Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uskaltaisko joko heittää pientä vinkkiä mistä näitä välimeren paisteja löytyy? Ite olen lähinnä saksalaisten ja hollantilaisten kanssa tapellut.

Uskaltaisko joko heittää pientä vinkkiä mistä näitä välimeren paisteja löytyy? Ite olen lähinnä saksalaisten ja hollantilaisten kanssa tapellut.

No Bossin verkossa niitä pitäisi olla. Ainakin turkkilaisten määrä on tosin romatanut siellä. Liekkö tajunneet, että pokeri vaati älyä.. ;) Voihan se olla, että ne palaa, kun turistikausi alkaa taas Turkissa. Sit on taas turistien rahaa, mitä kylvää nettiin..

No Bossin verkossa niitä pitäisi olla. Ainakin turkkilaisten määrä on tosin romatanut siellä. Liekkö tajunneet, että pokeri vaati älyä.. ;) Voihan se olla, että ne palaa, kun turistikausi alkaa taas Turkissa. Sit on taas turistien rahaa, mitä kylvää nettiin..

Espanjan ja Italian pojat kyllä tuuraavat oikein hyvin turkkilaisia :)

Katki ollaan, jee. Koko touhu vituttaa nyt niin ettei mitään rajaa. Vois laittaa absoluten no-depon venailtumaan, mutta mun tuurilla ei sieltäkään mitään saa kuten partyltäkää ei saanut, joten lienee turha vaiva.

Aika turha valittaa teiän ammattailaisten rinnalla, kun itellä ei omaa rahaa ole pelissä vielä ollut, mutta (pienet) boonukset tullu hävittyä käsittämättömästi. Aivan hirvittävällä tatsilla vetää porukka aina riverillä ohitte.

Onneks en ole vielä siirrellyt mitään minnekään. Nyt kannattaa tarkkaan miettiä, että viittiikökään. Kovin vaikealta tuntuu nyt, vaikka alussa kulki tosi kivasti ja homma toimi.

Tauon paikka. Tai jos nyt joku päivä jotain freerollia kokeilis.

Kovin vaikealta tuntuu nyt, vaikka alussa kulki tosi kivasti ja homma toimi.
Minkähän tyyppistä peliä pelaat? Kaikissa pelin tyypeissä ns. "swingit" ovat arkipäivää, eli välillä kortti käy ja peli kulkee ja välillä ei taas onnistu mikään. Etenkin shortti no-limitissä nuo swingit ovat välillä ihan uskomattomia, voit olla voittava pelaaja mutta silti tulossarake voi näyttää punaista vielä 15.000 pelatun jaon jälkeenkin mikäli sattuu sopiva "downswing" kohdalle. Itse en aluksi meinannut tuota millään uskoa, ja ajattelin että joku 10k jakoa riittää aivan varmasti kertomaan oletko voittava vai häviävä pelaaja. Nyt, 100.000 jakoa "viisaampana" olen pikkasen eri mieltä...

Isoin "kuoppa" on tähän mennessä kestäny hieman yli 20k jakoa, mutta nyt meneillään oleva, pahimmillaan 5 kilossa käynyt kuoppa kestää todennäköisesti vieläkin kauemmin täyttää.. Ts. Mitään johtopäätöksiä omista taidoista ei kannata liian hätäisesti vetää vaan pelata niitä jakoja kaikessa rauhassa ja katsoa miltä rupeaa näyttämään. Ja pokerissakin lukeminen kannattaa aina! Phil Gordonin "Little green book" sekä Sklanskyn ja Millerin "No limit Hold'em TAP" ovat molemmat todella hyviä opuksia No-limit hold'emiin. Lisäksi kannattaa käydä Pokeritiedon sivuilla katselemassa miten muut ovat niitä käsiä pelanneet ja kommentoineet.

Peli-iloa ja GL! :thumbs:

Edit: TAP = Theory and Practice

Täällä taas onnistumiset jatkuu. kahdessa päivässä pl50 tasolla uuden pelipaikan testirahana toiminut 30dollaria on kasvanut 400dollariin.
Nyt vain malttia.

Pelitasot pitääkin valita budjetin mukaan. Itsekkin alussa syylistyin siihen, että parikymmentä bad beattiä tuntui lompakossa aivan liikaa. Taso on oikea silloin kun ajattelee pelimerkkejä vain pelimerkkeinä, joista voi tarvittaessa luopua jos niitä on pottiin kylvänyt.

Edit: arsi puhuu asiaa.

Viimeksi muokattu:
Ite meinasin kyllästyä koko peliin jo aiemmin. Pelasin aina tosi tiukkaa ja vitutti suunnattomasti ko kaverit veteli ohi. Seurasin sitte yhen illan ko oikeet "rahamiehet" pelas live peliä mihin tuli ittekki jo aiemmin rahat kustua. Koin pelin aikana jonku ahaa elämyksen ja pelistä on tullu taas paljon kivempää ja pelitiliki lähteny kunnon nousuun. Rahapöydässä tosiaan joutuu aika harvoin kortteja näyttämään mitä ei meinannu aijemmin tajuta millään..

Toki aiemmallaki pelityylillä voitolle jäätiin pitkässä juoksussa mutta se pelaaminen ei ollu enää yhtään nautinnollista.

Onko kenelläkään tietoa tommosesta hommasta kuin: iPoker ei käsittääkseni salli kuin yhden pelitilin/henkilö verkkoonsa, saitista riippumatta, ja kerkesin tekemään ilmaisen rahan perässä Titanille tilin, mutta expektin siirryttyä iPokerille, on tällä hetkellä siis kahden eri saitin kautta tunnukset tuohon verkkoon. Miten tämä sitten käytännössä vaikuttaa esim. kotiutuksiin tms, voidaanko tilini sulkea toisesta paikasta?

Ylös-alas-ylös ja lopulta alas siinä eilinen. Pelasin headsuppeja 20 ja 30 buyin:llä. Lopuksi alas 0,25/0,50NL shorthanded. Noita en vain osaa. Yleensä tuntuu, että kahdella parilla olet aika vahvoilla, mutt nyt meni jokainen käsi värillä, suoralla tai täyskädellä. Itsekin yhden täyskäden sain slowplayattya isohkoon pottiin. Normaalisti tyydyn jos olen päivästä 50$ voitolla, mutta nyt pelasin pelaamisen riemusta ja takas tultiin tottakai.

Normaalisti tyydyn jos olen päivästä 50$ voitolla, mutta nyt pelasin pelaamisen riemusta ja takas tultiin tottakai.
Erittäin huono tapa! Siis tuo "tyytyminen" x määrään dollareita päivässä. Silloin kun pelit ovat hyviä, oma pelisi kulkee ja kortti käy ja tulee voittoa, on sitä tehtävä niin paljon että se kattaa ne tappiopäivien tappiot (ja mieluusti vielä vähän päälle). Pelejä ei ikinä lopeteta siitä syystä, että on voittanut tarpeeksi! Päivittäisen tappiorajan, ns. "stop-loss:n" asettamisessa sen sijaa on järki, koska hävittyäsi paljon et enää pysty pelaamaan a-peliäsi vaan tappiot väkisin huonontavat sitä.

Erittäin huono tapa! Siis tuo "tyytyminen" x määrään dollareita päivässä. Silloin kun pelit ovat hyviä, oma pelisi kulkee ja kortti käy ja tulee voittoa, on sitä tehtävä niin paljon että se kattaa ne tappiopäivien tappiot (ja mieluusti vielä vähän päälle). Pelejä ei ikinä lopeteta siitä syystä, että on voittanut tarpeeksi! Päivittäisen tappiorajan, ns. "stop-loss:n" asettamisessa sen sijaa on järki, koska hävittyäsi paljon et enää pysty pelaamaan a-peliäsi vaan tappiot väkisin huonontavat sitä.

Tämä aamu oli kyllä killeri. En vaan saanut vietyä headsuppeja loppuun, vaikka korttejakin tuli ja niskan päällä jatkuvasti olin. Sitten pari pahaa ohivetoa riverillä mm (itsellä AA all in preflop vs 46call >>> flop 4AJ > 4> 6> AAA vs 44466) ja siinäpä se.
No vittu lunastin kaiken pois. Pidän parin päivän huilin ja itsevarmuuden keräämisen takaisin. Sillä välin on aikaa vaikka lueskella teoriaa hieman. Noi rajat täytyy varmasti miettiä uudestaan. Ehkä stop-loss tason hilaaminen voitollisina päivinä voittojen mukaan ylös? ja tappiollisina päivinä absoluuttinen stop-loss?

Tämä aamu oli kyllä killeri. En vaan saanut vietyä headsuppeja loppuun, vaikka korttejakin tuli ja niskan päällä jatkuvasti olin. Sitten pari pahaa ohivetoa riverillä mm (itsellä AA all in preflop vs 46call >>> flop 4AJ > 4> 6> AAA vs 44466) ja siinäpä se.
No vittu lunastin kaiken pois. Pidän parin päivän huilin ja itsevarmuuden keräämisen takaisin. Sillä välin on aikaa vaikka lueskella teoriaa hieman. Noi rajat täytyy varmasti miettiä uudestaan. Ehkä stop-loss tason hilaaminen voitollisina päivinä voittojen mukaan ylös? ja tappiollisina päivinä absoluuttinen stop-loss?
Ilmeisesti preflopissa ei ole panostettu tarpeeksi kun noin paskoilla korteilla vastustajat lähtee mukaan? Toki ässillä on mukava joskus slouvailla. Nutta hälytyskellojen pitäisi soida jos kaveri on messissä isojenkin panostusten jälkeen ja pieniä kortteja on pöytä täynnä.

Nuo on niin marginaalitappioita, ettei vaikuta pitkällä juoksulla suuntaan tai toiseen. Pelitason pitää edelleen olla vain se oikea, ettei tuommosen takia häviä sitä 50% pelikassasta :)

Jos on voittanut esim pl50 pöydässä n. 200 dollaria ja muilla vastustajilla on 10-60 dollaria rahaa, niin siinä on jo merkittävä etulyöntiasema muihin nähden.

A) Vastustajat kunnioittaa sinua (ainakin vasta pöytään tulleet :D )

B) Pieni panostus budjettiin nähden (5-15dollaria) on jo todella iso callaus 20 dollarin miehiltä. Bluffaaminen helpompaa.

C) peli muuttuu vapautuneemmaksi onnistumisten kautta.

D) Miksei ottaisi vain loppujakin rahoja pois huonoilta pelaajilta? Ne todennäköisesti eivät pelaa enää A-peliään, vaan yrittävät aggret päällä kostaa.

Tota noin, jos sulla on AA ja vihulla 46 ja pöytä on 4AJ46, luulisi sulla olevan AAA44 täpö?? ja vihulla 44466 pienempi täpö??:D

Joo jotain tuollaista se pöydässä oli. Olette ihan oikeassa. Mä jäin itse vaan niin kiinni niihin ässiin. Ja se all in itseltä oli ennen floppia.

Hävisin, mutta muistelin, että noi oli kortit... my bad nelkkua ja kutosta siinä oli. Se on mahdollisesti ollut 44446. Jäin vähän tyrmistyneenä katsomaan. Sori tosiaan, hävisin käden anyways. Täytyis ottaa kädennumeroita talteen välillä.

Ja tosiaan tilanne oli se, että itse olin chippeissä noin 700/2300 tilanteessa tappiolla. Ehkä siksi vastustaja maksoi. Selittelyjen makua, mutta tappio tuli.

Joo jotain tuollaista se pöydässä oli. Olette ihan oikeassa. Mä jäin itse vaan niin kiinni niihin ässiin. Ja se all in itseltä oli ennen floppia.

Hävisin, mutta muistelin, että noi oli kortit... my bad nelkkua ja kutosta siinä oli. Se on mahdollisesti ollut 44446. Jäin vähän tyrmistyneenä katsomaan. Sori tosiaan, hävisin käden anyways. Täytyis ottaa kädennumeroita talteen välillä.

Ja tosiaan tilanne oli se, että itse olin chippeissä noin 700/2300 tilanteessa tappiolla. Ehkä siksi vastustaja maksoi. Selittelyjen makua, mutta tappio tuli.
Pystyy sitä käsihistoriaa melkeinpä jokaisella pokericlientillä selailemaan ilman että tarvii muistaa käsinumeroita.

Pelailin nettisivujen kautta vanhempien koneella. Noi just ku hävii niin se ikkuna sulkeutuu samantien ja sitten jääkin ihmettelemään what.. :)

On tässä pelissä paljon opittavaa ja tappiotkin opettaa. Itse en ole tasaisin ja tulee tehtyä radikaaliakin >sen jälkeen vituttaa tottakai.

Tuokin oli hyvä neuvo eli tulla ringgameen isommalla kassalla. Itse olen tarkoituksella tallettanut vähemmän kuin muilla ko. pöydässä, mutta kuitenkin riittävästi. Olen halunnut luoda illuusion alivoima-asetelmasta ja varovaisesta pelaajasta. Tuntuu, ettei muuten saa jengiä maksamaan mitään vaan samantien foldataan kaikki muut paitsi nutsit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom