Onko treenatessa yksin paras vai kaksin kaunihimpi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja neiti
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Treenaan yksin. Aina. Toistaiseksi olen vielä niin heikko, ettei minun treenipainoillani itseä teurasteta vaikka ei olisi varmistajaakaan. Ja jos nyt välttämättä tarviin varmistajan, niin aina tuolla salilla noita isoja setiä ja tätejä on.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Yksin, mieluummin. Ei kyllä oikein ole sellasta kaveriakaan kenen kans kävis. Riippuu kyllä treenistäkin, ja jos on jotain uusia liikkeitä mukana niin hyvä jos joku on kattomassa että menee oikein.

Mä olen aina hehkuttanut yksin treenaamisen ihanuutta. Nyt kun ollaan syksy jumpattu Milla Magian kanssa yhessä, niin oon huomannu, että paljon enemmän sitä itestään saa irti niin. Tykkään!
Ja hienointa on, että treenikamusta on tullu toooosi hyvä ystävä :love:

Zone-sarja -42%
Mä treenasin ennen yksin, mutta nykyisin treenataan avokin kanssa yhdessä, samalla ohjelmalla. Treenit sujuvat näin paremmin, kun saa pientä ruoskimisapua kaverilta :whip:
Tietysti rautoja täytyy siirrellä tangossa edestakaisin, mutta eihän tuo haittaa. Ehkä joskus saan avokkini vielä kiinni :hyper: Tai sit en.

Yksin. Ehdottomasti. Tai no kaksin...eli MP3 messissä tietenkin;) Aivan huippua, kun saa yksin fiilistellä jytän soidessa! Mua on jotenkin aina ahdistanu jos joutuu pyöriin jonku kans salilla. Sali mun sanctuary ja se vaan on mun oma paikka rauhoittua, kerätä voimia ja tasoittaa mieltä :love: Yksin reenatessa on kylläkin se vaara ,kun tarvii taakse jonkun niin saattaa tulla vaikka mitä keijoja, jotka autaa heti ekasta työnnöstä lähtien ja tekee suunnilleen koko sarjan sun puolesta...kiitti letuista. Vähänkö se pistää ketuttaan.:jahas: (Näin asiasta tennikseen...:D )

Yksin yleensä reenailen.. oishan se kiva jos ois hyvä reenikaveri, mut ei ole sellaista vielä löytynyt. Exän kanssa monesti kävin reenailemassa ja ne oli hyviä reenejä ne. Pikkusysteri käy kyl samalla salilla, mut sen kans menee useinmiten juoruamiseksi.. ei niin hyvä!!

Aloitin kunnon treenailun kaverin kanssa, joka olikin hyvä treenikamu. Mutta kauanhan ei sellaista onnea kestä, vaan kaveri kyllästyi kuntosaleiluun ja nykyisin treenaan yksin suurimmaksi osaksi, miehen kanssa silloin kun satutaan ehtimään yhtä aikaa salille. Ja jos sattuu sama treenipäivä. Treenikaveri täytyy valita huolella, ettei mene höpöttämiseksi. Ja että uskaltaa luottaa. Ärsyttävintä mitä on, on se että akat pölisee ja kikattaa vieressä kun yrittää tehdä kovaa sarjaa.

Yleensä yksin, saan enemmän irti treenistä ja mukavempaa. Erehdyin täs yks pvä menee yhen kaverin kanssa ja sielt tuli koko ajan enemmä tai vähemmä vituttavaa kommenttia kaikesta mahollisesta. Tai sit mul oli huono päivä? En tiä, mut en tykänny yhtää. Ehkä sellanen, joka tekis kans kybällä eikä lusmuilis, ni olis kiva, ku potkis samal itteeki kymppisuorituksiin.

Yksin tai Leeluckyn kanssa. Tai Pavetin. En oo vielä löytäny yhtään mimmiä joiden kans voisin kuvitella treenaavani, paitsi Ex-Tavis ja Zannaz mutta olosuhteiden takia emme reenoo yhessä...

Yleensä treenaan yksin, sillon voin keskittyä täysin olennaiseen enkä ajattele seuraavia tai edellisiä tapahtumia elämässä...:)

Yhtä#Hauista sanoi:
...En oo vielä löytäny yhtään mimmiä joiden kans voisin kuvitella treenaavani, paitsi Ex-Tavis ja Zannaz mutta olosuhteiden takia emme reenoo yhessä...

:love:, viä mekin joskus treenataan yhdessä ;).

Mä yleensä treenailen yksin, Mansessa asuessa Lilith oli kullan arvoinen treenikamu, viäkin haikailen yhteisiä :whip: treenejä.

Ite kyllä tykkään enemmän treenata kamun kaa, sitä tulee tehtyä niin kympillä. Yksin on helpompi "vähän lipsua". Reenikamuun kun pystyy luottamaan, voi tehdä sarja aivan loppuun, ilman sitä vittumaista pelkoa että jää painojen alle tai muuta vähemmän mukavaa.

Ketään mimmiä sattuis Helsingin Malmillapäin treenailevan? ;) Treenikamun paikka olis vapaana :hyper:

-edit-
Sitä piti viä sanomani, että monet "treenikikkailut" kuten pakkotoistot, negatiiviset ja muut "kikat" jotka eivät mene näiden "otsikoiden" alle, tarvitsevat valitettavan usein kamua. No ookoo, voihan sitä salilla kun salilla pyytää ihan ventovierasta, mutta onhan se ainakin mulle aina vähän kiusallinen tilanne, varsinkin jos kyseessä on vähän "oudompi" juttu kuin esim. ne pakkotoistot.. Kiva siinä sitten koittaa selittää.

Ja täysin tuntematon ihminen ei tunne sun treenitapaa, sun voimias jne jne. On vaikeampi auttaa juuri sen sopivan verran. Ja on se kiusallista sitten koittaa "hei, kuule, älä tee näin vaan tee näin", eikä se siltikään aina mene niinku toivoisi :wall:. Ymmärsiköhän kukaan mitä tässä tarkotan?

-edit II-
Kummasti se vaan auttaa sekin että vieressä on kokoajan joku tsemppaamassa "anna mennä, vielä tulee, paina paina, lightweight!". Ei se ole kuitenkaan yksin sama juttu, vaikka kuinka ärisisi ja murisisi ja karjuisi itekseen. Vaikea selittää, nää on näitä fiilisjuttuja. Heh, tais tulla aikamoinen hymiöpostikin tästä...... (kerta kiellon päälle :nolo: )

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Back
Ylös Bottom