Onko teiltä menny motivaatio kesken reenin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
50
Mulla nimittäin kävi niin eilen. Olin salilla ja oon koko syksyn nyt tehny penkissä ohjelmaa, jolla piti saada penkkitulosta muiden tulosten ohella ylös. Eilen sitten oli se "suuri" päivä ja tein hyvät lämmittelyt alle. Ei oikeen tuntunu siltä etä on teräskunnossa mutta ajattelin että toki koitetaan. Ennätysraudat tankoon ja äijä alle ja kauhee yritys päälle. Tulihan ne ylös mutta aika tiukasti. Sitten se tapahtui: kun nousin itseeni tyytyväisenä ylös penkistä niin sivusta huudettiin, jätkällä nousi perse penkistä lopus, ei toi mikään puhdas ollu, joten turha sillä on elvistellä.
Kyllä siinä meni koko loppureeni totaalisesti vituiks kun ensimmäinen kommantti vierestä oli suunsoittoa. En yleensä reagoi jos joku jotain sanoo, mutta nyt täytyy sanoa että kyllä söi miestä kun oli syksyn pohjustanut ja ensimmäisen enkan yrityksen jälkeen vaan soitetaan suuta:mad:

Kiitos kun sain purkautua näin jouluaattona ja rauhallista joulua kaikille :kippis1:

viimeks kun yritin vedossa maksimia hyppäsin suoraan 170:sta 190 kiloon. kaks kertaa menin kyykkyyn siihen tangon taakse ja hirveät ilmeet päällä. tanko ei liikkunu minnekään. jätin selän ja olkapäät treenaamatta ja lähdin kotiin:mad:

Kyllä muakin vitutta kun joku saatanan tekopyhä tulee "neuvomaan" tai kommentoimaan,kun se on yleensä negatiivisissa mielessä.Hoitakoon jokainen omat asiansa.No,tulipa sanottu vähän pahasti,mutta se on kylmä totuus.
Hyvää Joulua kaikille Pakkotoistolaisille!!!

muutaman kerran on jäänyt treenit sikseen kun on ollut paikat tukossa ja mikään ei ole noussut. Silloin olen pitänyt muutaman päivän taukoa ja tullut myöhemmin uudestaan salille vääntämään rautaa. turha sitä on aina itseään on pakottaa menemään 100 lasissa eteenpäin jos itsestä tuntuu ettei millään pysty eikä jaksa.

Joskus on veto tosi veks eikä saa tehtyä jotain, mitä yleensä tekee ihan tosta noin vaan. Mutta kiukulla sitä vetää aina treenin loppuun, vaikka mikä olisi.

Mua ei haittais jos joku huutelee liikkeen puhtaudesta, luultavasti luistais paremmin reenit.
Mutta mä myös jätän treenin siltäpäivältä väliin, jos tuntuu ettei nouse.

Maanantait on toisinaan aika veemäisiä jos on vielä kanuunaa jäljellä!Ainut mitä tapahtuu on tärinä ja hiki.Ekan vartin jälkeen on kypsä himaan lähdölle!:mad2:

Kyllähän noita joskus tulee, onneksi harvoin. Pitää koettaa ennakkoon järkätä hyvät olosuhteet reenille: nukkua ja syödä kunnolla. Joskus ei silti jostain syystä onnistu, kyllä nää niin henkinmaailman asioita on.

Viime ke iski parin yön unenpuute. Piti tehdä kunnon jalkareeni. Kerkisin tehdä kunnolla maastanostot, jonka jälkeen rupesin ns. pientä rimpuilua eli apuliikkeenä reiden ojennusta ja dippiä kevyesti. Iski välittömästi heikotus ja huippasi. Totesin, että ei tästä mitään tuu ja lähdin pois. Mitä suotta väkisin pusertaa, kun ei mulla tuommosia usein tule ja syynkin tiesin.

Melkein joka treenissä tahtoo tulla fiilis, että vois lähteä kotiin nukkumaan. Siltä se ulkopuoliseltakin kyllä näyttää, kun haukottelen. :) Minkäs voi kun ei aina ehdi nukkua tarpeex. :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Peetu
Mulla nimittäin kävi niin eilen. Olin salilla ja oon koko syksyn nyt tehny penkissä ohjelmaa, jolla piti saada penkkitulosta muiden tulosten ohella ylös. Eilen sitten oli se "suuri" päivä ja tein hyvät lämmittelyt alle. Ei oikeen tuntunu siltä etä on teräskunnossa mutta ajattelin että toki koitetaan. Ennätysraudat tankoon ja äijä alle ja kauhee yritys päälle. Tulihan ne ylös mutta aika tiukasti. Sitten se tapahtui: kun nousin itseeni tyytyväisenä ylös penkistä niin sivusta huudettiin, jätkällä nousi perse penkistä lopus, ei toi mikään puhdas ollu, joten turha sillä on elvistellä.
Kyllä siinä meni koko loppureeni totaalisesti vituiks kun ensimmäinen kommantti vierestä oli suunsoittoa. En yleensä reagoi jos joku jotain sanoo, mutta nyt täytyy sanoa että kyllä söi miestä kun oli syksyn pohjustanut ja ensimmäisen enkan yrityksen jälkeen vaan soitetaan suuta:mad:

Kiitos kun sain purkautua näin jouluaattona ja rauhallista joulua kaikille :kippis1:

Kateelliset ne siellä suutansa soittaa..
Paljon sitten nousi?
Ei se nyt mitään haittaa vaikka se perse nouseekin, kunhan ei ihan tajuton runkkupenkki ole. Eräskin 300kg paidalla penkkaava ottaa ilman paitaa 270kg ja perse nousee. Mutta kisoissa sillä ei nouse koskaan irti penkistä perä.

Ikinä ei oo treeniä kesken jätetty eikä jätetä.

no niin no joo

ei reenii paran keske jättää vaiks ei aina onnistukkaan mut yhtä paha on ennätysten tehtailussa kun tulee hyvän olon tunne, esim. on juuri kyykännyt enkan xxx helposti ja varaa näytti/tuntui jäävän ainakin 10-20kg sitten raudat tankoon ja mies alle... ja sitten päähän pamahtaa että ei tää haittaa vaiks ei tliskaan onhan jo enkka tehty. perseestä

Originally posted by slade
Ikinä ei oo treeniä kesken jätetty eikä jätetä.

Jos on täysin motivaatio ja keskittymiskyky menny, niin kyllä sitten on mun mielestä parempi lähteä kotiin. Vammoja siinä vaan saa, jos muuta ajattelee kuin treenaamista.

J.Leinon seminaarista

Jos treeni ei lähde kulkemaan toivutunlaisesti, tai ajatukset eivät ole treenissä, niin hyvä lehteä pois ja pitää se ylimääräinen lepo/latauspäivä.
Seuraavana päivänä yleensä onkin ihan eri meininki.
-J.Leinon seminaarista 1991

Treeni-ilo täytyisi aina sailyttää...

Mulla yleensä tulee vain hirveä musta raivo päälle, jos joku treenin ensimmäisistä sarjoista menee jonkun lihaksistosta riippumatoman syyn takia ihan päin helvettiä, siis esimerkiksi on ajatukset jossain muualla tai joku tulee häiritsemään. Tulee sellainen fiilis että tehdään jäljelläolevissa liikkeissä/sarjoissa sitten niiden pilalle menneidenkin edestä. :evil:

On taas toinen juttu, jos on täysin voimat poissa ja tuntee, ettei treeni vain kulje. Silloin on melko varmasti parasta lykätä treeniä päivä tai pari jolloin on varmasti palautunut ja treenikin kulkee.

Maastavetotreeni vaatii just sitä tietynlaista aggressiota, jos sitä ei löydy, niin eroa on hyvään päivään ainaki 20 kiloa! Yleensä sen huomaa jo lämmittelyssä. Sillon auttaa, kun tekee monta lämmittelysarjaa keveällä painolla ja rupeaa tekemään kolmosia 10 kilon korotuksilla ja vaihtaa sitten ykkösiin kun kolmoset alkaa painamaan. Joskus on kuitenki sama lähtä kotiin tai tehdä jotain nitkutusliikkeitä muissa "laitteissa" ja unohtaa raskaat painot.

Originally posted by Peetu
kun nousin itseeni tyytyväisenä ylös penkistä niin sivusta huudettiin, jätkällä nousi perse penkistä lopus, ei toi mikään puhdas ollu, joten turha sillä on elvistellä.

"Minusta se ei kuitenkaan ole niin tärkeää etteikö joskus takapuoli voisi hieman nousta kunhan se ei vaan ole niin ylhäällä että munat ovat katossa." - Tony Halme: Viikingin Voimaopas
:D

On mennyt.
Viime viikolla oli raskas viikko kaikin tavoin ja salilla ollessa,kovaa rintatreeniä tehdessä,juuri paskan uuden maksimin tehneenä karjuin penkillä maatessani katolle: "Vittuako minä tätä hommaa teen? Kuka mulle mitään sanoo jos lopetan? Kenelle se kuuluu? Ei tästä tuu mitään!! Reeni on persiistä,koko homma on paskaa!" Huusin aikani,heitin käsipainon seinään (kolokin siinä on...) ja läksin poies. Seuraavana päivänä reeni meni mahtavasti,oli todella mahtava olo ja lähdin hymyillen ja energisenä reenipaikalta suihkuun lauleskelemaan. *Elvis has left the building* :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom