Mitkä on siis strategiset mitat tällä hetkellä? Paino/pituus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietinkin, että aika pitkä varmaan oot kun et miltään bulkkisialta näytä. Noin pitkään varteen saakin huolella takoa lihaa. Mutta hyvinhän tuo tuntuu työ kantavan hedelmää.84,5/188 eli tämmönen perus kynis
Mä luulin, että mä olin luikku 72kg/188cm, mutta laitoit paremmaksi.
Mietinkin, että aika pitkä varmaan oot kun et miltään bulkkisialta näytä. Noin pitkään varteen saakin huolella takoa lihaa. Mutta hyvinhän tuo tuntuu työ kantavan hedelmää.
On muuten jo ihan saatanan alhaalla käynyt paino tuon pituisella! :wtf:
Mä taidan olla yhtä pitkä kuin Hulkki ja Antton Tammelin
Mä taidan olla yhtä pitkä kuin Hulkki ja Antton Tammelin, joten bulkkipainon vois saada sinne jonnekin n. 100-110, riippuen kireydestä, ennen kuin uskaltaisin mennä kisoihin näyttäytymään.
Toinen kuva on maaliskuusta 2011 ja toinen maaliskuulta 2013. Ekassa kuvassa paino taitaa olla n. 60kg ja toisessa se on siellä kasikympissä.
Tuo on ihan realistinen tavoitepaino mitä sinun mittasella miehellä tarvii olla jos CBB kisaan meinaa osallistua. Jos nyt en ihan väärin muista, niin Anttonilla bulkin huippukunto tais olla about 107kg. Toki jos meinaat nykyisessä rasvaprosentissa pysyä niin sulla jotain 100-102kg... eli nykyiseen enää 20kg lisää Ja Hulkki-kuntoon sitten vielä pari kiloa lisää
Edelliseen kommenttiin viitaten, niin toinen samanlainen setti vielä ja alkaa kunto olla bueno kisadebyyttiin.
Näillä puheilla se on sitten J.. vielä -23 vuotiaitten sarjaan ;)