Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän kuuluisi olla "köyryssä". Ainakin tuo lopetti mulla selkäkivut voimapyörää tehdessä.training_day sanoi:(sitä selkää saa oikeasti jännittää, että ei pääse taipumaan)
Pecman sanoi:Sehän kuuluisi olla "köyryssä". Ainakin tuo lopetti mulla selkäkivut voimapyörää tehdessä.
Timba79 sanoi:Mulla on aina ollut vähän ongelmia olkapäiden kanssa ja voimapyörä vain pahensi sitä. Eli vatsan treenaamisessa on oiva peli, mutta mun olkapäillä sitä ei säännöllisesti pysty ilman ongelmia tekemään. :(
inflames sanoi:Mulla taas alaselkä ei oikein tykkää tuosta liikkeestä, vaikka tehokas onkin.
Tullut tehtyä silloin tällöin, ettei ressaa liikaa selkää.
Pecman sanoi:Sehän kuuluisi olla "köyryssä". Ainakin tuo lopetti mulla selkäkivut voimapyörää tehdessä.
Eli ei päästetä selkää notkolle vaan päinvastoin, pidetään semmonen "kissanselkä" koko ajan. Perkele kun on vaikea selittää. :Dsumutin123 sanoi:Suomeksi?
Habanlimppu sanoi:Ite pidän kädet aavistuksen koukussa niin ei tunnu niin paljoa olkapäihin.
Bisley sanoi:Tein muuten aikoinaan oman ennätyksen; 16 toistoa voimapyörää suorinjaloin. Käy paine kylläkin olkapäille ja alaselälle aika lailla. OLKAA VAROVAISIA!
Erutrotti sanoi:Itse teen voimapyörää suoralla tangolla, ja jos ei tarpeeksi tunnu niin lisää painoa tankoon.