- Ikä
- 50
Mulla nimittäin kävi niin eilen. Olin salilla ja oon koko syksyn nyt tehny penkissä ohjelmaa, jolla piti saada penkkitulosta muiden tulosten ohella ylös. Eilen sitten oli se "suuri" päivä ja tein hyvät lämmittelyt alle. Ei oikeen tuntunu siltä etä on teräskunnossa mutta ajattelin että toki koitetaan. Ennätysraudat tankoon ja äijä alle ja kauhee yritys päälle. Tulihan ne ylös mutta aika tiukasti. Sitten se tapahtui: kun nousin itseeni tyytyväisenä ylös penkistä niin sivusta huudettiin, jätkällä nousi perse penkistä lopus, ei toi mikään puhdas ollu, joten turha sillä on elvistellä.
Kyllä siinä meni koko loppureeni totaalisesti vituiks kun ensimmäinen kommantti vierestä oli suunsoittoa. En yleensä reagoi jos joku jotain sanoo, mutta nyt täytyy sanoa että kyllä söi miestä kun oli syksyn pohjustanut ja ensimmäisen enkan yrityksen jälkeen vaan soitetaan suuta
Kiitos kun sain purkautua näin jouluaattona ja rauhallista joulua kaikille :kippis1:
Kyllä siinä meni koko loppureeni totaalisesti vituiks kun ensimmäinen kommantti vierestä oli suunsoittoa. En yleensä reagoi jos joku jotain sanoo, mutta nyt täytyy sanoa että kyllä söi miestä kun oli syksyn pohjustanut ja ensimmäisen enkan yrityksen jälkeen vaan soitetaan suuta
Kiitos kun sain purkautua näin jouluaattona ja rauhallista joulua kaikille :kippis1: