Treenaan body-tyylisesti (33v, treeniä takana ~2 vuotta) ja olen tässä miettinyt pitäisikö jaloille ottaa enemmän liikkeitä kuin mitä minulla nyt on. Ohjelmaa vaihdan kun tuntuu olevan sen aika ja alla jalkapäivä nykyohjelmasta.
kyykky: 10, 8, 6
reisiojennus istuen: 10, 8, 6 (reidet yleensä superina)
reisikoukistus seisten: 10, 8, 6
pohje joko istuen tai seisten: 10, 8, 6
prässi: 10, 8, 6 (prässi vain jos jaloissa vielä virtaa)
vatsat
Olen palannut treeneissä aloitusohjelmaani, eli minulla on joka liikkeelle max-paino josta lasketaan prosentteina sarjapainot: 10x60%, 8x80% ja 6x90%. Normaalisti menen vain ylöspäin minuutin tauoilla mutta n. 3 viikon välein otan tuon pyramidina ja tulen ilman taukoja alas ja alastulosarjat loppuun saakka.
Noilla liikkeillä tuntuu, että jalat saa tarpeeksi kyytiä mutta välillä tuntuu että enemmänkin voisi tehdä...
Kommentteja?
kyykky: 10, 8, 6
reisiojennus istuen: 10, 8, 6 (reidet yleensä superina)
reisikoukistus seisten: 10, 8, 6
pohje joko istuen tai seisten: 10, 8, 6
prässi: 10, 8, 6 (prässi vain jos jaloissa vielä virtaa)
vatsat
Olen palannut treeneissä aloitusohjelmaani, eli minulla on joka liikkeelle max-paino josta lasketaan prosentteina sarjapainot: 10x60%, 8x80% ja 6x90%. Normaalisti menen vain ylöspäin minuutin tauoilla mutta n. 3 viikon välein otan tuon pyramidina ja tulen ilman taukoja alas ja alastulosarjat loppuun saakka.
Noilla liikkeillä tuntuu, että jalat saa tarpeeksi kyytiä mutta välillä tuntuu että enemmänkin voisi tehdä...
Kommentteja?