Onko teiltä menny motivaatio kesken reenin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla monesti perjantai on vaikee päivä.. jotenkin kai sisäinen kello huutaa että "ei perkele perjantaina treenata!?!" Sama jos treeni menee jostain syystä myöhäseks (18-->).
Muuten ei yleensä motivaatio lopu kesken treenin.. ja jos loppuu niin pakotan itteni tekemään jotain.

Joskus kesken kaiken iskee jonkinlainen väsy vaikkei siihen olisi erityistä syytä, eli että olen nukkunut hyvinja energiavarastot ovat täynnä. En heti lähde pois, koska olen tullut autolla n. 15 km päästä. Pakko silloin on jatkaa. Mutta heitän ennalta tehdyn ohjelman roskiksiin ja teen sitä mitä huvittaa: ehkä hieman ylätaljaa, siitä pidän todella paljon. Vatsaliikkeet väännän aina vaikka pahalla sisulla. Joskus taasen olen vetänyt ohjelman läpi mutta pienemmillä painoilla,kun ohjelman mukaisilla ei jaksa.

Koinpa tuon motivaation osalta hassun jutun viime jalkareenissä. Eka liikkeenä tein hack-kyykkyä mutta heti eka lämmittely sarjaa tehdessä tuntu että reeni maistuu vähän puulta ja voimatkin tuntu olevan hukassa. Siinä päätin kuitenkin reenata ku olin kerran sinne salille asti tullut. Jostain ihmeen syystä sitte keksin laittaa lämmitelyn ja yhden kovan sarjan jälkeen uudet ennätys sarja painot tohon hack vehkeenseen ja jostain vielä ihmeemmästä syystä sitte sain tehtyä 6 toistoa ja kaiken lisäksi tein tossa alku syksystä tavoitteen että ennen joulua noilla kyseisillä painoilla pitää saada se 6 toistoa. Olin sitte yhtä hymyä koko loppu päivän. Sais tulla noita motivaatio ongelmia useamminkin.

Originally posted by metalman
Mulla monesti perjantai on vaikee päivä.. jotenkin kai sisäinen kello huutaa että "ei perkele perjantaina treenata!?!" Sama jos treeni menee jostain syystä myöhäseks (18-->).
Mun mielestä perjantai taas on yksi parhaita treenipäiviä! Sillon salilla on harvemmin ruuhkaa. Liian myöhään alkaneet treenit eivät yleensä sinänsä ole huonompia, mutta ainakin mulla yöunet kärsii niistä.

tänään eli just äsken oli paskimmat reenit pitkään aikaan.. kaikki penkit oli ensin varattu 20min, sit totesin et ei oo todellakaan palautunu (ojentajat aivan tukossa). safkailukin tais mennä päin v*ttua ku ei jaksanu tehä mitään. lopussa yritin polkea fillaria mut ei siitäkään mitään tullu ku sain älyttömän hedarin. ehkäpä sitä on pikku flunssa tulossa :mad2:

joo tulipa avauduttua, mut kyllä helpotti!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom