Onko tässä mitään järkeä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse otin Tikkaan yhteyttä n.½ vuotta sitten koska halusin "varmuuden" että ei mene työ salilla "hukkaan", kuten aikaisemmin on käynyt. Itse sain tärkeimmän opin salihommiin tätä kautta. Puolen vuoden aikana kehitys on ollutkin aivan eri luokkaa kun aikaisempien vuosien räpistelyt. Uskoisin Tikan kertovan olisiko hänellä sinulle annettavaa valmennuksen osalta kun muutaman mailin ( ja monisivuisen kyselyn :D ) käytte läpi. Summarum, jos saat mielenrauhan ilman valmennusta niin et sitä tarvitse.

Mulla on vähän sama tilanne kun sulla, mutta tekisi mieli ottaa valmentaja jonka kanssa kävisi treenaamassa. Ei siis mitään internet coachia. Lähinnä, että se voisi olla vieressä kannustamassa, auttamassa ( antaisi esim. tangon jne. ) ja olisi aina tuttu varmistaja.

Ravinnosta ja treenaamisesta olen lukenut kanssa sen 2 vuotta aktiivisesti ( en väitä että kaiken tietäisin, mutta siltä osalta tuskin tulee esteitä ), joten periaatteessa "Personal Trainer" olisi hyvä. Nuo on vaan niin saatanan kalliita, ettei tommoseen ole varaa. :D

E: Voisihan sitä toisaalta jotain internet valmentajaakin kokeilla ensin. :)

Rasvaprosentti sulla on nyt ainakin niin hiton pieni että nyt kannattaisi aloittaa sitä lihasta rakentamaan, noin pienellä rasva% se ei oikeen kasva.
Enkä tarkoita mitään sikabulkki vaan rauhallisesti nostaa sitä painoa ylöspäin.

Sitähän tässä on tehty jo noi viimeiset 17kk :D Tällä hetkellä vetelen sen 3500kcal päivässä ja huomenna on seuraava kerta, kun puntarille astun. Käyn tiistaisin ja perjantaisin niin saa vähän suuntaa, muttei tartte joka päivä siinä seisoskella, koska siitä nyt ei mitään tulis katella nesteiden vaihtelua.

Itse otin Tikkaan yhteyttä n.½ vuotta sitten koska halusin "varmuuden" että ei mene työ salilla "hukkaan", kuten aikaisemmin on käynyt. Itse sain tärkeimmän opin salihommiin tätä kautta. Puolen vuoden aikana kehitys on ollutkin aivan eri luokkaa kun aikaisempien vuosien räpistelyt. Uskoisin Tikan kertovan olisiko hänellä sinulle annettavaa valmennuksen osalta kun muutaman mailin ( ja monisivuisen kyselyn :D ) käytte läpi. Summarum, jos saat mielenrauhan ilman valmennusta niin et sitä tarvitse.

Voikohan tuon selvittää ilman, että ottaa valmennussopimusta? Tai siis toivottavasti voi ja voisihan Tikka itsekin tänne kommentoida, jos nyt sattuu ketjuun eksymään. :)

Hyvältä näyttää ja mielellään kyllä seurailee sua tästä eteenpäin! :puntti:

Kiitos!! Tsemppiä sullekin :) Peace & Keep liftin'

Joo kyllä itelläkin meinaa joskus itku päästä kun kattoo mitä koulussa tarjotaan. En saa siitä safkasta mitään irti. Jotain kasviskeittoa, kaloreita 30 kcal/100g ja proteiinia 1,2g/100g. Onpas helvetin huikeeta bodysafkaa! Leipää sitten lisäksi, paljon protskua siinäkin. Tuollaisina päivinä tekisi mieli olla rikas porvari, jotta voisi ottaa omat jauhot messiin ja keiton kyytipoikana vetää ne oikeat ravinteet sheikkeristä :D

Tuollaisina päivinä tekisi mieli olla rikas porvari, jotta voisi ottaa omat jauhot messiin ja keiton kyytipoikana vetää ne oikeat ravinteet sheikkeristä :D

Ei kyllä yhden herashotin ottamiseen tarvi rikas olla. :lol2:

Joo hyvin tuttu tunne. Onneks meill on pinaattikeiton kanssa sentään kananmunia, mutta taitaa olla 1kpl/oppilas :D Lasken itseni kymmeneksi oppilaaksi :rolleyes: No onneksi maito on siellä aina. Ei vaan viitti juoda kamalasti, kun sitten on seuraavalla tunnila kunnon vessahätä. Nopea aineenvaihdunta nimittäin...

E: Tekijä, okkei. Voihan sitä kumminkin postailla Tikalle ja kysellä vähän.

Aika paljon kyllä tippunu sulla tulokset. Pitäsköhän alkaa vähän massaa taas kavattelemaan, kun on ollu anoreksiaakin? Laihassa kunnossa oot nyt jo!

- - - Updated - - -

Eiku oho, ootko jo? Paino ainaki noussu?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo ja sit noi tuloksien tippumiset johtuu kans siitä, et on tullut tota tekniikkaa aina hiottua, kun huomaa, että kyykkäilee jotain 1/4 kyykkyjä niin aina vaan rautaa pois. Sama muissa liikkeissä, kun jotain mavea on tullut joskus tehtyä ihan liian ego painoilla ja kissan selällä. Nyt olen sitten saanut tekniikat vihdoinkin kuntoon mitä nyt itse pystyy katsomaan ja muut treenaajat kommentoimaan.

Ei kyllä yhden herashotin ottamiseen tarvi rikas olla. :lol2:

Eeeeei mutta siis kun toi ruoka on tollasta shittii kyllä melkein joka päivä :D Sitten alkaa jo olla laskut isommat kun pitää palkkarin lisäksi koululounasta vielä jauheilla täydentään :D Mutta siis oikeastihan syön vain kouluruokaa siihen pakotettuna ja vittuilen keittiön tädeille anonyymisti palautelapuilla :rock:

Tämä on vain mielipide, mutta ite jättäisin valmentajat pois. Valmentaja varmaan osaa kertoa ne basic-jutut, jotka löydät pakkista selailemalla nopeasti. Muista myös lähdekritiikki. Siitä päästääkin siihen, että sivusta seuratessa salilla nämä coachattavat henkilöt eivät näytä koskaan kyseenalaistavan sitä omaa valmentajaansa, vaan se vipuvarsipenkki tehdään rintapäivän pääliikkeenä tuhannella varovaisella toistolla, koska näin on. Ilman valmentajaa on myös hyvä sen takia, että opit siinä itse treenaillessasi tuntemaan oman kropan ja kuuntelemaan sitä - ihmiset kun ovat ominaisuuksiltaan erilaisia. Mutta jos kyykyssä polvet täristää ja penkki käy vain olkapäihin, niin ei ole häpeä kysyä neuvoa. Neuvon ja varmasti vähintään yhtä hyvän saat siltä salin isolta janterilta hintaan 0€.

Eikä tää oikeasti niin vaikeaa hommaa ole. Jotkut vaan tienaa sillä, että saa sen vaikuttamaan rakettitieteeltä, joka tarvitsee sivusta ohjausta :)

^Hyvä mielipide.

Ja tuli taas näin offtopic nyt mieleen, että meikän kommenttien painavuus tais just laskea paljon, kun menin laittamaan kuvia ja infoa ittestäni :D Nyt kaikki näkee miltä narulta ottavat neuvoa vastaan...

meikän kommenttien painavuus tais just laskea paljon, kun menin laittamaan kuvia ja infoa ittestäni :D Nyt kaikki näkee miltä narulta ottavat neuvoa vastaan...

Ei pidä paikkaansa. Terve asennehan sulla on ja tavoitteita. Tsemppiä.

Ja tuli taas näin offtopic nyt mieleen, että meikän kommenttien painavuus tais just laskea paljon, kun menin laittamaan kuvia ja infoa ittestäni :D Nyt kaikki näkee miltä narulta ottavat neuvoa vastaan...

Ymmärrän, mut kyllä mä ainakin sun tietoihis luotan ihan yhtä paljon edelleen. Ei sillä niin väliä vaikket ihan Mr. Olympia -kunnossa ookkaan, tiiät kuitenki paljon näistä asioista ja jopa jonkun verran kokemustakin löytyy (toisin ku minulta). Jostain syystä pidän sua jossain mielessä samanlaisena kuin itse olen, koska olettaen suuri osa ajasta kun et ole syömässä, nukkumassa tai salilla, olet opiskelemassa jotain aiheeseen liittyvää, kuten minäkin. :D Ootpa vielä melkeen saman ikänenki ku mä, mitä nyt vajaa pari vuotta vanhempi.

IMO kannattais pyytää rahat salikorttiin tulevaisuudeksi.Pystyt varmaan itse tekemään omat ohjelmat (tai ainakin katsoa jonkun hyvän ohjelman) + syödä ja treenata järkevästi.
Kisadieetillä sitten ois varmaan hyvä hommata valmentaja, joka esim. laatisi ruoka-ohjelman, tankkaukset ja opettaisi poseeraamaan kunnolla (Mahdollisesti olisi myös kisan aikana backstagella auttamassa ja tsemppaamassa, uskon kuitenkin että monet personal-trainerit menee expoon)

Offtopic: Se olit näköjään sinä, joka oli laittanut mulle YV:tä bb.comissa :D

Offtopic: Se olit näköjään sinä, joka oli laittanut mulle YV:tä bb.comissa :D

Minäpä minä ;)

Ja hyvä, että jotkut sentään sitten luottaa mun neuvoihin vieläkin ja Joppa sai nyt samaistumisen kohteen. Kyllä mä siis itse osaan ohjelman kuin ohjelman väsätä vähän mihin tilanteeseen vaan ja samoin ravinto on ihan hanskassa, jos ei nyt ihan hifistely jutuista aleta puhumaan. Hyviä neuvoja porukalta on kuitenkin tullut kiitos niistä! :)

Ei mun uskottavuus sua kohtaan ainakaan mihinkään kadonnut :rock:

Sitäpaitsi miksi olisi kadonnut, koska kuvassahan näkyy ihan hyvässä kunnossa oleva bodimies! Jos ruvetaan katseleen näitä 17-18 vuotiaita niin harvassa on loppujenlopuksi ne, jotka ovat noin hyvässä kunnossa ja vieläpä noinkin kireässä! Tosta on helvetin hyvä jatkaa eteenpäin samalla innolla..

btw. ylempänä puhuttiin tästä tikasta.. paljonko se pyysi tosta ruokailu- ja saliohjelman antamisesta?

Suositut

Back
Ylös Bottom