Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä tullu tuolta Unibetiltä mitään ilmaista rahaa...

Ne rahat näkyy siellä pokeritilillä(johon pääsee käsiksi pokeriohjelmistolla), ei siellä pelitilillä. Niitä voi sitten siirtää myös sinne pelitilille veikkausta varten. Eli sen ohjelmiston lataaminen ja käyttäminen on ilmeisesti välttämätöntä.

Elikkäs meet sinne Avaa pelitili-kohtaan, täyttelet tarvittavat kentät. Sen jälkeen lataat sen pokeriohjelmiston ja luot sinne tunnuksen pokeria varten. Tämän jälkeen tuli pokeritilille rahat.
Ei tarvinnut siis tallettaa mitään eikä kikkailla sen kummemmin.
Pelasin tuolla juuri yhden suomalaisille tarkoitetun freerollin ja vaikka paikkoja oli 2000, ei osallistujia ollut kuin n.600 henkeä.

eipä mulle tullu :( ..onko sulla ollut aiemmin tiliä tuolla tai pelannut rahasta tuolla?

Minä tein eilen tilin sinne, ei ole siis aiempaa kokemusta. Ohjeita noudattaen rekisteröidyin ja kaikki meni ihan nappiin. Laittakaa nyt ihmeessä vaikka sähköpostia sinne jos ei rahaa näy.

Pelaan tällä hetkellä b2b pokerihune.com. Sain viime kuussa 1800Vippiä ja joku 75€ rakebackia tuli siitä. Peleinä sittarit 3-10€ ja NL10 NL20 ja (NL50 harvemmin) fullina ja shorttina.

Nyt haluan pois b2b:ltä! Se on paska! No on siinä jotain hyvää..: hyvä softa ja voi chattailla suomalaiste kanssa.

Viime kuussa tuli voittoa about 200€ ni voisin ne heittää jollekin toiselle sivulle. Ensiks ajattelin tota Betssonia, minne mulla on 35%rb diili, mutta siinä on pakko saada rakea vähintään 200€ ennen ku saa mitään, siinä meni se.

Oon kelannu rakebrainin kautta interpokerille jotai diilii. Vai olisko kellään jotain parempaa bonus rb idistä 200egelle?

Vihjeeks vaa kaikille muute et partypoker tarjoo kaikille suomalaislle 50+25€ ilmasta pelirahaa. Ainaki sellasen sopimuksen tein tos viikonloppuna.. ei oo mitaa kuulunu :P

mene pokerisivut.com in kautta pokerheavenille,ei raken minimiä ja 30%, aina tullut tilille joka kuun 1. päivä,ei narinaa ja saat 200$ bonuksen jo 20 talletuksella

Toi rb:n minimi on myös kiinni siitä, mitä kautta oot diilin tehny.. Esim. pokerisivujen kautta tehdyllä diilillä ei ole minimirajaa..

Viimeksi muokattu:
Tänään tuli pelattua ensimmäinen turnaus nordicbetillä, ja siinä samalla sit & go:ta everest pokerilla. Kumpikin freeroll. Päivän saldona 1,53$ :D oon ihan helvetin tyytyväinen

Eipä tuolta unibetiltä ole minullekkaan sitä kymppiä napsahtanu tilille :jahas:

mene pokerisivut.com in kautta pokerheavenille,ei raken minimiä ja 30%, aina tullut tilille joka kuun 1. päivä,ei narinaa ja saat 200$ bonuksen jo 20 talletuksella

Suosittelen myös tätä. Pokerheavenilla on melko paljon pelaajia tuolta välimeren maista ja pelin taso ei ole mitenkään huimaavaa. Ite oon pelannut texua nl200 ja omssua pl100 tasoihin asti ja melko paistikasta menoa riittää. Pelityyliä pitää kyllä muokata kun niitä maksukaloja vastaan pelailee. Bluffit/c-betit voi unohtaa ja mystisiin ohivetoihin kannattaa totutella :) Tuon mestan lisäksi on ehkä hyvä pelata muuallakin, sillä pelkästään heavenilla pelailu laski ainakin itselläni oman pelin tasoa vähän liikaa. Sitä alkaa hölmöyksissään luottamaan kärkipareihin yms liikaa kun välillä vihut makselevat pelkällä ässähailla.

trebla sanoi:
Suosittelen myös tätä. Pokerheavenilla on melko paljon pelaajia tuolta välimeren maista ja pelin taso ei ole mitenkään huimaavaa. Ite oon pelannut texua nl200 ja omssua pl100 tasoihin asti ja melko paistikasta menoa riittää.

Sulla taitaa olla bankrollia ihan kivasti kun noilla tasoilla pelailet?

Sulla taitaa olla bankrollia ihan kivasti kun noilla tasoilla pelailet?

No ei itseasiassa niin hirveesti. Bankrollin mukaan nl50/pl50 olis mun peli, mutta eihän sitä aina jaksa sitä jauhaa vaan kaipaa isommille tasoille :) Ei oo kovin fiksua touhua pelata itselle liian isoa peliä, mut ei vaan löydy motivaatioo nl50:ssa grindaamiseen. Hieman liian isossa pelissä tulee pelattua normaalia tiukemmin, mikä on mun mielestä vaan hyvä juttu turkkilaisia ja makarooneja vastaan. Itseasiassa suurimmat tappiot tulee aina "omalla tasolla" eli nl50 ja isommista tasoista jään yleensä vähintään omilleen. NL200:ssa on myös joskus mahdollista ostella potteja ja lyödä c-bettejä, jolloin peli ei ole pelkästään hyvien korttien odottelua.

Nyt loppu Pokerin pelaaminen kun ei osaa niin ei osaa:D !!! En kyll siirrä enään lantin lanttia PRKL:hyper: .
Jonkunhan sitä on hävittävä ett muut vois voittaa:) mut no more.....

Oon aivan täys aloittelija ja oon koittanu harjotella pelaamista Betssonin leikkirahaturnauksissa.

Nyt en kuitenkaan pääse pelaamaan ja sivusto on vissiin hukannut mun eiliset massiiviset voittonikin (muutama hassu tonni, so what) ilmeisesti.

Onko jollain muulla samaa ongelmaa, vai is it just me?

Jos ei parin tunnin sisään ala pelittämään, niin vierotusoireisiin pitää alkaa keksimään erittäin pikaisesti korvaavia saitteja, muuten pää hajoaa. :curs:

Koukussa?
-Ei, en minä... :jahas:

Edit:
"Siirto ei onnistunut, yritä uudelleen.
Tekninen ongelma kirjautumisessa.
Vika on tiedossamme ja pyrimme korjaamaan sen mahdollisimman pian.
Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudestaan."

Jahas, eri reittiä kun yritti sisään, niin jo näkyy, että kyseessä suunniteltu huolto. Eli vaihteeksi taas näytti tyhmältä kysellessään.

No, siitä mistä yleensä saitille klikkaan, ei mitään huollosta ollut näkyvissä.

Mitähän pirua sitä nyt tekis seuraavat neljä tuntia, että sais ajan kulumaan odotellessa.

p.s. Onko kellään heittää hyvää linkkiä ajantasalla olevaan paikkaan, missä olis listattuna ja esiteltynä noita pelisaitteja?

Tässä ketjussa kun on reilut parisataa sivua ja tavara alussa kolme vuotta vanhaa, ei jaksaisi alkaa kahlaamaan koko ketjua läpi. Olis melkein kohta uuden ketjun paikka, kun vanha paisunut niin isoksi. Se uusi olis tosi näppärä aloittaa semmosella katsauksella alottelijoille, että missä kaikkialla pääsee pelailemaan leikkirahalla tai hyviä freerolleja ja sitten halvat mestat ja missä tällä hetkellä parhaat liittymistarjoukset, missä kotiutukset pelaa, jne, jos jotakuta (ei minua :D ) kiinnostais alkaa pelaamaan oikealla pikkurahalla.

Unibet:llä on päivittäin aika paljon freerolleja, joita pääsee pelaamaan kun rekisteröityy sinne. Freerolleja löytyy niin hold `emista, omahasta kuin 5 card drawstakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom