Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Olisko tuo Unibetin kymppi tarvinnu jonkun kampanjakoodin tai oliko enää tänään voimassa tarjous?

Kun huomasin vasta nyt ajatella tarkemmin, että tuommosestakin oli täällä ollut juttua...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisko tuo Unibetin kymppi tarvinnu jonkun kampanjakoodin tai oliko enää tänään voimassa tarjous?

Kun huomasin vasta nyt ajatella tarkemmin, että tuommosestakin oli täällä ollut juttua...

Ei tarvitse mitään kampanjakoodia. Menet sivustolla sinne Avaa pelitili-kohtaan ja noudatat ohjeita. Siellä lukee mm. näin: Rekisteröidy alla olevan kaavakkeen kautta, lataa pokeriohjelmisto ja saat 10 dollaria ILMAISEKSI.

Minulla onnistui tuo ihan ohjeitten mukaan tehtynä, jos ei rahoja kuulu niin sähköpostia perään, niinkuin fiksuimmat oli jo tehneet.:thumbs:

Minullekkin tuli se $10 sieltä sen jälkeen, kun maililla niitä heitin. :thumbs:

No pitääpä sitten huomenissa ahdistaa niitä. Nyt ei enää kykene tälle illalle.

Pitääpä taas ens viikolla kysellä lisää tyhmiä, kunhan kerkiää ja pääsee alkuun noissa touhuissa. :whip:

jep, raha tuli kun laittoi mailia. onkohan kellään tiedossa muita vastaavia, joihin ei tarvitsisi siis laittaa omaa rahaa bonusten saamiseksi?

Heh. eka ilta +40$ +ne mitkä on vielä pöydässä jotka joko häviän tai jos voitan yli 10 ni riittää ekalle päivälle.
Vinkki: 5kortin pokerissa voittaa helpommin ja enemmän kuin holdissa(imo).

Blah ei pitäisi liian pitkään pelata. Jossain kohtaa käy huono mäihä... no onneksi sentään selvästi voitolla, ehkä huomenna pirteämpänä jaksaa sitten pelata taas maltillisemmin :thumbs:

Jees, laittelin mailia sinne ja sain minäkin sen kymppini. Olin jo kakkonen jossain 10c turnauksessa ja jäin siten voitolle 17c. :D

Minkälaisissa pöydissä oot veijari pelaillu?

Perhana, kun ei pääse viikonloppuna vääntämään tosissaan, kun on muita menoja. :itku:

Aloitin luonnollisesti nl 0.05/0.1 pöydästä ja tahkosinkin ekana iltana tuon ~50$ kun kävin vähän hakemassa potkua Draw5 + "liian isosta" pöydästä. Mutta sitten kävi paskaisesti pari kertaa Hold´Em:ssä joten takaisin pieneen pöytään vaikka voitolla olenkin sentään :D. Huomenna sitten jos on 1000$ freerolleja niin niihin osallistun kun on kokopäivä aikaa.

EDIT: Itsehän siis pelaan kuitenkin pääasiassa "huvikseni" eli sillä ei ole niin väliä voittaako vai eikö vaikka toki silti yritän pelata viisaasti, mutta kun tässä lukulomalla on niin paljon luppoaikaa että on edes jotain tekemistä kun pokeria tahkoaa :rolleyes:

Jätkällä noin isot rahat pelissä :D niin helpommin saa isompia voittojakin, itse tähtään siihen että joku päivä voin pelata kokonaisia / kokonaisia dollareita pöydässä sijoittamatta euroakaan tähän, saapi nähdä viekö riskinhimo vai jaksaako puurtaa.

Onko täällä muita Omahan pelaajia?
Itse pelaan full 100PL, ja kaverina yleensä pari 50pl:n pöytää.

Perus hold'em ei voisi vähempää kiinnostaa :)

Onko täällä muita Omahan pelaajia?
Itse pelaan full 100PL, ja kaverina yleensä pari 50pl:n pöytää.

Perus hold'em ei voisi vähempää kiinnostaa :)

Perus omahaa ei oo tullu pelattua, mutta hi/lota tulee jauhettua jonkin verran. Mullakin on jääny holdemi lähes tyystin kun olen alkanut pelaileen razzia, studia ja omppu8:aa. Mixed-pelit on paljon hauskempia, ei ole sitä perkeleen kyttäämistä aina.

Perus omahaa ei oo tullu pelattua, mutta hi/lota tulee jauhettua jonkin verran. Mullakin on jääny holdemi lähes tyystin kun olen alkanut pelaileen razzia, studia ja omppu8:aa. Mixed-pelit on paljon hauskempia, ei ole sitä perkeleen kyttäämistä aina.
Näinpä. Perus holdemi on aivan uskomatonta kyttäämistä. Pitäisi olla vähintään 10 pöytää auki, että tulisi actionia :D
Hi/lo omppua kannattaa välttää pelaamasta jenkkien kanssa: turpaan tulee niin,että tukka lähtee.

Luulen silti, että molempien pelien osaaminen kannattaa: kun alkaa "game of nuts" tökkimään, niin sitten perus hold'emia jauhamaan

Huomenna alkaa sitten rakebackin keruu jollain paremmalla sivustolla. On varmaan jäänyt useampi satku jäänyt saamatta paffin sivuilla rakebackin poissaolon vuoksi. Onko kellään kokemuksia Mansionista? Sieltä kun saisi 36% rakediilin.

tänään ompussa:

Hand 21,647,294, Started at 7.3.2007 16:47 (GMT+2)
Table 'Kwangju': $1-$1 Pot Limit OH (Real)
Seat 3: sigera23 ($178,15 in chips)
Seat 4: confuciuss ($196,90 in chips)
Seat 5: ace-oo- ($222,50 in chips) (on the button)
Seat 6: Manuel98 ($94 in chips)
Seat 7: Z10000 ($147 in chips)
Seat 8: erato88 ($97 in chips)
Seat 9: tsvol ($183,60 in chips)
*** Blind Bet Round *** :
Manuel98 : Post Blind ($1)
Z10000 : Post Blind ($1)
Dealt to ace-oo-: 8h
Dealt to ace-oo-: 4h
Dealt to ace-oo-: 4d
Dealt to ace-oo-: 6h

*** Pre-Flop *** :
erato88 : Fold
tsvol : Call ($1)
sigera23 : Call ($1)
confuciuss : Bet ($6)
ace-oo- : Call ($6)
Manuel98 : Fold
Z10000 : Call ($5)
tsvol : Call ($5)
sigera23 : Call ($5)
*** Flop *** : 5h Jd 3d
Z10000 : Check
tsvol : Check
sigera23 : Check
confuciuss : Bet ($31)
ace-oo- : Call ($31)
Z10000 : Fold
tsvol : Fold
sigera23 : Fold
*** Turn *** : [ 5h Jd 3d ] 2s
confuciuss : Check
ace-oo- : Bet ($93)
confuciuss : Call ($93)
*** River *** : [ 5h Jd 3d 2s ] 2h
confuciuss : Bet ($66,90)
confuciuss : All In ($66,90)
ace-oo- : Call ($66,90)
*** SUMMARY ***
Pot: $410,80 | Rake: $2
Board: [ 5h Jd 3d 2s 2h ]
sigera23 lost $6
confuciuss lost $196,90 Shows [ 7h Ac As 9h ] (two pairs, Aces and twos)
ace-oo- bet $196,90, collected $410,80, net $213,90 Shows [ 8h 4h 4d 6h ] (a straight, six high)

hurrjaa meininkiä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom