöytä täynnä.Tämä aamu oli kyllä killeri. En vaan saanut vietyä headsuppeja loppuun, vaikka korttejakin tuli ja niskan päällä jatkuvasti olin. Sitten pari pahaa ohivetoa riverillä mm (itsellä AA all in preflop vs 46call >>> flop 4AJ > 4> 6> AAA vs 44466) ja siinäpä se.
No vittu lunastin kaiken pois. Pidän parin päivän huilin ja itsevarmuuden keräämisen takaisin. Sillä välin on aikaa vaikka lueskella teoriaa hieman. Noi rajat täytyy varmasti miettiä uudestaan. Ehkä stop-loss tason hilaaminen voitollisina päivinä voittojen mukaan ylös? ja tappiollisina päivinä absoluuttinen stop-loss?
Tämä aamu oli kyllä killeri. En vaan saanut vietyä headsuppeja loppuun, vaikka korttejakin tuli ja niskan päällä jatkuvasti olin. Sitten pari pahaa ohivetoa riverillä mm (itsellä AA all in preflop vs 46call >>> flop 4AJ > 4> 6> AAA vs 44466) ja siinäpä se.
Pystyy sitä käsihistoriaa melkeinpä jokaisella pokericlientillä selailemaan ilman että tarvii muistaa käsinumeroita.Joo jotain tuollaista se pöydässä oli. Olette ihan oikeassa. Mä jäin itse vaan niin kiinni niihin ässiin. Ja se all in itseltä oli ennen floppia.
Hävisin, mutta muistelin, että noi oli kortit... my bad nelkkua ja kutosta siinä oli. Se on mahdollisesti ollut 44446. Jäin vähän tyrmistyneenä katsomaan. Sori tosiaan, hävisin käden anyways. Täytyis ottaa kädennumeroita talteen välillä.
Ja tosiaan tilanne oli se, että itse olin chippeissä noin 700/2300 tilanteessa tappiolla. Ehkä siksi vastustaja maksoi. Selittelyjen makua, mutta tappio tuli.