Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anonymous sanoi:no kai tosta jotain hyötyä on, mutta pudota toistomäärät pienemmiksi.....vaikka viisi 12 haukkarin sarjaa....
Anonymous sanoi:Semmoset painomäärät, että jaksat nostaa sen just 12 kertaa tai 8 kertaa jne...
edit: mutta kai ymmärrät ettei oo oikeestaan järkee treenata pelkästään niinkin pieniä lihaksia kuin hauikset ovat.
Mankind sanoi:Onkos tälläsestä haukkareiden tekemisestä mitään hyötyä: Teen viisi 35 haukkarin sarjaa 2 tai 3 kertaa viikossa? ja tuo painomäärä millä mä teen niitä on just sen verran et mä jaksan tehdä niitä just ja just 35 per sarja.
Ei.Mankind sanoi:Ensin kysyisin että onko siinä järkeä tehdä pelkkiä haukkareita montaa kuukautta??
Tosi paljon.Ja kuinka paljon se proteiini vaikuttaa siihen lihastenkasvuun ku syön päivittäin tavallista ruokaa hyvin mutta en mitään erikoisempaa proteiinisörsseliä.
Windir sanoi:Ei.
Tosi paljon.
Wildemar sanoi:Yksinkertaistaen lihas kasvaa levossa, kun elimistö korjaa paikkoja suurempia rasituksia varten. Samoin lihaskasvua ajatellen kannattaa toistot jättää luokkaan 8-15. Yksikin haukkaritreeni viikkoon riittää vallanmainiosti, koska selkätreenin yhteydessä paikat saavat kuitenkin toissijaista rasitusta.
Proteiinitarpeen voi hyvin kattaa runsaalla kotiruoallakin. Ja aloittelija erityisesti. Lisäproteiinissa on kuitenkin se hyöty, että se on lähes 100% sitä itseään, jolloin muu ravinnejakauma ei tuo mukanaan esim. läskiä.
Mankind sanoi:Eihän tollasta selkään kohdistuvaa rankkaa treeniä kannata tehdä vielä sillon kun on pituuskasvu meneillään?
Wildemar sanoi:Ei sellasia vääntöjä, joissa selkäranka joutuisi pahasti paineenalaiseksi. Raskaat mavet on todettu yleisesti mahdollisiksi hallatekijöiksi. Hauishan nyt saa treeniä kaikissa selkäliikkeissä, kuten leuanvedossa, ylä- ja alataljassa sekä kulmasoudussa joitain mainitakseni. Tosin kannattaa pyrkiä keskittymään eritoten siihen selän ja lapojen liikutteluun. :thumbs:
Mankind sanoi:Ok, tottakai mä nyt muitakin käsien lihaksia treenaan mut noita haukkareita kyl ehdottomasti eniten...
Mankind sanoi:tottakai mä nyt muitakin käsien lihaksia treenaan mut noita haukkareita kyl ehdottomasti eniten