Onko sinua kutsuttu treffeille salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Jotain toista threadia (joku "turhikset salilla") lukiessa sain inspiksen tähän.
Kertokaas onko teille salilla tullut "ehdotuksia" treffeille, leffaan, kahaveelle tahi suoraan kotio...?
Jos on niin kuinka tämä kutsu kävi?

Itselläni on yksi kutsu käynyt näin. Olin kesällä yhtenä lauantaina salilla ja ajattelin vetää jalkatreenit. Menin ensin pyöräilemään kuntopyörälle hieman alkulämpöä jaloille. No siinä vieressä pyöräili tuntematon ihan hyvännäköinen neitokainen jonka kanssa sitten juttelin sanan jos toisenkin.

Jälkeenpäin tämä neitonen tuli samaan aikaan muutaman kerran salille ja huomasin että selvää tuijottelua on pelissä. Sain hänet jopa punastumaan muutaman kerran, kun osoitin että huomasin hänen katseena. Siitä sitten pari viikkoa meni ja jostain hän kaivoi sähköpostiosoitteeni ja koitti kovasti saada mailin avulla minua lähtemään ulos kanssaan. Olihan se mukava lukea tekstiä jossa toinen kertoo saaneensa silmänruokaa katsellessaan treeniäni :D

Olisin tavannut häntä mielelläni, mutta:
a) olin 25 vuotias, hän oli juuri 17 vuotta täyttänyt (olisin kuvitellut iäksi 22-23)
b) Itsellä melkein vuosi vakavaa suhdetta pohjalla + asuminen yhdessä kumppanin kanssa.
c) Olen periaatteen mies. Silloin kun seurustellaan, niin SEURUSTELLAAN sen yhden kanssa, eikä kalastella mitään täkyjä saati pidetä taustalla mitään hätävaroja.

Mites muilla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen itse halunnut rauhoittaa salin omaksi pieneksi maailmakseni, jossa pääsee irti arkihuolista ja sinkkuajan viikonlopun jumppaseuroista. Tämä on onnistunut melkein täydellisesti siitä hetkestä lähtien, kun astuin Mikonkadun Gold´sin ovesta sisään. Siitä lähtien olenkin muuttanut aina ko. lafkan laitteiden perässä paikasta toiseen.

Kerran oikein vänkäämällä vänkäsi eräs neitonen Gold´silta treffiseuraksi. En lähtenyt, päätös piti. :)

Nykyään ei tosin ole kukaan edes toista kertaa vilkaissutkaan perään, paitsi ne perinteiset spandex-jumppa-pojat. :jahas:

Luulen, että moni muukin haluaa loppupeleissä rauhoittaa sen jumppapaikkansa treffiajatuksilta, vaikka välillä ruumis yrittääkin käskyttää selkärankaa tutustumaan salin "herkkuihin". :)

No prkl ei ole pyydetty. En kyllä pistäis hanttiin, jos joku hyvän lihaksiston omaava miellyttävän näköinen ja päästään terve miespuolinen henkilö näin tekisi. *kade* :curs:

Ikävää on vain se, että jos tuo tyyppi ei yhtään kiinnosta ja tilanne etenee kiusalliseksi myöhemmin. Ja sitten pitäis vielä treenata samalla salilla...

Kipi I sanoi:
No eipä ole vaaraa kun omaa petonlinnun naaman ja yli 190cm runkon :)

Sepä se. Pituttaa ei ole läheskään noin paljoa mutta naama on kun hiekkapuhalletulla petolinnulla :).

Ei oo pyydetty, onneks. Mut muissa epämukavissa tilanteissa kyllä tulee outoja kivityksiä, en tajua miks. Olen kai sellanen lähestyttävä ihminen. Tyyliin työpaikan kokki, postimies ja hieroja. Kas kun ei gynekologi... :rolleyes:

Eipä ole salilla kukaan ulos tullut pyytämään, eikä tarvitsekkaan, kun oma rakas on jo löytynyt :haart:
Mutta mitä tuohon edellämainittuun pituuteen tulee, niin itselläni pituutta 194, eikä ainakaan vielä ole pituus ollut esteenä/pelotteena sille, ettei naiset tulisi juttelemaan.

Eipä ole pyydetty, mutta toisaalta salilla jossa treenaan käy pääsääntöisesti miehiä, joten ehkäpä ihan hyvä niin... :)

ei ole pyydetty enkä ole pyytänyt.

Sugarfree sanoi:
Ei oo pyydetty, onneks. Mut muissa epämukavissa tilanteissa kyllä tulee outoja kivityksiä, en tajua miks. Olen kai sellanen lähestyttävä ihminen. Tyyliin työpaikan kokki, postimies ja hieroja. Kas kun ei gynekologi... :rolleyes:

Gynekologin ei tarvii pyytää sua turhaan treffeille, kun se on jo päässyt sun pöksyihin.

Taidan viedä voiton... ;) Suihkussa tuli joku äijä kysyy, että tarttenko apua selän pesuun. Ja sit viel myöhemmin pukkarissa kysy lähenkö drinkille! Ei jumalauta! Sen jälkeen en ole salin suihkua käyttänyt...

chugger sanoi:
Taidan viedä voiton... ;) Suihkussa tuli joku äijä kysyy, että tarttenko apua selän pesuun. Ja sit viel myöhemmin pukkarissa kysy lähenkö drinkille! Ei jumalauta! Sen jälkeen en ole salin suihkua käyttänyt...

No, lähditkö? :D

Ei ole pyydetty ja hyvä niin.

Tosin olen ihan aviossa ja sormus on sormessa salillakin, että ehkä jo sekin häätää kyselijät. Tai sitten se johtuu vaan naamasta. :D

:kippis1: On pyydetty aika montakii kertaa... joskus miehet on ollu ihan kiinnostaviakii mut tosi useesti mulle tulee vaan vaivautunut olo ja ärsyttää kun niistä tulee sellasii maanvaivoja!!! Kun ei mene millään perille et ...pah. No niin mäkin oon tosi avoin ja kova heittää läppää jos juttu lähtee käyntiin, mut yleensä sitä vaan haluaa treenata rauhassa. Ja se on pahinta kun jätkät alottaa tyyliin "sulla on isommat hauikset kun mulla!" aaargh mikä klisee

Joitain outoja saman sukupuolen ehdotuksia lukuunottamatta ei.
Itse olen kyllä pyydellyt kahville, syömään jne : )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom