Onko tälläsessä mitään järkeä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mankind
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Älkää nyt toiselle vittuilko jos on uskaltanut apua kysymään.. Eikö tää palsta oo just sitä varten että kokeneemmilta kysytään neuvoa ja apua annetaan jos sitä tarvitaan? Jos teet paljon habaa niin reenaa myös ojentajia saman verran ettei lihakset ala repeileen..mut kannattee muistaa myös rinta, olkapäät, jalat, selkä ja vatta..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
loops sanoi:
Älkää nyt toiselle vittuilko jos on uskaltanut apua kysymään.. Eikö tää palsta oo just sitä varten että kokeneemmilta kysytään neuvoa ja apua annetaan jos sitä tarvitaan? Jos teet paljon habaa niin reenaa myös ojentajia saman verran ettei lihakset ala repeileen..mut kannattee muistaa myös rinta, olkapäät, jalat, selkä ja vatta..

No jos ei kaveri tajua pienellä vihjauksella että on muitakin lihaksia kun hauis, niin ei siihen auta kun pieni vittuilu. Oon itte ollut ihan yhtä :david: tossa 16 vuoden iässä, silloin tehtiin vain penkkiä ja hauista ja oli ihan vitusti järkeä.

Hehe njoo oli kyl itelläkin penkki-hauis treeniä joitain kuukausia ennenkuin tuli valo ja aukaisin ensimmäisen kerran silmäni oikeaan treenaukseen ;)

vertailu.JPG
.

Liitteet

• vertailu.webp
    vertailu.webp
    13,3 KB · Katsottu: 818
Helvetin hyvä kuva :lol2: Olisit vielä ottanut olkapäätkin pois, niin näyttäisi vielä paremmalta.

Anonymous sanoi:
Onks toi kuva Mixu susta vai kenestä (Hulkistako)??????

Jeff Cervero
Mannkind, älä edes huvin vuoksi kuvittele treeniohjelmaa, joka keskittyy johonkin tiettyyn osaan kroppaa, varsinkaan hauiksiin. Jos sinulla on pienet ojentajat, hauikset eivät näytä miltään. Korkeintaan koomisilta pallukoilta tikkukädet etupuolella. Jos olet jo vuosia treenannut ja jokin tietty osa kroppaa laahaa jäljessä, voi siihen panostaa vähän enemmän, mutta hauiksille pyhitetty ohjelma ei kehitä sinua, vaikka tekisit sen lisäksi pari jalkaliikettä ja ehkä selkääkin.
BBD1.JPG

Jeff treenaa muuten tasapuolisesti joka osaa kropassaan.

Zone-sarja -42%
ilmeisesti treenaat kotonasi? voisit suunitella esim. kolmijakoisen ohjelman, jossa olisi yksi (tai useampi) salipäivä mukana. pelkkien hauisten treenaus ei juurikaan tuo tuloksia. itse ottaisin vähintään leveällä otteella leauanvedot samaan "treeniin".

salilla pitäisi käydä sitten (vaikka samassa treenissä) tekemässä jalat ja rinta-ojentajat..

kannattaa panostaa vaan perusliikkeisiin. penkki, kyykky, leuanvedot (jos ei mavea uskalla tehdä).

nevahood sanoi:
ilmeisesti treenaat kotonasi? voisit suunitella esim. kolmijakoisen ohjelman, jossa olisi yksi (tai useampi) salipäivä mukana. pelkkien hauisten treenaus ei juurikaan tuo tuloksia. itse ottaisin vähintään leveällä otteella leauanvedot samaan "treeniin".

salilla pitäisi käydä sitten (vaikka samassa treenissä) tekemässä jalat ja rinta-ojentajat..

kannattaa panostaa vaan perusliikkeisiin. penkki, kyykky, leuanvedot (jos ei mavea uskalla tehdä).

Mäkin tein nyt alkuun 2 kk vain etunojia. Täällä Noobiena joka viestiin olen sisällyttänyt tämän, mutta vielä kerran, laihdutin vain ruokavaliolla 20 kiloa, joten jostain piti aloittaa. Tuo on tuonut jo selvästi näkyvää kehitystä, nyt otin alavatsat sarjaan mukaan. Ylävatsat on ihan ookoo ja etunojat teen sohvalta, ymmärtääkseni ottaa niihin. Mutta alavatsa on selvästi löysempi,joten niihin keskityn myös. Olen pitkä ja leveäharteinen, niin toi etunojien teko antaa tällä hetkellä eniten motivaatioo. Eikös toi etunoja ole aika monipuolinen liike yläkehoa ajatellen... Punttisalille mua kun ei (vielä) saa kirveelläkään...

Kummasti täällä kirjoittelu on kyllä tuohonkin vaihtoehtoon tuonut kiinnostusta... :)

Olen pelannut muutaman vuoden koripalloo, pohkeet on kiinteet, reisissä ja pakarassa tosin on vielä vähän laardia, joten kai kohta pitää kahtella niihin suunnitelmaa...

(Nyt olen oppinut ymmärtään anorektikkoja, minä kuva vääristyy jo näin pienestä. Aina kun katson peiliin näen yhtä ison kaksoisleuan ja pömppömahan kuin ennen, kunnes vaimo näyttää vanhoja valokuvia... :urjo: )

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin ja se läskikin tahtoo kertyä sinne alavatsan tienoille enemmän kuin ylös. Ainakin yleensä näin. Tietenkin kannattaa ottaa mukaan monipuolinen vatsatreenikin mutta jos vähänkään löysemmässä kunnossa olet niin ei siellä liikaa ihmeitä voi tapahtua.
Edit: Ja jos et salille ole menossa niin treenaa myös vaan sitä koko kroppaa. Yläselkään leukoja alemmas selän nostoja yms. kyykkyjä ja hommaat lisäpainoja ja samaten voisit vielä etunojissa jotain painoa reppuun ja selkään.
Salia tosin suosittelen. Ei siellä kukaan tule osoittelemaan sormella jos on aloittelija.

Bloo sanoi:
Niin ja se läskikin tahtoo kertyä sinne alavatsan tienoille enemmän kuin ylös. Ainakin yleensä näin. Tietenkin kannattaa ottaa mukaan monipuolinen vatsatreenikin mutta jos vähänkään löysemmässä kunnossa olet niin ei siellä liikaa ihmeitä voi tapahtua.

Paikallista rasvanpolttoa ei ole olemassa. Vatsalihaksia tekemällä ei mahan läskit katoa yhtään sen nopeammin kuin haukkaria treenaamalla.

Tuohon Jeff Carvero- kuntoon olisi kiva päästä. Ei ehkä joka suhteessa, mutta siinäpä tavoitetta.

P.S. Missäs olisi ilmaista kuvatilaa helposti saatavilla? Jos siis vipiksi liittymistä ei lasketa. On puolen vuoden kehoprojekti pian valmis tämän kuun lopulla ja pitäisi ottaa kuvat. Pakko näyttää mihin puolessa vuodessa olen pystynyt, kunhan vaan katsoo mitä syö ja miten treenaa. Ja olisi kiva saada vinkkiä jatkopuolvuotista varten.

Jakob sanoi:
Paikallista rasvanpolttoa ei ole olemassa. Vatsalihaksia tekemällä ei mahan läskit katoa yhtään sen nopeammin kuin haukkaria treenaamalla.

Ainiin, eipä tietenkään. Sinällään korni tilanne, rasvaa on pakko polttaa vielä pois, mutta kovasti jo haluaisi lihaksia ruveta kasvattaan. Nooh, yritän rykästä ton 5 pois ensin, ja jatkan nykyisin "reenejä" ihan vetreyden vuoksi, josko siitä sitten pääsee liikkeelle. Miten muuten, onko täällä erikseen jotain paikkaa, tai ylipäätään kiinnostaako täällä ketään että pitäis pientä päiväkirjaa tosta 6 vk -5kg:sta? Tyyliin parin päivän välein editti millä ruokavaliolla ja millä liikunnalla olen mennyt, ja mitä tuloksia se painon ja vyötärön kanssa on antanut? Pitäs lähinnä omaa motivaa paremmin yllä, kun olisi kaikkien naurettavana jos retkahtaa.. :)

Tosin, tämä ei kai taida olla laikkari-bbs... :rolleyes:

Vipit voi täyttää treenipäiväkirjaa, johon voisit kertoilla laihdutuksestasikin. Kyllä varmaan kiinnostais useampaakin, miten ne läskit lähtee.

Jos et vipiksi heti aio liittyä, niin mikäänhän ei sua estä aloittamasta esim. treeni ja ravinto-osioon laihdutuspäiväkirja threadia. Modethan voi sen siirtää treenipäiväkirjoihin myöhemmin, jos satut vipiksi alkamaan.

Niin ja se vippeys maksaa vain 10 egee vuodessa..

Kime76 sanoi:
Vipit voi täyttää treenipäiväkirjaa, johon voisit kertoilla laihdutuksestasikin. Kyllä varmaan kiinnostais useampaakin, miten ne läskit lähtee.

Jos et vipiksi heti aio liittyä, niin mikäänhän ei sua estä aloittamasta esim. treeni ja ravinto-osioon laihdutuspäiväkirja threadia. Modethan voi sen siirtää treenipäiväkirjoihin myöhemmin, jos satut vipiksi alkamaan.

Niin ja se vippeys maksaa vain 10 egee vuodessa..

Nojoo, kyllähän se toisaalta ravintoon kuuluu.
Laitan alkuun sinne threadin, jos se on jonkun mielestä täysin turha, sen voi modet heittää bittiavaruuteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom