Sniffari
Äitisi valinta
Tuo on vaan jotenkin uskomatonta, miten nuo swingit ajoittuu muiden pelaajien kanssa tuolla Pokeritieto.fi:ssä täysin samoihin ajankohtiin.
Rigged! :evil: :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on vaan jotenkin uskomatonta, miten nuo swingit ajoittuu muiden pelaajien kanssa tuolla Pokeritieto.fi:ssä täysin samoihin ajankohtiin.
Jos en ihan väärin muista niin noin joka kahdeskymmenes kerta.
Mutta tähän pitää ottaa se aspekti, että jos kaveri panostaa vitun kovasti, niin sillä on mun perstuntumalla paljon varmemmin ne ässät kuin 0,49% todennäköisyydellä :DJos on heads-up ja itsellä hanskassa KK, niin 0,49% todennäköisyydellä vihulla on naulat eli about 1:205. A
Joo, tämä on ihan kiistaton todiste.Rigged! :evil: :D
Ei oo kyllä kassanhallinta parasta mahdollista jos kolmeen päivään voit puolittaa rollin...
Tsemppiä kuitenkin, kyl se huono tuuri loppuu..
Itse voisin kuvitella että heads upissa vois paskalla kädellä mielummin betata rankasti ja koittaa voittaa viedä blindit. Nauloilla sitä vaan toivoo, toivoo ja toivoo että vihulla ois edes jotain eikä kehtaa kovinkaan isolla betillä lähteä ajamaan vihua pois potista. Ainakaan PF siis, tietty loppua kohden laitetaan enemmän sisään.Mutta tähän pitää ottaa se aspekti, että jos kaveri panostaa vitun kovasti, niin sillä on mun perstuntumalla paljon varmemmin ne ässät kuin 0,49% todennäköisyydellä :D
edit : Jonkun verran täällä on näkynyt näitä että luullaan että itsellä on väri.. Ettekö te pelaa neliväripakalla? I
Mutta tähän pitää ottaa se aspekti, että jos kaveri panostaa vitun kovasti, niin sillä on mun perstuntumalla paljon varmemmin ne ässät kuin 0,49% todennäköisyydellä :D
-itellä melko nuts täyskäsi ja taas all-in. vihulla värisuora. ihan selkeenä nähtävissä pöydästä ja vihun pelityylistä että sillä oli jotain isoa, en vaan ollu ajatellu sitä mahista ollenkaan kun olin niin mehuissa omasta vahinkotäykkäristä.
Hermot meinas mennä kun äsken tuli sittareissa semmosta badbeatia vastaa et huhhuh.. pari kertaa itekkin pääs pistää mutta takkiin kuitenkin tuli. Esim preflop allin AK vs 63.. kyllähän niitä kutosia si pöytään tuli kaverille.. On aika vauhdikkaita noi Unibetin extreme turbo sittarit..